Haar eigen Chuppa chup.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:33 schreef chufi het volgende:
Kim wil Lollies... ze heeft toch al een permanent lollie ...
Die krijgen nog ff een privemomentjequote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Grr schakel even terug naar sasha en Bern :p
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .quote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staanquote:Op woensdag 2 november 2022 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien ,maar Sascha en Bern hebben in het afgelopen weekend wel eea met elkaar uitgesproken en zitten weer op één lijn. Zij weet dat hij meer wil .
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef juul. het volgende:
Bij mijn weten hebben alleen Alicia en Isaac nog zakgeld, hoe gaat Jef straks de thee en speculaas voor JW en Esther verantwoorden
De ik kan zo goed nee zeggen Jef
Er zijn mensen die 5 euro hebben gewonnen met boksen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Was voor de winnaars vd bokswedstrijdquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze hebben nog een keer extra gekregen van maddy... ik hoorde ergen het bedrag van 5¤ ...
Oh ja ... dat waren er maar 2quote:Op woensdag 2 november 2022 15:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Was voor de winnaars vd bokswedstrijd
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Kim zijn verliefd en Marciano is niet meer bezig met het spel zegt Isaac
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwamquote:Op woensdag 2 november 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Een groeiende bluffer .... 970.000 is genoeg volgens de FEBOquote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja een stempel hoeft ook niet maar als je zo close bent heb je eigenlijk al een soort van relatie. Zolang ze maar gelukkig zijn en achter hun keuze staan
Op de andere stream heb je kaarters. Niet echt spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze filmen liever grootsmoel Isaac met zijn gezwam
Bern heeft gespaardquote:Op woensdag 2 november 2022 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
- 100 voor spellenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac heeft nog maar weinig meer van zijn 500.
Dat is ook wel weer zo. Maar in feite weet je nooit hoe iets loopt ook buiten niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.
Er is een verschil tussen een relatie in het spel en daarbuiten.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zich (evt) gaat ontwikkelen als ze meer gaan krijgen. Daarmee zou ze zichzelf weer wat hypocriet laten zien, maar goed we gaan het zien
wat vaker samen douchen en zoenen wil wel helpenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha heeft wel hele duidelijke gedachten over het spel , ik vind haar daar heel realistisch in.
Er is een verschil tussen een relatie in het spel en daarbuiten.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zich (evt) gaat ontwikkelen als ze meer gaan krijgen. Daarmee zou ze zichzelf weer wat hypocriet laten zien, maar goed we gaan het zien
was al geswitchedquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de andere stream heb je kaarters. Niet echt spannend.
Een woord wat Isaac graag gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik de enige die Isaac maar een erg vermoeiende man vind?
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.quote:
Done.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan dat niet als spoiler en met een allert, ik schrik me kapotv😄
Oooh vandaar dat Esther thee en speculaas kan bestellen...😁quote:Op woensdag 2 november 2022 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 5 euro hebben gewonnen met boksen.
Eens!! daarom ben ik ook wel benieuwd hoe Sascha hier verder mee omgaat /zal gaanquote:Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat vaker samen douchen en zoenen wil wel helpen![]()
afstand houden gaat nooit lukken een jaar lang als je nu al zo close bent
Over die bus pacts wil ik graag meer weten.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.
Ik denk dat daar niet zoveel mee van over is . Precies wat Isaac net zei.
Maar wat ik vreemder vind is dat er al groepjes zijn gevormd in die kennismakingsperiode . Je hoort ze wel eens over die busreizen , en daar is al een basis gelegd . Dat vind ik zelf best raar
ja ze hadden iedereen met eigen vervoer moeten laten komen naar die eerste opdracht met die kettingen en slotjes, niks gezellig met elkaar in een bus reizen , echt vreemd jaquote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit snap ik wel. Marciano ,Jeff en Isaac hadden wel hele duidelijke afspraken gemaakt en een pact met elkaar.
Ik denk dat daar niet zoveel meer van over is . Precies wat Isaac net zei.
Maar wat ik vreemder vind is dat er al groepjes zijn gevormd in die kennismakingsperiode . Je hoort ze wel eens over die busreizen , en daar is al een basis gelegd . Dat vind ik zelf best raar
Oké en wat betekent het dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een woord wat Isaac graag gebruikt.
maybe glijmiddel huhuquote:Op woensdag 2 november 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Wat bestellen die voor vreemd spul...gel? Marciano heeft geen haar.
quote:
Ja dat vind ik echt raar , en daarmee is er eigenlijk al teveel bepaald terwijl het programma nog niet eens van start was. Uiteindelijk denk ik dat Marciano wegvalt . dat is eigenlijk al gebeurtquote:Op woensdag 2 november 2022 15:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ze hadden iedereen met eigen vervoer moeten laten komen naar die eerste opdracht met die kettingen en slotjes, niks gezellig met elkaar in een bus reizen , echt vreemd ja
Net als Shelley met haar uberhout.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk doen .
Het is logisch als je aan zo'n avontuur begint en alles spannend en eng is dat je je al meteen verbonden voelt met mensen die in hetzelfde schuitje zittenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt raar , en daarmee is er eigenlijk al teveel bepaald terwijl het programma nog niet eens van start was. Uiteindelijk denk ik dat Marciano wegvalt . dat is eigenlijk al gebeurt
Thanxx...quote:Op woensdag 2 november 2022 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze het finetunen ( hoe spel je dat?)
[..]
Maar
Ooh ja....quote:Op woensdag 2 november 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als Shelley met haar uberhout.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als Shelley met haar uberhout.
Mattin fan gespot.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:56 schreef Sestra666 het volgende:
Nee geen Esther en JW![]()
Dan liever Mattinn
Ja precies, maar blijkbaar hebben ze dus ook al die keren in diezelfde groepsformatie dingen gedaan/moeten doen . Dat begrijp ik niet. Maar hoe het allemaal precies is gegaan weet ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2022 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is logisch als je aan zo'n avontuur begint en alles spannend en eng is dat je je al meteen verbonden voelt met mensen die in hetzelfde schuitje zitten
En als zo'n busreis dan ook nog eens een tijdje duurt, met in - en uitstappen etc, dan heb je het idee dat je elkaar al kent vóordat je de andere kandidaten ziet
En visuele cirkel.quote:
Dit rijmpje aan mezelf geschreven.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
kreeg ruben een briefje? of is dit van hemzelf
Had niet gehoeven als je mijn post had gelezen.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Schrik me rot, ineens die zangstream.
Hij heeft gewoon GEEN talent en zelfs geen zangstem.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:07 schreef HappyCharly het volgende:
Alicia kan wel echt goed zingen. En Martin echt niet. Al vind ik het schattig dat zij hem les geeft en hij stug blijft proberen.
Zo irritantquote:Op woensdag 2 november 2022 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Gesprek over sport mogen we wel horen, gesprek met Bern over liefde niet
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
keek ze hier naar Bern die langsliep?
Er is een irritante penoze gast uit Amsterdam die dat 100% claimed.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
Er is zoveel meer uit te halen dan alleen die prijzenpot (Sascha Jappie)
Sascha zegt tegenwoordig ook op alles '100%'
Alicia zei: "het is veel te nasaal' maar zo klinkt zijn spreekstem toch ook?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon GEEN talent en zelfs geen zangstem.
Mattin moet het gewoon op de gitaar proberen. Een stuk makkelijker en waarschijnlijk een stuk minder frustrerend dan dat zingen. Het klinkt gewoon echt nergens naar.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alicia zei: "het is veel te nasaal' maar zo klinkt zijn spreekstem toch ook?
Van mij mogen ze hun muil wel houden.quote:
Voor een gitaar gaan zitten?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mattin moet het gewoon op de gitaar proberen. Een stuk makkelijker en waarschijnlijk een stuk minder frustrerend dan dat zingen. Het klinkt gewoon echt nergens naar.
Ik snap sowieso niet dat niet iemand uit die groep eens een uurtje per dag voor die gitaar gaat zitten. Zou echt wel leuk zijn iemand die wat akkoorden speelt en Alicia zingen.
We?quote:
Je zal maar een man thuis hebben die zichzelf zo graag hoort praten en altijd op dat 'wijze' toontje..quote:Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik de enige die Isaac maar een erg vermoeiende man vind?
Ik heb zo`n vrouw.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zal maar een man thuis hebben die zichzelf zo graag hoort praten en altijd op dat 'wijze' toontje..
Nooit sorry zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een leuk ideetje had... sorry hoor..
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Esther weet zeker dat Jeff er 9 had en zij ook 9 ?
Klopt. Maar als hobby is het prima toch, lekker doen.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon GEEN talent en zelfs geen zangstem.
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Esther weet zeker dat Jeff er 9 had en zij ook 9 ?
Nix mis met je oren.quote:
Neen.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar als hobby is het prima toch, lekker doen.
Ahh dan heb ik het toch goed gehoord dusquote:Op woensdag 2 november 2022 16:21 schreef Frummelie het volgende:
Esther denkt dat ze 9 stemmen gehad zou hebben....
GGGG GGG.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan niet kijken, maar doet Ima ook weer mee aan de zangles, of was dat gister alleen om Alicia te paaien?
Sinds ik weet dat jouw vrouw hier ook zit ga ik wijselijk niet op dit soort opmerkingen inquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat jouw vrouw hier ook zit ga ik wijselijk niet op dit soort opmerkingen in
Ima doet as usual heulemaaaal niksquote:Op woensdag 2 november 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan niet kijken, maar doet Ima ook weer mee aan de zangles, of was dat gister alleen om Alicia te paaien?
samequote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heb zo'n hekel aan schakelen als je een gesprek probeert te volgen.
Denken sterke spelers te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef Frummelie het volgende:
Esther en JW zijn ook een stel lulijzers ... genoeg gespreksstof..
Ik maar denken.. lu lijzers... type vogel?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef Frummelie het volgende:
Frummelie haar spelletje.quote:
Ja precies , wel zeuren over de roddelaars, maar zelf geen haar beterquote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maar denken.. lu lijzers... type vogel?
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maar denken.. lu lijzers... type vogel?
wij zijn ook een beetje flauw van zijn gekwaakquote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
JW is een beetje flauw van het gekwaak.
Moet hij niet naast Esther gaan zitten die kwaakt de hele dag doorquote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
JW is een beetje flauw van het gekwaak.
HappyCharly wil ook wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ho ho... jij had een leuk idee.
Meedoen.quote:
Ze vraagt er bijna om.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ze zich bewust worden van de camera's is er eigenlijk geen flikker meer aan
Ik denk dat ze er 0 hadquote:Op woensdag 2 november 2022 16:21 schreef Frummelie het volgende:
Esther denkt dat ze 9 stemmen gehad zou hebben....
Inderdaad, zo'n Martin was vanaf het begin dus al niks aanquote:Op woensdag 2 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ze zich bewust worden van de camera's is er eigenlijk geen flikker meer aan
Had ze ook.quote:
Dat Showtje van hun viel inderdaad wel snel door de mandquote:Op woensdag 2 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat brabbelen geeft voor mij aan dat het toch wel raakt.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:39 schreef patat het volgende:
Goedemiddag! Esther 0 stemmen![]()
Kon ze daar een beetje mee omgaan? Ik zie haar nu weer volop brabbelen op de streams dus viel wel mee denk ik
Ben je in zo`n bui ja?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Omg ik las zaadinstructie 🙈😂
Ik snap gewoon niet dat je jezelf zo hoog in kan schatten terwijl je weet dat de interesse nihil was.... rare ook die Estherquote:
Daar moeten ze de bewoners maar eens op aanspreken.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk ging dat bij UTO ook zo, nep gesprekjes als ze doorkregen en hoorden dat zij in beeld waren .quote:Op woensdag 2 november 2022 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moeten ze de bewoners maar eens op aanspreken.
Fluisteren en de camera's zoeken die op hun zijn gericht.
Ze doen maar rare dingenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:52 schreef Frummelie het volgende:
Nou Isaac wordt lekker verwend door de meisjes....
Voor als ze hem kwijt raken op het strandquote:Op woensdag 2 november 2022 16:54 schreef engine het volgende:
Isaac heeft een streepjescode in zijn nek staan.
Soul is het met je eens.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
Isaac een massage van 2 dames
Leuk voor zijn vriendin
Die aaitquote:
@ToT.quote:
Leila de Russische beul en mirthe de sensuele damequote:Op woensdag 2 november 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het pleasen gaat de goeie kant uit.. de belachelijkheid idem..![]()
[ afbeelding ]
I know.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:ToT
♥
Maar tot bedoelde ik dus
Moet Leila ook "Aan de Man" soms? Dat lelijke eendje ook es ergens aan mag zittenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leila de Russische beul en mirthe de sensuele dame
Als ze niet altijd zo boos zou kijken is het best een leuke damequote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet Leila ook "Aan de Man" soms? Dat lelijke eendje ook es ergens aan mag zitten
Je ontkomt er niet aan, maar nu is het wel heel erg.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ging dat bij UTO ook zo, nep gesprekjes als ze doorkregen en hoorden dat zij in beeld waren .
eens. Dat maakt wel dat ik steeds meer afknap op deze RLSquote:Op woensdag 2 november 2022 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan, maar nu is het wel heel erg.
Deels omdat alle camera's zichtbaar zijn.
Met BB en DGK liepen de cameramensen rond tussen de muren van het huis, en in die muren zaten spiegelramen.
Mag ik ook?quote:
ze is niet lelijkquote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet Leila ook "Aan de Man" soms? Dat lelijke eendje ook es ergens aan mag zitten
Fluisteren als er in 15 meter geen hond in de buurt is, blijft ook zo raarquote:Op woensdag 2 november 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
eens. Dat maakt wel dat ik steeds meer afknap op deze RLS![]()
Dat gefluister en gesmoes , of dat bewust gesprekjes voeren omdat ze weten dat de camera op hun gericht (en aan staat)
Jouw mening…. Maar zijn geen feiten.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel, dat ze af en toe een beetje lacht telt niet mee
Ik vind haar niet lelijk maar ze heeft wel een zure kopquote:Op woensdag 2 november 2022 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jouw mening…. Maar zijn geen feiten.
als leila al lelijk genoemd wordt.. hoge standaarden heb je danquote:Op woensdag 2 november 2022 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel, dat ze af en toe een beetje lacht telt niet mee
Eensquote:Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk maar ze heeft wel een zure kop
Eens en geen boeiend karakter. Dat vind ik overigens een stuk onaantrekkelijk dan iemand zijn uiterlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk maar ze heeft wel een zure kop
Ja kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eens en geen boeiend karakter. Dat vind ik overigens een stuk onaantrekkelijk dan iemand zijn uiterlijk.
Feit is dat ze zich in haar intro presenteerde als de Terrordeelneemster... dat ze daar bij een IN-trieste kop heeft, maakt haar af en toe nog geen knappertquote:Op woensdag 2 november 2022 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jouw mening…. Maar zijn geen feiten.
het wordt steeds pijnlijkerquote:Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ruben draag zijn laatste Meesterwerk voor aan Dooie Dzjeedie , De Liefde van zijn Leven...![]()
Armoede troef..![]()
[ afbeelding ]
Dat komt omdat hij volgens mij ongoing mist in zijn hoofd heeftquote:Op woensdag 2 november 2022 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eensze kijkt ook vaak kwaad ja.
Net zoals dat Ruben vaak kijkt of hij niks begrijpt.
Maakt haar ook niet lelijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Feit is dat ze zich in haar intro presenteerde als de Terrordeelneemster... dat ze daar bij een IN-trieste kop heeft, maakt haar af en toe nog geen knappert
Jaquote:Op woensdag 2 november 2022 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij volgens mij ongoing mist in zijn hoofd heeft
Dat herken ik dan wel weerquote:Op woensdag 2 november 2022 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij volgens mij ongoing mist in zijn hoofd heeft
Ik maak me soms bijna zorgen of hij niet tegen zichzelf beschermd moet worden.. Hij is zo vaag en bijzonder.. zo bijna los van de werkelijkheid. Is het puur verliefdheid, blow-schade of heeft ie iets ?quote:
Buiten z’n adhd heeft hij daar niks over losgelaten denk ik?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maak me soms bijna zorgen of hij niet tegen zichzelf beschermd moet worden.. Hij is zo vaag en bijzonder.. zo bijna los van de werkelijkheid. Is het puur verliefdheid, blow-schade of heeft ie iets ?
Allemaal slaafjes. Hij geniet hier van.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zijn ze Isaac met een hele club aan het masseren?
Ik zie adhd op geen enkele manier terug. Of slikt ie veel medicijnen die hem zo traag en wazig maken?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Buiten z’n adhd heeft hij daar niks over losgelaten denk ik?
Is toch raar, het hele Spel daar is gebaseerd op dat zoveel mogelijk mensen opsodemieteren...quote:Op woensdag 2 november 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim D vindt het soms prima om naar huis te gaan , haar kop ligt op het blok en dan heeft ze het liever nu dan later.
Jeff gaat haar er doorheen trekken . Ze zijn blij met de 'witte vlag'
Joh.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern weer van de streams af?
Even Frummelie vragen.quote:
Keep your enemies close.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Jeff dan die brunch in vredesnaam met Marciano doen? Wat voegt die man toch toe?
Volgens mij gaat ze alles afkraken nu.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil niet meer in de kookclub zegt ze. Ze wil rust!
Thuis is rust!quote:Op woensdag 2 november 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo kijkt ze wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze alles afkraken nu.
Heel gremietig op zijn Fries.quote:
Ze bijt ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Die KimD.gaat Jeffrey de kop nog kosten want zij is een grote flap uit en zegt soms veel te veel blaat soms iets eruit zonder er bij na te denken.
Nou ja ze had al een zuunige friese harsesquote:
Hier kan ik dus niks op zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze had al een zuunige friese harses
50 euro.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:39 schreef Seattle het volgende:
Leila net even lekker flirten met Isaac
Thuis is rust!quote:Op woensdag 2 november 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Weinig zelfbeheersing en dan wil ze bij de politie.quote:
Doe maar niet anders wordt het gewistquote:Op woensdag 2 november 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kan ik dus niks op zeggen.
Sta al op de afgrond.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet anders wordt het gewist
“keep your friends close, but your enemies closer”quote:Op woensdag 2 november 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Jeff dan die brunch in vredesnaam met Marciano doen? Wat voegt die man toch toe?
Denk dat de febo nog grootse plannen heeft met Marciano, op tv wordt hij gunstig gebracht, wat hem nu ook zo populair maakt op de andere media's.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
Hij moet het toch zelf doen. Daar heeft de febo geen zak mee te doenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de febo nog grootse plannen heeft met Marciano, op tv wordt hij gunstig gebracht, wat hem nu ook zo populair maakt op de andere media's.
Nou, dat is toch fideel van hem...quote:Op woensdag 2 november 2022 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. leuk ... Ruben leest elke 1e van de maand een gedicht voor. Maar speciaal voor de talkshow heeft hij z'n gedicht tot vanavond bewaard.
Tegenwoordig valt add ook onder adhd en merk je dat niet per sé. Daarnaast kan het inderdaad komen door medicijnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie adhd op geen enkele manier terug. Of slikt ie veel medicijnen die hem zo traag en wazig maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt add ook onder adhd en merk je dat niet per sé. Daarnaast kan het inderdaad komen door medicijnen.Ik word knettervaag van Ritalin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze voegden niks toe ookquote:Op woensdag 2 november 2022 17:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern weer van de streams af?
Oh ik niet. Haal echt het beste uit mezelf en niemand merkt wat aan me. Anders wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word knettervaag van Ritalin.
Hij zit net te lullenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand die weet hoe het met Berend is?
Apart dat het een verschillende uitwerking heeft.Ik word er onrustig van.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik niet. Haal echt het beste uit mezelf en niemand merkt wat aan me. Anders wel.
Dus denk daarom wel dat het een mogelijkheid kan zijn voor Ruben. Maar goed, zeker weten doe ik het niet. Maar het blijft een bijzonder ventje.![]()
Niet dat ik hem onaardig vind of zo. Maar hij is wel gewoon… anders. Wat niet erg is. Begrijp alleen nog niet zoveel van die knul. Misschien komt dat als de groep kleiner is.
Oh thanksquote:
Dus iedereen komt wat later ?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. leuk ... Ruben leest elke 1e van de maand een gedicht voor. Maar speciaal voor de talkshow heeft hij z'n gedicht tot vanavond bewaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |