Haar eigen Chuppa chup.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:33 schreef chufi het volgende:
Kim wil Lollies... ze heeft toch al een permanent lollie ...
Die krijgen nog ff een privemomentjequote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Grr schakel even terug naar sasha en Bern :p
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .quote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staanquote:Op woensdag 2 november 2022 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef juul. het volgende:
Bij mijn weten hebben alleen Alicia en Isaac nog zakgeld, hoe gaat Jef straks de thee en speculaas voor JW en Esther verantwoorden
De ik kan zo goed nee zeggen Jef
Er zijn mensen die 5 euro hebben gewonnen met boksen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Was voor de winnaars vd bokswedstrijdquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Oh ja ... dat waren er maar 2quote:Op woensdag 2 november 2022 15:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Was voor de winnaars vd bokswedstrijd
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwamquote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Een groeiende bluffer .... 970.000 is genoeg volgens de FEBOquote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staan
Op de andere stream heb je kaarters. Niet echt spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Bern heeft gespaardquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
- 100 voor spellenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac heeft nog maar weinig meer van zijn 500.
Dat is ook wel weer zo. Maar in feite weet je nooit hoe iets loopt ook buiten niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.
Er is een verschil tussen een relatie in het spel en daarbuiten.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zich (evt) gaat ontwikkelen als ze meer gaan krijgen. Daarmee zou ze zichzelf weer wat hypocriet laten zien, maar goed we gaan het zien
wat vaker samen douchen en zoenen wil wel helpenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.
Er is een verschil tussen een relatie in het spel en daarbuiten.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zich (evt) gaat ontwikkelen als ze meer gaan krijgen. Daarmee zou ze zichzelf weer wat hypocriet laten zien, maar goed we gaan het zien
was al geswitchedquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de andere stream heb je kaarters. Niet echt spannend.
Een woord wat Isaac graag gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik de enige die Isaac maar een erg vermoeiende man vind?
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.quote:
Done.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan dat niet als spoiler en met een allert, ik schrik me kapotv😄
Oooh vandaar dat Esther thee en speculaas kan bestellen...😁quote:Op woensdag 2 november 2022 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 5 euro hebben gewonnen met boksen.
Eens!! daarom ben ik ook wel benieuwd hoe Sascha hier verder mee omgaat /zal gaanquote:Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat vaker samen douchen en zoenen wil wel helpen![]()
afstand houden gaat nooit lukken een jaar lang als je nu al zo close bent
Over die bus pacts wil ik graag meer weten.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.
Ik denk dat daar niet zoveel mee van over is . Precies wat Isaac net zei.
Maar wat ik vreemder vind is dat er al groepjes zijn gevormd in die kennismakingsperiode . Je hoort ze wel eens over die busreizen , en daar is al een basis gelegd . Dat vind ik zelf best raar
ja ze hadden iedereen met eigen vervoer moeten laten komen naar die eerste opdracht met die kettingen en slotjes, niks gezellig met elkaar in een bus reizen , echt vreemd jaquote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.
Ik denk dat daar niet zoveel meer van over is . Precies wat Isaac net zei.
Maar wat ik vreemder vind is dat er al groepjes zijn gevormd in die kennismakingsperiode . Je hoort ze wel eens over die busreizen , en daar is al een basis gelegd . Dat vind ik zelf best raar
Oké en wat betekent het dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een woord wat Isaac graag gebruikt.
maybe glijmiddel huhuquote:Op woensdag 2 november 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Wat bestellen die voor vreemd spul...gel? Marciano heeft geen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |