Haar eigen Chuppa chup.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:33 schreef chufi het volgende:
Kim wil Lollies... ze heeft toch al een permanent lollie ...
Die krijgen nog ff een privemomentjequote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Grr schakel even terug naar sasha en Bern :p
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .quote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staanquote:Op woensdag 2 november 2022 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef juul. het volgende:
Bij mijn weten hebben alleen Alicia en Isaac nog zakgeld, hoe gaat Jef straks de thee en speculaas voor JW en Esther verantwoorden
De ik kan zo goed nee zeggen Jef
Er zijn mensen die 5 euro hebben gewonnen met boksen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Was voor de winnaars vd bokswedstrijdquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Oh ja ... dat waren er maar 2quote:Op woensdag 2 november 2022 15:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Was voor de winnaars vd bokswedstrijd
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwamquote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Een groeiende bluffer .... 970.000 is genoeg volgens de FEBOquote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staan
Op de andere stream heb je kaarters. Niet echt spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Bern heeft gespaardquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |