GJ ook al, heb de fax even gemist waarom dat is?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
Babet zegt dat ze zes minuten onder de koude douche is geweest
De buitendouche challenge?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
Babet zegt dat ze zes minuten onder de koude douche is geweest
Zou gezond zijn voor lichaam en geestquote:Op woensdag 2 november 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GJ ook al, heb de fax even gemist waarom dat is?
Dat heb ik ook begrepen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou gezond zijn voor lichaam en geest
Sorry voor de kaap.quote:
Ok ik blijfquote:
Eén stap verder voor de afgrondquote:
Je moest eens weten.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:05 schreef Adat231 het volgende:
tt de blauwe spetters op Nadirs overhemd?
die kunnen ook ontstaan ook als je een kledingstuk jat en dan het beveiligingslabel er af sloopt, maar denk niet dat dat de reden is want Nadir is altijd eerlijk
Zelfs KimD zie ik liever.quote:
Dat is ook een plaatjequote:
Met braille.quote:
Dat kan dan wel zijn maar ze is wel de enige die vraagt naar hoe het met Berend gaatquote:
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zijn maar ze is wel de enige die vraagt naar hoe het met Berend gaat
ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
Babbelette zou het gek vinden als haar broer nu zwanger zou zijn.
dat verklaart hetquote:Op woensdag 2 november 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
Djedi is vroeger tegen een bloempot gelopen.
Ik kan een topic openen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef Korak het volgende:
Gottegot wat 'n tamme aaneenschakeling van herhalingen, nu het gevoel dat we EJVJL uitgespeeld hebben. Kunnen we geen hulp krijgen? Een hulpnummer ofzo.
Is het met verpleegsters?quote:
Heb je een voorkeur?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie toch echt wat bloeien tussen Jef en Kim
Doorleefde koppen zonder opsmukquote:
Wij gaan vrienden worden.quote:
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie toch echt wat bloeien tussen Jef en Kim
Hetzelfde met Alies.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Dat was vaag idd. Ze had het in het begin toch echt over een relatiequote:Op woensdag 2 november 2022 18:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat verhaal over dat haar vrienje meer een goede scharrel is kwam toch ook pas nadat ze met jeffry bleek te klikken? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |