Helemaal primaquote:Op donderdag 3 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
@:Juul jij had Lapo
als je een andere TT wilt moet je het even zeggen
netjes 2 minuten gewachtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
Topic stelen mag, mits je Boete doet
Jeff heeft nog geen centraal gedaan, is gelijk door gegaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Morgen om 11 uur is er een vergadering.
Geen idee waarom, maar Wendy zei het.
Ok, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff heeft nog geen centraal gedaan, is gelijk door gegaan.
Bij wendy durft hij niet meerquote:Op donderdag 3 november 2022 22:39 schreef puzziepie het volgende:
Sorry sorry zand erover het is goed zo
Nadir aan het bedelen voor een sigaretje of trekje ,maar Babette heeft niets.
[ afbeelding ]
Hier gaat mijn loonheffing naartoequote:Op donderdag 3 november 2022 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
En daar zitten ze.. De Dief en zijn zwakzinnige backup die werkelijk álles goedlult daar![]()
[ afbeelding ]
Kimquote:Op donderdag 3 november 2022 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit zien liggen
never mindquote:Op donderdag 3 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim
Ja wel
Maar dat ze het nu weer doet snap ik niet
Kim en Rupertquote:Op donderdag 3 november 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze gewoon klikken...
ja .. vergeet maar...quote:Op donderdag 3 november 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim en Rupert
Of bedoelde Puzz Wanda en Jappie
Die laatste zitten regelmatig samen in het ei
Grappig om te zien hoe de dynamiek in de afgelopen twee maanden al zo is veranderd en nog zo erg gaat veranderen. Groepjes vallen uit elkaar ,combinaties , nieuwe stelletjes ,ruzies etcquote:
Nou .. dat vind ik heel aanvallend klinken .. het was volkomen per ongeluk .. die arme jongen had er geen actieve herinnering meer aan...quote:
Dat is eigenlijk wel het leuke hèquote:Op donderdag 3 november 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe de dynamiek in de afgelopen twee maanden al zo is veranderd en nog zo erg gaat veranderen. Groepjes vallen uit elkaar ,combinaties , nieuwe stelletjes ,ruzies etc
Nee hoor, slokje genomen. Ik noem dat zeker geen jatten, dat is de framing die ze er hier aan geven.quote:
Helaas was zijn speech dan weer van wat mindere kwaliteit en zijn conculega backten hem nietquote:Op donderdag 3 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dat vind ik heel aanvallend klinken .. het was volkomen per ongeluk .. die arme jongen had er geen actieve herinnering meer aan...
Gewoon gepakt maar halve fles puur overgieten in eigen lege fles vindt hij geen diefstal maar onbewust...quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dat vind ik heel aanvallend klinken .. het was volkomen per ongeluk .. die arme jongen had er geen actieve herinnering meer aan...
Kan hij toch niks aan doen dat hij niet doorhad dat hij het in zijn lege fles aan het gieten wasquote:Op donderdag 3 november 2022 22:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gewoon gepakt maar halve fles puur overgieten in eigen lege fles vindt hij geen diefstal maar onbewust...
Nadir zit hoog in de emotie en dan zeg ie dit terwijl het niet te vergelijken is met een eliminatie die eerder zakelijk isquote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef pingu66 het volgende:
Ja hoor Nadir interesseert het niet dat de hele kamer tegen hem is. " kom maar,kom maar"
Hij is op zijn best als iedereen tegen hem is. Tuurlijk Nadir. Wat een sneuzak
Ik doe niet aan framing.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, slokje genomen. Ik noem dat zeker geen jatten, dat is de framing die ze er hier aan geven.
Wat sneu voor die jongen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Poesquote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan framing.
Mijn posts zijn nadir zijn eigen woorden!!
Top script!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel interessant zijn als Nadir geëlimineerd wordt maar wint en daarna Babette, Rupert of Martin eruit stuurt
Snap jequote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen dat hij niet doorhad dat hij het in zijn lege fles aan het gieten was
Die overdrijft graag, maar voor de rest mag ik hem wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan framing.
Mijn posts zijn nadir zijn eigen woorden!!
Er is een filmpje .. ik zou vanaf 7:45 kijken .. van Hendrik83 in het filmpjes topic. Zit in een spoiler.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Jullie reacties![]()
Maar ik weet genoeg nu
oei nathalie toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was dan weer een andere RLS
Snapje![]()
Als je maar onthoudt dat iedereen die nadief eh Nadir de schuld geeft liegt!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Jullie reacties![]()
Maar ik weet genoeg nu
Babette is nu het felste dus ik vrees dat nadir uit angst babette zou eliminerenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel interessant zijn als Nadir geëlimineerd wordt maar wint en daarna Babette, Rupert of Martin eruit stuurt
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een filmpje .. ik zou vanaf 7:45 kijken .. van Hendrik83 in het filmpjes topic. Zit in een spoiler.
Wanda wil close lijken met de manager's aanhangquote:Op donderdag 3 november 2022 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Over welke camera naar hun kijkt bij welk onderwerp ze het hadden..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2022 22:56 schreef juul. het volgende:
Mexx legt even uit hoe de vibrator werkt tegen Eunice
Mexx bleef maar komen, 3x
Die is van koers veranderd. Ze kon het niet winnen op een andere manier.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wanda wil close lijken met de manager's aanhang
En toen was Eunice met de vibro halverwege, de stem: Eunice BATTERIJWISSEL!!!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:56 schreef juul. het volgende:
Ik zie geen emotoe bij Nadirquote:Op donderdag 3 november 2022 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir zit hoog in de emotie en dan zeg ie dit terwijl het niet te vergelijken is met een eliminatie die eerder zakelijk is
Vraag me af of zijn gebrek aan geweten door de screenings is geglipt offff dat hij juist voldoet aan febo's verwachtingenquote:
Het laatstequote:Op donderdag 3 november 2022 23:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn gebrek aan geweten door de screenings is geglipt offff dat hij juist voldoet aan febo's verwachtingen
Eunice gebruikt meestal een komkommer op natuurbasisquote:Op donderdag 3 november 2022 22:56 schreef juul. het volgende:
Onbewust stelenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gewoon gepakt maar halve fles puur overgieten in eigen lege fles vindt hij geen diefstal maar onbewust...
Ik zie haar wel veel met worteltjes lopenquote:Op donderdag 3 november 2022 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice gebruikt meestal een komkommer op natuurbasis
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat zo'n vogel met een dikke snavel?
Gelukkig denkt onze rechtspraak daar anders overquote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onbewust stelen
Dan doe je het nooit expres
Dat kan toch niet die vallen er uitquote:Op donderdag 3 november 2022 23:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie haar wel veel met worteltjes lopen
Terwijl zijn eigen fles al leeg was. Dat wist hij even niet meer...kan gebeuren tochquote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onbewust stelen
Dan doe je het nooit expres
Sowieso maar dat verhaal van KimD slaat werkelijk allesquote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef Poesjuh het volgende:
Altijd klote voor de partners thuis bij die langdurende RLS
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet die vallen er uit
Tja je bent een temptation island girl of je bent het niet hequote:Op donderdag 3 november 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso maar dat verhaal van KimD slaat werkelijk alles
Ik heb hier gelezen dat de moeder van zijn kinderen zijn nicht is. Is dat dan ook zijn vrouw?quote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef Poesjuh het volgende:
Altijd klote voor de partners thuis bij die langdurende RLS
Behalve isaac zijn 1e en enige vrouw natuurlijk. Onze febo marinier poppetje houdt zich prima aan zijn script als je het mij vraagt
Meer een camel met een emotionele toequote:Op donderdag 3 november 2022 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat zo'n vogel met een dikke snavel?
Spreek af dat het moment voor beiden kut is en dat je daarna wel weer gaat daten om te kijken hoe of watquote:Op donderdag 3 november 2022 23:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja je bent een temptation island girl of je bent het niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |