quote:Op woensdag 2 november 2022 16:15 schreef golfer het volgende:
Nog maar een keer dan:
Voor mij vanavond een kant-en-klare ovenmaaltijd van de dorpsjuwelierslager: een kapucijnerschotel met een grillworst.![]()
En voor B. een kant-en-klaar maaltijd van de Appie: mac & no cheese.(pasta in een saus van maïs en wortel met vegan bietenspekjes).
Wat doen jullie wanneer je dat stukje aan dat vorkje, in de kaasfondue laat vallen?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:16 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat jullie allebei smakelijk eten.
Hier vanavond kaasfondue
Hard "dat wordt afwassen!" roepenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wat doen jullie wanneer je dat stukje aan dat vorkje, in de kaasfondue laat vallen?
Foto's willen wequote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef rosita1 het volgende:
Een oranje bord! Gewoon een idee, niet gemaakt!
p/p:
Pompoen/zoete aardappelpuree in een spuitzak tot 5 mooie kleine torentjes.
3 hele geraspte wortels (met loof) gekarameliseerd in honing.
Kip met sinaasappeldressing uit de oven.
Dit geserveerd op een bord met een swirl creme fraiche aangemaakt met doperwten, onder de kip.
En afgetopt met geplukte tuinkers blaadjes, op de puree.
quote:Op donderdag 3 november 2022 14:13 schreef golfer het volgende:
3-uurtje: half saucijzenbroodje.correctie: het werd een hotdog van de Ikea.
Vanavond: gebakken gekruide aardappelwedges, een ijsbergslamix met komkommer en farmersalade en op de huid gebakken zeebaarsfilets.
Dit klinkt mij veel te zoet allemaal.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef rosita1 het volgende:
Een oranje bord! Gewoon een idee, niet gemaakt!
p/p:
Pompoen/zoete aardappelpuree in een spuitzak tot 5 mooie kleine torentjes.
3 hele geraspte wortels (met loof) gekarameliseerd in honing.
Kip met sinaasappeldressing uit de oven.
Dit geserveerd op een bord met een swirl creme fraiche aangemaakt met doperwten, onder de kip.
En afgetopt met geplukte tuinkers blaadjes, op de puree.
Is zij van SmittenKitchen? Dat is echt zo’n heerlijk recept!quote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Mushroom Bourguignon van ene Melissa Clark. Heerlijk, rijk en warm en vegetarisch, teveel voor twee. Met tagliatelle.
Zovéél boter, in mijn versie althans. En sojasaus. Dit komt oorspronkelijk van de NYTimes.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef yinu het volgende:
[..]
Is zij van SmittenKitchen? Dat is echt zo’n heerlijk recept!
Ik heb m even opgezocht, ziet er heerlijk uit! Niet helemaal hetzelfde recept. Ik maak altijd deze (sinds 2009). Deze heeft geen sojasaus en minder boter maar is zeker ook niet te versmaden. Ik ga die van Melissa Clark ook eens proberen!quote:Op donderdag 3 november 2022 19:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zovéél boter, in mijn versie althans. En sojasaus. Dit komt oorspronkelijk van de NYTimes.
Oeh, dat lijkt me heerlijk! Wat een goed idee, paddestoelen ipv vlees in de bourguignonquote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Mushroom Bourguignon van ene Melissa Clark. Heerlijk, rijk en warm en vegetarisch, teveel voor twee. Met tagliatelle.
Met niks?quote:
Nog nooit ronde patat gezien. Of bedoel je twisters?quote:
Die ja.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog nooit ronde patat gezien. Of bedoel je twisters?
Klinkt goed! Heb je een recept?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb hem even geupload, hoef ik de volgende x ook niet in mijn foto's te zoeken.quote:
Ja wijn en champions, dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 23:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb hem even geupload, hoef ik de volgende x ook niet in mijn foto's te zoeken.
[ afbeelding ]
Ja, en met bouillon, sojasaus en tomatenpuree is een boter en bloem gedrenkte umami-explosie.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja wijn en champions, dat is altijd lekker
Dat ziet er goed uit! Ik woon in een klein durp zonder lekkere eettentjes of toko's. Soms wel jammer, anderszijds ben ik wel bang dat ik moddervet zou worden met zoveel keus aan kant-en-klaarquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Karzai het volgende:
koffie
kwark met aardbeien en een eitje met spek
vanmiddag een punt appeltaart
vanavond rames maaltijd van de toko
Gebakken rijst, sajoer boontjes, bali rundvlees, ei en een portie saté.
Bananenchips erbij, kan ik wel twee dagen van eten
[ afbeelding ]
Succes met je vlucht!quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef foodlover het volgende:
Gisteren avond aangekomen in Valencia. Heul de wijk was overgenomen door Chinese uitbaters horeca. Eerst ramen gegeten en daarna tapas gegrilde groenten en pincho moruno.
Nu op de luchthaven van VLC zo vlucht naar Bari. Hopenlijk blijven de brokstukken Chinese raket (??) op koers want luchtruim Catalunya is reeds dicht...
Oh echt? Is de oude of de nieuwe wijk veranderd in Chinese horeca?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef foodlover het volgende:
Gisteren avond aangekomen in Valencia. Heul de wijk was overgenomen door Chinese uitbaters horeca. Eerst ramen gegeten en daarna tapas gegrilde groenten en pincho moruno.
Nu op de luchthaven van VLC zo vlucht naar Bari. Hopenlijk blijven de brokstukken Chinese raket (??) op koers want luchtruim Catalunya is reeds dicht...
Jammer maar daardoor kook je wel veel creatief en lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:48 schreef Kanaroe het volgende:
Dat ziet er goed uit! Ik woon in een klein durp zonder lekkere eettentjes of toko's. Soms wel jammer, anderszijds ben ik wel bang dat ik moddervet zou worden met zoveel keus aan kant-en-klaar
We zaten in Benimaclet dat is een wijk vlakbij universiteiten en dus met veel studenten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh echt? Is de oude of de nieuwe wijk veranderd in Chinese horeca?
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:02 schreef foodlover het volgende:
Gisteren in Bari pizza Margherita gegeten bij Da Michele pizzería Bari.
Leuk en lekker,we hebben jaren geleden ook bij Da Michele gegeten, de originele in Napoli.
Zo inschepen
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja wijn en champions, dat is altijd lekker
Dat zet wel aan, jaquote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gegeten op verjaardag. Kilo's erbij maar geeft niet.
Red velvet gebak met marsepein van een superbakker
Pretzels, kruidenkaas, fuet met stokbrood.
Mexicaans avondeten:
Corn chowder vooraf
Taco's met pulled chicken en rode kool, burritos met gehakt/paprika/spinazie met salsa, koolsalade met garnalen, zoetzure komkommer, jalapeño/koriander/limoensaus.
Toe warme kokosmakroon met B&J cookie dough en brownie ijs.
Chili con carne..dat is lang geleden, ik weet wat ik morgen eetquote:Op zondag 6 november 2022 21:03 schreef christmastsunami het volgende:
Hete chili con carne met stokbrood.
Straks veel groene thee met koekjes.
Ik zal nooit begrijpen hoe mensen zoete aardappel lekker kunnen vindenquote:Op maandag 7 november 2022 17:17 schreef Kanaroe het volgende:
Zwarte en rode bonenschotel met o.a rundergehakt, zoete aardappel, paprika's, tomaten en chipotle/adobo saus gegarneerd met maischips en geraspte kaas uit de oven
Jammer voor jou, tis heerlijk, zeker in combinatie met pittig & bonenquote:Op maandag 7 november 2022 17:19 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen hoe mensen zoete aardappel lekker kunnen vinden
Eet smakelijk!quote:Op maandag 7 november 2022 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jammer voor jou, tis heerlijk, zeker in combinatie met pittig & bonen
Zwaar zwaar levenquote:Op maandag 7 november 2022 17:45 schreef -Sigaartje het volgende:
@:Kanaroe
Ik was een tijdje bang dat de zoete aardappel de traditionele aardappel zou gaan vervangen. We worden er mee doodgegooid en ik vind zoete aardappel echt drie keer niks. Het lijkt zelfs niet eens op een aardappel. Ik heb het gevoel dat het ons wordt opgedrongen.
Dan heb je nog dingen als bloemkoolpizzabodems. Schijnt gewoon ongezonde rommel te zijn.
Ik ook niet als je goed leest.quote:Op maandag 7 november 2022 17:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Veel succes met je zoete aardappel, maar ik eet het echt niet.
Tis gewoon een groente, niks anders dan dat en wat mij betreft niet te vergelijken met een bloemkoolpizzabodem.quote:Op maandag 7 november 2022 17:45 schreef -Sigaartje het volgende:
@:Kanaroe
Ik was een tijdje bang dat de zoete aardappel de traditionele aardappel zou gaan vervangen. We worden er mee doodgegooid en ik vind zoete aardappel echt drie keer niks. Het lijkt zelfs niet eens op een aardappel. Ik heb het gevoel dat het ons wordt opgedrongen.
Dan heb je nog dingen als bloemkoolpizzabodems. Schijnt gewoon ongezonde rommel te zijn.
Ik heb me alleen een tijdje zorgen gemaakt dat de traditionele aardappel zou gaan verdwijnen hierdoor, omdat de Nederlander houdt van zoet en dat aardappelen niet meer verkopen. Dat was mijn zorg.quote:Op maandag 7 november 2022 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tis gewoon een groente, niks anders dan dat en wat mij betreft niet te vergelijken met een bloemkoolpizzabodem.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zoete_aardappel
Geen idee verder, ik eet ze al jaren en had ze 25 jaar geleden al in mijn volkstuintje.
Plus fijn (voor mij althans) dat de bataat nu volop verkrijgbaar is. Ik vind ze gewoon lekker!
Je hoeft je maar ergens zorgen over te makenquote:Op maandag 7 november 2022 17:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb me alleen een tijdje zorgen gemaakt dat de traditionele aardappel zou gaan verdwijnen hierdoor, omdat de Nederlander houdt van zoet en dat aardappelen niet meer verkopen. Dat was mijn zorg.
quote:Op maandag 7 november 2022 16:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekruide (krokante) gebakken krielaardappeltjes daarbij sla met tomaat, komkommer en ei en een gebraden steak du boeuf.
Blote billetjes.....witte bonen en snijbonen? Duitse biefstuk, lekker!quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag bij een koffietent een Golden Winter Latte; met kurkuma, amandelmelk en gemberkoek kruiden.
Met 2 huisgemaakte koekjes![]()
Vanavond blote billetjes in het gras met een Duitse biefstuk.
Onlangs is er een vestiging geopend in Amsterdam. Wij vonden de pizza's daar heerlijk!quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Oooh ik wil zo graag eens naar Da Michele
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond heeft B. een etentje van haar werk, dus eet ik alleen: gebakken minikrieltjes, gegrilde groene asperges en gebraden gemarineerde lamskoteletten.
Yesquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Blote billetjes.....witte bonen en snijbonen? Duitse biefstuk, lekker!
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:14 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Onlangs is er een vestiging geopend in Amsterdam. Wij vonden de pizza's daar heerlijk!
broodje en hotdog? of worden het speciale? lijkt so saaiquote:
Gebakken uitje augurk, en sausquote:Op woensdag 9 november 2022 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
broodje en hotdog? of worden het speciale? lijkt so saai
Lijkt mij helemaal niks, kikkerwerten.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:28 schreef yinu het volgende:
Pompoensoep met kokosmelk en kikkerwerten!
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappelgratin uit de oven, ijsbergsla met een mix van komkommer en farmerssalade, gebraden XL slagershamburgers en een saus met shiitakes en paddenstoelenbouillon.
Jammer, maar ik snap het...ben zelf geen worst-/gehakt-vleesfan De gratin met de paddestoelenjus was hopelijk wel een goede combiquote:Op woensdag 9 november 2022 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vleeske was niezo lekker. Niet opgegeten![]()
Ja was heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2022 19:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jammer, maar ik snap het...ben zelf geen worst-/gehakt-vleesfan De gratin met de paddestoelenjus was hopelijk wel een goede combi
quote:Op donderdag 10 november 2022 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: een knapperig Zweeds hotdogworstje van de Ikea met Dijonmosterd, currysaus en uitgebakken uitjes.
Vanavond: gebakken grietfilets met daarbij gefrituurde Vlaamse friet van het huis en in de oven geroosterde waspeen met zout, peper, knoflook, honing, karwijzaad en sesamzaadjes.
3 Kilo, wauw! Geniet van je stamppot!quote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Prego het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zelf zuurkool gemaakt en vond dat wij daar 3 kilo van nodig haddenStraks zuurkoolstamppot, dit heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gegeten en allemachtig wat heb ik daar zin in
met cervelaat want rookworst bestaat hier niet.
De rest vries ik in voor een « choucroute garnie » later deze herfst.
Nu eerst pils
Is gelukkig wel ff houdbaarquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Prego het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zelf zuurkool gemaakt en vond dat wij daar 3 kilo van nodig haddenStraks zuurkoolstamppot, dit heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gegeten en allemachtig wat heb ik daar zin in
Nu eerst pils
Broodje Mario?quote:
Schrijf je een verslagje in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30 ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:45 schreef HulkHeld het volgende:
Vanavond uiteten met vriendinlief bij Il Mercato in Papendrecht.
Leuk restaurant met goed eten!
Ik heb verder weinig tijd dit weekend, zit echt propvol, maar ik zal wanneer ik tijd heb even verslag doen! Leuk idee!quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Schrijf je een verslagje in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30 ?
bedankt voor de herinnering, ik was helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen beschikbaar is!quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:04 schreef Blues het volgende:
Pootjes omhoog bij een afl van de Crown met een Warsteiner winter[ afbeelding ]
Wij kijken al uit naar onze BK of McD morgenavond na een verjaardag waar we niet blijven etenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten was een Parmesan Master met cheesy bbq fries van Burger King. Eerste keer beide en smaakte prima (was goed warm, gebeurt niet snel)
Ik weet wel welke van de 2 ik zou kiezenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij kijken al uit naar onze BK of McD morgenavond na een verjaardag waar we niet blijven eten
Wat apart.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vanavond ovenschotel; witlofrolletjes in Serranoham, daarboven een laag aardappelpuree met mosterd en bosuien en een laagje parmezaan.
Gewoon zo rauw eten is ook zo lekker.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Prego het volgende:
Nu eerst pils
Dan heb je altijd verse kipenbouillon,die je voor van alles kan gebruiken.quote:Op zondag 13 november 2022 08:06 schreef Karzai het volgende:
Ga vandaag een grote pan kippensoep maken, vries ik gelijk een paar bakjes in
Bijna het zelfde. Behalve de kipquote:Op zondag 13 november 2022 18:04 schreef Kanaroe het volgende:
Frikandel speciaal, kipkluifjes en frietjes met mayo uit de eigen frituur.
Open ...kijken...dicht. Al het verse vermijden en de frietpan aan knallenquote:Op zondag 13 november 2022 18:19 schreef Prego het volgende:
Hier heb ik zo’n hekel aan: een koelkast vol na boodschappen te hebben gedaan maar dan helemaal nergens zin in hebben![]()
![]()
Nu pils en waarschijnlijk nog 10 keer in de koelkast staren omdat ik nog steeds niet weet wat ik wil
Keuzestressquote:Op zondag 13 november 2022 18:19 schreef Prego het volgende:
Hier heb ik zo’n hekel aan: een koelkast vol na boodschappen te hebben gedaan maar dan helemaal nergens zin in hebben![]()
![]()
Nu pils en waarschijnlijk nog 10 keer in de koelkast staren omdat ik nog steeds niet weet wat ik wil
Drinken jullie alleen nog eigen bier of ook weleens ander bier?quote:
Dit was er eentje van Grolsch.quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Drinken jullie alleen nog eigen bier of ook weleens ander bier?![]()
Jazeker.quote:
Handig zo'n airfryerquote:Op maandag 14 november 2022 10:22 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Jazeker.
Zijn van die diepvries Picard croissants.
De laatste 2 minuten leg ik er plakjes kaas op.
Ik bak ze in de Airfryer.
verkeerde topic trouwensquote:Op maandag 14 november 2022 13:49 schreef HulkHeld het volgende:
Afgelopen vrijdag, zoals eerder benoemd, met vriendin wezen eten bij Il Mercato in Papendrecht.
Vooraf: rijkelijk belegde carpaccio (beide).
Hoofdgerecht: Voor haar - Een verse pasta met Parmezaan welke werd geserveerd uit het midden van een gigantisch grote Parmezaankaas nadat deze aan de binnenkant werd verwarmd en alsware geflambeerd werd (geen idee wat de term exact is.
Voor mij - Pizza Gamberi. Rijkelijk belegd met een grote hoeveelheid gamba's. Niet een karige toestand met hier en daar een verdwaalde gamba.
Nagerecht: Voor haar - een sgroppino.
Voor mij: Een Suisse merenge met vers rood fruit.
Ontzettend lekker gegeten en een aanrader voor eenieder die daar in de buurt is. Wij gaan er zeker weer een keer terug.
Geen foto's helaas, daar ben ik niet zo van.
Jouw toetje en de pasta klinken vooral heerlijk. Fijn dat alle gangen goed waren geslaagd.quote:Op maandag 14 november 2022 13:49 schreef HulkHeld het volgende:
Afgelopen vrijdag, zoals eerder benoemd, met vriendin wezen eten bij Il Mercato in Papendrecht.
Vooraf: rijkelijk belegde carpaccio (beide).
Hoofdgerecht: Voor haar - Een verse pasta met Parmezaan welke werd geserveerd uit het midden van een gigantisch grote Parmezaankaas nadat deze aan de binnenkant werd verwarmd en alsware geflambeerd werd (geen idee wat de term exact is.
Voor mij - Pizza Gamberi. Rijkelijk belegd met een grote hoeveelheid gamba's. Niet een karige toestand met hier en daar een verdwaalde gamba.
Nagerecht: Voor haar - een sgroppino.
Voor mij: Een Suisse merenge met vers rood fruit.
Ontzettend lekker gegeten en een aanrader voor eenieder die daar in de buurt is. Wij gaan er zeker weer een keer terug.
Geen foto's helaas, daar ben ik niet zo van.
quote:Op maandag 14 november 2022 15:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: 'verse' spaghetti (van de supermarkt) met een saus van rundergehakt, kastanjechampignons, ui, knoflook, gemengde groentes en tomatenblokjes. Daarbij elk een halve runderbraadworst.
Jammer. Maar die burger ziet er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 14 november 2022 18:30 schreef Blues het volgende:
Gisteren was BK het plan, maar door te ver doorrijden werd het de McD.
[ afbeelding ]
Die was echt heerlijk!quote:Op maandag 14 november 2022 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer. Maar die burger ziet er niet verkeerd uit.
Klinkt erg lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Wij aten geroosterde bloemkool en zoete aardappel uit de oven, knoflook, vadouvan en nigellezaadjes. Met gebakken
en eveneens vadouvan-en chilipeper gekruide kippendijfilet uit de koekenpan en een yoghurt-selderij-prei-dipsausje.
Was heerlijk! En morgen nog eensquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Spaanse aardappeltortilla met als extra uitgebakken stukjes chorizo er doorheen en met daarbij een salade met tomaat, ei en komkommer en een honing-mosterddressing.
Beide jammie!quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Karzai het volgende:
Er ligt een traktatie voor ons in de kantine, mini marsen, twixen en snicker. Ik pak er van elk eentje
Als het zonnetje zo blijft schijnen verruil ik mijn broodje bal voor een vers frietje langs de waterkant met de lunch
Wanneer ga je onder het mes?quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Een begin gemaakt aan een kookmarathon voor als ik straks niks mag en kan doen om te herstellen van een operatie
Jemig hard bezig geweest zeg. En vast niet allemaal voor maar 1x.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Een begin gemaakt aan een kookmarathon voor als ik straks niks mag en kan doen om te herstellen van een operatie
-Tomatensoep met veel groenten, ballen.
-verse spinaziestammpot met een slavink
-rijst, bonen, taugé en kip
-hutspot met een bal gehakt
-lasagne
-chili con carnepaprika gevuld met gehaktprutje
-aardappels, haricot verts, stoofpeertjes en een slavink
Tomaten al in kokend water gedaan om zo te ontvellen voor de soep
[ link | afbeelding ]
Nu nog ruimte in de vriezer creëeren
![]()
Zo, flink gekokkerellerd! Wens je veel sterkte en goed herstel van je operatiequote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
-lasagne
[ link | afbeelding ]
![]()
Sterkte en eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
-lasagne
[ link | afbeelding ]
![]()
Geen lieve vriend, kennis of moeder die voor je kookt?. En wie zorgt er dan voor Jeroen?? Sterkte met de operatie en het herstel!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
-lasagne
[ link | afbeelding ]
![]()
Niet zo lekker of neem je dit dagelijks?quote:Op donderdag 17 november 2022 07:21 schreef Karzai het volgende:
ik begin de dag met koffie , griekse yoghurt en een mandarijn. Glaasje water, visolie pil en een vitamine c pilletje
neem elke dag die pillen soms na het avondetenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet zo lekker of neem je dit dagelijks?
quote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond: knolselderijpuree, gebakken tamme eendenborstfilet met cantharellen.
Zo lekker! Ik had net toevallig kaneelkussentjesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef Karzai het volgende:
Een paar oud Hollandse snoepjes
[ afbeelding ]
Drop toffeesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef Karzai het volgende:
Een paar oud Hollandse snoepjes
[ afbeelding ]
Tnxxxquote:Op woensdag 16 november 2022 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jemig hard bezig geweest zeg. En vast niet allemaal voor maar 1x.
Veel sterkte met wat er ook moet gebeuren tijdens de operatie en een goed herstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alles af wat ik wilde doen. Vriezer vol.
Geen lasagne trouwens, koop wel van die kant en klare 2 bakjes.
Was echt zo erg klaar met koken![]()
Vanavond had ik pannenkoeken gemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 20:49:43 ]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnxxx
Kan ik zeker begrijpen en k&k lasagne is best te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alles af wat ik wilde doen. Vriezer vol.
Geen lasagne trouwens, koop wel van die kant en klare 2 bakjes.
Vanavond had ik pannenkoeken gemaakt
Heftige operatiehoop dat je em goed doorstaat
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnxxx
okay. HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je iig makkelijk eten om weer aan te sterkenquote:Inmiddels alles af wat ik wilde doen. Vriezer vol.![]()
Begrijpelijk.quote:Geen lasagne trouwens, koop wel van die kant en klare 2 bakjes.
En die kant en klare zijn stiekem nog best lekker.quote:Vanavond had ik pannenkoeken gemaakt![]()
![]()
Ik krijg weer trekquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gegeten, niet anders verwacht ook.
Vooral de lenteui-zeevruchtenpannenkoek (1e foto) en mijn buldak hoogste pittigheidslevel (5) op de laatste foto.
Toe Koreaanse thee met Hollandse biscuitjes
[ link | afbeelding ]
Pa Jeon
[ link | afbeelding ]
Dumplings
[ link | afbeelding ]
Krabpannenkoekjes
[ link | afbeelding ]
Bibimbap
[ link | afbeelding ]
Bulgogi
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Buldak
Wel soms als je bij de Chinees zelf zit. Krijg je 2-3x minder afhaal en je betaalt veel meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog een rest chinees van gister...![]()
Feit dat je nooit te weinig krijgt bij de chinees
Welke tent is dit?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gegeten, niet anders verwacht ook.
Vooral de lenteui-zeevruchtenpannenkoek (1e foto) en mijn buldak hoogste pittigheidslevel (5) op de laatste foto.
Toe Koreaanse thee met Hollandse biscuitjes
[ link | afbeelding ]
Pa Jeon
[ link | afbeelding ]
Dumplings
[ link | afbeelding ]
Krabpannenkoekjes
[ link | afbeelding ]
Bibimbap
[ link | afbeelding ]
Bulgogi
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Buldak
Geeft niks, snackdagje is ook leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:32 schreef marc0871 het volgende:
Geen zin om te koken.
Ik ben al vanaf 3 uur aan het snacken.
Tot nu toe;
Halve zak Heartbreakers paprika,
Twee bananen,
Broodje hazelnootpasta, opgewarmd in de magnetron, weggespoeld met koffie,
Ik ben helemaal geen koffiepersoon. Zeker 's avonds niet.
Unox worstje met rauwe ui.
[ afbeelding ]
En het is pas half negen![]()
Meh. Morgen weer beterquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geeft niks, snackdagje is ook leuk.
Probeer dit eensquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef foodlover het volgende:
In een Spaanse supermarkt dorp verderop vond ik vandaag: Calve pindakaas, Hela curry, spliterwten voor erwtensoep, indomie... Ik ben een blij mens.
Geloof me, die Hela ga je weggooien.quote:Recept Currysaus
5 eetlepels ketchup,
Theelepel suiker,
Afgestreken theelepel gemberpoeder, Djahè.
Halve theelepel citroengras, Sereh.
Halve theelepel uienpoeder,
Een paar draaien knoflook uit de molen. Of een halve theelepel poeder.
Een keer stuiven met kaneel,
2 keer schudden met cayennepeper,
en één keer met kruidnagel.
Als je begint vanuit tomatenpuree, doe dan wat extra suiker, zout, azijn en extra kruidnagel.
Water totdat je de gewenste dikte hebt.
Dat klinkt erg Spaans inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef foodlover het volgende:
In een Spaanse supermarkt dorp verderop vond ik vandaag: Calve pindakaas, Hela curry, spliterwten voor erwtensoep, indomie... Ik ben een blij mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |