Deze allergie komt haar heel goed uit, om van die kamer af te komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:32 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat nooit meer op haar bed liggen
Kijk iemand slim zijn dan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze allergie komt haar heel goed uit, om van die kamer af te komen denk ik.
YW.Beertje.quote:
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze allergie komt haar heel goed uit, om van die kamer af te komen denk ik.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:36 schreef Flow3r het volgende:
en maar friemelen in die broekzak![]()
[ afbeelding ]
Dat is zo mooi,hij wil dingen horen wat het goed maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:37 schreef Ebinas het volgende:
Nadir krijgt weer niet te horen wat hij wilt.
Jasper weet ook niet wat het beste is te doen, hij heeft het ontzettend kut gemaakt voor hemzelf
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zo mooi,hij wil dingen horen wat het goed maakt.
Hij heeft gesprekken aangevraagd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
En eik vallen ze 1 voor 1 nu voor hem af
Oh tx!quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gesprekken aangevraagd.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Flow3r het volgende:
Nadir heeft een gesprek aangevraagd
had ie jaren eerder moeten doen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Flow3r het volgende:
Nadir heeft een gesprek aangevraagd
had ie jaren eerder moeten doen
@Bennyquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:41 schreef Ebinas het volgende:
Door zijn eerlijkheid is hij de dupe (voor de bingo)
Zit weeer op 1, jemig 2 gesprekken die ik tegelijk wil volgen, moeilijk, moeilijk, moeilijk
Proest.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:42 schreef Was-beer het volgende:
Maddy komt even tussendoor haar schurft tonen
Ik zit bij Nadir en Jasper, wissel maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:41 schreef Ebinas het volgende:
Door zijn eerlijkheid is hij de dupe (voor de bingo)
Zit weeer op 1, jemig 2 gesprekken die ik tegelijk wil volgen, moeilijk, moeilijk, moeilijk
Babbelette moet van Jappie afblijven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
Babbel zet Jappie ook al weg
hij was te druk met sporten om manager te worden
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Maddy vraagt of het goed gaat met Nadir deze geeft aan niet te weten hoe hij het moet goedmaken.
Maddy stelt voor om samen te gaan.
Er ligt nu een beeld dat ik een dief bent wat moet ik nog doen, ik zie het echt niet meer in.
DIe boven mij sliep slaapt niet meer bij mij maar ergens anders
Het gaat om limonade, zegt Nadir verontwaardigd.
"Ik heb het voor mijzelf verpest", zegt Nadir
Maddy onderbreekt het gesprek omdat ze vaseline wil gaan zoeken.
Nadir blijft eenzaam en verontwaardigd achter
dan heeft hij exact wat hij wilquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef Flow3r het volgende:
Met zijn slachtofferrol verziekt ie ook alle plezier bij de anderen, alles draait om de dief
Hij weet goed de rollen om te draaien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef Flow3r het volgende:
Met zijn slachtofferrol verziekt ie ook alle plezier bij de anderen, alles draait om de dief
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
32 man daar en niemand kan bedenken dat het de antibiotica kan zijn? Hebben we hier in de CoS toch slimmere mensen ..
(duh)
Wist niet dat de antibiotica had, daar kan je inderdaad uitslag van krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
32 man daar en niemand kan bedenken dat het de antibiotica kan zijn? Hebben we hier in de CoS toch slimmere mensen ..
(duh)
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze afhankelijk is van iets. Zegt ze bijna huilend.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:51 schreef Silves het volgende:
pffff al van 7 u, maddy met haar schurf, dit gaat weer uren door..beginnen ze daar allemaal geesteziek te worden?.
neuhhquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy boos op Nadir, omdat hij zegt dat het vast niet zo erg is, dan hadden ze haar wel geroepen. Steelt haar moment eigenlijk...
Je zou er jeuk van krijgenquote:
rupertquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er jeuk van krijgen![]()
Ruben krabt Maddy op haar rug.
"eten kan het niet zijn", gaat Maddy verder.
Bijna wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er jeuk van krijgen![]()
Rubert krabt Maddy op haar rug.
"eten kan het niet zijn", gaat Maddy verder.
Voor haar blaasontstekingquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat de antibiotica had, daar kan je inderdaad uitslag van krijgen.
Bleek een optie?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
citroenpapje
man Rupie das niet fijn bij zo'n uitslag
Die hebben niet geluisterd, ze zegt 1000 x ik heb mijn bed gisteren verschoond.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de Febo is ook geen hulp .. die zeggen dat ze goed haar beddengoed moet wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij blijft volhouden dat het per ongeluk is gegaan, dat met die drop was bewust dit nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
Nog updates over Nadief? Is hij weer bij iedereen bijval aan het zoeken dat het niet zo erg is?
Was even douchen en moet zo helaas werken
Hahaha oke. Op gesprek? Bij de groep of bij Kamer 5?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij blijft volhouden dat het per ongeluk is gegaan, dat met die drop was bewust dit niet
Maddy heeft aangeboden samen met hem op gesprek te willen gaan
Hij masseert .. en wat ik lees in de CoS, kan hij dat ook echt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Rupert krabt bog steeds op de rug van Maddy
Het schijnt goed te zijn voor alle jeuk op haar lijf want zie haar zelf nergens meer krabben.
"Dit is echt lekker Rupert, ik word er echt rustig van", zegt ze
ja ? en verder ? wattttt zei hij verder ??quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Rupert krabt bog steeds op de rug van Maddy
Het schijnt goed te zijn voor alle jeuk op haar lijf want zie haar zelf nergens meer krabben.
"Dit is echt lekker Rupert, ik word er echt rustig van", zegt ze
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij masseert .. en wat ik lees in de CoS, kan hij dat ook echt.
Vandaar die jeuk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
Dat helpt beter tegen jou chlamydia zegt Rupert![]()
![]()
chlamydiaquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ? en verder ? wattttt zei hij verder ??
Maddyquote:
ik was effe weg en hoorde haar nog zeggen : dan heeft ie mijn hele lichaam gebeftquote:
Je zal die zure sloot moeten likken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy
dan heeft hij me wel helemaal gebeft
(geen idee over wie ze het hebben)![]()
O, dat heb ik dan weer niet gehoordquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was effe weg en hoorde haar nog zeggen : dan heeft ie mijn hele lichaam gebeft![]()
Over wie ging dat ?
ericquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was effe weg en hoorde haar nog zeggen : dan heeft ie mijn hele lichaam gebeft![]()
Over wie ging dat ?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zal die zure sloot moeten likken.
Komen wespen op af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
Honing is inderdaad ook een goed idee
Maar ze heeft toch vaker blaasonstekingen? Ze had via haar huisarts de antibiotica gekregen die ze altijd krijgt. Of ze moet daar ineens allergisch voor zijn geworden. Misschien komt het door die vitamine pillen die ze ineens slikt is ze daar allergisch voor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
(duh)
Er stond verdienopdracht Aldus Sjeffie.. dus nu voor echt geldquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal toch niet weer verdien zijn? Da's eigenlijk niet logisch.
Echt hoor die stikt soms bijna.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:08 schreef Silves het volgende:
Big mama is weer nerveus..hoesten, en weer zonder hand voor haar mond.
ze zijn allemaal al uit bedquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:10 schreef Flow3r het volgende:
Gooi er nou eens een onverwachte eliminatie stemming in
Lijkt haast wel alsof ze precies weten wat er komen gaat
MrsL.quote:
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Daar is een filmpje van maar ik ga niet OT.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
Jappie noemt hem een standaarddrinker
Ik sta hier al een tijdje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou schiet eens op, duurt weer té lang
Tv hé hahaquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
Allemaal aan de opmaak, weten ze al iets dan?
Ik kan nu iets posten wat je vast niet wil.quote:
Oh hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan nu iets posten wat je vast niet wil.
Alhoewel eigenlijk de meiden elke ochtend zich opmaken trouwensquote:
Nu ben ik verlegen.quote:
niksnutquote:
Maar nu lijkt het wel allemaal op het zelfde moment.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alhoewel eigenlijk de meiden elke ochtend zich opmaken trouwens
Zo die lagen er idd vroeg in dan..quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar nu lijkt het wel allemaal op het zelfde moment.
En Kimmetje K met haar pappie en meneer de piemelkrabber zullen uitgerust de strijdt ingaan, met om 20.00 al in bed te liggen.
tis niet te hopen dat hij met zijn aambeienzalfhandjes aan zijn pielemoos krabbetlquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar nu lijkt het wel allemaal op het zelfde moment.
En Kimmetje K met haar pappie en meneer de piemelkrabber zullen uitgerust de strijdt ingaan, met om 20.00 al in bed te liggen.
neequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze mogen van slaapplek veranderen?
Er gaat binnenkort een slaapkamer dicht als er 10 mensen weg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze mogen van slaapplek veranderen?
Ah zo..maar dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze zijn aan het speculeren
als er 10 weg zijn gaat 1 slaapkamer dicht
nog 2quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo..maar dat duurt nog wel even
Janet kroketquote:
Zoe schreeuwdequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Niet Moraima !!
Zoe : Ook niet Ima en Rupert samen.
Berend : Ook niet apart.
Maar als hij de proef wint gooit hij Zoë eruit ( of Kenzi 🤣 omdat zij de schuld is dat hij steelt)quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal wel een verdienopdracht worden. maar hoop op eliminatie, zal Nadir wel worden
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of er staan straks 6 loopbanden, moet ze tot maandag 10:00 blijven lopen
en geen pauzes. De loopbanden moeten in beweging blijven met n persoon er op
40 -10 is 30 skeet.quote:
Ah maar zijn er nog maar 6 uit vandaarquote:
Zo vaak mogelijk er over heen klimmen denk ikquote:
gewoon eroverheen douwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet wel eerst Moraima over de muur.
Eehhmm... wie maakt ff rekensom?? Ik ben niet zo met cijfertjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Helpen mag, maar zogauw je over de muur bent, mag je niet terug.
Zonder hulp erover heen : 50 euro voor de pot.
Met hulp : 25 euro voor de pot.
Alleen geld als iedereen binnen de tijd over de muur is.
25 eurootjes met hulpquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet wel eerst Moraima over de muur.
je moet eerst weten hoeveel er zelf over kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... wie maakt ff rekensom?? Ik ben niet zo met cijfertjes
1600 maximaal, maar dat gaan ze niet redden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... wie maakt ff rekensom?? Ik ben niet zo met cijfertjes
Ja maar bedoelde ook meer een minimum en maximum..quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet eerst weten hoeveel er zelf over kunnen
omdat luisteren heeeeel moeilijk isquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom begrijpen sommige het nu nog niet, is toch uitgelegd man man
spuit 11quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
25 x 32 is 800
Berend hoeft er niet overheen
stel 20 halen het met hulp
500
dan 11 zonder
550
Maar dan hebben ze niet genoeg over om de anderen te helpenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:42 schreef mootie het volgende:
Slecht plan, eerst de snelle zekerheidjes er overheen lijkt me veel slimmer
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat luisteren heeeeel moeilijk is
En als de zwakkeren overblijven en er niet over komen is de opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:42 schreef mootie het volgende:
Slecht plan, eerst de snelle zekerheidjes er overheen lijkt me veel slimmer
2 sterken achterlaten is genoegquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze niet genoeg over om de anderen te helpen
Je kunt er toch 2 achterlatenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
En als de zwakkeren overblijven en er niet over komen is de opdracht mislukt.
degene die het kunnen als laatstquote:
Goeie idd.. of in het midden de gingen die hulp nodig zijn, andere twee kanten de rest die zonder hulp er over gaanquote:
das hoogquote:
Tis best een pittig muurtje inderdaad, dat doen er niet veel alleenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
das hoog
ik gok dat 10 het alleen kunnen en dat is al veel
Heb het muurtje nog niet gezien, dus geen idee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis best een pittig muurtje inderdaad, dat doen er niet veel alleen
Zeker leuk weekend in.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Tussen de 1000 en 1500 euro ... is best een mooi bedrag.
de langere mannen redden het misschienquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis best een pittig muurtje inderdaad, dat doen er niet veel alleen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb het muurtje nog niet gezien, dus geen idee.
er komen vandaag al boodschappenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker leuk weekend in.
Morgen boodschappen laten komen als dat nog lukt
Neequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
de langere mannen redden het misschien
de kleine dames wordt het al moeilijk
zeker als je niet weet hoe je dit het beste aanpakt
@:Lionheart zat er een touw aan ?
er staat een cap een stukje hierbovenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb het muurtje nog niet gezien, dus geen idee.
Yep.quote:
Heel raar vind ik dit. Tis echt matsen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komen vandaag al boodschappen
ze hebben tot dinsdag eten
is nog steeds van die 700 euroquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel raar vind ik dit. Tis echt matsen.
Mag hij wel oppassen voor zijn ribquote:
of ik zag het niet goed ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag hij wel oppassen voor zijn rib
Die gaat het verknallen.quote:
Al het gejuich aan het einde zal voor hem zijn, hij is niet gek, en een mooi tv momentje voor de FEBO die nogal verliefd op hem is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Ireth het volgende:
Marciano wil overblijven als laatste, de held
Dat is ook een goed ideequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:50 schreef Verida het volgende:
er kunnen toch mannen een opstapje vormen? of handen bij elkaar en omhoog helpen?
Aan de andere kante liggen kussen, dus eroverheen kunnen ze zich laten vallen, helemaal als daar iemand staat die ze goed op kan vangen.
De boys in Vught weer juichen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al het gejuich aan het einde zal voor hem zijn, hij is niet gek, en een mooi tv momentje voor de FEBO die nogal verliefd op hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |