Marciano steekt hem er weer inquote:Op donderdag 3 november 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff haalde daar even vakkundig de angel uit.
Ons zonnetje in huisquote:Op donderdag 3 november 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano steekt hem er weer in
Vreselijk mannetjequote:Op donderdag 3 november 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano steekt hem er weer in
Zou bij Kim dan ook een lampje gaan branden ?quote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 3 november 2022 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry had niet door dat ik hem dichtgooide
Babs is een slappe zweefkut terwijl Jeff nuchterheid omarmt wat weer niet te verwarren is met boersquote:Op donderdag 3 november 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff die nu weer Kim K kalmeert haha, hij neemt nu ook de taak van Babet over
Nee... dat gevoel heb ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou bij Kim dan ook een lampje gaan branden ?
Beter 2 uur van te voren klaarquote:Op donderdag 3 november 2022 14:35 schreef chufi het volgende:
KimK is weer eens hyper... Ze wil door .... begrijpt ze niet dat ze tijd zat hebben ..
Het zou alleen fijn zijn als ze haar mond hield ...quote:Op donderdag 3 november 2022 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
KimK is een ware topper tijdens verdienopdrachten
Kom Martin trek je vuile bek weer open..quote:Op donderdag 3 november 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Dan maar een gele kaart. Als hij nog 1 keer z'n bek opentrekt geef ik m een klap voor z'n bek
Martin is een 1ste klas zuigerquote:Op donderdag 3 november 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou alleen fijn zijn als ze haar mond hield ...
Ja maar ze snapt het niet ..quote:Op donderdag 3 november 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter 2 uur van te voren klaar
Martin heeft tegengas nodig en geen Mexx die hem naar de mond praat en in zijn hol kruiptquote:Op donderdag 3 november 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin is een 1ste klas zuiger
Nu heeft hij eigenlijk de verkeerde voor zich
Iemand die terug bijt
Met dr Brazilian buttlift, Kim Kardashian wannabeequote:Op donderdag 3 november 2022 14:35 schreef puzziepie het volgende:
Kim die zich graag belangrijk wil voelen doet net alsof zij al die opdrachten in haar eentje doet
Misselijk mens
Neuh, ze mag aan zijn pikkie zuigen onder de dekensquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
Niemand komt helpen, Kim doet alles alleen . Fokking conjo's![]()
Heeft Tiano zijn vrouwtje alle salto's laten maken ?
maar het ratelt zo...quote:Op donderdag 3 november 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die terug bijt
Ik heb Marciano nog niet zien springen, maar kan het gemist hebben?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
Niemand komt helpen, Kim doet alles alleen . Fokking conjo's![]()
Heeft Tiano zijn vrouwtje alle salto's laten maken ?
Marciano is gewoon een pseudo-machoquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
Marciano ook een echte vent
Die is alleen maar bezig Kim te sussen
Niet even verhaal halen bij matin
jawel, en goed ookquote:Op donderdag 3 november 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Marciano nog niet zien springen, maar kan het gemist hebben?
dat is haar eigen bevallige gebruikte onderstel , puur natuur , net als haar stemquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met dr Brazilian buttlift, Kim Kardashian wannabee![]()
![]()
iedereen heeft gesprongen, hij heeft ook meerde keren gesprongenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zag er nog een stukje erger uit dan bern en sasha samenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:41 schreef Ireth het volgende:
Er gebeurt van alles maar we houden 1 stream op ruben en djedi in een hangstoel![]()
hij zit nu bij martinquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
Marciano ook een echte vent
Die is alleen maar bezig Kim te sussen
Niet even verhaal halen bij matin
Eens kapper altijd kapper...quote:Op donderdag 3 november 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou alleen fijn zijn als ze haar mond hield ...
Yeppoquote:Op donderdag 3 november 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die terug bijt
Nee precies , want met een pacemaker mag je vast niet een salto maken gok ikquote:Op donderdag 3 november 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oepsquote:Op donderdag 3 november 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedereen heeft gesprongen, hij heeft ook meerde keren gesprongen
Die dubbele bil komt gewoon van het snoepen hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met dr Brazilian buttlift, Kim Kardashian wannabee![]()
![]()
jawel,. ik heb hem prima sprongen zien makenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , want met een pacemaker mag je vast niet een salto maken gok ik
Volgens mij over KimKquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin gaat nu tekeer over Jeffrey. Zeker omdat hij het een stuk beter doet dan Martin. Kan hij niet hebben
een cocktailmiddagquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is de bedoeling? 1 euro per salto?
Was aan het werk namelijk. Heb dit alles gemist.
dat was een grapje omdat sjeffie er net aankwamquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin gaat nu tekeer over Jeffrey. Zeker omdat hij het een stuk beter doet dan Martin. Kan hij niet hebben
Doet hij ook met Janet en Estherquote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff die ook Moraima consequent met u aanspreekt
8quote:
Vind ik wel netjes, maar in principe niet nodig vind ik.. en eigenlijk mogen ze wel zeggen je hoeft geen u te zeggenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff die ook Moraima consequent met u aanspreekt
Als ik in die loods had gezeten had hij mij ook met U mogen aanspreken. Om toch.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet hij ook met Janet en Esther
Sporten kan ook gewoon ,maar ik zie hem sowieso geen moer doenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jawel,. ik heb hem prima sprongen zien maken
Ieder minimaal 1x een saltoquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is de bedoeling? 1 euro per salto?
Was aan het werk namelijk. Heb dit alles gemist.
Zuipenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef R0T29 het volgende:
Mora vraagt nu heel zelfverzekerd "Hoeveel hebben we?"
Ze heeft gewoon al zin in die 1500e
hij is een bouwer, die komen niet heel vaak in beeldquote:Op donderdag 3 november 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sporten kan ook gewoon ,maar ik zie hem sowieso geen moer doen
Maar één hoezee voor de sterke echte man
Lekker cocktail drinkenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef R0T29 het volgende:
ze gaat het toch niet doen begreep ik netquote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef R0T29 het volgende:
Dan hoeven ze toch niet meerquote:Op donderdag 3 november 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
bij 1500 salatos moet je sowiezo opletten met cocktails deluxe
daar ben je al wuschi in hoofd
Jij bent gemeenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:51 schreef Ireth het volgende:
En morgen iedereen spierpijn in de kuiten/bovenbenen en dan de "plankopdracht" er in gooien graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Welke?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
bij de ene gifje ben ik bijna van
de middagstoel gevallen
neequote:Op donderdag 3 november 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie je de mensen wel in beeld die salto's maken?
Niet meer... in het begin wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
en hoezo niet? daar gaat het toch omquote:Op donderdag 3 november 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Hhm apart..quote:Op donderdag 3 november 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet meer... in het begin wel.
Geen idee, vind het ook raarquote:Op donderdag 3 november 2022 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo niet? daar gaat het toch om
Wat moeten ze doen dan?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Salto's maken voor cocktailsquote:
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)quote:Op donderdag 3 november 2022 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook raar
Die salto's komen wel op tv. Daarom zien wij ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)
Nee hoef ook niet elke salto te zienquote:Op donderdag 3 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)
de eerste en laatste paar misschien en de salto van moraima, maar echt niet alle 1500quote:Op donderdag 3 november 2022 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die salto's komen wel op tv. Daarom zien wij ze niet.
O ik zie net al op het gifje hierboven op een trampolinequote:Op donderdag 3 november 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Salto's maken voor cocktails
Je hebt gelijk en ik bedoelde ook: een paar salto's Moet wat duidelijker zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
de eerste en laatste paar misschien en de salto van moraima, maar echt niet alle 1500
Als ze op hun voeten hadden moeten landen een stuk minder in ieder gevalquote:
volgens mij zitten ze al tegen de 1500 aanquote:
Dat is idd best lastig..quote:Op donderdag 3 november 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze op hun voeten hadden moeten landen een stuk minder
Cocktail plusquote:Op donderdag 3 november 2022 15:09 schreef Poesjuh het volgende:
Krijgen ze nu geld waarvan Jeff een cocktail party houdt?
Of krijgen ze nu echt een cocktailparty als beloning?
een cocktailpartyquote:Op donderdag 3 november 2022 15:09 schreef Poesjuh het volgende:
Volgens mij dat laatstequote:Op donderdag 3 november 2022 15:09 schreef Poesjuh het volgende:
ow ja, plusquote:
Ze maken er vast wel een soort van feestje vanquote:
Ik denk morgen of vanavond misschien alquote:
Geen geld maar Cocktailsplus middagquote:Op donderdag 3 november 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Met nog 3 uur over.. weer zo'n gratis Geld Spelletje
Ook goed, scheelt geldquote:Op donderdag 3 november 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen geld maar Cocktailsplus middag
Huh! Wat!quote:Op donderdag 3 november 2022 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Martin zie je dat ie Jeffrey soort van dankbaar is dat ie er niet uitgestemd is door hem en daar dus nog kan zitten
Filmpje staat boven in de Filmtopicquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Is moraima in beeld geweest heb het gemist
Heeft ze gesprongen ?
quote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
EVen terug scrollen, mario postte net het gifje er vanquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
Soort van, ze heeft het geprobeerdquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
Jeff deed dit gewoon goedquote:Op donderdag 3 november 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Wanda helemaal into Jeff in eens, andere tactiek.
En toch is het zo al zegt dat verder niets over de verhoudingenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh! Wat!
Jij ziet soms wel dingen die er niet zijn
Met foto 🤣quote:Op donderdag 3 november 2022 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Shoot....ik typte ook hier hetzelfde.
Die vliegen hebben iets met die cams, geen idee wat. Altijd vliegen op de lens.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ondanks de vliegen ziet de keuken er elke dag opgeruimd uit.
[ afbeelding ]
Haha ja mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze gifje om dat je het niet verwacht![]()
[ afbeelding ]
ik vraag me ineens af, waar zouden ze de vuilniszakken laten? Ik zie ze nooit iets naar de poort brengen.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ondanks de vliegen ziet de keuken er elke dag opgeruimd uit.
[ afbeelding ]
Die zetten ze in de sluis, waar ook de boodschappen neergezet wordenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vraag me ineens af, waar zouden ze de vuilniszakken laten? Ik zie ze nooit iets naar de poort brengen.
Die vliegen leggen steeds eitjes waar weer nieuwe vliegen uit geboren worden. Geen beginnen aan. Misschien eens chemisch reinigen en sprayen waardoor even niemand in de keuken mag.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zetten ze in de sluis, waar ook de boodschappen neergezet worden
mogen nog even vrij springen en dan moeten ze hem afbrekenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
voor nog een bonusof moeten ze dan de boel weer afbreken ... ?
ze zijn al klaarquote:
Ik ga even naar een filmpje zoekenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Een buiteling van een walrus of zo was het volgens KimK
Boven...quote:Op donderdag 3 november 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even naar een filmpje zoeken
nee, ze hadden 8 uur de tijd om op te bouwen en 1000 of 1500 salto's te maken, ieder minimaal 1, dat is dus geluktquote:
die vliegen moeten dan wel iets vinden om die eitjes in te leggen, en dan moet dat ook nog lang genoeg blijven liggen om die eitjes uit te laten komen. En ze houden de keuken daarvoor te netjes.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vliegen leggen steeds eitjes waar weer nieuwe vliegen uit geboren worden. Geen beginnen aan. Misschien eens chemisch reinigen en sprayen waardoor even niemand in de keuken mag.
Wat zei Bern dan? Ik kom net binnenvallenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Subtiele hint dat hij moet opzouten.
Zou niet weten waar vandaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
die vliegen moeten dan wel iets vinden om die eitjes in te leggen, en dan moet dat ook nog lang genoeg blijven liggen om die eitjes uit te laten komen. En ze houden de keuken daarvoor te netjes.
Alleen de keuken sprayen heeft geen nut, die vliegen komen duidelijk ergens anders vandaan.
Het wordt nu wel steeds kouder dus misschien gokken ze er op dat ze daardoor zelf verdwijnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:34 schreef Verida het volgende:
[..]
de febo denk ik ook niet, anders hadden ze er wel wat aan gedaan.
Welke dingen? 😊quote:Op donderdag 3 november 2022 13:23 schreef Charmian het volgende:
sasha, bern wil dat soort dingen niet horen
Ze hebben te weinig glazen, dat gaf hij door aan de Febo.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:37 schreef freaky40 het volgende:
Isaac geeft even de coctails door aan zijn collega's van de Febo...
Daarna gaf hij allerlei coctails door, door zijn mic even naar zijn mond te nemen.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig glazen, dat gaf hij door aan de Febo.
die staat er onderquote:Op donderdag 3 november 2022 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en terecht , want als er 1 vaak doucht is het KimK wel
Moira was een beetje de underdog.. en ze móest.. omwille van de hele opdrachtquote:Op donderdag 3 november 2022 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig! En zo leuk dat iedereen tevoorschijn kwam toen haar salto was goedgekeurd
Ze werd natuurlijk wel gemazzeld, maar wat maakt het uitquote:Op donderdag 3 november 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira was een beetje de underdog.. en ze móest.. omwille van de hele opdracht
Zei ze dat? Wat zei hij toen?quote:Op donderdag 3 november 2022 15:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ze hem niet moet als vriend.
Zeker.. net als Berend en Euni, die klote koprollen maaktequote:Op donderdag 3 november 2022 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werd natuurlijk wel gemazzeld, maar wat maakt het uit
Hij droop af.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zei ze dat? Wat zei hij toen?
Die van Berend werd bij de ruggengraatloze oempa loempa afgedwongen door GJ begreep ikquote:Op donderdag 3 november 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. net als Berend en Euni, die klote koprollen maakte
Ik snap Sasha soms ook niet want ze is wel echt close met hem dus ze hebben al soort van een relatiequote:
je hebt niet perse een relatie als je close bent met iemandquote:Op donderdag 3 november 2022 15:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap Sasha soms ook niet want ze is wel echt close met hem dus ze hebben al soort van een relatie
Dat klopt, ik denk dat ze het gewoon zo moeten laten. Stempel hoeft niet.want heb wel het idee dat ze echt gek op hem is.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt niet perse een relatie als je close bent met iemand
dat bepaal je samen
en als zij dat (nog) niet wil dan is het zo
sasha had het over een vriend waar ze vaak mee naar de schietclub ging en die ze oprecht miste. Het gezicht van bern sprak boekdelen, hij vond dat niet prettig.quote:
Met angstzweet vlekken...quote:Op donderdag 3 november 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
binnenkort bij bol
een 1malig gebruikte trampo
misschien is het enkel dat ze zich bij hem het best voelt en begrepenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk dat ze het gewoon zo moeten laten. Stempel hoeft niet.want heb wel het idee dat ze echt gek op hem is.
refurbishedquote:Op donderdag 3 november 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
binnenkort bij bol
een 1malig gebruikte trampo
oh. Dus ze had het niet eens over haar en Bern?quote:Op donderdag 3 november 2022 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha had het over een vriend waar ze vaak mee naar de schietclub ging en die ze oprecht miste. Het gezicht van bern sprak boekdelen, hij vond dat niet prettig.
Gisteren op TV, ze wil meer van hem en zijn verleden komen te weten na dit avontuur.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt niet perse een relatie als je close bent met iemand
dat bepaal je samen
en als zij dat (nog) niet wil dan is het zo
quote:Op donderdag 3 november 2022 15:49 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft geen handdoek![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel zo ja. Maar ze zag wel potentie voor buiten maar ja hoe alles loopt weet je nooit. Gewoon doen wat voor beide prettig isquote:Op donderdag 3 november 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is het enkel dat ze zich bij hem het best voelt en begrepen
dat wil niet zeggen dat je verliefd bent
en de meeste relaties in een RLS werken buiten niet
dus heel verstandig om wat afstand te houden
nee. Hij zei er verder ook niets over en zij had het niet eens door dat het wat minder goed werd ontvangen. Dus niets aan de hand verder.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
oh. Dus ze had het niet eens over haar en Bern?
Dank voor de info. Flauw dat er een ander verhaal werd verteld aan mij net. Ik vind ze gewoon echt leuk.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee. Hij zei er verder ook niets over en zij had het niet eens door dat het wat minder goed werd ontvangen. Dus niets aan de hand verder.
Die drukt haar snor...quote:Op donderdag 3 november 2022 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is die Wanda toch een harde werker hè?
Je roept dat "andere verhaal tegen je vertellen" wel een beetje over jezelf af.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dank voor de info. Flauw dat er een ander verhaal werd verteld aan mij net. Ik vind ze gewoon echt leuk.
Jasper de visser gooit z'n netten uit.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
De Trampoline-Inpak-Show..![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag het gewoon toch? Niks mis mee toch.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Je roept dat "andere verhaal tegen je vertellen" wel een beetje over jezelf af.
Idd... was bang weer door haar enkel te gaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
ik zie Kenzi ook vernamelijk staan kijken
heeft ze veel gesprongen
hoorde al iets over enkels en pols blessures?
Kunnen ze toch prima zelf.. zijn ze lekker bezigquote:Op donderdag 3 november 2022 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
Had de FEBO geen zin om die trampoline op en af te bouwen ofzo?
Cocktailparty PLUS ..quote:Op donderdag 3 november 2022 15:55 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Is het trouwens een coctail feestje of iets van coctails maken?
Cocktail plusquote:Op donderdag 3 november 2022 15:55 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Is het trouwens een coctail feestje of iets van coctails maken?
JW interesseert het helemaal niks.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
En net als in de freggelgrot zijn er de Doenders en de Nixers...
[ afbeelding ]
Jeff geeft tenminste het goede voorbeeld door vooraan te staanquote:
Als Wanda geen vriend had gehadquote:Op donderdag 3 november 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
Bern en Wanda zijn elkaar een beetje aan het uitdagen
JanWilnix staat er al om bekendquote:Op donderdag 3 november 2022 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW interesseert het helemaal niks.
Hij probeert het nu bij Wanda.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
Zou het? Hij trok vanaf dag 1 naar Saschaquote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Wanda geen vriend had gehad
had Bern nooit met Sasha gelopen
Ik vind ze leuk samen hoor, maar snap SAS toch niet helemaal. Ze heeft al gezegd dat ze van hem houd, hij ook tegen haar. Nu moeilijk doen, terwijl ze hem wel steeds opgeilde met zoenen en kriebelen. Dan kan je verwachten dat een man meer wil.vind eigenlijk dat Bern heel veel geduld heeft, is toch al minimaal 1,5 mnd aan de gang.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Maar ze zag wel potentie voor buiten maar ja hoe alles loopt weet je nooit. Gewoon doen wat voor beide prettig is
ik denk met aankledingquote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dus wel echt een feest. Misschien ook met maken er bij? Zou wel leuk zijn
die 2 zitten ook best vaak samen te kletsenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het? Hij trok vanaf dag 1 naar Sascha
Nee hoor, ze zaten gewoon wat met elkaar te spelen , beetje uitdagen meer niet.quote:
Nee hoor. Heeft alle dames geprobeerd.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het? Hij trok vanaf dag 1 naar Sascha
Wat dan? Flirten ze? Want lijkt me niet dat hij dat doet want hij is oprecht gek op Sashaquote:Op donderdag 3 november 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
weekend natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2022 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bepaalt Febo, als de ( TV) tijd daar rijp voor is
ze hebben ook al samen naakt onder de douche gestaan, dus er is wel degelijk sprake van liefde/ een relatie, maar zij wil er geen stempel van verkering op plakken omdat ze hem nog helemaal niet goed kent en in de buitenwereld kunnen ze dat verder onderzoekenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk samen hoor, maar snap SAS toch niet helemaal. Ze heeft al gezegd dat ze van hem houd, hij ook tegen haar. Nu moeilijk doen, terwijl ze hem wel steeds opgeilde met zoenen en kriebelen. Dan kan je verwachten dat een man meer wil.vind eigenlijk dat Bern heel veel geduld heeft, is toch al minimaal 1,5 mnd aan de gang.
Waar maak je je druk om zeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat dan? Flirten ze? Want lijkt me niet dat hij dat doet want hij is oprecht gek op Sasha
Please .. jij maakt er meer van dan dat er is .quote:Op donderdag 3 november 2022 16:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat dan? Flirten ze? Want lijkt me niet dat hij dat doet want hij is oprecht gek op Sasha
Jij mag nooit meer raden. gezellig weekendquote:Op donderdag 3 november 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
weekend natuurlijk
zaterdag of zondag
hoop dan wel in de avond
beetje klieren / plagenquote:Op donderdag 3 november 2022 16:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sommige mensen maken weer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 3 november 2022 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zaten gewoon wat met elkaar te spelen , beetje uitdagen meer niet.
Uhuquote:Op donderdag 3 november 2022 16:02 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sommige mensen maken weer een heel ander verhaal
Verwacht 'ie dooie? Best wel levensgevaarlijke opdrachten daarquote:Op donderdag 3 november 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
Isaac wil een EHBO/BHV cursus
update
Had het verkeerd opgevat. Mijn fout.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Please .. jij maakt er meer van dan dat er is .
Bern stond onder de douche en Wanda was klaar, stond haar haren te doen..quote:Op donderdag 3 november 2022 16:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
BERN GAAT VREEMD!quote:Op donderdag 3 november 2022 16:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bern stond onder de douche en Wanda was klaar, stond haar haren te doen..
Toen zei Bern ineens dat hij geen handdoek mee ha d genomen.
Daarop (ik zeg het in mijn eigen woorden) plaagde Wanda hem een beetje, gewoon dollen.
Maar ze heeft wel een handdoek voor hem gepakt.
Dat was het .
Cremeren .quote:Op donderdag 3 november 2022 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ja wátnau als er morgenochtend iemand dood in bed gevonden wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |