dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisterenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano spreekt Mexx aan dat ze te bloot rond loopt .. blijkbaar heeft Nadir er moeite mee begrijp ik een beetje...
er kijken ook kinderen zei zequote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisteren
aangezien Mexx en ook Kim K regelmatig in een string paraderen
Vind dat van allemaal heel raar. Jan Willem loop 's ochtends in boxer door de loods......Mexx haar dikke reet zie ik ook dagelijks op stream. Zo moeilijk is het toch niet om even wat aan te trekkenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisteren
aangezien Mexx en ook Kim K regelmatig in een string paraderen
janet lijkt een hippe kipquote:
Dat vond hij laatst niet zo erg toen ze aan het omkleden was.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano spreekt Mexx aan dat ze te bloot rond loopt .. blijkbaar heeft Nadir er moeite mee begrijp ik een beetje...
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enzquote:Op woensdag 2 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
janet lijkt een hippe kip
maar dan wel zo preuts als in 1950
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enz
wippende kimk
ze mist de helft geloof ik
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enz
wippende kimk
ze mist de helft geloof ik
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.
Van alle mannen is Nadir degene die er moeite mee heeft?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vond het wat fris in haar string.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx vond het was fris in haar string.
Lult gewoon door de hele talkshow heen. Respectloosquote:Op woensdag 2 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila vraagt Isaac hoe hij had besloten om mee te doen met EJvJL. Hij vertelt dat hij eigenlijk op zoek was naar een airbnb op de Veluwe om 2 weken alleen te zijn, na te denken. Toen zag hij dit voorbij komen. Hij wou altijd al meedoen aan iets als ER. Ingeschreven en toen ging het snel.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Lult gewoon door de hele talkshow heen. Respectloos
Tactisch terugtrekkenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx vond het wat fris in haar string.
voor iemand die zo boos was over bingo tijdens centraal vind ik dit wel weer bijzonderquote:Op woensdag 2 november 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Lult gewoon door de hele talkshow heen. Respectloos
Ja precies dat dusquote:Op woensdag 2 november 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die zo boos was over bingo tijdens centraal vind ik dit wel weer bijzonder
Eigen draai.quote:
Een of andere 'hij' had iets over Mirthe gezegd wat nogal apart was ofzowquote:Op woensdag 2 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
De spanningsboog van Mirthe en Martin trekt dit niet.
[ afbeelding ]
erik?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt over iemand die haar leuk vindt ... 'in de kring vroeg hij op wat voor type ik val.. heb iemand tegengesteld aan hem beschreven. Hij is sws te oud,dus hij weet dat ik geen interesse heb. Hij durft wel'
Martin : Is wel een beetje eng. Daarom haalde ik je even weg.
Mirthe : Is lief van jou.
Ahh!quote:Op woensdag 2 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt over iemand die haar leuk vindt ... 'in de kring vroeg hij op wat voor type ik val.. heb iemand tegengesteld aan hem beschreven. Hij is sws te oud,dus hij weet dat ik geen interesse heb. Hij durft wel'
Martin : Is wel een beetje eng. Daarom haalde ik je even weg.
Mirthe : Is lief van jou.
Nu wel heel benieuwd over wie het gaat....ik gok Erikquote:Op woensdag 2 november 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een of andere 'hij' had iets over Mirthe gezegd wat nogal apart was ofzow
Helaas geen idee wie wat en hoe
OMGquote:Op woensdag 2 november 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wel heel benieuwd over wie het gaat....ik gok Erik
Die heeft al eerder een hele ongemakkelijke versierpoging bij haar geprobeerdquote:
ik vind dit wel echt bij het sneue afquote:Op woensdag 2 november 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat verbaasd me dan weer niet, Erik valt op jong
Tijdje geleden toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft al eerder een hele ongemakkelijke versierpoging bij haar geprobeerd
Ja dat vind ik ook wel een beetje triest , hij is goddomme 47quote:Op woensdag 2 november 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit wel echt bij het sneue af
Twee weken terug zoiets.quote:
als je nu beiden verliefd bent op elkaarquote:Op woensdag 2 november 2022 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een beetje triest , hij is goddomme 47
Eens. Ik vind dat ook vreemd gedrag van Erik.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je nu beiden verliefd bent op elkaar
en het loopt toevallig zo
maar iemand die totaal geen avances maakt naar jou toe en een heel stuk jonger is versieren
![]()
![]()
martin is een kneusquote:Op woensdag 2 november 2022 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Maar wat doe ik fout, Kim loopt regelmatig zo van de badkamer naar boven.
Martin : Je antwoorden spreken boekdelen.
Mexx gaat gewoon door. Boeit haar niet.quote:
Zelfs Zoe is slimmer.quote:
maar als marciano er wat van zegt, zegt mattin dat Mexx weg wildequote:Op woensdag 2 november 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx gaat gewoon door. Boeit haar niet.
ze mag van Matin niet praten over dingen die hij haar zegtquote:
klerenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Mexx ook nog andere onderwerpen (behalve Martin) waar ze over kan praten?
Wat een vermoeiende kleuter is dat
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : 3x is wel intens
Mexx : Ja, heftig he
KimD : Maar ook, nat.. nat?
Mexx : Ja .. met 2 camera's op m'n smoel.
KimD : En weet Martin het nu ook dat ie zo doet?
Mexx : Ja, dat weet ie.
Martin (komt aanlopen) : Kijk die lach..
Mexx : We hebben het over m'n douche sessie.
Wat een kleuter niveauquote:Op woensdag 2 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Volgens Kim kan Martin ook wel jaloers worden door de vibo.
Ja dat is Mexx dan ook. Kim hoor je er niet oneindig over doorgaan.quote:
ach je kunt ook niet van Mexx verwachten dat ze zo snugger is om alleen te gaan douchenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Geen camera, maar wel Zoe die je staat aan te kijken : 'Gaat het, lukt het?'
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Dat gaan ze echt niet uitzenden .. heb ik gevraagd....
Ze snappen het concept live stream niet helemaal.
Dat Kim dat zegt , zegt ook wel wat over haar maar ik bedoelde het hele gesprekjequote:Op woensdag 2 november 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is Mexx dan ook. Kim hoor je er niet oneindig over doorgaan.
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Dat gaan ze echt niet uitzenden .. heb ik gevraagd....
Ze snappen het concept live stream niet helemaal.
Nadirquote:Op woensdag 2 november 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Jeff in gesprek met Ruben??
De Ruben die zo anti Jeff was?
Nadirquote:Op woensdag 2 november 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Jeff in gesprek met Ruben??
De Ruben die zo anti Jeff was?
waarom denk je dat hij kaal wordtquote:Op woensdag 2 november 2022 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin al 3x z'n haar gedaan in 'n paar minuten
OCD?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij kaal wordt
Fritsie en ik lachen hem uitquote:Op woensdag 2 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij kaal wordt
Aandachtquote:Op woensdag 2 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Siroop van Mexx is zoek .. weg ... heeft ze 2 minuten alleen gelaten.
geen ideequote:Op woensdag 2 november 2022 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
Was die fles van gisteren nog terecht? En wie had hem?
Ja preciesquote:Op woensdag 2 november 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Er staat een siroop in de keuken ... is van niemand in de keuken. Mexx pakt die dan maar.. 'Die is nu van mij'
-nou nee-quote:Op woensdag 2 november 2022 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
Was die fles van gisteren nog terecht? En wie had hem?
HIer staat toch een fles siroop?quote:
wat een mafkezen daarquote:Op woensdag 2 november 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. Marciano die nu Mexx er op aanspreekt dat ze komt wanneer Martin haar roept...
Zou Nadir noooit doen .....quote:Op woensdag 2 november 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
HIer staat toch een fles siroop?
en het lijkt erop dat deze nog niet aangemaakt is met water, het is zo donker oranje
ze hebben nu slimpie volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
HIer staat toch een fles siroop?
en het lijkt erop dat deze nog niet aangemaakt is met water, het is zo donker oranje
Geeft nietquote:
al afquote:Op woensdag 2 november 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet binnen en moderierte talkshow?
Stond op de stream 🤣🤣🤣quote:
Stond op de stream. De ene keer bladeren de andere keer excuus voor het ongemak 😉quote:
Sorry ik begreep em wat laatquote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond op de stream. De ene keer bladeren de andere keer excuus voor het ongemak 😉
Ik vind Marciano echt zo'n type van: thuis de hele dag op de bank met de afstandsbedieningquote:Op woensdag 2 november 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. Marciano die nu Mexx er op aanspreekt dat ze komt wanneer Martin haar roept...
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind Marciano echt zo'n type van: thuis de hele dag op de bank met de afstandsbediening
en zijn "vrouwtje" de straat op stuurt om centjes te verdienen
op de bank met de playstation.... voor de rest helemaal met je eensquote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind Marciano echt zo'n type van: thuis de hele dag op de bank met de afstandsbediening
Of de pietjes omdraaien zodat ze niet gaan kriebelenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
Martin is mini alweer goed aan het leggen
Bah , Helaas klopt het in dit geval welquote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Marciano
vrouwtje vind altijd goed wat mannetje doet
en dan met zijn zeistem tegen de kinderen ... niet door mijn beeld lopenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en dan
schat vergeet niet een jonko mee te nemen
En ik haat het als 'n man het heeft over zijn "Vrouwtje" vind dat zeer denigrerendquote:Op woensdag 2 november 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah , Helaas klopt het in dit geval wel![]()
Te treurig
Mexx vraagt wat er was met Erik,
Oh het ligt natuurlijk weer aan Mirthe
Het erge is dat die domme chicks daar helemaal goed op gaan.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
aaah zo doet de Febo dat dusquote:Op woensdag 2 november 2022 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zegt dat ze ineens Imadiddin op het scherm had omdat ze dubbel
Klikte maar ze wilde toch al op hem stemmen.
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik haat het als 'n man het heeft over zijn "Vrouwtje" vind dat zeer denigrerend
It takes two to tangoquote:Op woensdag 2 november 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik haat het als 'n man het heeft over zijn "Vrouwtje" vind dat zeer denigrerend
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: wij hebben seks gehad op tv jullie niet
kimvischquote:Op woensdag 2 november 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano: ik ken wel een vis die zo stinkt, hoe heet dat ook alweer?
Kon die vibo watertrappelen dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx verteld dat ze die vibo gebruikt heeft onder de douche aan Martin en marciano
Dat is niet uitzonderlijk hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kon die vibo watertrappelen dan?
Aambeienzalfquote:Op woensdag 2 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
WAT heeft matin op zijn broek
wereldkundig maken dat hij een aambei hadquote:Op woensdag 2 november 2022 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
Martin ligt weer met de camera te flirten
dat zeggen ze allemaalquote:
zeer romantischquote:Op woensdag 2 november 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
martin moet naar de arts voor die aambei
en verder mogen we niet horen![]()
Butquote:Op woensdag 2 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
WAT heeft matin op zijn broek
Werkt ook prima voor zijn wallen.quote:
Hij doet maarquote:Op woensdag 2 november 2022 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff aanstippen met stikstof....... zonder verdoving
joepiequote:Op woensdag 2 november 2022 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Mirthe gaat een modeshow organiseren
Is nog niet echt duidelijk. Vanmiddag was ze zich er wel weer mee aan het bemoeien.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:33 schreef Adat231 het volgende:
zit wanda nu weer wel bij het keukenteam ipv de ex manager?
kann leuk werden wanneer febo niet teveelquote:Op woensdag 2 november 2022 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Mirthe gaat een modeshow organiseren
en mad wil eruit? of wodt di eruit gezet?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog niet echt duidelijk. Vanmiddag was ze zich er wel weer mee aan het bemoeien.
Dat zat er nooit in eigenlijk. Alleen omdat ze manager was.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en mad wil eruit? of wodt di eruit gezet?
Kan ze mooi de kas inquote:Op woensdag 2 november 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil niet in het kookteam zei ze vanmiddag. Ze wil rust.
Nietquote:Op woensdag 2 november 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zondag dus een brunch ... hoe gaat het bioritme van Erik dat overleven...
En dinsdag mogelijk geen etenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zondag dus een brunch ... hoe gaat het bioritme van Erik dat overleven...
Die waren voor (volgens mij) december ... hij doet er erg geheimzinnig over.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
iemand al eens gezien waar eric die letters voor gebruikt heeft die hij in het begin elke ochtend aan het maken was?
Voor de onderzettersquote:Op woensdag 2 november 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
iemand al eens gezien waar eric die letters voor gebruikt heeft die hij in het begin elke ochtend aan het maken was?
pretletterquote:Op woensdag 2 november 2022 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke bewoner z'n eigen onderzetter/letter
Gister had hij net met moraima er over om iets op de onderzetters te maken. Qua tekstquote:
ik weet er niet 1quote:Op woensdag 2 november 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
GJ noemt bijna alle 12 zonen op van Abraham.
Vind het tegenvallen dat hij dan Naftali en Aser niet weet.
Jozef toch wel?quote:
Vader Abraham had toch maar 7 zonen?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
GJ noemt bijna alle 12 zonen op van Abraham.
Vind het tegenvallen dat hij dan Naftali en Aser niet weet.
Heb je de verjaardagen van de anderen gemist ?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vader Abraham had toch maar 7 zonen?
30 smurfenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vader Abraham had toch maar 7 zonen?
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij kinderen had.
nu je het zegtquote:
Oja ik wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu je het zegt
maar ben totaal niet gelovig opgevoed
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft 'm ook niet versleten met pissen....
ach we kunnen misschien olivier even contactenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia heeft het weer naar dr zin hoor.
Wat een chagrijnige sjchmoel heeft dat kind.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia heeft het weer naar dr zin hoor.
please nee, krijgen we weer 4uur SLquote:Op woensdag 2 november 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach we kunnen misschien olivier even contacten
wanneer hij weer tijd heeft voor een hegsessie?
naaahhhhhhhhh hoe kun je dat nu zeggenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een chagrijnige sjchmoel heeft dat kind.
Echt bizarquote:Op woensdag 2 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een chagrijnige sjchmoel heeft dat kind.
en dat studeert psychologiequote:Op woensdag 2 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat ze op de voorpagina van de Story komt
Even daarna lachte ze, daar schrok ik ook wel een beetje vanquote:Op woensdag 2 november 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
naaahhhhhhhhh hoe kun je dat nu zeggen
misschien als de nieuwe mona weet raadquote:Op woensdag 2 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat ze op de voorpagina van de Story komt
psycoquote:Op woensdag 2 november 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
ik vind Babette ook gewoon niet meer leuk
met dat gehang bij GJ en Alicia
Zo ziet ze zichzelf welquote:Op woensdag 2 november 2022 21:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien als de nieuwe mona weet raad
In het senioren maandblad van Humanitasquote:Op woensdag 2 november 2022 21:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien als de nieuwe mona weet raad
heeft Max geen bladquote:Op woensdag 2 november 2022 21:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In het senioren maandblad van Humanitas
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff is serieus bezig in zijn nieuwe rol als manager
hij is er dan ook 17.5 afgevallenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:58 schreef Adat231 het volgende:
Nou zo te horen komt jeffry zo ook wel 2 kilo aan
Gewoon onontwikkelde algemene kennisquote:Op woensdag 2 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
Babette weet niet echt wie spongebob is
generatiekloof zegt ze
nou nee babette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |