Mij ookquote:Op woensdag 2 november 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit brengt veel te veel trauma's naar boven
@onlogischquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
- Wolfsberger uit en thuisquote:Op woensdag 2 november 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij ook
[..]
@:onlogisch
Eigenlijk vind ik Timber sowieso wel een typische Dick Advocaat speler.
1e helft was nog best goed toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
zegt hij nou dat we tegen Sturm Graz goed speelden?
Nee maar vanuit trainersperspectief vond hij Lazio pijnlijker omdat het de enige helft was waarin Feyenoord minder balbezit en kansen had dan de tegenstanderquote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
zegt hij nou dat we tegen Sturm Graz goed speelden?
Ik stel voor dat Peter Houtman dat gewoon doet. In Marseille hadden de spelers niks door en kon de trainer ze niet bereiken vanwege het lawaai vanaf de tribunequote:Op woensdag 2 november 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
Arne gaat morgen door de teammanager geïnformeerd worden over de tussenstand op het andere veld!
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar vanuit trainersperspectief vond hij Lazio pijnlijker omdat het de enige helft was waarin Feyenoord minder balbezit en kansen had dan de tegenstander
Hij zei ook dat hij snapte dat supporters waarschijnlijk Graz pijnlijker vonden.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.
Die uitwedstrijd in Rome is wel een trauma voor hem ja
Ja dat was na Feyenoord - Zagreb.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Wolfsberger uit en thuis
- Lege stadions
- Advocaat (HIJ PERST ER ALLES UIT)
- Narsingh
- Blessure Sini
Dat we niet collectief van de Brienenoord zijn gesprongen in die tijd mag een wonder heten.
Al kwam begin december ook de aankondiging van Slot of niet?
Lazio-uit dronk een stuk lekkerder weg dan Graz-uit moet ik toegeven.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.
Die uitwedstrijd in Rome is wel een trauma voor hem ja
Klopt wel bijzonder dat hij dat zelf niet vond. Zijn toch meer verzachtende omstandigheden voor die wedstrijd in Rome aan te dragen dan het drama van donderdag.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij snapte dat supporters waarschijnlijk Graz pijnlijker vonden.
Arne is een VBL-user.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Krabby vraagt of het morgen anders gaat zijn dan twee maanden geleden en stoort zich een beetje aan het feit dat de persco zo lang duurt al
Arne: ‘ja’
Ik las dat Arne heeft gezegd dat er morgen wel eens een verrassende naam in de basiself kan staan?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Krabby vraagt of het morgen anders gaat zijn dan twee maanden geleden en stoort zich een beetje aan het feit dat de persco zo lang duurt al
Arne: ‘ja’
Wellicht Wieffer of Paixao dan ja, iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat Arne heeft gezegd dat er morgen wel eens een verrassende naam in de basiself kan staan?
Paixao, Wieffer of Walemark?
Maar AZ uit werkte het. Hou gewoon je muilquote:Op woensdag 2 november 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
(Hopelijk werkt deze jinx. De voorgaande keren, Graz uit, Midtjyland uit voorspelde ik een klinkende overwinning voor Feyenoord)
Ik laat morgen weten of en hoeveel vertrouwen ik er in heb.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Morgen gaan we er mokerhard af.
0-3.
Feyenoord kan er geen fuck van.
Goed gevoel wel hier.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik laat morgen weten of en hoeveel vertrouwen ik er in heb.
@:scrummie
Pedersen op de flank.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gevoel wel hier.
Overigens denk ik wel dat het om een flankspeler zal gaan, wat die verrassing van Arne betreft.
Je krijgt maar de tering met je goede gevoel.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt maar de tering met je goede gevoel.
Als we verliezen hou ik jou direct verantwoordelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verrassing wordt Bjorkan op linksback.Misschien dat Paixao eindelijk het Engels van Arne begrijpt en weet wat "Go go go" en "Press press press" betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come at me broquote:Op woensdag 2 november 2022 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt maar de tering met je goede gevoel.
Als we verliezen hou ik jou direct verantwoordelijk.
De middelen die ik slik om het goede gevoel te houden na Graz-uit zijn niet goedkoop kan ik je vertellen.quote:
Waarom gelijk zo negatief? Je moet wel een beetje vertrouwen houden.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
Ik ben eruit.
Het wordt he-le-maal niks morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verrassing wordt Bjorkan op linksback.Benita kan ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zou die interesse van Southampton voor een mooi bedrag nou echt geweest zijn?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat er in de winterstop een club komt die in Pedersen trapt.
Toch, soms is hij best goed tot aan de voorzet, als in constant opkomen van rechts.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat er in de winterstop een club komt die in Pedersen trapt.
Nee dat hoopt @Caland ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik een verrader als ik hoop dat we naar de conference league gaan?
Dat klopt en das ook een heel nuttige kwaliteit. Het probleem is alleen dat ie geen voorzet heeft én ook niet de snelste oplossing naar voren ziet zodat je iets uit die rushes kan halen. Eigenlijk hadden we alleen wat aan Pedersen als hij de bal kon inleveren bij een aanspeelpunt (en die hebben we niet).quote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch, soms is hij best goed tot aan de voorzet, als in constant opkomen van rechts.
Kleine club mentaliteitquote:Op woensdag 2 november 2022 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sarri is trouwens witheet over ons vrije weekend en vindt dit competitievervalsing.
Bullaude?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gevoel wel hier.
Overigens denk ik wel dat het om een flankspeler zal gaan, wat die verrassing van Arne betreft.
Nah, ik denk flank omdat het daar verder totaal niet loopt (niet dat het op het middenveld vlekkeloos gaat, maar tochquote:Op woensdag 2 november 2022 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Bullaude?
Slory doet het ook alleraardigst trouwens (niet dat die morgen zal spelen verder)
Dit in combinatie met Dermane op 6 hoop ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou de verrassing kunnen samen dat Danilo en Gimenez samen gaan starten?
Nu al smoesjes zoekenquote:Op woensdag 2 november 2022 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sarri is trouwens witheet over ons vrije weekend en vindt dit competitievervalsing.
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:49 schreef Pistolero het volgende:
Slot snapt er helemaal niks van, derhalve heb ik uiteraard geen goed gevoel over morgen.Ga/blijf nou eens weg zeikdebieltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op dit moment, met de huidige bizar sterke bezetting in de EL, hebben we daar ook niet zo héél veel te zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik een verrader als ik hoop dat we naar de conference league gaan?
Het blijft een provinciaaltje natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds ziedend van zijn laatste keer in de Kuip.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijft een provinciaaltje natuurlijk.
Lijkt mij geen slechte optie, benieuwd wie dan op 6 gaat spelen. Dan zie ik een basisdebuut voor Wieffer nog wel gebeuren, met Geertruida rechtsback.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef Binge-watch het volgende:
Volgens 1908.nl starten Danilo en Gimenez beiden. Danilo vanaf links, Szymanski vanaf rechts. Verkapte 4-4-2 dus.
Dan heb je wel heel weinig bezetting op de flanken. Als Danilo én Gimenez allebei spelen verwacht ik wel dat Pedersen rechtsback staat of Lopez linksbackquote:Op donderdag 3 november 2022 09:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lijkt mij geen slechte optie, benieuwd wie dan op 6 gaat spelen. Dan zie ik een basisdebuut voor Wieffer nog wel gebeuren, met Geertruida rechtsback.
Ik wel.quote:
quote:Scenario 1: Feyenoord wint, Midtjylland wint ook
In dit geval eindigen alle clubs op acht punten - een unicum in een Europees toernooi - en wordt het doelsaldo doorslaggevend. Op basis van het huidige doelsaldo worden Feyenoord (+3) en Midtjylland (+2) dan eerste en tweede. Lazio en Graz hebben een negatief doelsaldo. Bij een gelijk doelsaldo wordt eerst gekeken naar het aantal gemaakte goals en daarna eventueel naar het aantal gemaakte uitdoelpunten.
Scenario 2: Feyenoord wint, Midtjylland wint niet
Bij een zege met één doelpunt verschil eindigt Feyenoord in bovenstaand scenario als derde, wat dus een vervolg in de Conference League betekent. Groepswinnaar Sturm Graz en nummer twee Lazio overwinteren dan in de Europa League.
Als Lazio met twee goals verschil wordt verslagen, dan worden de Italianen voorbijgestreefd en eindigt Feyenoord als tweede. Groepswinst zit er in dit scenario sowieso niet in. Als Midtjylland niet wint van Graz, staan de Oostenrijkers namelijk minimaal op negen punten. Feyenoord kan maximaal op acht punten komen.
Scenario 3: Feyenoord speelt gelijk, Midtjylland wint
Dit zou een zwart scenario zijn voor Feyenoord, want het Europese avontuur zit er dan op. In deze situatie wordt de ploeg van Slot hoe dan ook vierde in de groep, want Midtjylland steekt er dan voorbij.
Scenario 4: Feyenoord speelt gelijk, Midtjylland wint niet
In dit scenario wordt Feyenoord derde, wat Conference League-voetbal betekent. Midtjylland blijft in dit geval maximaal in punten gelijk en gaat Feyenoord op doelsaldo niet voorbij.
Scenario 5: Feyenoord verliest
Als Lazio voor de tweede keer dit Europa League-seizoen te sterk blijkt voor Feyenoord, dan moeten de Rotterdammers hopen dat Midtjylland thuis tegen Sturm Graz eveneens ten onder gaat. Bij ieder ander resultaat in Denemarken eindigt Feyenoords Europese campagne. Het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en FC Midtjylland is precies gelijk (het werd twee keer 2-2), dus het doelsaldo zal de doorslag geven als deze twee teams in punten gelijk eindigen.
Ik zie dat nergens staanquote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef Binge-watch het volgende:
Volgens 1908.nl starten Danilo en Gimenez beiden. Danilo vanaf links, Szymanski vanaf rechts. Verkapte 4-4-2 dus.
alles minder dan 2e is al treurigquote:Op donderdag 3 november 2022 11:46 schreef GGMM het volgende:
Hopen op Sturm Graz dus
Wel heel treurig als je in deze poule 4e zou worden.
Hopen op Midtjylland zodat een overwinning goed kan zijn voor een 1e plekquote:Op donderdag 3 november 2022 11:46 schreef GGMM het volgende:
Hopen op Sturm Graz dus
Wel heel treurig als je in deze poule 4e zou worden.
Alles viel toen ook wel de kant op van Mietjesland, want dat blijft gewoon een matig team. We gaan het zien vanavond, maar kwalitatief (met name op de flanken) is het van onze kant allemaal nog niet best.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wel.
Als mietjesland daar met 5-1 thuis van won moeten wij toch ook wel iets van een resultaat kunnen boeken.
Eens wel. Zwakke poule die je makkelijk als tweede moet overleven. Maar goed, het kan nog.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles minder dan 2e is al treurig
Ik ga er lekker voor zitten, altijd leuk een potje wat er toe doet.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel. Zwakke poule die je makkelijk als tweede moet overleven. Maar goed, het kan nog.
Je had een prima uitgangspositie na 3 wedstrijden. Midtjylland thuis had je gewoon moeten winnen (waren ook beter die wedstrijd) en Sturm Graz uit minimaal gelijk. Dat je daar maar 1 punt aan over houdt is gewoon veel te weinigquote:Op donderdag 3 november 2022 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel. Zwakke poule die je makkelijk als tweede moet overleven. Maar goed, het kan nog.
Werd gemeld in de Telegram groep.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan
Zou ook een bizarre opstelling zijn, voor een cruciale pot de boel nog maar een keer helemaal omgooien.
Dat stond gewoon hier, maar is aangepast blijkbaar: https://1908.nl/artikelen(...)-verrassende-naam-opquote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan
Zou ook een bizarre opstelling zijn, voor een cruciale pot de boel nog maar een keer helemaal omgooien.
Heb je niet dat je enorm moet schakelen na Ajax van de week, of überhaupt CL?, Gisteren een potje mindere goden CL gekeken (Milan Salzburg) maar zelfs wat Salzburg liet zien ondanks dat ze er met 0-4 afgingen ligt mijlenver van wat wij qua tempo en creativiteit op de mat kunnen leggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga er lekker voor zitten, altijd leuk een potje wat er toe doet.
In dit topic worden ook constant allerlei wisselingen voorgesteldquote:Op donderdag 3 november 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat stond gewoon hier, maar is aangepast blijkbaar: https://1908.nl/artikelen(...)-verrassende-naam-op
Geen Pedersen, Geert rechtsback en Wieffer is wel genot. Voor de rest, tsja.
Dat constante omgooien is wel heel ergerlijk ja. Het is al november en praktisch iedereen is fit, kom op zeg
Je moet een broedende Arend niet storen!quote:Op donderdag 3 november 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat constante omgooien is wel heel ergerlijk ja. Het is al november en praktisch iedereen is fit, kom op zeg
Was Ajax zo geweldig dan? Bij vlagen heel aardig hoor maar we moeten ook weer niet doe of het mijlenver is qua niveau en een wedstrijd waar spanning op staat is sowieso leuker.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je niet dat je enorm moet schakelen na Ajax van de week, of überhaupt CL?, Gisteren een potje mindere goden CL gekeken (Milan Salzburg) maar zelfs wat Salzburg liet zien ondanks dat ze er met 0-4 afgingen ligt mijlenver van wat wij qua tempo en creativiteit op de mat kunnen leggen.
Het punt aan Wieffer op 6 zetten is wel dat je verder geen positiewisselingen meer hoeft te doen. Geert is dan RB, Lopez LB en Szymanski komt op de flanken te staan, daar hoef je dan niet meer van af te wijken behalve blessures.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit topic worden ook constant allerlei wisselingen voorgesteld
Ervaar dat toch anders qua tempo en als je ziet wat voor domme fouten er alleen al in onze poule gemaakt worden en clubs die afhankelijk van de wedstrijd of zelfs de helft van een wedstrijd volledig door de mand vallen en dan weer prima spelen. Vermakelijk is het inderdaad wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was Ajax zo geweldig dan? Bij vlagen heel aardig hoor maar we moeten ook weer niet doe of het mijlenver is qua niveau en een wedstrijd waar spanning op staat is sowieso leuker.
Kijk naar PSV, onder druk gingen ze (er) gewoon af tegen Rangers, zonder druk een hele aardige wedstrijd tegen Arsenal.
Dus leuk om te zien hoe Feyenoord ermee omgaat, al zal dat voor Feyenoord supporters wel anders liggen.
Heb je Ajax wel zien spelen in deze CL-poule (lol)quote:Op donderdag 3 november 2022 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ervaar dat toch anders met qua tempo en als je ziet wat voor domme fouten er alleen al in onze poule gemaakt worden en clubs die afhankelijk van de wedstrijd volledig door de mand vallen en dan weer prima spelen. Vermakelijk is het inderdaad wel.
Rangers is de slechtst presterende CL-deelnemer ooit hé. Vraag me oprecht af of wij er van zouden winnen in een tweeluik. Of een van de andere participanten in onze poule.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je Ajax wel zien spelen in deze CL-poule (lol)
En nog erger, heb je Rangers zien spelen in die CL-poule
Je eigen club kijk je sowieso altijd anders en natuurlijk is het niveau in de CL in het algemeen hoger maar tegen de Europese top had Ajax bijvoorbeeld dit seizoen helemaal niets in te brengen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ervaar dat toch anders qua tempo en als je ziet wat voor domme fouten er alleen al in onze poule gemaakt worden en clubs die afhankelijk van de wedstrijd of zelfs de helft van een wedstrijd volledig door de mand vallen en dan weer prima spelen. Vermakelijk is het inderdaad wel.
Moet je eerst CL halen, dat was op zich voor hun al een hele prestatie.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Rangers is de slechtst presterende CL-deelnemer ooit hé. Vraag me oprecht af of wij er van zouden winnen in een tweeluik. Of een van de andere participanten in onze poule.
Dat vraag ik mij ook af maar goed, Ajax en Rangers waren dan ook meer een speelbal tegen Napoli en Liverpool dan dat ze echt mee deden. Dat was allemaal duidelijk een niveautje lager.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Rangers is de slechtst presterende CL-deelnemer ooit hé. Vraag me oprecht af of wij er van zouden winnen in een tweeluik. Of een van de andere participanten in onze poule.
Met name dat dus. Wat vooral frustrerend is is dat we ogenschijnlijk eerder slechter zijn geworden dan beter ten opzichte van vorig seizoen. Mietjesland en Graz hadden we vorig jaar 100% van gewonnen, ook in die uitwedstrijden. Die zijn qua materiaal echt een heel stuk minder dan pak hem beet Slavia Praag of zo. Zo'n beperkt dravertje als Emegha die de gevaarlijkste man was de hele tweede helft vorige week terwijl wij inzakken, krijg daar echt Trencin-vibes bij.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af maar goed, Ajax en Rangers waren dan ook meer een speelbal tegen Napoli en Liverpool dan dat ze echt mee deden. Dat was allemaal duidelijk een niveautje lager.
Dat Lazio en Feyenoord niet deze poule met twee vingers in de neus zijn doorgekomen verbaast mij sowieso een beetje. Midgets-thuis en Graz-uit vond ik het niveauverschil vrij groot, enorm frustrerend dat we het niet in de score konden uitdrukken toen (zeker aangezien we thuis dan wel weer met 6-0 van Graz wonnen). Dat daarnaast Lazio er zo'n potje van heeft gemaakt is ook vreemd.
milenko savic?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:20 schreef Pistolero het volgende:
Sarri geeft blijkbaar geen fuck om de EL en gaat waarschijnlijk wat spelers sparen.
Ja, die dan weer net niet want die is toch geschorst voor de derby tegen Roma aankomend weekend.quote:
Als je deze wedstrijd niet 100% gemotiveerd bent dan weet ik ook niet meerquote:Op donderdag 3 november 2022 13:19 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er erg weinig vertrouwen in vanavond. Ik mis gewoon de winnaarsmentaliteit in dit team, helemaal voorin.
El Ahmadi zei over dat JAGEN JAGEN dat dat aan het begin nog wel eens verwarrend werkte voor hem. Ging hij onnodig lopen met de bal met balverlies tot gevolg.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je deze wedstrijd niet 100% gemotiveerd bent dan weet ik ook niet meer
Het risico is groter dat ze te opgefokt raken door het publiek, wat in het verleden ook wel eens tegen je heeft gewerkt
Geen zorgen, volgens @Pistolero moeten we er gewoon iets van zeggen als anderen zich misdragenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel beetje zenuwachtig hihi
Trouwens allemaal wel goffedomme beetje gedragen als we niet door zijn hé.
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel beetje zenuwachtig hihi
Trouwens allemaal wel goffedomme beetje gedragen als we niet door zijn hé.
DermaneGod gaat gewoon in zijn KKK-outfitje tussen de harde kern staan en iedereen die zich misdraagt in elkaar timmeren.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgens @:Pistolero moeten we er gewoon iets van zeggen als anderen zich misdragen
@:Caland @:Gurney
Nou Timber had keiharde woorden dat het een finale was, dat ze hard gingen werken voor elkaar en dat het dan goed zou komen, dus in feite lul je onzin!!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:19 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er erg weinig vertrouwen in vanavond. Ik mis gewoon de winnaarsmentaliteit in dit team, helemaal voorin.
Nee die eerste 10 minuten wordt pyro, geforceerd jagen en keihard EEUJ brullen als een speler van Lazio een bal niet zo goed aanneemt na actief afjagen en hem daarom maar ver wegramt.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:41 schreef fetX het volgende:
We gaan in de eerste 10 minuten wel zien of het wat kan worden
Klopt alhoewel ik nog steeds liever 3e dan 2e eindig.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles minder dan 2e is al treurig
Omdat je dan zonder tussenronde Conference League in gaat?quote:Op donderdag 3 november 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt alhoewel ik nog steeds liever 3e dan 2e eindig.
Ik wil gewoon een overwinning zien, maakt me niet uit welke positie we dan eindigen. Sowieso liever winst en 2e dan gelijkspel en 3equote:Op donderdag 3 november 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt alhoewel ik nog steeds liever 3e dan 2e eindig.
Manchester City thuis?quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef DonRaja het volgende:
Straks vertrekken richting de Kuip, zelden met zulke lage verwachtingen naar Rotterdam gegaan...
Dit lijkt me Europees een unicumquote:Op donderdag 3 november 2022 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is er ooit een ploeg in de EL geweest die 6-0 van de uiteindelijke groepswinnaar heeft gewonnen en vervolgens 4e werd?
Dat vind ik nou typisch een Feyenoord recordje.
Met 8 punten zou je sowieso al de slechte nr1 ooit zijn denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit lijkt me Europees een unicum
Allemaal op evenveel punten eindigen is dat ook al las ik ergens
Zou Walemark dan ook spelen? Paixao komt wel lekker naar de 2e paal vaak. Als ie nog even op het koppen geoefend heeft is dat wel een wapenquote:Op donderdag 3 november 2022 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Braziliaanse kabouter op de flanken
Dan komt het bijna in de buurt van de gedroomde voorhoede Paixao - Gimenez - Walemark.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Walemark dan ook spelen? Paixao komt wel lekker naar de 2e paal vaak. Als ie nog even op het koppen geoefend heeft is dat wel een wapen
quote:Op donderdag 3 november 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga uit van een overwinning
Ik heb er een hard hoofd in. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef DonRaja het volgende:
Straks vertrekken richting de Kuip, zelden met zulke lage verwachtingen naar Rotterdam gegaan...
Lopez, Dilrosun en Daniloquote:Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, López; Timber, Szymański, Kökcü; Dilrosun, Danilo, Paixão.
Tegen Sturm Graz heeft Dilrosun in hele tweede helft niet één goede actie gemaakt. Eerste helft heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gimenez heeft nog niet de fitheid om een hele wedstrijd te spelen lijkt het. Dan is Danilo op zich een logische keuze om te starten. Dilro heeft ook wel eens een leuk actietje in zich. Heb vrede met deze opstelling.
Klopt, maar soms verrast ie wel eens met een schot van afstand of passeert ie ineens een mannetje uit het niets. Hij is heel wisselvallig maar de andere spelers forceren ook niet echt iets.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen Sturm Graz heeft Dilrosun in hele tweede helft niet één goede actie gemaakt. Eerste helft heb ik niet gezien.
Ik vraag me überhaupt af of Gimenez geen hele wedstrijd kan spelen. Maar ook al zou dat wel zo zijn, dan nog moet je met hem starten. Je kan hem altijd wisselen in minuut 70. Danilo kan er echt helemaal geen kut van, dus die mis je toch nietquote:Op donderdag 3 november 2022 17:30 schreef Pistolero het volgende:
Nou, hoera, Paixao start. Heb je verder vrij weinig aan met Danilo als spits, maar goed.
Het 'Speler x speelt niet omdat hij nog geen volledige wedstrijd kan spelen' is inmiddels echt bizar. Het is november, doe even normaal zeg.
Natuurlijk kan Gimenez wel een hele wedstrijd spelen. Dat kan en mag echt geen argument zijn om met Danilo te starten.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af of Gimenez geen hele wedstrijd kan spelen. Maar ook al zou dat wel zo zijn, dan nog moet je met hem starten. Je kan hem altijd wisselen in minuut 70. Danilo kan er echt helemaal geen kut van, dus die mis je toch niet
Die gast loopt al in de zestigste minuut te sjokken. Is echt helemaal op aan het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Gimenez wel een hele wedstrijd spelen. Dat kan en mag echt geen argument zijn om met Danilo te starten.
Het lijkt puur een sportieve keuze te zijn. Wat vrij belachelijk is aangezien Danilo er inderdaad he-le-maal niks van kan.
Wat een onzinquote:Op donderdag 3 november 2022 17:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die gast loopt al in de zestigste minuut te sjokken. Is echt helemaal op aan het einde van de wedstrijd.
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 november 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snuifvolk wordt alvast opgefokt
Ik vind normaal die grimmige zooi wel leuk maar voor zo’n potje wat snel kan gaan ontvlammen misschien niet het beste idee.quote:
quote:
Misschien kun je de favoriete muziek van MODERATOR @onlogisch met een klein beetje meer respect benaderen!quote:
Dit naslagwerk verdient wel een like!quote:Op donderdag 3 november 2022 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlogisch in VBL / Het Feijenoordtopic #2713: op naar een finale!
Bedankt Nelis.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit naslagwerk verdient wel een like!
Denk ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit wordt een potje leeg stadion vermoed ik zomaar.
Nee hoor, ik gun Feyenoord hier wel een overwinning.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Nelis.
Leuk je ook in dit topic aan te treffen. Ik hoop niet dat je hier louter voor het leedvermaak zult zijn
Ik zou wel genieten van iedereen op 8 punten in de groepquote:Op donderdag 3 november 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun Feyenoord hier wel een overwinning.
Die manische PI van @AFCNiels doet me soms twijfelen.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Leuk je ook in dit topic aan te treffen. Ik hoop niet dat je hier louter voor het leedvermaak zult zijn
Kan nooit erger zijn dan op de Johan Cruijf Boulevard.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit wordt een potje leeg stadion vermoed ik zomaar.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die manische PI doet me soms twijfelen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die manische PI doet me soms twijfelen.
Ja zo'n standaard PI bij iedere post, daarmee verliest de PI zijn waarde en is de intonatie van de post nooit op waarde te schatten. Ronduit waardeloos.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Als ik het me goed herinner, had @:onlogisch hier in het verleden ook eens last van.
En die hebben nu ook maar 2 of 3 goede spelers opgesteld..quote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef bbuddybb het volgende:
Ze proberen het wel, maar je ziet dat je voetballend gewoon tekort komt tegen Lazio.
De standaard standaard PI is wel erg saai.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zo'n standaard PI bij iedere post, daarmee verliest de PI zijn waarde en is de intonatie van de post nooit op waarde te schatten. Ronduit waardeloos.
Of mensen die in NWS posten, in de meest zware topics, met altijd een hartje of lach.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zo'n standaard PI bij iedere post, daarmee verliest de PI zijn waarde en is de intonatie van de post nooit op waarde te schatten. Ronduit waardeloos.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of mensen die in NWS posten, in de meest zware topics, met altijd een hartje of lach.
Je kunt toch de moeite nemen om telkens je emotie te toetsen en kiezen?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De standaard standaard PI is wel erg saai.
Iets verwachten van Nelis waarbij hij moet nadenkenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch de moeite nemen om telkens je emotie te toetsen en kiezen?
Het alternatief, Oldenburger op ESPN, is net zo waardeloos.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef Kerftminister het volgende:
Leuk, weer Leo 'Verschrikking' Driessen
Waar zie je me wel niet voor aan!quote:Op donderdag 3 november 2022 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch de moeite nemen om telkens je emotie te toetsen en kiezen?
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets verwachten van Nelis waarbij hij moet nadenken
Ik hoop dat dit mokerhard backfired.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Dit wordt niks.
Ik zie je voor me als die guitige blije volle jongen, die zo van eten houdt.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar zie je me wel niet voor aan!
backfires.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit mokerhard backfired.
Tja, frêle popje.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:01 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski is die tien miljoen echt niet waard. Wat een slapjanus zeg. Raakt ook zo vaak de bal kwijt.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit mokerhard backfired.
Dit valt erg tegen, ik eet bijna altijd maar 2 keer per dag.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je voor me als die guitige blije volle jongen, die zo van eten houdt.
Szymanski wordt totaal misbruikt op de vleugel.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:01 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski is die tien miljoen echt niet waard. Wat een slapjanus zeg. Raakt ook zo vaak de bal kwijt.
Mooie speler, maar niet voor dat bedrag.
En op het middenveld zou bij opeens geen balverlies meer lijden?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski wordt totaal misbruikt op de vleugel.
En dan is hij nog altijd de beste keuze daar
De ploeg straalt ook totaal niet uit dat ze willen winnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
De Kuip maakt er ook nog niet bepaald een legendarisch Europacup avondje van.
Groepsfase vind ik eigenlijk bijna nooit erg spectaculair in Europa.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Je hebt geen 11 Trauners.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
En op het middenveld zou bij opeens geen balverlies meer lijden?
Het is doodstil.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan als een blind paard ipv breed geven. Zonde.quote:
Ik vind het nogal meevallen, ze spelen ook tegen een tegenstander die beter is dan 9 van de 10 andere wedstrijden.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk onironisch dat ze gewoon niet tegen de regen kunnen.
Nou, geen grap, maar ik denk wel dat onze selectie grotendeels uit mooi weer voetballers bestaat.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk onironisch dat ze gewoon niet tegen de regen kunnen.
Tijd voor onze aanvoerder om op te staan dus.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, geen grap, maar ik denk wel dat onze selectie grotendeels uit mooi weer voetballers bestaat.
Voetballers die het leuk doen zodra de ploeg een beetje leuk draait, maar niemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen als het niet loopt. Dan delen ze ook meteen allemaal in de malaise.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Nelis.
quote:
Is weer 1 van de matigste spelers vandaag.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:14 schreef Kerftminister het volgende:
Dilrosun doet niet eens moeite om die bal aan te nemen.
Het is best triest dat je anno 2022 nog steeds het commentaar niet kan uitzetten en alleen stadiongeluid kan horen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:18 schreef bbuddybb het volgende:
Leo zeikt wel veel he.
Dan kan onmogelijk plezant zijn voor de kijker.
Komt in orde. Misschien dan geen 4-0, maar 2-1 oid gaat absoluut lukken in eigen huis.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:18 schreef Wicky15 het volgende:
Dit team is het kijken echt niet waard. Treurig genoeg.
Oh ja zal best, maar bedoel meer het niveau waar we wekelijks naar zitten te kijken.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komt in orde. Misschien dan geen 4-0, maar 2-1 oid gaat absoluut lukken in eigen huis.
Same.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb een aversie tegen deze ploeg, het is los zand. Bijna allemaal matige spelers die niet bij elkaar passen.
Die stond op toen hij één of ander symbolisch bandje niet wilde dragen vanwege zijn achterlijke geloof.quote:
Niet weerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die stond op toen hij één of ander symbolisch bandje niet wilde dragen vanwege zijn achterlijke geloof.
Dat is het meest zorgwekkende ja, nul prgressie.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:28 schreef Wicky15 het volgende:
Dit team heeft echt totaal geen progressie geboekt sinds het begin van het seizoen. Sterker nog; het lijkt eerder slechter.
Geen vertrouwen en geen karakter.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:28 schreef Wicky15 het volgende:
Dit team heeft echt totaal geen progressie geboekt sinds het begin van het seizoen. Sterker nog; het lijkt eerder slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |