Mij ookquote:Op woensdag 2 november 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit brengt veel te veel trauma's naar boven
@onlogischquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
- Wolfsberger uit en thuisquote:Op woensdag 2 november 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij ook
[..]
@:onlogisch
Eigenlijk vind ik Timber sowieso wel een typische Dick Advocaat speler.
1e helft was nog best goed toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
zegt hij nou dat we tegen Sturm Graz goed speelden?
Nee maar vanuit trainersperspectief vond hij Lazio pijnlijker omdat het de enige helft was waarin Feyenoord minder balbezit en kansen had dan de tegenstanderquote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
zegt hij nou dat we tegen Sturm Graz goed speelden?
Ik stel voor dat Peter Houtman dat gewoon doet. In Marseille hadden de spelers niks door en kon de trainer ze niet bereiken vanwege het lawaai vanaf de tribunequote:Op woensdag 2 november 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
Arne gaat morgen door de teammanager geïnformeerd worden over de tussenstand op het andere veld!
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar vanuit trainersperspectief vond hij Lazio pijnlijker omdat het de enige helft was waarin Feyenoord minder balbezit en kansen had dan de tegenstander
Hij zei ook dat hij snapte dat supporters waarschijnlijk Graz pijnlijker vonden.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.
Die uitwedstrijd in Rome is wel een trauma voor hem ja
Ja dat was na Feyenoord - Zagreb.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Wolfsberger uit en thuis
- Lege stadions
- Advocaat (HIJ PERST ER ALLES UIT)
- Narsingh
- Blessure Sini
Dat we niet collectief van de Brienenoord zijn gesprongen in die tijd mag een wonder heten.
Al kwam begin december ook de aankondiging van Slot of niet?
Lazio-uit dronk een stuk lekkerder weg dan Graz-uit moet ik toegeven.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat we uiteindelijk meer kansen hadden, meer balbezit hadden maar zeker die tweede helft was toch oogaids van de ergste soort.
Die uitwedstrijd in Rome is wel een trauma voor hem ja
Klopt wel bijzonder dat hij dat zelf niet vond. Zijn toch meer verzachtende omstandigheden voor die wedstrijd in Rome aan te dragen dan het drama van donderdag.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij snapte dat supporters waarschijnlijk Graz pijnlijker vonden.
Arne is een VBL-user.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Krabby vraagt of het morgen anders gaat zijn dan twee maanden geleden en stoort zich een beetje aan het feit dat de persco zo lang duurt al
Arne: ‘ja’
Ik las dat Arne heeft gezegd dat er morgen wel eens een verrassende naam in de basiself kan staan?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Krabby vraagt of het morgen anders gaat zijn dan twee maanden geleden en stoort zich een beetje aan het feit dat de persco zo lang duurt al
Arne: ‘ja’
Wellicht Wieffer of Paixao dan ja, iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat Arne heeft gezegd dat er morgen wel eens een verrassende naam in de basiself kan staan?
Paixao, Wieffer of Walemark?
Maar AZ uit werkte het. Hou gewoon je muilquote:Op woensdag 2 november 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
(Hopelijk werkt deze jinx. De voorgaande keren, Graz uit, Midtjyland uit voorspelde ik een klinkende overwinning voor Feyenoord)
Ik laat morgen weten of en hoeveel vertrouwen ik er in heb.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Morgen gaan we er mokerhard af.
0-3.
Feyenoord kan er geen fuck van.
Goed gevoel wel hier.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik laat morgen weten of en hoeveel vertrouwen ik er in heb.
@:scrummie
Pedersen op de flank.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gevoel wel hier.
Overigens denk ik wel dat het om een flankspeler zal gaan, wat die verrassing van Arne betreft.
Je krijgt maar de tering met je goede gevoel.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt maar de tering met je goede gevoel.
Als we verliezen hou ik jou direct verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |