nee geen handenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ima gebruikt hand, dat mag niet zeggen de dames
ik snap de regel wel ik snap alleen niet waarom hij zijn hand gebruikte, zag er raar uitquote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee geen handen
mag wel op je kont landen
hij doet kapueraquote:Op donderdag 3 november 2022 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik snap de regel wel ik snap alleen niet waarom hij zijn hand gebruikte, zag er raar uit
Jeff nu ook welquote:Op donderdag 3 november 2022 12:00 schreef puzziepie het volgende:
Leila is wel altijd heel erg lief voor Mora
Ik begrijp haar volledig trouwens. Ik ben ook zo zwaar geweest en heb toen ook op een trampoline gestaan, een salto maken lijkt mij vrij onmogelijk maar ik hoop voor haar dat ze het red. Wel fijn dat ze straks mag springen als iedereen ff weg is, ik hoop dat dat helpt voor haar.quote:
Zeekoe noemen kan nu even niet meer en in zijn nieuwe rol heet dit juist managementquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeekoe noemen kan nu even niet meer en in zijn nieuwe rol heet dit juist management
dat denk ik welquote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp haar volledig trouwens. Ik ben ook zo zwaar geweest en heb toen ook op een trampoline gestaan, een salto maken lijkt mij vrij onmogelijk maar ik hoop voor haar dat ze het red. Wel fijn dat ze straks mag springen als iedereen ff weg is, ik hoop dat dat helpt voor haar.
Leuke sport,totdat ik klappen kreeg.quote:
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukkenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als Moraima ook moet zou ik meteen met haar beginnen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Precies. Nu heeft ze nog 7 uur. Gaat allemaal tijd verloren nu.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als Moraima ook moet zou ik meteen met haar beginnen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Terwijl je op je billen mag landen dusquote:Op donderdag 3 november 2022 12:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kinderen van 20 die geen koprol / salto kunnen..
om je kapot te schamen
krijgen ze geld per salto? of moet iedereen een salto maken willen ze überhaupt geld krijgen?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukken
Als laatste is dat een mooi iets voor de productie, mooie drama.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukken
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is al geweest alleen is het Moraima nog niet gelukt
Ik denk SL en ze heeft het opeens gehaald, ik zou het goed vindenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als laatste is dat een mooi iets voor de productie, mooie drama.
Begint ze en het mislukt komt de productie vast met een oplossing dat er toch nog gesprongen zal worden.
Ik vind dit ook een goed idee. Van mij mogen ze dit doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk SL en ze heeft het opeens gehaald, ik zou het goed vinden
Een schrikblik met wegen toen het totaal gewicht van alle bewoners moest worden geraden.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van Berend zie je heel goed dat hij al heel veel is afgevallen, maar van Moraima zie ik dat niet, zou ze al wel afgevallen zijn? Je hoort haar er ook niet over
Ik hoop echt dat het haar gewoon luktquote:Op donderdag 3 november 2022 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Ergste dag tot nu toe daar denk ik
[ afbeelding ]
Haar kamer is gemiddeld 2 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van Berend zie je heel goed dat hij al heel veel is afgevallen, maar van Moraima zie ik dat niet, zou ze al wel afgevallen zijn? Je hoort haar er ook niet over
Wat was het gister ook alweer? Vies dik vet wijf?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeekoe noemen kan nu even niet meer en in zijn nieuwe rol heet dit juist management
Nee.. JW en Berend hebben allebei 1 poging gedaan en zijn op hun rug geland. Die telt niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is al geweest alleen is het Moraima nog niet gelukt
Mora is echt wel afgevallenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar kamer is gemiddeld 2 kilo aangekomen.
Wie heeft dat gepost?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat was het gister ook alweer? Vies dik vet wijf?
Zij slaapt bij Rupert op de kamer, dus is niet zoveel afgevallenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima was thuis al veel afgevallen. Als je net begint met afvallen zoals bij Berend gaat het veel sneller. Eraf krijgen in het begin is niet moeilijk, eraf houden wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
en nu spoort Jeff haar aanquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Jeffrey ook wel een beetje een act is als hij zo praat. Een beetje om te shockeren ofzo. Want als het er op aan komt is hij altijd wel lief tegen anderen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
geen woord aan gelogen toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn beiden door een oempa loempa goedgekeurdquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. JW en Berend hebben allebei 1 poging gedaan en zijn op hun rug geland. Die telt niet.
Zegt veel over iemand als je zo over iemand praat. Vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen woord aan gelogen toch?
nice...quote:Op donderdag 3 november 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn beiden door een oempa loempa goedgekeurd
waarom zeggen ze dat alleen moraima nog moet? Deissy heeft het antwoord al gegevenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. JW en Berend hebben allebei 1 poging gedaan en zijn op hun rug geland. Die telt niet.
Of hij doet zo lief omdat hij iets nodig heeftquote:Op donderdag 3 november 2022 12:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Jeffrey ook wel een beetje een act is als hij zo praat. Een beetje om te shockeren ofzo. Want als het er op aan komt is hij altijd wel lief tegen anderen.
iedereen moet er 1quote:Op donderdag 3 november 2022 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat alleen moraima nog moet?
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het zorgzame, sociale meer een act. Steun verzamelen, in dit geval wil hij dat de opdracht slaagtquote:Op donderdag 3 november 2022 12:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Jeffrey ook wel een beetje een act is als hij zo praat. Een beetje om te shockeren ofzo. Want als het er op aan komt is hij altijd wel lief tegen anderen.
De rest misschien al geweest, we zien niet heel de tijd de trampoline dus ik heb geen idee wie nu allemaal al geweest is.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat alleen moraima nog moet?
Iedereen is al geweest, lijst is afgevinktquote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De rest misschien al geweest, we zien niet heel de tijd de trampoline dus ik heb geen idee wie nu allemaal al geweest is.
Niet echt netjes,Ik het hem niet horen zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zegt veel over iemand als je zo over iemand praat. Vind ik.
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij doet zo lief omdat hij iets nodig heeft
Ik voel me nu heel naïefquote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het zorgzame, sociale meer een act. Steun verzamelen, in dit geval wil hij dat de opdracht slaagt
ja weet ik, maar Li0n zei dat berend en jw niet goed waren gekeurdquote:
hij heeft het gezegdquote:Op donderdag 3 november 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt netjes,Ik het hem niet horen zeggen.
jawelquote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja weet ik, maar Li0n zei dat berend en jw niet goed waren gekeurd
Welkom bij de club, dat voel ik me ook als hier gezegd wordt dat Isaac van de FEBO isquote:
Wel goedgekeurdquote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iedereen is geweest alleen moraima niet, nu is het vrijspringen. Moraima gaat het straks zonder publiek nog een keer proberen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De rest misschien al geweest, we zien niet heel de tijd de trampoline dus ik heb geen idee wie nu allemaal al geweest is.
Ok.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen is al geweest, lijst is afgevinkt
Filmpje van @Hendrik83 laat zien dat ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe zou je mij noemen?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het gezegd
ze doen het bijna allemaal
elkaar niet zulke nette benamingen geven
Maar bij de een is het veul minder erg dan bij de anderquote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het gezegd
ze doen het bijna allemaal
elkaar niet zulke nette benamingen geven
Inderdaad, de tweede sprong van Berend eindigde nog steeds op zijn rugquote:Op donderdag 3 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Filmpje van @:Hendrik83 laat zien dat ik ongelijk heb.
Wel grappig dat GJ bij Berend erg de oempaloempa probeert te beinvloeden om 'm goed te keuren.
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
waar zijn de huispsychologen dan
Isaac en Babette
die weten het toch altijd zo goed
Ik hoop voor haar dat het lukt, gewoon voor haar, niet eens voor de opdracht.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iedereen is geweest alleen moraima niet, nu is het vrijspringen. Moraima gaat het straks zonder publiek nog een keer proberen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn ze allemaal al een keer geweest?
Nee, alleen mora nog.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Manuela moet nogquote:Op donderdag 3 november 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Neuh, ik vind dat hij zijn taak als manager aardig goed uitvoert. Mensen een peptalk geven...why not? Je kunt wel eeuwig ouwe (zee)koeien erbij halen, maar wat schiet je daar mee op?quote:
Wat een domme reactie van KimDquote:Op donderdag 3 november 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim D :"we hebben nu één taak, als Mora het niet haalt moeten we haar eruit werken
JW wel en Berend niet?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
https://streamable.com/tkxvvi
dat vind ik ook al zoiets raars, isaac speelt gewoon het spel...op zijn manierquote:Op donderdag 3 november 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom bij de club, dat voel ik me ook als hier gezegd wordt dat Isaac van de FEBO is
Omdat haar zus jarig is. Sestra betekent zus.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
@:Sestra666 waarom heeft Kim D een trui met jouw username erop
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim D :"we hebben nu één taak, als Mora het niet haalt moeten we haar eruit werken
Hahaquote:Op donderdag 3 november 2022 12:27 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Na dreiging van GJ alsnog goedgekeurd.
ik weet dat Mandy jarig isquote:Op donderdag 3 november 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat haar zus jarig is. Sestra betekent zus.
Ja dat denk ik dus ook, ik weiger te geloven dat hij bij de FEBO hoortquote:Op donderdag 3 november 2022 12:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vind ik ook al zoiets raars, isaac speelt gewoon het spel...op zijn manier
Sestra betekent zusquote:Op donderdag 3 november 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
@:Sestra666 waarom heeft Kim D een trui met jouw username erop
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, ik weiger te geloven dat hij bij de FEBO hoort
Nogmaals: het is een spelshow waarvoor je je hebt opgegeven. Allemaal lief en leuk maar daar komt het gewoonweg op neer.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een domme reactie van KimD
Heeft ze dat in het leger geleerd,ikdacht dat je je maten altijd moest helpenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een domme reactie van KimD
In een team wel, maar dit is geen team. Zij strijden tegen elkaar om een flinke pot geld.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze dat in het leger geleerd,ikdacht dat je je maten altijd moest helpen
ze willen mensen die niets opleveren bij opdrachten er uit werkenquote:
Dan hadden ze na de basketbal opdracht er vele moeten uitwerken, Mora scoorde als een van de weinigenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nogmaals: het is een spelshow waarvoor je je hebt opgegeven. Allemaal lief en leuk maar daar komt het gewoonweg op neer.
Blijkbaar zij nietquote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ie vast weer om janken: " nu wel hè. Allemaal neppe mensen"quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk eens iets wat Nadir kan... en hij wordt nog aangemoedigd ook ..
ok 1 keer omdat jij het bentquote:
Tot er een eliminatie is. Dan gaan ze toch voor degene die ze niet mogen of te sterk is.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze willen mensen die niets opleveren bij opdrachten er uit werken
Hier zijn het vijandenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor een deel snap ik dat wel. Maar vind het nu gewoon lullig voor mora.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze willen mensen die niets opleveren bij opdrachten er uit werken
Love youquote:Op donderdag 3 november 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok 1 keer omdat jij het bent
8 uur
om een trampo op te bouwen
en 1000 of 1500 salto;s te maken
iedereen moet er 1
iedereen op Mora na heeft er 1
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..quote:Op donderdag 3 november 2022 12:36 schreef Charmian het volgende:
Je ziet bij marciano die pacemaker gewoon door zijn huid zitten
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor een deel snap ik dat wel. Maar vind het nu gewoon lullig voor mora.
Daar heb je een heel goed punt ja, door deze dingen mag ze er wel uit ook vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo mag KimD dat NIET zeggen? Staat Mora hele dagen in de keuken? Maakt ze de loods schoon? Is ze het zonnetje in huis? Heeft ze weleens de hottub gedaan? Hout gestookt? Opruimwerkzaamheden? Roddelt en steelt ze? Motivator? Nou?
ik zie dit niet echt helpen wat ze doetquote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Esther heeft een ongelooflijke tijd vandaag
Ik moest ff nadenken maar ik snap emquote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Esther heeft een ongelooflijke tijd vandaag
i dunno, dat apparaat danquote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..
Ik denk dat er weinig aan de hand is anders had dit wel pijn gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dit niet echt helpen wat ze doet
isaac en marciano hebben 1 keer gedaanquote:Op donderdag 3 november 2022 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die fysieke opdrachten niks, geeft alleen maar meer macht aan die fysieke boys![]()
Gooi er maar eens een spellingsopdracht in of rekenopdracht in, of net als bij BB een domino opdracht etc
Ben al die patsers wel zat
Nou ja, macht, er zijn opdrachten geweest waarbij ik dacht, leuk voor de patsers en die verpestte het vervolgens en mora scoorde dan wel of een zoe bv, dat is wel geinig dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die fysieke opdrachten niks, geeft alleen maar meer macht aan die fysieke boys![]()
Gooi er maar eens een spellingsopdracht in of rekenopdracht in, of net als bij BB een dominiopdracht etc
Eunice is een zuigerquote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Charmian het volgende:
zo een zeikvraag: 'wat is je type dan?' pleur op
Lopen té veel haantjes in die loods, dat gaat botsenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Gooi er maar eens een spellingsopdracht in of rekenopdracht in, of net als bij BB een domino opdracht etc
Mora gooide alles mis tijdens het oefenen dus dat was gewoonweg geluk terwijl het bij Imadine andersom gebeurdequote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan hadden ze na de basketbal opdracht er vele moeten uitwerken, Mora scoorde als een van de weinigen
rupert kan hetquote:Op donderdag 3 november 2022 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Rupert masseert ima en babette doet leila.
Bijna 500 nu.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze al klaar met hun 1000x koppeltjeduikelen?
obat madjan...is bijvoorbeeld tijgerbalsam, maar aan het gele potje te zien Tjing Tjauw balsam, die is zooo lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 12:46 schreef engine het volgende:
JW krijgt wel obanbadjan () maar verder wil Esther niet delen
Maar echt : " ik ben niet opzoek naar een vrouw"quote:
En sommige zijn niet afgedekt.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef Ebinas het volgende:
Lunch wordt voorbereid.
Broodje gezond oid
[ afbeelding ]
Met al die vliegen broodje "nietzogezond"quote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef Ebinas het volgende:
Lunch wordt voorbereid.
Broodje gezond oid
[ afbeelding ]
Huzarensaladequote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef Ebinas het volgende:
Lunch wordt voorbereid.
Broodje gezond oid
[ afbeelding ]
Waar ze worden opgewacht door dat vriendje van Djedi die hem een poffert op zijn diklip geeft...quote:Op donderdag 3 november 2022 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Het liefst pakt Ruben nu Djedi's hand vast en lopen ze same uit de poort
Zij weet ook niet wanneer ze moet stoppen . Vreeeeselijk vermoeiendquote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar echt : " ik ben niet opzoek naar een vrouw"
Dat vreug iek niet,wat is je typ
"Nou zij niet" ( hint ik wil het er niet over hebben)
Maarrrr waties jueu typ dan?
....
Volgens mij is zijn poging al goedgekeurdquote:Op donderdag 3 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Berend moet het ook nog zien te halen. Zal ook nog niet meevallen maar daarvan denk ik dat het wel gaat lukken.
was toch al goed gekeurd ?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Berend moet het ook nog zien te halen. Zal ook nog niet meevallen maar daarvan denk ik dat het wel gaat lukken.
Denk eik dat de vliegen nog het minst vies is daar.quote:
Hoorde ik het toch goed, sukkeltjequote:Op donderdag 3 november 2022 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Het liefst pakt Ruben nu Djedi's hand vast en lopen ze same uit de poort
hij heeft al gesaltoodquote:Op donderdag 3 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Heeft hem al.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Volgens mij niet.quote:
Oh ja dat schijnt echt erg te zijn, viezeriken daar hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk eik dat de vliegen nog het minst vies is daar.
Als ik wel eens hoor over toiletten ed![]()
Moet er echt niet aan denken daar te moeten leven
Gaan ze makkelijk halen hoor. Zelfs die van Berend en JW werden goedgekeurd. Straks alleen nog Mora ter (tv-)afsluiter.quote:
jawel door een oempa loompaquote:
Okay dan vergis ik mequote:
Bejaard weet ik niet maar gewoon alles aan haar is ongemakkelijk. Echt een heel raar persoon.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:54 schreef mootie het volgende:
Wat is die Esther toch bejaard voor haar leeftijd.
Jw ziet het allemaal voor zich, rest van zijn leven hoofdpijn door deze blessure
Hij had het zelfs over een whiplashquote:Op donderdag 3 november 2022 12:54 schreef mootie het volgende:
Jw ziet het allemaal voor zich, rest van zijn leven hoofdpijn door deze blessure
Hoop dat je sneller de uitslag hebt dan Berend.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik ga even bloed laten prikken hier in de buurt. Hoop dat in tussen tijd Mora het haalt. Tot later.
Nou belachelijk dat dat goedgekeurd wordt.quote:
Ze is 56, zo ouwelijk in gedrag, in allesquote:Op donderdag 3 november 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Bejaard weet ik niet maar gewoon alles aan haar is ongemakkelijk. Echt een heel raar persoon.
Wil echt niets doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat 'n verschrikkelijke zeikerd die JW
ik verbaas me ook echt als ik de leeftijden van sommigen hoor en dan hun gedrag erbij (of hun hoofd)quote:Op donderdag 3 november 2022 12:54 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nou belachelijk dat dat goedgekeurd wordt.
Misschien kan hij bij Berend ook even de diagnose vast stellenquote:
Ieder mens heeft slechte en goede eigenschappen, zelfs Jeffquote:Op donderdag 3 november 2022 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het zorgzame, sociale meer een act. Steun verzamelen, in dit geval wil hij dat de opdracht slaagt
of ze stappen over hem heenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wil echt niets doen.
Met dansen ook, rugpijn.
Enige tijd later loopt hij boodschappenkratten naar boven te sjouwen.
Smoesjes.
Mocht het een keer echt zo zijn, dan geloof je hem niet eens
En GJ : HIJ IS GOED HE ... KOM OP MAN.. HIJ IS GOED!quote:Op donderdag 3 november 2022 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Berend..
Kim "hijsniegoed"
Bern "hijsgoed"
[ afbeelding ]
Gelukkig werd het ook zo goedgekeurd.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En GJ : HIJ IS GOED HE ... KOM OP .. HIJ IS GOED!
Nu nog met 6 personen Moira helpen duikelenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En GJ : HIJ IS GOED HE ... KOM OP MAN.. HIJ IS GOED!
Zit ook te kijken naar een Moirena die het zichtbaar niet top heeft op het moment.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
Die BabbelBet streams zijn totaal niet boeiend meer..
Ik zie het, die voelt de druk van de hele groep.. één duikeling hoeft ze maarquote:Op donderdag 3 november 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar een Moirena die het zichtbaar niet top heeft op het moment.
Alles beter dan dat geneuzel van Babet
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het, die voelt de druk van de hele groep.. één duikeling hoeft ze maar
Wordt nog wat, met de zenuwen en net eten achter de kiezen over de kopquote:Op donderdag 3 november 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar een Moirena die het zichtbaar niet top heeft op het moment.
Alles beter dan dat geneuzel van Babet
Als die twee helpers meespringen en elk een armpje "ondersteunen" is het zo gebeurtquote:Op donderdag 3 november 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Van mij mag ze ook enigszins gematst worden, als ze maar echt een serieuze poging tot doet
Ze moet het alleen doen, helpen mag nietquote:Op donderdag 3 november 2022 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die twee helpers meespringen en elk een armpje "ondersteunen" is het zo gebeurt
Vergeet het dan maarquote:Op donderdag 3 november 2022 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze moet het alleen doen, helpen mag niet
quote:
Van mij niet maar Berend kwam er ook met een halve poging vanaf dus Mora zal ook wel met zoiets goedgekeurd worden.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Van mij mag ze ook enigszins gematst worden, als ze maar echt een serieuze poging tot doet
Beste manier om te oefenen. Eerst over de angst heen.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die twee helpers meespringen en elk een armpje "ondersteunen" is het zo gebeurt
Maddy kan ook al niet vanwege een allergische smoesquote:Op donderdag 3 november 2022 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
Moira krijgt het warm.. misschien kan ze ziektewet claimen
Aan de ene kant denk ik, jammer dan dit is het spel.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij niet maar Berend kwam er ook met een halve poging vanaf dus Mora zal ook wel met zoiets goedgekeurd worden.
Zit er zilvervlies verwerkt in de trampoline?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan ook al niet vanwege een allergische smoes
Allergies voor trampolines?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hoeft ook niet meer, is al klaar met haar verplichte 1xquote:Op donderdag 3 november 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
irriele angst is echt zooooooooooooo belemmerd, je weet het en tochquote:Op donderdag 3 november 2022 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Beste manier om te oefenen. Eerst over de angst heen.
Nou sowieso ;iemand onder druk zetten en uitsluiten omdat ze zwaarder wegen en daardoor bang zijn vind ik not donequote:Op donderdag 3 november 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik, jammer dan dit is het spel.
Aan de andere kant, als ze echt haar best doet en het lijkt ergens op, dan zou ik de inzet maar goedkeuren.
Ja dat is het spel. Anders moet ze dadelijk bij alle opdrachten gematst gaan worden. Waarom? Dit is nu eenmaal het nadeel van zo dik zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik, jammer dan dit is het spel.
Aan de andere kant, als ze echt haar best doet en het lijkt ergens op, dan zou ik de inzet maar goedkeuren.
Krijg je pogingen waarbij je in houd...kan nog gevaarlijk zijn ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
irriele angst is echt zooooooooooooo belemmerd, je weet het en toch
Ja denk dat ik ook de 'replay' maar af ga wachten, die gaat zo na de koffie eerst nog wandelen met Leilaquote:Op donderdag 3 november 2022 13:11 schreef Flow3r het volgende:
schiet nou opppppp met die Moriamaaaaaaaaaaaaaaaa @@@
Ja en toch een maar.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou sowieso ;iemand onder druk zetten en uitsluiten omdat ze zwaarder wegen en daardoor bang zijn vind ik not done
Met je eens, maar mssn wordt ze nu weer met haar neus op de feiten gedrukt dat ze echt moet afvallen. Beter voor haar botten en algehele gezondheid.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou sowieso ;iemand onder druk zetten en uitsluiten omdat ze zwaarder wegen en daardoor bang zijn vind ik not done
Dan moeten ze geen dikke mensen toelaten in die kutshow, maar alleen gespierde nozemsquote:Op donderdag 3 november 2022 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het spel. Anders moet ze dadelijk bij alle opdrachten gematst gaan worden. Waarom? Dit is nu eenmaal het nadeel van zo dik zijn.
Ja dat zeker.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg je pogingen waarbij je in houd...kan nog gevaarlijk zijn ook.
Een beetje makkelijk antwoord.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en toch een maar.
Ze heeft zelf voor het programma gekozen.
Als ze nou alle föhns bij mekaar verzamelen dan gaat het misschien wel vanzelfquote:Op donderdag 3 november 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een beetje makkelijk antwoord.
Misschien komen er ook nog opdrachten waarbij extreem overgewicht voordelig isquote:Op donderdag 3 november 2022 13:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moeten ze geen dikke mensen toelaten in die kutshow, maar alleen gespierde nozems
Ze heeft gekozen om een jaar in een tv programma te wonen, geen woord over fysieke kracht volgens mij, anders hadden ze de eisen duidelijker aan moeten gevenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en toch een maar.
Ze heeft zelf voor het programma gekozen.
zoveel mogelijk appelflappen etenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:15 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien komen er ook nog opdrachten waarbij extreem overgewicht voordelig is
Nou, ik kijk hierbij naar mezelf.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een beetje makkelijk antwoord.
Het is een spelshow dus van ballonnen laten knappen, een puzzel leggen tot aan apenkooienquote:Op donderdag 3 november 2022 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen om een jaar in een tv programma te wonen, geen woord over fysieke kracht volgens mij, anders hadden ze de eisen duidelijker aan moeten geven
Ze wist dat ze elkaar met opdrachten weg moeten spelen. Dan kun je allerlei soorten opdrachten verwachten.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen om een jaar in een tv programma te wonen, geen woord over fysieke kracht volgens mij, anders hadden ze de eisen duidelijker aan moeten geven
Je weet niet wat er in het contract stond. Maar je had er wel redelijk vanuit kunnen gaan dat het niet 365 dagen vingerhaken zou zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zoveel mogelijk appelflappen eten
wat zal Marciano janken dan![]()
Ja, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar blijft de taart-eet-opdracht danquote:Op donderdag 3 november 2022 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze wist dat ze elkaar met opdrachten weg moeten spelen. Dan kun je allerlei soorten opdrachten verwachten.
van mij mag ze de hele boel onderkotsen, als het haar ook maar enigszins luktquote:Op donderdag 3 november 2022 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wordt nog wat, met de zenuwen en net eten achter de kiezen over de kop
Oh dat zou wat zijn zo'n opdracht dat de winnaar bv tig worsten naar binnen werkt.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar blijft de taart-eet-opdracht dan
Wel een win-win situatie, valt ze nog af ook...quote:Op donderdag 3 november 2022 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
van mij mag ze de hele boel onderkotsen, als het haar ook maar enigszins lukt
dat was alleen bij het oefenen op de matrasquote:Op donderdag 3 november 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar wordt een heel verhaallijntje mee opgebouwd.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege Mora kunnen ze weer een halve uitzending vullen en misschien wat dat ook wel de bedoeling
Ja en die hoeft niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat was alleen bij het oefenen op de matras
dat was kenzy die daar allergisch voor is toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit er zilvervlies verwerkt in de trampoline?
Nah, onzin natuurlijk, maar ik bedoel maar aan te geven dat niemand van tevoren wist wat de opdrachten zouden zijn, maar met die fysieke opdrachten liggen de zwaardere mensen dus bij voorbaat al achter en dat is reden om ze weg te stemmen, best wel oneerlijk, want ze kunnen ook belachelijke opdrachten verzinnen waar dikkere mensen - met grotere magen- voordeel aan kunnen hebben maar dát doen ze nietquote:Op donderdag 3 november 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat zou wat zijn zo'n opdracht dat de winnaar bv tig worsten naar binnen werkt.
Denk dat het ons verbaasd wat een aantal kwijt kunnen.
Wanda gooit Maddy erop en dan komt die salto vanzelfquote:Op donderdag 3 november 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Of heeft Maddy ook al een salto op de trampoline gemaakt? Ik heb haar niet meer gezien namelijk
Iedereen is al geweest, behalve moraimaquote:Op donderdag 3 november 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Of heeft Maddy ook al een salto op de trampoline gemaakt? Ik heb haar niet meer gezien namelijk
Subtiele hint dat hij moet opzouten.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:23 schreef Charmian het volgende:
sasha, bern wil dat soort dingen niet horen
Maddy ook?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen is al geweest, behalve moraima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |