Berend is ziek .. die moeten we ff negeren en aan Jeff de mananger over laten om af en toe ff te polsenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
ook berend zegt er niks over
moet het dan van de vrouwen komen
Kenzi laat iedereen vallen die ze niet kan gebruiken, deed ze ook al bij Jeff. Nogal rancuneus, dat zagen we maar al te goed toen ze scheidsrechter was bij het boxgala....quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertelt overigs ook dat hij niet meer zo goed is met Kenzi.
de FEBO moet ingrijpenquote:
Kenzy heeft afstand van hem genomen omdat ze heeft gehoord dat Berend een oogje op haar zou hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kenzi laat iedereen vallen die ze niet kan gebruiken, deed ze ook al bij Jeff.
Wat een onzin. Ze kan iedereen daar gebruiken dus dit slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kenzi laat iedereen vallen die ze niet kan gebruiken, deed ze ook al bij Jeff. Nogal rancuneus, dat zagen we maar al te goed toen ze scheidsrechter was bij het boxgala....
Ik zie dat anders, maar blijkbaar volg je het niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kan iedereen daar gebruiken dus dit slaat echt nergens op.
Modeshow die eraan komt?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Wat is Mirthe van plan?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou .. denk dat het meer is omdat Berend 23 van de 24 uur op bed ligt de laatste dagen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Kenzy heeft afstand van hem genomen omdat ze heeft gehoord dat Berend een oogje op haar zou hebben
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
die jongen heeft slachtoffer rol op zijn voorhoofd staan
Hij zoekt het zelf op, en maakt mooie TVquote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
die jongen heeft slachtoffer rol op zijn voorhoofd staan
Kenzy is totaal niet te vertrouwen dus zou daar weinig energie aan verspillenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kenzi laat iedereen vallen die ze niet kan gebruiken, deed ze ook al bij Jeff. Nogal rancuneus, dat zagen we maar al te goed toen ze scheidsrechter was bij het boxgala....
vind dit echt beschamendquote:Op donderdag 3 november 2022 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Hij zoekt het zelf op, en maakt mooie TV
Het is toch totaal niet handig om mensen te laten vallen? Beter met iedereen te vriend blijven.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar blijkbaar volg je het niet.
Ohh wanneer?quote:
Judas.. er móet er een zijn...quote:Op donderdag 3 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit echt beschamend
ik zou me als ouder de ogen uit het hoofd schamen
Een dropjes spoor naar de poort en daar een fles siroop neer zettenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir zou je eigenlijk moeten lokken door ergens iets neer te leggen
Het valt dan ook niet te snappenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Babet weer uitleggen dat ze het niet snapt hoe hij dacht dat het zijn fles siroop was
Dat is toch weken geleden.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft iets gejat ... en nu is hij boos op degene van wie hij het gejat heeft.
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Kon je zien met lootjes trekken wie wie had getrokken. Was netflix kijken 😊
nopequote:Op donderdag 3 november 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Heel veel duidelijker kan Babette het niet uitleggen .. maar denk niet dat het binnenkomt.
Die vraagt er ook om. Goed zo Nadir!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vandaag weerMaar wel per ongeluk .. En weer van Kenzi
![]()
Herhaling deel zoveelquote:Op donderdag 3 november 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben gewoon mezelf ik hou niet van die neppe mensen
Ik ben eerlijk ik ben oprecht
[ afbeelding ]
Begin deze rls nu een beetje te begrijpen, het is een oude mannen doen het met jonge meiden show.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Gluipkut teaser weer in de hangstoel met die ouwe man.. nix aan de hand dus
[ afbeelding ]
lol .. je weet niet eens waar het over gaat ...quote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Vind het allemaal wel erg overtrokken. Maar ja, leuk verhaallijntje van de Febo; Nadir de recidivist.
Jawel.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. je weet niet eens waar het over gaat ...
hij geeft anderen de schuld van zijn jattenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Vind het allemaal wel erg overtrokken. Maar ja, leuk verhaallijntje van de Febo; Nadir de recidivist.
Uiteraard vind jij datquote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij geeft anderen de schuld van zijn jatten
komop nu freek
Het gaat ook niet om drop of siroop maar om het totale verhaalquote:
Laat gaan die expert....quote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. je weet niet eens waar het over gaat ...
Het is ook een vooroordeelbevestigend show, donkere mannen kunnen boksen, licht gekleurden stelen, en blondjes zijn dom.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een vooroordeelbevestigend show, donkere mannen kunnen boksen, licht gekleurden stelen, en blondjes zijn dom.
Zo zie je maar.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een vooroordeelbevestigend show, donkere mannen kunnen boksen, licht gekleurden stelen, en blondjes zijn dom.
Verdomme we worden geneptquote:Op donderdag 3 november 2022 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zit heel de nacht te lullen met iedereenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. denk dat het meer is omdat Berend 23 van de 24 uur op bed ligt de laatste dagen.
Hij heeft geen mentolstick gekregen van de Febo?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Hij probeert te janken maar het wil niet erg lukken
Is gejat natuurlijk .. iedereen jat daar .. behalve Nadir.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft geen mentolstick gekregen van de Febo?
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje Showt.. best wel Geil![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat vliegende tapijt daar? Hebben ze dat gewonnen ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje Showt.. best wel Geil![]()
[ afbeelding ]
Ze is wel in mijn aanzien gestegen nu ze op Jeff heeft gestemd, nu is het weer een braaf meiske.quote:
Oud, moet nodig gelucht wordenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is dat vliegende tapijt daar?
Dat ook. Ze doet niemand kwaadquote:Op donderdag 3 november 2022 21:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en in de loods zonder
skandal tot nu
You heard it first in the CoS !quote:Op donderdag 3 november 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
En ik heb sinds vandaag begrepen in de TV uitzending dat Erik een eenzame rukkert is...kijk nu toch weer anders naar hem...
Nog een kilootje of acht erbijquote:Op donderdag 3 november 2022 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
Mirthe heeft wel echt een perfect lijf
Wacht maar op de vibo aflevering van Zoe en Mexquote:Op donderdag 3 november 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
En ik heb sinds vandaag begrepen in de TV uitzending dat Erik een eenzame rukkert is...kijk nu toch weer anders naar hem...
Die is al geweest dacht ik, gisteren. Niet dat er iets te zien is. Beetje gegiebel.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wacht maar op de vibo aflevering van Zoe en Mex
Ja achteraf kwam ze behoorlijk verhit onder de douche vandaan ... Maar ze hadden ook opeens heeft water want alles was opeens beslagenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tot we hem kunnen betrappenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Crap ... nu gaan we dus 24 uur Nadir volgen..
Kijk je nu ook anders tegen hun aan?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al geweest dacht ik, gisteren. Niet dat er iets te zien is. Beetje gegiebel.
Ze zitten er al zolang zonder afleiding dat ze onderhand niet meer weten wat ze zeggen en dat ze zo een verhaallijn krijgenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog niet lekker met zijn 2en masturberen met een vibo, ja dat deden ze echt. Alletwee klaargekomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zitten er al zolang zonder afleiding dat ze onderhand niet meer weten wat ze zeggen en dat ze zo een verhaallijn krijgen
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog niet lekker met zijn 2en masturberen met een vibo, ja dat deden ze echt. Alletwee klaargekomen.
Zit je toch echt in het verkeerde programma als je denkt zo jezelf en de streamers te vermaken.
Twee domme mutsen die bovendien ook maar wat bewerenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog niet lekker met zijn 2en masturberen met een vibo, ja dat deden ze echt. Alletwee klaargekomen.
Zit je toch echt in het verkeerde programma als je denkt zo jezelf en de streamers te vermaken.
Ja, en dat ze hem onderling doorgaven aan elkaar in de douche. En dat de ene moest praten en de kraan aan moest zetten zodat het niet gehoord zou worden. En dat ze zei " het voelde als de hemel".quote:
5 kilo kann zij wel meer hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want je valt daar daarna weer af
Het zijn twee schaamteloze domme mutsenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
geen tenzij ze er weer 1 naar de keel vliegtquote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
En al die gele kaarten hoax.. Zoowie heeft er nog een
Die andere Gele Kaarten nooit een zak mee gedaan
Het Nut
Ik heb het nog niet gezien maar wat zal mij dat boeienquote:Op donderdag 3 november 2022 21:36 schreef mijntjexx het volgende:
Dus laat Eric lekker in zijn eentje onder dekens een rukje doen, hij loopt er niet mee te koop in ieder geval
Een papieren bedreiging, tenzij Febo een keer doorpaktquote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen tenzij ze er weer 1 naar de keel vliegt
Wodka, Lotjequote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Tampon met alcohol in Utopia was trouwens wel![]()
Gele kaarten vervallen na een maand, je mag maximaal 2 kaarten ontvangen per maandquote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
En al die gele kaarten hoax.. Zoowie heeft er nog een
Die andere Gele Kaarten nooit een zak mee gedaan
Het Nut
dan hadden ze eenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een papieren bedreiging, tenzij Febo een keer doorpakt
die van Zoe is blijvendquote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Gele kaarten vervallen na een maand, je mag maximaal 2 kaarten ontvangen per maand
was dat in de uitzending ? wat flauwquote:Op donderdag 3 november 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
Het blijkt iets genuanceerder te zijn. Er zijn 2 soorten gele kaarten. Zoe heeft een persoonlijke gele kaart gekregen. Die blijft staan tot het eind.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Gele kaarten vervallen na een maand, je mag maximaal 2 kaarten ontvangen per maand
Heel flauw jaquote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
was dat in de uitzending ? wat flauw
Precies.. en na de 2e fake 24 uur van Kenziequote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hadden ze eenmogen geven voor het pesten van Maddy
het gescheld van Nadir
Oh echt,dat heb ik totaal gemistquote:Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blijkt iets genuanceerder te zijn. Er zijn 2 soorten gele kaarten. Zoe heeft een persoonlijke gele kaart gekregen. Die blijft staan tot het eind.
'Spel' gele kaarten vervallen na een maand.
Ja, en hij gaf ook dat hij dan iemand in gedachten heeft als hij bezig is, vertelde hij Eunice...nou 1x raden; het begint met S en eindigt op sha...quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof het ook maar daar zijn best wat verschillende verhalen over verteld.quote:
alicia bedoel j equote:Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. en na de 2e fake 24 uur van Kenzie
Doordat Eunice het bleef vragen en het uit hem moest trekken ( niet letterlijk haha)quote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, en hij gaf ook dat hij dan iemand in gedachten heeft als hij bezig is, vertelde hij Eunice...nou 1x raden; het begint met S en eindigt op sha...
Ja vind ik ook wel triest. Niet nodig.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat trekken niet echt een goede benaming is in deze....quote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Doordat Eunice het bleef vragen en het uit hem moest trekken
ze heeft een persoonlijke nuquote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof het ook maar daar zijn best wat verschillende verhalen over verteld.
Wat een saltoquote:
Jaja, lichtgeel, donkergeel, citroengeel, banaangeel.. wat Febo uitkomt zekerquote:Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blijkt iets genuanceerder te zijn. Er zijn 2 soorten gele kaarten. Zoe heeft een persoonlijke gele kaart gekregen. Die blijft staan tot het eind.
Ik zeg het net hierbovenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat trekken niet echt een goede benaming is in deze....
ja die jongen heeft ook ouders en familie, zo wil je niet in beeldquote:Op donderdag 3 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel triest. Niet nodig.
Nee dat is niet waar, hij wou bewust geen naam noemen van een bewoonster en zei toen Jodie Fosterquote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, en hij gaf ook dat hij dan iemand in gedachten heeft als hij bezig is, vertelde hij Eunice...nou 1x raden; het begint met S en eindigt op sha...
Of Mirthe daar aast hij ook opquote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en als hij nou hele dagen lag te rukken in de woonkamer....dan snap ik het. Alsof het zo bijzonder isquote:Op donderdag 3 november 2022 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja die jongen heeft ook ouders en familie, zo wil je niet in beeld![]()
pak dan die grootbekken maar aan
Dat hebben ze dan weggelaten en suggereerde de Febo dat het dan iemand uit de loods was.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, hij wou bewust geen naam noemen van een bewoonster en zei toen Jodie Foster
Nadir zou gepast zijnquote:Op donderdag 3 november 2022 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
1 ding is zeker, Zoe gaat zondag iemand verkrachten. Die wordt gek na duuzend cocktails als ze geen vent kan krijgen
Enorme zelfoverschatting.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ken nu iedereen beter dan wie ook ...
Volgens mij heeft ze Jeff nog niet helemaal opgegeven. Dat gaat pijnlijk worden.quote:
Walgelijk gewoonquote:
klappen van Kim D jaquote:Op donderdag 3 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze Jeff nog niet helemaal opgegeven. Dat gaat pijnlijk worden.
KimD gaat dan bijten inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze Jeff nog niet helemaal opgegeven. Dat gaat pijnlijk worden.
Dat wordt prachtigquote:Op donderdag 3 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schreef eerder vandaag nog dat ik Nadir nog niet zo positief en opgewekt had gezien afgelopen twee maanden....dat is wel weer overquote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
Wat een sukkel ook Nadir, was ie net vandaag goed bezig met veel salto's en voelde hij zich eindelijk goed, doet ie dit weer..lachwekkend
haha door zichzelf ook nogquote:Op donderdag 3 november 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schreef eerder vandaag nog dat ik Nadir nog niet zo positief en opgewekt had gezien afgelopen twee maanden....dat is wel weer over
Ik heb het live gezien vanmiddagquote:Op donderdag 3 november 2022 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was slow motion, kenn je de normale version?
Vroeger? Hou oud is ze? 47....quote:Op donderdag 3 november 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
zoe slikte vroeger ritalin
dat verklaard een hoop
mooi hequote:Op donderdag 3 november 2022 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vroeger? Hou oud is ze? 47....
Jeff zal er vanzelf moe van wordenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff doet raar volgens KimD daar we gaan we al
Voorteken
Ik heb het gevoel dat er meer speelt tussen die tweequote:Op donderdag 3 november 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Naar aanleiding van een gesprek met Djedi vertelt KimD:
KimD : Maar ja, ik heb wel gezegd, mocht er vuurwerk zijn, dan kan ik het ook meer loslaten. Maar op dit moment heb ik een vriend, en heb ik me daar ook gewoon aan te houden.
Wie weet via de huisdealer van haar (rijke)oudersquote:Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi he
maar ik vraag me wel af
welkeschrijft een kind ritalin voor dat naar mijn idee geen ADHD heeft
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet via de huisdealer van haar (rijke)ouders
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn spijkers 'gevonden' zegt Jasper ...
KimKut laat Sjeffie zéker deze maand niet meer los .. te veel voordeel te halenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff doet raar volgens KimD daar we gaan we al
Voorteken
die is tot over haar over verliefdquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimKut laat Sjeffie zéker deze maand niet meer los .. te veel voordeel te halen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig kan Nadir altijd terecht bij Juf Jannie , die hem wel die aai over zijn bol geeft
Vermoedde ook al zoiets.. ze moet ook zowat op knappen staanquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is tot over haar over verliefd![]()
Of het direct voordelen zijn weet ik niet, maar ze begint zich aardig te bemoeien met alles wat hij doetquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimKut laat Sjeffie zéker deze maand niet meer los .. te veel voordeel te halen
[ afbeelding ]
ALCOHOL ALCOHOLquote:Op donderdag 3 november 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermoedde ook al zoiets.. ze moet ook zowat op knappen staan
voorspeldquote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. daar is dus het Babette bashen .. je kon er op wachten.
Esther is ook een achterlijk wijf, soort zoekt soortquote:Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
vind jij mij een goed persoon
ja zegt Esther
Esther die stond te schreeuwen over haar bril
Mag het niet zeggen maar die aanranding vlak voor alicia erin kwam en waarvan ze nog aangifte moet doen tegen een bekende...zet me toch aan het denken...quote:Op donderdag 3 november 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Gluipkut teaser weer in de hangstoel met die ouwe man.. nix aan de hand dus
[ afbeelding ]
Nadir gaat het nog zoveel moeilijker krijgen, maar hij vraagt erom .quote:Op donderdag 3 november 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Als anderen zo kinderachtig willen doen...
Die potloden en e.e.a, heeft Nadir verstopt in zijn holletje/boomhutquote:Op donderdag 3 november 2022 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
Zo, ff bijgelezen en hardop kunnen lachen. Geweldig zoals jullie dat beschrijven.![]()
![]()
Op de achtergrond hoor ik de slome stem van Nadiefje.
Tis niet te geloven, wat een jattert.
Volgens mij zijn er ook potloden weg.
Ik heb een klein vermoeden dat Na...nee, nog niet beschuldigen.
nee Kenzi gaat bij Jasperquote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
Jakkes Ruben en Djedi weer ....
Oh Wanda ligt bij Jasper hoor ik van Djedi
Pff weer the same old storyquote:Op donderdag 3 november 2022 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nadief.. tegen Estertje
Ik blijf wie ik ben, vind jij dat ook?
De echte dieven blijven gewoon hun gang gaan hier in de loods
En IK die een foutje maak is de dupe
[ afbeelding ]
ehhh ja goeiequote:Op donderdag 3 november 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy en Babette hebben dus Isaac (de rijkste vent) voor Sinterklaas.. geen idee met wie hij een koppel is.
Oh wowquote:Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nergens over, ze deden een spelletje met vragen en antwoorden, leek op een soort triviant vragen, vragen die op een kaartje stondenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? 😊
Nadief, Gluipkutje, Gertje.....quote:Op donderdag 3 november 2022 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
En Gluipkutje Aliesje laat zich weer álles vertellen door die vieze ouwe verliefde man Gertje![]()
Nix aan de hand.. doorlopen mensen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap wel waarom ze zoveel spellen doen je moet toch wat om de tijd door te komen en de productie komt ook niet echt met iets nieuws.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nergens over, ze deden een spelletje met vragen en antwoorden, leek op een soort triviant vragen, vragen die op een kaartje stonden
nou jaquote:Op donderdag 3 november 2022 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy schrijven een waar epistel
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schreef eerder vandaag nog dat ik Nadir nog niet zo positief en opgewekt had gezien afgelopen twee maanden....dat is wel weer over
ik ben hem zoooo zat nuquote:Op donderdag 3 november 2022 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Nadir nu tegen Kim
Het nadeel is dat ik te eerlijk ben
He Jeff , jij weet daar ook alles van
En die gaan ze morgen voordragen als rapquote:Op donderdag 3 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
volgens mij wordt het een brief van 3 kantjes
jeff steelt en liegt toch niet zoveel? volgens mij totaal niet!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Nadir nu tegen Kim
Het nadeel is dat ik te eerlijk ben
He Jeff , jij weet daar ook alles van
Don't get your pantys in a bunchquote:Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pas mijn postings niet aan vriend!
Aanstellerquote:Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pas mijn postings niet aan vriend!
hij doelde op de eliminatie van Jeffquote:Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jeff steelt en liegt toch niet zoveel? volgens mij totaal niet!
Klinkt alsof kim peilt bij jeff of ze kans maakt en alvast laat weten dat ze dan haar vrienddl dumptquote:Op donderdag 3 november 2022 21:59 schreef mijntjexx het volgende:
Huh? Kim D heeft het er tegen Jeff over dat ze ( geen idee wie, lijkt djedi) vroeg of Jeff Kim D leuk vond. " nee we zijn gewoon vrienden" zei Kim D tegen haar. Jeff is stil. " Het is gewoon vriendschappelijk toch? Daar zijn wij open in" . Jeff lacht een beetje. " Ja ik heb gewoon voor nu een vriend tot ik vuurwerk krijg" zegt ze. Was een raar gesprek. Zou er dan toch iets meer zijn tussen ze?
" Wat doe je nu opeens stil en anders " zegt Kim tegen Jeff. " nee joh ik luister gewoon" . En ze gaan verder over een ander onderwerk
soortquote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iets met soort zoekt .... hoe ging dat spreekwoord ook al weer...
je kunt niet zoals in de echte wereld iemand ontslaanquote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef puzziepie het volgende:
Jeff maakt zich niet druk , lekker alles afdoen en geen idee hebben wat er eigenlijk echt speelt
Spiegel?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of omdat Mirthe haar uitleg totaal niet te volgen wasquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Kim snapt de bedoeling niet van de modeshow
nee want die doet Mirthe
jaloers ding
kom net binnen vallen probeer bij te lezen,maar begrijp nu dat hij jeff net zo eerlijk vindt dan dat hij isquote:Op donderdag 3 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doelde op de eliminatie van Jeff
hij probeert Jeff te kopieerenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef engine het volgende:
Hoe Nadir er ook weer bij zit zegt ook wel iets.
[ afbeelding ]
Vaak heeft Freeky het over trollen dat vind ik altijd wel grappigquote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nee Kim D is jaloers op Mirthequote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of omdat Mirthe haar uitleg totaal niet te volgen was
neequote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kom net binnen vallen probeer bij te lezen,maar begrijp nu dat hij jeff net zo eerlijk vindt dan dat hij is
Zegt 1 van de grootste trollen hier.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vaak heeft Freeky het over trollen dat vind ik altijd wel grappig
Jeff heeft daar soms ook wel een handje van als het hem uitkomtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij probeert Jeff te kopieeren
dat is wat Nadir constant doet
met wie hij spreekt die praat hij bijna letterlijk na
ik bedoel meer echt de persoon willen zijn waar hij mee spreektquote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft daar soms ook wel een handje van als het hem uitkomt
GJ huilde in de uitzending dat hij van ruben verloor doordat nadir GJ de punten niet gunde met jureren....quote:Op donderdag 3 november 2022 22:06 schreef juul. het volgende:
En maar door liegen, vreselijk mannetje, hup nu op naar GJ, oh nee dat zal hij wel niet durven
quote:Op donderdag 3 november 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik ben te gevoelig en te emotioneel. Je kunt beter hard en koud zijn dat dingen je niks doen.
![]()
![]()
Oh echt dat heb ik op de streams heel niet meegekregen, twee kleutersquote:Op donderdag 3 november 2022 22:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
GJ huilde in de uitzending dat hij van ruben verloor doordat nadir GJ de punten niet gunde met jureren....
Was ze aan het huilen?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft geen zin om voor Jeff te koken
is aan het
TV maken, lekker voor de Febo, die editen gewoon een goed stukje er uit, kan niet missen onderwerp is toch vaak hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:30 schreef pingu66 het volgende:
Ik zit te luisteren naar twee verschillende langspeelplaten die keer op keer opnieuw afgedraaid worden #Jeff&Nadir
quote:
zijn inner dief wordt groterquote:Op donderdag 3 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik voel dat ik aan het groeien ben .. geestelijk...
Het is wel raar gegaan , klopt niet echt .quote:Op donderdag 3 november 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind het een beetje apart
ze wilde wel de stemmen aan jeff geven
maar dat mocht niemand weten
maar nu lijkt ze het hem kwalijk te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |