dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisterenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano spreekt Mexx aan dat ze te bloot rond loopt .. blijkbaar heeft Nadir er moeite mee begrijp ik een beetje...
er kijken ook kinderen zei zequote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisteren
aangezien Mexx en ook Kim K regelmatig in een string paraderen
Vind dat van allemaal heel raar. Jan Willem loop 's ochtends in boxer door de loods......Mexx haar dikke reet zie ik ook dagelijks op stream. Zo moeilijk is het toch niet om even wat aan te trekkenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele bla bla van Janet snapte ik ook niet(CENTRAAL gisteren
aangezien Mexx en ook Kim K regelmatig in een string paraderen
janet lijkt een hippe kipquote:
Dat vond hij laatst niet zo erg toen ze aan het omkleden was.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano spreekt Mexx aan dat ze te bloot rond loopt .. blijkbaar heeft Nadir er moeite mee begrijp ik een beetje...
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enzquote:Op woensdag 2 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
janet lijkt een hippe kip
maar dan wel zo preuts als in 1950
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enz
wippende kimk
ze mist de helft geloof ik
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
as if kids hiernaar kijken, maar ook... mexx en zoe net met die satisfyer enz
wippende kimk
ze mist de helft geloof ik
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de satisfyer en wippende kimk in de volgende CENTRAAL ook even besproken worden.
Van alle mannen is Nadir degene die er moeite mee heeft?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vond het wat fris in haar string.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx vond het was fris in haar string.
Lult gewoon door de hele talkshow heen. Respectloosquote:Op woensdag 2 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila vraagt Isaac hoe hij had besloten om mee te doen met EJvJL. Hij vertelt dat hij eigenlijk op zoek was naar een airbnb op de Veluwe om 2 weken alleen te zijn, na te denken. Toen zag hij dit voorbij komen. Hij wou altijd al meedoen aan iets als ER. Ingeschreven en toen ging het snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |