GJ ook al, heb de fax even gemist waarom dat is?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
Babet zegt dat ze zes minuten onder de koude douche is geweest
De buitendouche challenge?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
Babet zegt dat ze zes minuten onder de koude douche is geweest
Zou gezond zijn voor lichaam en geestquote:Op woensdag 2 november 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GJ ook al, heb de fax even gemist waarom dat is?
Dat heb ik ook begrepen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou gezond zijn voor lichaam en geest
Sorry voor de kaap.quote:
Ok ik blijfquote:
Eén stap verder voor de afgrondquote:
Je moest eens weten.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:05 schreef Adat231 het volgende:
tt de blauwe spetters op Nadirs overhemd?
die kunnen ook ontstaan ook als je een kledingstuk jat en dan het beveiligingslabel er af sloopt, maar denk niet dat dat de reden is want Nadir is altijd eerlijk
Zelfs KimD zie ik liever.quote:
Dat is ook een plaatjequote:
Met braille.quote:
Dat kan dan wel zijn maar ze is wel de enige die vraagt naar hoe het met Berend gaatquote:
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zijn maar ze is wel de enige die vraagt naar hoe het met Berend gaat
ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
Babbelette zou het gek vinden als haar broer nu zwanger zou zijn.
dat verklaart hetquote:Op woensdag 2 november 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
Djedi is vroeger tegen een bloempot gelopen.
Ik kan een topic openen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef Korak het volgende:
Gottegot wat 'n tamme aaneenschakeling van herhalingen, nu het gevoel dat we EJVJL uitgespeeld hebben. Kunnen we geen hulp krijgen? Een hulpnummer ofzo.
Is het met verpleegsters?quote:
Heb je een voorkeur?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie toch echt wat bloeien tussen Jef en Kim
Doorleefde koppen zonder opsmukquote:
Wij gaan vrienden worden.quote:
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie toch echt wat bloeien tussen Jef en Kim
Hetzelfde met Alies.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Dat was vaag idd. Ze had het in het begin toch echt over een relatiequote:Op woensdag 2 november 2022 18:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Kenzi is allergisch voor zilvervliesrijst.quote:
Even goed luisteren zus.quote:
wat is dit? dat hadden ze nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kenzi is allergisch voor zilvervliesrijst.
Nee,komt nog.quote:
Zou me niet verbazenquote:Op woensdag 2 november 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed dat Jeff Rupi ook lekker zijn gang laat gaan?
Dat kan je niet verbloemen toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:43 schreef mootie het volgende:
Daar begint het gesneak al.
20 euro tabak, doe maar niet bespreken
ik denk het welquote:Op woensdag 2 november 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed dat Jeff Rupi ook lekker zijn gang laat gaan?
Van Eerd kan trots zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:47 schreef mootie het volgende:
Echt hoor, het begint nu al, nog geen halve dag manager
Ik ben daar net weggegaan.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
Mexx is een beetje aan het overlopen begrijp ik van Wanda
Maar 'we doen het samen'quote:Op woensdag 2 november 2022 18:47 schreef mootie het volgende:
Echt hoor, het begint nu al, nog geen halve dag manager
Ik heb dat gesprekje tussen Wanda en Zoe half om half gezien . Zoe vindt zichzelf een meesterspionquote:Op woensdag 2 november 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben daar net weggegaan.
Maar het ging lang over Zoe
Crypto.quote:
Over Maddy die zomaar mensen op HAAR slaapkamer uitnodigt .... ja dat kan niet?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:50 schreef mootie het volgende:
Jammer dat niet meer mensen dit gekonkel luisteren. Man man… echt belachelijk dit
Het MOET een geweldige tijd worden en daar gaat Jeff voor zorgenquote:
Andere streamquote:Op woensdag 2 november 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Over Maddy die zomaar mensen op HAAR slaapkamer uitnodigt .... ja dat kan niet?
of Zoe?
Ah en dan heeft Op basis daarvan Wanda dan nu de conclusiegetrokken dat het verhaal van Zoe over KimD niet kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprekje tussen Wanda en Zoe half om half gezien . Zoe vindt zichzelf een meesterspion
Al konkelend en rokendquote:Op woensdag 2 november 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het MOET een geweldige tijd worden en daar gaat Jeff voor zorgen
Ik weet niet precies meer hoe het ging maar de beslissing om toch op Jeff te stemmen is wel slim gedaan .quote:Op woensdag 2 november 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah en dan heeft Op basis daarvan Wanda dan nu de conclusiegetrokken dat het verhaal van Zoe over KimD niet klopt
Dus "meester" kan Zoe wel van spion halen
Ai dat zou pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer hoe het ging maar de beslissing om toch op Jeff te stemmen is wel slim gedaan .
Want daarna kunnen ze hem in principe wegstemmen (mocht dat lukken)
Goed bezig.quote:
Ze doet het toch maar even.quote:
Opvallend wel jaquote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Ruben is zich ook lekker aan het inlikken
2 maanden nooit met Jeff gesproken en nu zomaar een kwartierquote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Ruben is zich ook lekker aan het inlikken
Berend heeft best wel heftige dingen meegemaakt .quote:Op woensdag 2 november 2022 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
Berend in een pleeggezin opgegroeid,
is het nu sneller met de afleveringen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:13 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen wel opschieten op de streams. uitzending nog maar 3 dagen achter.
Januari begint BB weer.ben benieuwd wie er overstappen.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:17 schreef mijntjexx het volgende:
Toch vind ik EJVJL interessanter en beter dan BB, natuurlijk ook omdat het zo heerlijk lang duurt maar ik denk ook dat het steeds heftiger wordt als er steeds meer mensen weg moeten. Ook leuk dat het publiek een keer geen invloed heeft.
Ik hoor het gebrom.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:18 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat Mex NU ook ff gebruik gaat maken van de vibo, Zoe zet ook snel de kraan aan. " blijven praten " zei ze ook tegen mex
En ze geeft de vibo weer terug aan Mex, die zet hem ook weer aan nu. Streamwisselquote:Op woensdag 2 november 2022 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
Nu is het Zoe haar beurt, wtf hahaha . Vibo timeeeeeee
De Satisfeyer is echt goed.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
Mex is klaar zegt ze. " Ik ben helemaal van slag" zegt ze. Vibo timeeeeee
Ik weet niks van een ruzie nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vor ruzie hebben ze nu?
manager nieuw, boodschappen gekregt
so what´s up?
Die sprinkhaan?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:26 schreef mijntjexx het volgende:
Heerlijk Jeff in die stoel, geile vent
om dat even stond mexx gaat uit de plattquote:Op woensdag 2 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niks van een ruzie nu?
Jeff is plannen aan het maken en boodschappen aan het doen van de resterende 298 euro.
Mex en Zoe hebben net heerlijk gemasturbeerd onder de douche Mario. Om de beurt met de vibrator van Kim D, gezien?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat even stond mexx gaat uit de platt
Die was aan het masturberen onder de douche....naar het schijnt, ik heb het gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat even stond mexx gaat uit de platt
Ik dacht je maakt een grapje maar ze willen echt mutsen gaan makenquote:
Zwarte Pieten mutsen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht je maakt een grapje maar ze willen echt mutsen gaan maken
Flashback kleuterschool.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht je maakt een grapje maar ze willen echt mutsen gaan maken
Ja volgens mij wel.quote:
Hij gaat die 20 euro rookwaar er gewoon doordrukken.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niks van een ruzie nu?
Jeff is plannen aan het maken en boodschappen aan het doen van de resterende 298 euro.
Hij gaat een dealtje maken dat de rest die niet rookt dan chips enzo krijgenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat die 20 euro rookwaar er gewoon doordrukken.
Daar gaat hij heeeel veel gezeik mee krijgen
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:30 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Mex en Zoe hebben net heerlijk gemasturbeerd onder de douche Mario. Om de beurt met de vibrator van Kim D, gezien?
Zin inquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat die 20 euro rookwaar er gewoon doordrukken.
Daar gaat hij heeeel veel gezeik mee krijgen
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:26 schreef mijntjexx het volgende:
Heerlijk Jeff in die stoel, geile vent
JW had gelijk gisteren, het is een kleuterklasquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ze willen weer van alles hebben van de buren volgens mij.
Of gewoon niks zeggen. Is ook een optie zei hij netquote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij gaat een dealtje maken dat de rest die niet rookt dan chips enzo krijgen
Dat kan je maar beter goed bekijken ja, ik dacht dat ze met de Satisfyer in de weer wasquote:
Ook , maar daarvoor. Waarom weet ik ditquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je maar beter goed bekijken ja, ik dacht dat ze met de Satisfyer in de weer was
misschien kan ze hem beter mee vragen de volgende keerquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef mijntjexx het volgende:
Mex over het masturberen net " ik ben benieuwd hoe Martin zo gaat reageren" . wtffffff
BRRRRRRR.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je maar beter goed bekijken ja, ik dacht dat ze met de Satisfyer in de weer was
hoe weet jij dit vooralquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook , maar daarvoor. Waarom weet ik dit
Ja bedankt, nu weet ik het ookquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook , maar daarvoor. Waarom weet ik dit
Geef het een week, of ja iig de volgende keer dat er weer gezopen mag worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan ze hem beter mee vragen de volgende keer
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 2 november 2022 19:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Geef het een week, of ja iig de volgende keer dat er weer gezopen mag worden.
dat was toch al en keer de zoe en mexx stand schmierequote:Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die was aan het masturberen onder de douche....naar het schijnt, ik heb het gelukkig niet gezien.
Sommige krijgen dan vast zout in de schoenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke sinterklaas daar
en pepernoten makenquote:
Of ze heeft er goede herinneringen aanquote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
en pepernoten maken
waarom krijg ik het gevoel dat Kim D heel veel heeft gemist in haar jeugd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe staat zeker 25 onder de douche.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ze is gewoon manisch.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
en pepernoten maken
waarom krijg ik het gevoel dat Kim D heel veel heeft gemist in haar jeugd
Als ik Jeff was zou ik nu al gek worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
De muts is voor het pietengym de avond ervoor is het lootjes uitpakken, dan de act van sinterklaas.
Snap je het?
lootjes uitpakken..keequote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
De muts is voor het pietengym de avond ervoor is het lootjes uitpakken, dan de act van sinterklaas.
Snap je het?
Nu al historische uren.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef mijntjexx het volgende:
Rupert zegt tegen Mex en Zoe " Jeff is op zich wel goed bezig".
ben ook niet echt wild van het plan van Bern en Wandaquote:
Pietengym, really?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Snap je het?
Wat voor plan hebben zij danquote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ook niet echt wild van het plan van Bern en Wanda
maar dit is zo niveau 6 jarigen
OMGquote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Over te tafels lopen en bankjes heen springen enz
De sint heeft lopen denken wat hij Sestra zou schenken,,,,quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De sint heeft lopen denken wat hij Sestra zou schenken,,,,
beetje afgezaagdquote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. dat kan nog wel leuk zijn..
Jaquote:
hopelijk van crepe papierquote:
Ja dat was leuk toen ik op de lagere en middelbare school zatquote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen lekker apenkooien
Ja dat is ook leuk, kunnen ze meteen een soort roast van makenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. dat kan nog wel leuk zijn..
Goed idee iddquote:Op woensdag 2 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, kunnen ze meteen een soort roast van maken
12 novemberquote:Op woensdag 2 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijken binnen hoeveel dagen ze van elkaar weten wiens lootje ze hebben getrokkenquote:
dat was dan weer niet de bedoelingquote:Op woensdag 2 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor Wendyquote:Op woensdag 2 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk van crepe papier
en dan buiten in de regen
allemaal blauw of roze haar
eh ik ben een vrouw en ik zegquote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef Hendrik83 het volgende:
Ze hebben de Pleasure Hammer volgens mij.
Die muts kreeg je ook wanner je jarig was.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man3 wat een spanning voor de kleuters
Die gaan voor iedereen een gedicht schrijven of wat?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was dan weer niet de bedoeling
wanda en bern gaan de gedichten maken per koppel
anders duurt het te lang
Ow ja dat gaat door las ik een paar dagen geleden, leuk!quote:
verbaasd me dat ze zelf nog niet bezig is geweest met haar haar kleuren met crępe papierquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaan voor iedereen een gedicht schrijven of wat?![]()
Die lui kunnen zelf toch wel een paar regels verzinnen.
Gaan Wanda en Bern alle gedichten maken?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was dan weer niet de bedoeling
wanda en bern gaan de gedichten maken per koppel
anders duurt het te lang
Klinkt goed hčquote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ik ben een vrouw en ik zeg
de wat???
Al lang, heb ze ook al in huis..quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zijn die er al dan bij de jumbo
Ze hebben een huisdichter.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan Wanda en Bern alle gedichten maken?
En ook een muts?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Al lang, heb ze ook al in huis..
Wat verschrikkelijk saai. Misschien moet Bern ze ook voorlezen in dat domme toontje van hem.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk saai. Misschien moet Bern ze ook voorlezen in dit domme toontje van hem.
Mrsloveablequote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu al een half uur bezig om sinterklaas dingen te regelen als manager zijnde...![]()
Het goede leven zeg maar...
Je hebt er al eentje.quote:
oh neequote:Op woensdag 2 november 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Onze huisdichter gaat z'n gedicht van de maand vanavond voordragen in Avondtuur....
Dompie snapt het niet.quote:
gemistquote:Op woensdag 2 november 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... KimD laat trucje voor 8x7 op haar handen zien .. .vind 'm wel grappig.
[ afbeelding ]
8 keer 7 is 6 en 5 (tig)
Ochjaquote:Op woensdag 2 november 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh ... de hoofdgast zit nog manager dingen te doen.
Ga jij zomaar de talkshow, DE samenvatting van de week missen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijd om de streams even af te sluiten joejoe
en GJ heeft haastquote:Op woensdag 2 november 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh ... de hoofdgast zit nog manager dingen te doen.
Boeit me nietquote:Op woensdag 2 november 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ga jij zomaar de talkshow, DE samenvatting van de week missen?
Gelukkig zit Alies op de eerste rij.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en GJ heeft haast
kan zijn alies niet zo lang alleen laten
rupie kreeg ook al een snauw
dat de glazen voor GJ waren
dat hij maar een kopje moest pakken
tis wel een beetje sneu allemaalquote:Op woensdag 2 november 2022 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gelukkig zit Alies op de eerste rij.
Voor wat?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie al bingo termen aan @:Benny ge-dm't?
Klinkt logisch maar geen idee wat de bedoeling dan isquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag naast voordragen ook vertellen over het creatief proces.
wat ze gisteren tijdens centraal deden in de loods, maar dan voor ons in de COSquote:Op woensdag 2 november 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt logisch maar geen idee wat de bedoeling dan is
Ōver zn muze ?quote:Op woensdag 2 november 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag naast voordragen ook vertellen over het creatief proces.
met een GJ die er niks aan heeft voorbereidquote:
Met talent hoeft dat niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een GJ die er niks aan heeft voorbereid
die media die daar aanwezig is had me ook de boom in gekundquote:Op woensdag 2 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Manager laat de media meteen zitten nu hij verkozen is.
zeker van zijn massage(isaac)quote:Op woensdag 2 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is moe .. hij wil naar bed. Isaac ook.
Die hebben weer de hele dag gewichten verplaatst.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is moe .. hij wil naar bed. Isaac ook.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus zo zag dat kantoor er uit
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die haar aanspreektquote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano spreekt Mexx aan dat ze te bloot rond loopt .. blijkbaar heeft Nadir er moeite mee begrijp ik een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |