quote:Op woensdag 2 november 2022 16:15 schreef golfer het volgende:
Nog maar een keer dan:
Voor mij vanavond een kant-en-klare ovenmaaltijd van de dorpsjuwelierslager: een kapucijnerschotel met een grillworst.![]()
En voor B. een kant-en-klaar maaltijd van de Appie: mac & no cheese.(pasta in een saus van maïs en wortel met vegan bietenspekjes).
Wat doen jullie wanneer je dat stukje aan dat vorkje, in de kaasfondue laat vallen?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:16 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat jullie allebei smakelijk eten.
Hier vanavond kaasfondue
Hard "dat wordt afwassen!" roepenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wat doen jullie wanneer je dat stukje aan dat vorkje, in de kaasfondue laat vallen?
Foto's willen wequote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef rosita1 het volgende:
Een oranje bord! Gewoon een idee, niet gemaakt!
p/p:
Pompoen/zoete aardappelpuree in een spuitzak tot 5 mooie kleine torentjes.
3 hele geraspte wortels (met loof) gekarameliseerd in honing.
Kip met sinaasappeldressing uit de oven.
Dit geserveerd op een bord met een swirl creme fraiche aangemaakt met doperwten, onder de kip.
En afgetopt met geplukte tuinkers blaadjes, op de puree.
quote:Op donderdag 3 november 2022 14:13 schreef golfer het volgende:
3-uurtje: half saucijzenbroodje.correctie: het werd een hotdog van de Ikea.
Vanavond: gebakken gekruide aardappelwedges, een ijsbergslamix met komkommer en farmersalade en op de huid gebakken zeebaarsfilets.
Dit klinkt mij veel te zoet allemaal.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:44 schreef rosita1 het volgende:
Een oranje bord! Gewoon een idee, niet gemaakt!
p/p:
Pompoen/zoete aardappelpuree in een spuitzak tot 5 mooie kleine torentjes.
3 hele geraspte wortels (met loof) gekarameliseerd in honing.
Kip met sinaasappeldressing uit de oven.
Dit geserveerd op een bord met een swirl creme fraiche aangemaakt met doperwten, onder de kip.
En afgetopt met geplukte tuinkers blaadjes, op de puree.
Is zij van SmittenKitchen? Dat is echt zo’n heerlijk recept!quote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Mushroom Bourguignon van ene Melissa Clark. Heerlijk, rijk en warm en vegetarisch, teveel voor twee. Met tagliatelle.
Zovéél boter, in mijn versie althans. En sojasaus. Dit komt oorspronkelijk van de NYTimes.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef yinu het volgende:
[..]
Is zij van SmittenKitchen? Dat is echt zo’n heerlijk recept!
Ik heb m even opgezocht, ziet er heerlijk uit! Niet helemaal hetzelfde recept. Ik maak altijd deze (sinds 2009). Deze heeft geen sojasaus en minder boter maar is zeker ook niet te versmaden. Ik ga die van Melissa Clark ook eens proberen!quote:Op donderdag 3 november 2022 19:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zovéél boter, in mijn versie althans. En sojasaus. Dit komt oorspronkelijk van de NYTimes.
Oeh, dat lijkt me heerlijk! Wat een goed idee, paddestoelen ipv vlees in de bourguignonquote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Mushroom Bourguignon van ene Melissa Clark. Heerlijk, rijk en warm en vegetarisch, teveel voor twee. Met tagliatelle.
Met niks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |