abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 13:18:40 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206520073
Mia Nicolai & Dion Cooper vertegenwoordigen Nederland op het Eurovisie Songfestival!
Eurovisie Songfestival / 1 nov 2022



The word is out! Mia Nicolai & Dion Cooper gaan in mei 2023 naar Eurovisie Songfestival in Liverpool om Nederland te vertegenwoordigen! De twee jonge artiesten zijn door Songfestival-winnaar Duncan Laurence en songwriter Jordan Garfield bij elkaar gebracht en met z’n vieren schreven ze een song die grote indruk maakte op de hele selectiecommissie, waarna ze unaniem werden aangewezen als de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival in 2023. Duncan en Jordan maken onderdeel uit van het creatieve team.
Wie is Mia Nicolai?

Mia, 26 jaar, is echt opgegroeid met muziek. Vanaf haar derde volgt ze al viool- en pianolessen en vanuit huis heeft ze een hele creatieve opvoeding meegekregen, met toneel, ballet, muziek en verhalen vertellen.

In haar debuutsingle ‘Set Me Free’ komt het reizen en haar behoefte aan ultieme vrijheid naar voren. In november 2020 bracht ze haar tweede single ‘Mutual Needs’ uit dat meteen internationaal werd opgepakt door een première in Amerika op de befaamde Zane Lowe Radio show. Mia vindt haar inspiratie in artiesten zoals David Bowie. Maar vooral in het vrij uiten van creativiteit en het samenvoegen van kunstvormen.

Als kind werd Mia gepest en dit heeft een grote deuk achtergelaten, maar tegelijkertijd ook een vuur in haar ontstoken met een doorzettingsvermogen om al haar dromen uit te laten komen, niets haar te laten stoppen en te genieten van het leven met wie zij kiest te zijn. De boodschap die ze wil overdragen is dat je verleden niks zegt over de toekomst en dat je dat helemaal zelf in de hand hebt. Je kunt jezelf creëren tot de persoon die je droomt te zijn.
Wie is Dion Cooper?

Dion, 28 jaar, droomde ervan om artiest te worden en muziek te maken. Op zijn vijftiende pakte hij voor het eerst zijn gitaar op en liet deze niet meer los. In de jaren die volgen begint hij met het zingen en schrijven van zijn eigen muziek en in 2021 brengt hij zijn eerste EP ‘Too Young Too Dumb’ uit, gevolgd door de single ‘Fire’ die hij samen met Maxine uitbrengt en binnen een aantal maanden al bijna een miljoen streams haalt.

Hij omschrijft het zelf als classic rock meets singer songwriter, oftewel Bryan Adams meets Harry Styles.

'Bring the joy' is het mantra waarmee Dion zijn muziek en leven inspireert. Hij is op een reis om de beste versie van zichzelf te worden en wil al het geluk, de kennis en de vreugde die hij onderweg verzamelt delen met de wereld. Dat is dan ook zijn boodschap: geluk ligt in je eigen handen en je handen gebruik je om te delen.
Hoe kennen Mia en Dion elkaar?

Mia en Dion zijn tot 2 jaar geleden onbekenden van elkaar totdat ze door Duncan en Jordan aan elkaar worden gekoppeld. Er is meteen een muzikale klik, zowel hun stemmen passen mooi bij elkaar als de boodschap die ze willen uitdragen is hetzelfde. In hun muziek is ruimte voor kwetsbaarheid en emotie. Ze willen allebei mensen raken en muziek is een mooie taal om deze emoties uit te spreken en te delen.

Mia en Dion: “Het Songfestival is hét podium waar mensen kunnen zien wat je als artiest te brengen hebt. Na al die jaren hard werken aan het vertalen van ons gevoel in muziek is dit een geweldige kans om op zo’n grote schaal ons verhaal te vertellen. Het voelt fantastisch en nog een beetje onwerkelijk dat de selectiecommissie van AVROTROS voor onze song heeft gekozen, maar we zijn er klaar voor om Europa iets positiefs te brengen.”
Songfestival Liverpool

Dit jaar wordt het Eurovisie Songfestival in Liverpool gehouden. Gezien het Songfestival niet in het winnende land Oekraïne gehouden kan worden, is er in samenspraak met Oekraïne en de EBU gekozen voor het Verenigd Koninkrijk. Op dinsdag 9 mei en donderdag 11 mei vinden de halve finales plaats en op zaterdag 13 mei de finale. De komende maanden gaan Mia en Dion werken aan hun act en zich voorbereiden op hun deelname samen met hun creatieve team Duncan en Jordan. Het creatieve team wordt binnenkort aangevuld tot het complete team. Het nummer waarmee Mia en Dion Nederland vertegenwoordigen wordt op een later moment bekendgemaakt.

Hun andere meest streamde nummer:
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:21:31 #2
163650 Greys
pi_206520103
Erg leuk en veel zin in en het feit dat de commissie (in de onlangs uitgebreide versie) unaniem was en perfectionist Duncan ermee te maken heeft voelt allemaal heel goed. Ben benieuwd!

En fijn dat die Dion zo lekker hyper is op Twitter. Ik hou ervan. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206520262
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J. :'))

Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen? :D
pi_206520264
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:

[..]
Is het verplicht dan om meteen positief te zijn? Natuurlijk gaat het om het nummer en ja ik heb ook wel wat hogere verwachtingen nu Duncan er bij betrokken is, maar het is aardig duidelijk welke kant we weer opgaan en daar ben ik op dit moment wel wat teleurgesteld over.

Maar goed, nummer afwachten maar.
Ik ben het met je eens hoor.
pi_206520292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J. :'))

Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen? :D
Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 13:34:21 #6
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206520293


Ten minste 1 persoon heeft er vertrouwen in bij Betfair Exchange :P

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:34:28 #7
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_206520296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J. :'))

Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen? :D
dat gaat nog wel maandje of 4 duren ben ik bang
... en huiver mee
pi_206520327
Ken ze niet laat me graag verrassen maar dat geouwehoer over Amerikaans succes bij een of ander radiostation. Doe maar gewoon niet. :')
pi_206520330
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
pi_206520340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
The Uncommon Linnets.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:38:57 #11
163650 Greys
pi_206520375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.
Ja, heel goed geheim gehouden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:39:57 #12
163650 Greys
pi_206520387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef Document1 het volgende:
Ken ze niet laat me graag verrassen maar dat geouwehoer over Amerikaans succes bij een of ander radiostation. Doe maar gewoon niet. :')
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206520634
Geen banger, maar zeker geen slecht nummer dit:

pi_206520658
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander. :+
Staat hier in de OP.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 14:30:47 #15
163650 Greys
pi_206520843
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:05 schreef Document1 het volgende:

[..]
Staat hier in de OP.
Ah ja dank je, ik zie het nu. Ach ja, liever iemand met een beetje ambitie dan iemand die de braderie om de hoek wel een groot genoeg podium vindt. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 14:31:56 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Redactie Sport dinsdag 1 november 2022 @ 14:43:22 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206520985
Het voelt wel een beetje als een circlejerk nu, eerst natuurlijk Ilse zelf en toen diens pupil Duncan en nu dit.. maar goed in ieder geval betere circlejerk dan toen de Tros jaarlijks Trostroep stuurde anno 2010.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 14:47:24 #18
163650 Greys
pi_206521019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voelt wel een beetje als een circlejerk nu, eerst natuurlijk Ilse zelf en toen diens pupil Duncan en nu dit.. maar goed in ieder geval betere circlejerk dan toen de Tros jaarlijks Trostroep stuurde anno 2010.
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft. :+ Dan moet een ander maar een winnend lied sturen. En tussendoor zaten genoeg niet-Ilses.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 14:52:24 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521080
Ik heb best goed vertrouwen dat het een goed nummer is gezien Duncan zo enthousiast is. Ik hoop wel een beetje op een frisse sound. Een Arcade 2.0 in ballad vorm gaat denk ik wel een beetje afgestraft worden door het publiek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 15:03:21 #20
163650 Greys
pi_206521186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:52 schreef Momo het volgende:
Ik heb best goed vertrouwen dat het een goed nummer is gezien Duncan zo enthousiast is. Ik hoop wel een beetje op een frisse sound. Een Arcade 2.0 in ballad vorm gaat denk ik wel een beetje afgestraft worden door het publiek.
Ik denk dat Duncan zelf ook echt niet nog een Arcade voor het ESF zou schrijven. Die weet dat ook wel lijkt me. En dan zou íemand uit die unanieme commissie toch ook wel hebben getwijfeld 'ehhh is dit niet iets te Arcaderig'. Denk ik hoor. Misschien ben ik heel naïef, maar kan me dat echt niet voorstellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206521224
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft. :+ Dan moet een ander maar een winnend lied sturen. En tussendoor zaten genoeg niet-Ilses.
'Jerken ze maar een eind weg' durfde je niet te schrijven? ;) Het geeft een beetje een incrowd-gevoel, maar inderdaad liever de Ilse/Duncan incrowd dan de Jan Smit/Volendam incrowd. Zo is het ook wel weer.

Ik moet wel zeggen dat ik van deze namen nou niet meteen heel enthousiast word. Die Mia Nicolai heeft nog wel wat authentieks, maar Dion Cooper komt op mij over als een soort Duncan-light. Maar goed, ik haal graag het voorbeeld van Måns Zelmerlöw aan: helemaal geen bijzondere of erg getalenteerde artiest, maar wel een goed nummer. Nou ja, een goed Eurovisie-nummer.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 15:13:50 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521282
Vind dat we al best een mooie club hebben dit jaar twee jonge Nederlandse singer-songwriters samen met Andrew Lambrou uit Cyprus En Noa Kirel uit Israël


Ben benieuwd of we nog een Kalush effect zien met meer folk of hiphop of een Chanel met meer sexy female bops.
pi_206521290
We hebben het nummer nog niet, we weten ook nog weinig over hun stijl etc etc ik weet het, maar ik word ook niet enthousiast van deze keuze. Ik vind eigenlijk dat de commissie zich volledig los moet trekken van Duncan en Ilse. Het word teveel iedere keer hetzelfde straatje. Ik vind nou niet dat wij als multicultureel land nu veel diversiteit in onze inzendingen vertonen eerlijk gezegd :@

Maar goed, ik hoop positief verast te worden! Ik vind al onze inzendingen sinds 2013 met een uitzondering hier en daar gewoon prima liedjes. Ik hoop op iets elektronisch :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 15:17:20 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521310
twitter
pi_206521330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:14 schreef Nexum het volgende:
We hebben het nummer nog niet, we weten ook nog weinig over hun stijl etc etc ik weet het, maar ik word ook niet enthousiast van deze keuze. Ik vind eigenlijk dat de commissie zich volledig los moet trekken van Duncan en Ilse. Het word teveel iedere keer hetzelfde straatje. Ik vind nou niet dat wij als multicultureel land nu veel diversiteit in onze inzendingen vertonen eerlijk gezegd :@

Maar goed, ik hoop positief verast te worden! Ik vind al onze inzendingen sinds 2013 met een uitzondering hier en daar gewoon prima liedjes. Ik hoop op iets elektronisch :)
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzondering :)
pi_206521336
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:
Maas benadrukt dat bekende namen op het Songfestival dikwijls de verwachtingen niet waarmaken en dat er door de jaren heen al heel wat reputaties geschaad zijn.
Die sturen straks nooit meer wat in _O-
pi_206521346
Die foto vind ik niet zo mooi, lijkt zo gedateerd of ligt dat aan mij :')
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 15:24:37 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_206521367
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Die sturen straks nooit meer wat in _O-
Dries is ZIEDEND.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 15:25:10 #29
163650 Greys
pi_206521370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzondering :)
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206521386
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:24 schreef Cee het volgende:

[..]
Dries is ZIEDEND.
Never forget _O_
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:28:36 #31
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206521395
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Die sturen straks nooit meer wat in _O-
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!
pi_206521413
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Die sturen straks nooit meer wat in _O-
GOLDBAND :Y
pi_206522022
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:22 schreef Magica het volgende:
Die foto vind ik niet zo mooi, lijkt zo gedateerd of ligt dat aan mij :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag de foto op NOS.nl en ik kreeg heel even een fout Nationaal Songfestival 2005 gevoel, maar goed, dat is op basis van die foto :P

:P



Leven Als Een Beest genot.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 november 2022 @ 16:41:36 #34
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206522178
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:28 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!
Gelukkig maakte Trijntje Oosterhuis veel goed op dat gebied.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 16:43:25 #35
163650 Greys
pi_206522202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]
[..]
:P

[ afbeelding ]

Leven Als Een Beest genot.
God wat is die Waylon toch goed opgedroogd later.

Maar ik snap wel wat jullie voelen bij die foto. Komt beetje door haar korte haar en leren broek en zijn kettingen denk ik haha.

Edit: oh dat zijn laarzen en geen broek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206522219
Het is een vrij 90's achtige (albumcover)foto. Maar goed, 90's zal wel weer helemaal hip zijn I guess. :P
Koel en donker bewaren
pi_206522298
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
MiaDionna doet misschien iets teveel aan de intervalact van 2019 denken he :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522314
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
Outlaw in 'Em vind ik inderdaad nog steeds heel fijn qua song. En op zich hebben we de finale gehaald, dus helemaal een fiasco was het ook niet, ondanks de Krumpers.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522329
Zij doet me qua looks enorm denken aan de Roemeense zangeres die in 2005 met dat trommellied hele hoge ogen gooide:


edit: filmpje nog eens gezien en het komt met name door heur haar :D en niet door de plastic lippen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522388
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
Maar die wilde de commissie niet :) (Cornald niet iig)
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:05:01 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206522400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206522433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:05 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522441
Ben hier voor het songfestivalforum.
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:13:00 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206522455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:15:43 #45
163650 Greys
pi_206522478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar die wilde de commissie niet :) (Cornald niet iig)
Oh dat weet ik al niet eens meer. :@ Dacht dat publiek dat alleen gekozen had. Maar kan me best voorstellen dat Cornald inderdaad bv liever Thanks but no thanks oid gehad had. Blij dat het iets anders werd inderdaad toen die keuze er wel was.

Al blijft het moeilijk denk ik om voor ons bv te zeggen 'ze kiezen een beetje steeds hetzelfde' als we geen idee hebben van de rest. Ik denk dat als er echt een killer van een up-tempo lied bij zou zitten dat ze dat best zouden durven. Zeker de wat jongere aanvulling van de commissie. Maar misschien is het qua inzendingen gewoon echt zo dat er hooguit 1 echt potentiële ESF-winnaar bij zit en dat dat toevallig vaak iets singersongwriterigs is. En dan kies je toch daarvoor, ook al is de techno van DJwhatshisname er ook maar is dat het net niet. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 17:16:16 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206522484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
Als blijkt dat hij een middelmatig nummer heeft geschreven dan staat hij natuurlijk ook voor aap straks. En hij is iemand die veel piekert, nummers toch weer niet uitbrengen, nog even toch weer aanpassen. Perfectionist. Als hij denkt dat het goed heb ik daar wel weer vertrouwen in.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:17:53 #47
163650 Greys
pi_206522498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
Ilse bepaalde toch ook niet? Maar een aanbeveling van Ilse wordt bv net iets serieuzer genomen dan de zoveelste inzending van Dries Roelvink. En dat zal nu ook zo zijn geweest. Niet geheel onterecht denk ik en hoop ik, in beide gevallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206522509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
Nee niet automatisch. In mijn ogen zijn er twee scenario's:

A. Het was altijd al de bedoeling om deze act naar het ESF te sturen en ze zijn er een aantal maanden geleden bewust mee aan de slag gegaan. Het liedje en de act is ingestuurd en dat was dermate goed dat het meteen een schot in de roos was.

B. Alle inzendingen waren niet iets waar de selectiecommissie enthousiast over was. Ik kan me een tweet of opmerking van iemand herinneren (was het cornald of die AvroTros-bobo) die niet overmatig enthousiast waren. Vervolgens is er a la Ilse in 2019 in het netwerk rondgebeld of iemand nog wat op de plank had liggen. VIa die weg zijn ze bij Duncan uitgekomen die al met die twee bezig was om te lanceren en 1+1 is dan 2.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522510
Ik had trouwens nooit verwacht dat we Duncan nu al op deze manier terug zouden zien bij het Songfestival. Ik dacht dat komt jaren later vast weleens en zal hij misschien eerst niet echt willen. Dus zijn enthousiasme hiervoor is wel heel leuk.

Ik probeer mijn verwachtingen voor de staging heel laag te houden omdat het elk jaar weer teleurstelt, maar hoe hij bezig was met zijn optreden bij Matthijs gaat door afgelopen weekend geeft wel een wat positiever gevoel. Vraag me nu ineens wel af of dat betekent dat Hans P weer terugkomt aangezien hij met hem heeft gewerkt toen. :{
pi_206522514
quote:
Duncan zegt dat het nummer gaat winnen, maar het nummer is nog niet af, maar het gaat heeeel mooi worden :7 .
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_206522524
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:19 schreef Em31 het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat we Duncan nu al op deze manier terug zouden zien bij het Songfestival. Ik dacht dat komt jaren later vast weleens en zal hij misschien eerst niet echt willen. Dus zijn enthousiasme hiervoor is wel heel leuk.

Ik probeer mijn verwachtingen voor de staging heel laag te houden omdat het elk jaar weer teleurstelt, maar hoe hij bezig was met zijn optreden bij Matthijs gaat door afgelopen weekend geeft wel een wat positiever gevoel. Vraag me nu ineens wel af of dat betekent dat Hans P weer terugkomt aangezien hij met hem heeft gewerkt toen. :{
Hans P mag van mij an sich best terugkomen. Hoewel ik De DIepte vorig jaar best mooi gedaan vond was het nu ook weer niet heel bijzonder verder dan het schaduwenspel.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522560
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hans P mag van mij an sich best terugkomen. Hoewel ik De DIepte vorig jaar best mooi gedaan vond was het nu ook weer niet heel bijzonder verder dan het schaduwenspel.
Nee dat was ‘m ook niet, maar hoop toch dat ze gewoon doorgaan met Marnix Kaart in die rol. Bang dat we ‘m anders weer jaren houden ook als er geen Duncan/Ilse etc. is om ‘m bij te sturen. :@
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:27:45 #53
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206522580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Het is een vrij 90's achtige (albumcover)foto. Maar goed, 90's zal wel weer helemaal hip zijn I guess. :P
Ik moest aan Roxette denken bij het zien van de foto.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206522602
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:25 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee dat was ‘m ook niet, maar hoop toch dat ze gewoon doorgaan met Marnix Kaart in die rol. Bang dat we ‘m anders weer jaren houden ook als er geen Duncan/Ilse etc. is om ‘m bij te sturen. :@
Hans moet je ook helemaal geen ruimte geven zelf iets te bedenken qua staging.
Zijn kracht ligt in andermans goede ideeën mooi in beeld brengen.

Maar laat ‘m in godsnaam niks zelf meer bedenken, want dan krijg je dus Krumpers en rouwlapjes en EVOL. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:32:02 #55
163650 Greys
pi_206522616
Als ik dat zo hoor in dat filmpje heb ik ook wel vertrouwen in hoe het eruit gaat zien. Duncan neemt dat zo te horen heel serieus en wat ie van de week bij Matthijs bv deed met die dansers was echt tof. Wie het dan technisch uitvoert maakt niet zo heel veel uit, qua lampen enzo. Dat kan ook Hans zijn. Het gaat om wie het bedenkt, het hele plaatje. En dat dat past bij het lied. En zo te horen gaan ze dat gewoon zelf doen met Duncan en Jordan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 01-11-2022 17:42:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:36:05 #56
163650 Greys
pi_206522655
Oh Mia woont dus ook in LA. Hoor ik nu pas. (Ik loop weleens wat achter.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206522678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:30 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hans moet je ook helemaal geen ruimte geven zelf iets te bedenken qua staging.
Zijn kracht ligt in andermans goede ideeën mooi in beeld brengen.

Maar laat ‘m in godsnaam niks zelf meer bedenken, want dan krijg je dus Krumpers en rouwlapjes en EVOL. _O-
Maar blijkbaar moest hij zelfs daar in bijgestuurd worden in Rotterdam bijvoorbeeld. Maar goed dat waren wel de woorden van Marnix Kaart zelf, dus die schepte ook wel wat over zichzelf op waarschijnlijk (mag ook wel een beetje want alles in Rotterdam zag er natuurlijk geweldig uit O+).
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:42:27 #58
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206522710
Van wat ik nu geluisterd heb (de twee clipjes in de OP) word ik niet warm. Ook van de foto niet :+
Ook "jammer" dat het weer uit de Duncan-hoek komt. Ik ben het ermee eens dat hij het ongetwijfeld allemaal bloedserieus neemt en voor kwaliteit gaat, maar zijn liedjes zijn niet slecht maar ook niet heel spannend en dat idee heb ik ook al bij de liedjes uit de clipjes. Dus ik verwacht een kwalitatief goede maar bloedeloze middenmoot-inzending.

Maar uiteraard sta ik helemaal open voor een fantastische verrassing :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:43:01 #59
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206522720
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:36 schreef Greys het volgende:
Oh Mia woont dus ook in LA. Hoor ik nu pas. (Ik loop weleens wat achter.)
Ik herkende het accent direct hoor! 8-)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206522787
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik herkende het accent direct hoor! 8-)
Net LA The Voices inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 17:52:01 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_206522826
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]
[..]
:P

[ afbeelding ]

Leven Als Een Beest genot.
Ik krijg even geen adem meer. _O-
pi_206522848
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:52 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik krijg even geen adem meer. _O-

Graag gedaan :P

Was wel een goed jaar, Glennis Grace won :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522857
Geloof er weinig van dat er open inschrijving was. Er was intern allang besloten. Jammer
pi_206522863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
Van wat ik nu geluisterd heb (de twee clipjes in de OP) word ik niet warm. Ook van de foto niet :+
Ook "jammer" dat het weer uit de Duncan-hoek komt. Ik ben het ermee eens dat hij het ongetwijfeld allemaal bloedserieus neemt en voor kwaliteit gaat, maar zijn liedjes zijn niet slecht maar ook niet heel spannend en dat idee heb ik ook al bij de liedjes uit de clipjes. Dus ik verwacht een kwalitatief goede maar bloedeloze middenmoot-inzending.

Maar uiteraard sta ik helemaal open voor een fantastische verrassing :D
De commissie zal ongetwijfeld voor het liedje hebben gekozen. Die nummers uit de OP zijn inderdaad helemaal niets aan, maar de gemiddelde ESF-winnaar heeft daarnaast geen al te briljant repertoire. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206522875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De commissie zal ongetwijfeld voor het liedje hebben gekozen. Die nummers uit de OP zijn inderdaad helemaal niets aan, maar de gemiddelde ESF-winnaar heeft daarnaast geen al te briljant repertoire. :P
Eens, al is dat de laatste jaren met Duncan en Maneskin wel echt veranderd trouwens :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:59:08 #66
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206522918
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206522926
Erg fijne verrassing dat de artiesten uit het niet bekend zijn gemaakt :). Ik word niet heel warm van hun individuele liedjes zoals ik dat wel had toen ik naar Adem Je In van S10 luisterde, maar het maakt niet uit.

Het gaat uiteindelijk om het lied voor mei, en ik ben wel blij dat Duncan erachter zit. Zijn liedjes na het songfestival vind ik allemaal wel leuk. Ik ben benieuwd naar het duo, hun persoonlijkheden komen naar voren in dat filmpje van AvroTros, en je kunt er wel mee lachen denk ik. Ook qua stemmen zit het wel goed. Qua styling heb ik er een beetje een rock-gevoel bij met het zwart,uitsnede en strakke leren jurk. Mss raar maar ik moest aan Maneskin denken. Wie weet is het een lied met pit. Ik kreeg bij het zien van die shoot iig geen zachte ballad-gevoel. Zoals het klinkt is Duncan er trots op en heeft hij er vertrouwen in, en dan heb ik dat ook wel. Verder benieuwd naar het interview vanavond met Cornald.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nashipeer op 01-11-2022 18:05:20 ]
pi_206522997
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:27 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik moest aan Roxette denken bij het zien van de foto.
Als het nummer ook maar enigszins op Roxette lijkt neem ik alles terug. I love Roxette.
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:16:52 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Als het nummer ook maar enigszins op Roxette lijkt neem ik alles terug. I love Roxette.
Ik ook O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523179
Hila zegt in haar Instagram story dat ze weg werden geblazen, voor wat het waard is.
pi_206523293
quote:
"Wat is je favoriete Eurovisie nummer"

Ik: zeg alsjeblieft nu niet Arcade.

Zij beiden: "Arcade."

🤤
Hotapnyc
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:37:31 #72
163650 Greys
pi_206523382
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:19 schreef Em31 het volgende:
Hila zegt in haar Instagram story dat ze weg werden geblazen, voor wat het waard is.
*O*

Dit klinkt niet als een dertien in dozijn kabbelaartje haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523385
Aran gaat melden dat er iets niet helemaal pluis is.... nou wat zou dat nou zijn jongens _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206523386
Heb nu al een hekel aan die boy.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:38:35 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:19 schreef Em31 het volgende:
Hila zegt in haar Instagram story dat ze weg werden geblazen, voor wat het waard is.
In O+ Hila O+ we trust dan maar. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:39:04 #76
163650 Greys
pi_206523403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Aran gaat melden dat er iets niet helemaal pluis is.... nou wat zou dat nou zijn jongens _O-
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523414
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:39 schreef Greys het volgende:

[..]
_O- _O-
Die leest gewoon mee... 100%
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:40:20 #78
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206523423
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:19 schreef Em31 het volgende:
Hila zegt in haar Instagram story dat ze weg werden geblazen, voor wat het waard is.
Voor de zekerheid: vorig jaar kwamen zulke geluiden niet? :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:40:48 #79
163650 Greys
pi_206523434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die leest gewoon mee... 100%
Zal inderdaad best kunnen.
Al kan Aran zelf ook insta lezen enzo natuurlijk, het wordt soms iets te toevallig haha. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:41:00 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Aran gaat melden dat er iets niet helemaal pluis is.... nou wat zou dat nou zijn jongens _O-
_O- _O- _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:41:39 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523450
Plottwist, @TheVulture is zelf misschien wel Aran. :7

*Aluhoedje opzet*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206523453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Aran gaat melden dat er iets niet helemaal pluis is.... nou wat zou dat nou zijn jongens _O-
Kan die man niet een financiële bijdrage doen aan dit forum? Al zijn 'nieuws' haalt hij hier vandaan.
pi_206523459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Aran gaat melden dat er iets niet helemaal pluis is.... nou wat zou dat nou zijn jongens _O-
Gieren _O-
pi_206523467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Kan die man niet een financiële bijdrage doen aan dit forum? Al zijn 'nieuws' haalt hij hier vandaan.
Hij weet waar de kenners zitten, Aran _O_
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:42:47 #85
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Kan die man niet een financiële bijdrage doen aan dit forum? Al zijn 'nieuws' haalt hij hier vandaan.
Ja @AranBade geeft eens een donatie aan de ticker van Danny.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:43:07 #86
163650 Greys
pi_206523476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Kan die man niet een financiële bijdrage doen aan dit forum? Al zijn 'nieuws' haalt hij hier vandaan.
Als hij ons nou even noemt is het al leuk. O+

Hij retweet ons weleens op Twitter dus nou ja vooruit dan maar. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523477
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Voor de zekerheid: vorig jaar kwamen zulke geluiden niet? :P
Weet ik eigenlijk niet meer :D
pi_206523480
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
Plottwist, @:TheVulture is zelf misschien wel Aran. :7

*Aluhoedje opzet*
Kut -O- zie je me Fokken in de hoek?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206523502
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:46:28 #90
163650 Greys
pi_206523525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Voor de zekerheid: vorig jaar kwamen zulke geluiden niet? :P
Toen zat zij nog niet in de commissie. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523526
quote:
Vind het een beetje een awkward filmpje. Duncan doet ook een beetje raar.
Koel en donker bewaren
pi_206523530
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
Ik kijk zelden of nooit Boulevard, maar ik zie wel eens tweets van hem voorbij komen en die zijn altijd een paar dagen na het daadwerkelijke feit. Hij is niet meer zo op de hoogte.
pi_206523531
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
Op zich wel, maar vond m wel elk jaar iets zeikeriger worden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 18:46:59 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_206523537
Hoi Aran als je dit leest zeg het codewoord “toetertjes”.
pi_206523539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
Van alle "experts" is Aran de enige die er tenminste verstand heeft en nog research doet. Weliswaar doet hij dat hier maar toch :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:47:11 #96
163650 Greys
pi_206523540
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
Eens. En minder negatief en doemdenkerig dan bv Telegraaf vaak was/is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Op zich wel, maar vond m wel elk jaar iets zeikeriger worden...
Ja in Turijn begon dat volgens mij? Toen sloeg het ineens de andere kant op. :')
pi_206523557
Nu bij RTL boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206523559
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Vind het een beetje een awkward filmpje. Duncan doet ook een beetje raar.
Duncan is sowieso wel iets fladderiger geworden sinds 2019:+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206523568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]
Toen zat zij nog niet in de commissie. :P
Volgens mij worden ze elk jaar weggeblazen. Conclusie: als kandidaat moet je gewoon een föhn opsturen naar de commissie.
pi_206523572
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja in Turijn begon dat volgens mij? Toen sloeg het ineens de andere kant op. :')
Ja kan me rondom S10 ook wel herinneren dat ie soms ineens heel raar uit de hoek kwam
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:49:04 #102
163650 Greys
pi_206523577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik kijk zelden of nooit Boulevard, maar ik zie wel eens tweets van hem voorbij komen en die zijn altijd een paar dagen na het daadwerkelijke feit. Hij is niet meer zo op de hoogte.
Wacht tot je de tweets van Riesjaar van de Telegraaf ziet. Die komen meestal anderhalve week na het gebeurde. Cee en ik grinniken daar vaak over, al jaren. Als persoon is hij echt heel aardig, altijd als we hem tegenkwamen was hij tof. Maar z'n eigen tweets zijn steevast meer dan een week later haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523582
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Cee het volgende:
Hoi Aran als je dit leest zeg het codewoord “toetertjes”.
"Eddy! Bridget! Lieve toetertjes van me. Wat ik nou weer voor nieuws heb"
pi_206523584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Duncan is sowieso wel iets fladderiger geworden sinds 2019:+
Ja, en heb ook het idee dat hij tussen toen en nu heel erg zoekende is naar zijn identiteit (wat verder ook wel te begrijpen is).
Koel en donker bewaren
pi_206523594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik kijk zelden of nooit Boulevard, maar ik zie wel eens tweets van hem voorbij komen en die zijn altijd een paar dagen na het daadwerkelijke feit. Hij is niet meer zo op de hoogte.
Dat weet ik niet precies, maar de keren dat ik ‘m langs zie komen brengt hij in ieder geval niet altijd de standaard onzin of dat hij zichzelf even snel ingelezen heeft. Als landen bijvoorbeeld straks gekozen hebben weet hij vaak wel wat meer (en ook dingen waarvan je dan inderdaad denkt, die leest vast af en toe even mee).
pi_206523598
Wel slim. Ze stralen een gender neutraal/non-binair vibe uit. Dat scoort goed bij het ESF publiek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206523603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Volgens mij worden ze elk jaar weggeblazen. Conclusie: als kandidaat moet je gewoon een föhn opsturen naar de commissie.
Ik neem die uitspraak inmiddels wel met een korreltje zout ja.
Koel en donker bewaren
pi_206523606
Zoals verwacht herhaalt Aran letterlijk wat we hier al zeiden :) Dit is gewoon echt zo obvious.
pi_206523613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
Zoals verwacht herhaalt Aran letterlijk wat we hier al zeiden :) Dit is gewoon echt zo obvious.
Wat precies? Even gemist.
Koel en donker bewaren
pi_206523614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
Zoals verwacht herhaalt Aran letterlijk wat we hier al zeiden :) Dit is gewoon echt zo obvious.
_O- dit dus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206523616
Heeft Cornald Dwaas al tekst en uitleg gegeven? Dit zaakje stinkt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206523630
Als we hier dus samen een keer iets verzinnen dan horen we het ‘s avonds in Boulevard.
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 18:52:33 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_206523632
Sjeesing haais. 🦈
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:52:35 #114
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523633
Dion de stijl van Harry Styles :')
Ok Aran je verkondigt toch wel poep :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523635
Oh de titel gooit ie er ook even uit... en dan net doen alsof ie het zelf allemaal gevonden heeft _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:53:12 #116
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Wat precies? Even gemist.
Vrijwel alles uit het vorige topic en dit topic :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 18:53:16 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_206523646
Nu noemen ze Aran een investigator. }:|
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:53:31 #118
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206523647
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]
Toen zat zij nog niet in de commissie. :P
Nee, maar van de andere commissieleden hoorden we meestal toch ook wel iets? Zat er meer aan te denken dat een daarvan vorig jaar iets soortgelijks had gezegd hahaha :D
pi_206523648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
Dion de stijl van Harry Styles :')
Ok Aran je verkondigt toch wel poep :P
Dat zegt die Dion volgens mij zelf.
pi_206523654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef Cee het volgende:
Nu noemen ze Aran een investigator. }:|
Dit kan niet :(
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:54:59 #121
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat zegt die Dion volgens mij zelf.
Als dat zo is, is Dion voor mij al af.
Hij mag nog niet de pumps van Harry kussen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:55:35 #122
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
Dion de stijl van Harry Styles :')
Ok Aran je verkondigt toch wel poep :P
Zo beschrijft hij zijn eigen stijl :P
pi_206523677
Hoi @grazz
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 18:56:03 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, hij brengt vaak wel veel minder onzin dan anderen. Duidelijk meer op de hoogte dan wat je bij andere media soms langs ziet komen.
Zeker
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:56:27 #125
163650 Greys
pi_206523687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:

[..]
Als dat zo is, is Dion voor mij al af.
Hij mag nog niet de pumps van Harry kussen.
Z'n stijl:

quote:
Hij omschrijft het zelf als classic rock meets singer songwriter, oftewel Bryan Adams meets Harry Styles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523690
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Wacht tot je de tweets van Riesjaar van de Telegraaf ziet. Die komen meestal anderhalve week na het gebeurde. Cee en ik grinniken daar vaak over, al jaren. Als persoon is hij echt heel aardig, altijd als we hem tegenkwamen was hij tof. Maar z'n eigen tweets zijn steevast meer dan een week later haha.
Richard van de Crommert is hét voorbeeld van dat je echt niks hoeft te kunnen om Eurovisie-journalist te worden in Nederland. Hij heeft gewoon nul komma nul verstand van muziek, dat liet hij al zien bij de Common Linnets.
pi_206523700
Ik schrok toen ik dit nieuws op het journaal hoorde :')
Dus meteen weer mn computertje afgestoft. Even inbellen en jullie reacties weer lezen. We zijn weer begonnen en we gaan winnen *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:57:48 #128
163650 Greys
pi_206523702
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef superniger het volgende:
Wel slim. Ze stralen een gender neutraal/non-binair vibe uit. Dat scoort goed bij het ESF publiek.
Knappe gast vind ik het.
Het had m'n zoon kunnen zijn qua leeftijd maar dat ie er goed uitziet zie ik ook nog wel.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 18:58:22 #129
163650 Greys
pi_206523705
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef grazz het volgende:
Ik schrok toen ik dit nieuws op het journaal hoorde :')
Dus meteen weer mn computertje afgestoft. Even inbellen en jullie reacties weer lezen. We zijn weer begonnen en we gaan winnen *O*
Grazzebeeb! O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:58:23 #130
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523706
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Z'n stijl:
[..]

:'(
Het was leuk je te leren kennen, Dion!

Naja, wie weet valt het allemaal wel mee :) . Ik heb vooralsnog wel moeite om positief te reageren op wat ik tot nu toe heb gezien, gehoord en gelezen maar er is nog hoop :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:59:52 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523725
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Knappe gast vind ik het.
Het had m'n zoon kunnen zijn qua leeftijd maar dat ie er goed uitziet zie ik ook nog wel.

[ afbeelding ]
Op die foto ziet hij er wel beter uit dan op de foto's die vandaag zijn gedeeld :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523730
Verder geen idee wat ik moet verwachten. Hoop niet op een ballad, mag wel iets met pit.
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:00:32 #133
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef Arizona het volgende:

[..]
Op die foto ziet hij er wel beter uit dan op de foto's die vandaag zijn gedeeld :)
Meer nakend meer beter?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:00:58 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef grazz het volgende:
Verder geen idee wat ik moet verwachten. Hoop niet op een ballad, mag wel iets met pit.
Thaise ballad?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:01:13 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_206523752
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef grazz het volgende:
Ik schrok toen ik dit nieuws op het journaal hoorde :')
Dus meteen weer mn computertje afgestoft. Even inbellen en jullie reacties weer lezen. We zijn weer begonnen en we gaan winnen *O*
GRAZZJE IK MIS JE.
pi_206523760
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Thaise ballad?
Een mandarijn.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:01:46 #137
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523762
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:01:46 #138
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523763
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Meer nakend meer beter?
Je kent me te goed Beer ;)

Maar vooral: ik vind zijn gezicht niet zo aansprekend en dat zie je minder goed op deze foto :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef grazz het volgende:
Verder geen idee wat ik moet verwachten. Hoop niet op een ballad, mag wel iets met pit.
Bij een 'duo met pit' krijg ik toch weer vooral Leven Als Een Beest gedachten :@ :') Sowieso vind ik een (bij elkaar geraapt) duo wat oubolligs hebben of zo, terwijl dat nergens op slaat want Common Linnets scoorde ook. En bijvoorbeeld Estland 2015 was ook leuk.

Maar, nee, ik heb hetzelfde als @Arizona, het doet me op basis van dit allemaal nog niet zoveel, dus beter hebben ze een geweldig liedje (en eens een keer geweldige staging, maar dat zal wel voor altijd een droom blijven :')).
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:02:55 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_206523777
Ik ga trouwens nog heel vaak de namen door elkaar halen, Mia Culpa en Dicolai of zo. Dia en Mion.
pi_206523779
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Knappe gast vind ik het.
Het had m'n zoon kunnen zijn qua leeftijd maar dat ie er goed uitziet zie ik ook nog wel.

[ afbeelding ]
Hij had mijn achterkleinkind kunnen zijn maar hij ziet er echt heel goed uit! Zo nu ga ik weer terug naar mijn plek achter de geraniums! :7
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:03:25 #142
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523782



Dit zijn betere foto's :)
pi_206523789
Cornald nu bij Khalid zonder Sophie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:04:08 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523795
Iemand zei op twitter al dat Mia een beetje op Pia Maria leek :D
pi_206523802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit zijn betere foto's :)
Krijg toch weer 1999-vibes bij die bovenste foto.
Koel en donker bewaren
pi_206523815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:

[..]
:'(
Het was leuk je te leren kennen, Dion!

Naja, wie weet valt het allemaal wel mee :) . Ik heb vooralsnog wel moeite om positief te reageren op wat ik tot nu toe heb gezien, gehoord en gelezen maar er is nog hoop :)
Ja herkenbaar, maarja inderdaad het nummer maar even afwachten.

Al heb ik ook meteen zo’n negatief gevoel voor de toekomst, dat ze eeuwig dit soort keuzes blijven maken. _O-
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:05:49 #147
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit zijn betere foto's :)
Ja ehh ik weet niet
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206523832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Krijg toch weer 1999-vibes bij die bovenste foto.
'Doe eens iets anders met je korte coupe' - Fancy, 1999
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:06:42 #149
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523836
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef Momo het volgende:
Iemand zei op twitter al dat Mia een beetje op Pia Maria leek :D
Ze doet mij denken aan die ene van T.A.T.U.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede wenkbrauw voor een knipoog.
pi_206523845
Heel benieuwd met welke woorden Cornald het nummer gaat beschrijven.
pi_206523853
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:07 schreef Em31 het volgende:
Heel benieuwd met welke woorden Cornald het nummer gaat beschrijven.
Als hij het woord urgent gebruikt ga ik gillen.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:08:26 #153
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]
'Doe eens iets anders met je korte coupe' - Fancy, 1999
Dat soort halskettinkjes droeg ik ook in de jaren '90 ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Als hij het woord urgent gebruikt ga ik gillen.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:08:50 #155
163650 Greys
pi_206523868
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja herkenbaar, maarja inderdaad het nummer maar even afwachten.

Al heb ik ook meteen zo’n negatief gevoel voor de toekomst, dat ze eeuwig dit soort keuzes blijven maken. _O-
Wat er niet is kan ook niet gekozen worden. Ik denk echt echt echt niet dat ze killerknallers hebben laten liggen voor songwritersongs puur omdat ze dat laatste alleen maar willen. Sowieso zie ik die Hila en de DJ daar niet voor aan. Hila was meer van de Shum enzo. Dus vrees niet, als er zoiets wordt ingezonden ooit kiezen ze dat vast. Ik zie het alleen niet gebeuren dat 'we' dat kunnen in NL. :@ :D Jij wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:08:58 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523871

  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:07 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_206523873
Wat is Khalid toch een slechte presentator.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:10 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523875
Ik vind het wel heel leuk dat er überhaupt weer nieuws en dus reuring is :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:24 #159
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206523879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Als hij het woord urgent gebruikt ga ik gillen.
Voor elke euro die je inzet op urgent, krijg je in totaal 50 cent terug!
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:44 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523888
Songfestival nu dus bij Khalid NPO1
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:55 #161
163650 Greys
pi_206523890
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het wel heel leuk dat er überhaupt weer nieuws en dus reuring is :D
Ja. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:10:29 #162
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523894
Is dat lettertype van hun zelf of van de redactie die Mia&Dion ?
pi_206523900
Onderscheidend check
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:11:57 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523917
De ilse->duncan route dus
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:12:19 #165
163650 Greys
pi_206523926
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Onderscheidend check
Dat stond ook letterlijk in de opdracht van de commissie dus hoera dat ze daarin geslaagd zijn. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206523929
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Thaise ballad?
:D wel onderschei(ij)d(t)end

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Thais gesproken....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_206523936
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Onderscheidend check
*ril*

Sorry voor alle Cornaldlovers :@ Of zei hij dat niet? Ik kijk nu niet.
Koel en donker bewaren
pi_206523946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]
Wat er niet is kan ook niet gekozen worden. Ik denk echt echt echt niet dat ze killerknallers hebben laten liggen voor songwritersongs puur omdat ze dat laatste alleen maar willen. Sowieso zie ik die Hila en de DJ daar niet voor aan. Hila was meer van de Shum enzo. Dus vrees niet, als er zoiets wordt ingezonden ooit kiezen ze dat vast. Ik zie het alleen niet gebeuren dat 'we' dat kunnen in NL. :@ :D Jij wel?
Ik denk dat het al begint bij het selecteren, waar ze vragen om een persoonlijk nummer met een verhaal. Als je dan elk jaar ook weer met een nummer komt precies tussen dezelfde lijntjes, dan vraag ik me af of andere artiesten denken, laat ik het ook eens met iets heel anders proberen.

Ik heb gewoon niet echt heel veel vertrouwen in onze commissie om iets spannends te kiezen en tegelijkertijd denk ik ook dat ze daar niet naar opzoek zijn ofzo. Kan me gewoon niet voorstellen dat ze alleen maar gevoelige ballads opgestuurd krijgen.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:13:34 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523949
Februari-Maart het nummer dus
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:13:34 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523950
Het nummer komt februari, maart? |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206523956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
Het nummer komt februari, maart? |:)
Is toch altijd? :@ iig laatste jaren.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:15:36 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206523977
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Is toch altijd? :@ iig laatste jaren.
Ja, ik had alleen gehoopt dat het eerder kwam. Dan was ik wat sneller gerustgesteld (of juist niet :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:15:55 #173
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206523980
Embers was een ruknummer :T
pi_206523981
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk dat het al begint bij het selecteren, waar ze vragen om een persoonlijk nummer met een verhaal. Als je dan elk jaar ook weer met een nummer komt precies tussen dezelfde lijntjes, dan vraag ik me af of andere artiesten denken, laat ik het ook eens met iets heel anders proberen.

Ik heb gewoon niet echt heel veel vertrouwen in onze commissie om iets spannends te kiezen en tegelijkertijd denk ik ook dat ze daar niet naar opzoek zijn ofzo. Kan me gewoon niet voorstellen dat ze alleen maar gevoelige ballads opgestuurd krijgen.
Jaap Reesema en Armin van Buren waren vorig jaar wel ver gekomen volgens mij, dus toen in ieder geval wel. (Niet dat ik daar nu direct op zou zitten te wachten, maar voor het idee).
Koel en donker bewaren
pi_206523986
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Momo het volgende:
Embers was een ruknummer :T
Die staging ook _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:16:36 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_206523990
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:10 schreef Momo het volgende:
Is dat lettertype van hun zelf of van de redactie die Mia&Dion ?
Please laat het van de redactie zijn.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:17:16 #177
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206523999
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef Cee het volgende:

[..]
Please laat het van de redactie zijn.
Vond je dat niet leuk
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:17:36 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_206524006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]
*ril*

Sorry voor alle Cornaldlovers :@ Of zei hij dat niet? Ik kijk nu niet.
Hij zei het niet. Hij zei 0 komma niks over het nummer.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:17:45 #179
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206524008
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef Cee het volgende:

[..]
Please laat het van de redactie zijn.
Was wel ultiem jaren 90
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:18:03 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_206524013
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Vond je dat niet leuk
Alsof een stagiair Paint heeft ontdekt.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:18:24 #181
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206524017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:17 schreef Cee het volgende:

[..]
Hij zei het niet. Hij zei 0 komma niks over het nummer.
Nu weten we zelfs niet of het URGENT is! ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206524020
Helemaal niks wijzer geworden. Daar is Cornald in de loop der jaren toch wel een meester in gebleken.
pi_206524026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Jaap Reesema en Armin van Buren waren vorig jaar wel ver gekomen volgens mij, dus toen in ieder geval wel. (Niet dat ik daar nu direct op zou zitten te wachten, maar voor het idee).
Ohja :') :D

Denk dat het meer is wat laatst in het S10 topic ook besproken werd. Had zij Hoor je mij ingestuurd en Dans mij naar huis, dan zou ik in ieder geval verwacht hebben dat de commissie alsnog voor Hoor je mij had gekozen.
pi_206524034
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Knappe gast vind ik het.
Het had m'n zoon kunnen zijn qua leeftijd maar dat ie er goed uitziet zie ik ook nog wel.

[ afbeelding ]
Geen lelijke jongen hoor. Alleen op de foto van vandaag komt hij een beetje gladjes over. Ik weet niet precies waar aan ligt. Misschien de hemd ofzo.
pi_206524038
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:17 schreef Cee het volgende:

[..]
Hij zei het niet. Hij zei 0 komma niks over het nummer.
Nu mogen we dus niet eens weten of het troostrijk is? Het wordt steeds erger :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:21:45 #186
163650 Greys
pi_206524053
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nu mogen we dus niet eens weten of het troostrijk is? Het wordt steeds erger :(
Cornald leest denk ik óók mee hier en durft niks meer te zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524070
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Cornald leest denk ik óók mee hier en durft niks meer te zeggen.
:@ _O-
pi_206524072
Ik denk dat we nu op een beetje dezelfde manier 'vastzitten' als in de Donkere Jaren. Toen dachten we, het moet lekker gek, typisch songfestival, trommels en glitterpakken en whatnot, nu denken we dat het singersongwriter, urgent, onderscheidend en gevoelig moet (over het algemeen, ongeveer dezelfde koers).

Op zich scoren we er redelijk tot goed mee, dus verder geen ramp, maar een keer iets anders zou wel leuk zijn.

(Heel het nummer nog niet gehoord, maar oke :+ )
Koel en donker bewaren
pi_206524083
Voordeel: van Jeangu en S10 had ik best hoge verwachtingen, omdat ik ze als artiest hoog inschatte. Dat viel uiteindelijk 'n beetje tegen. Van deze twee zijn m'n verwachtingen zeer laag, dus dan valt het nummer vast mee.

edit: of nou ja, niet laag, ik heb er eigenlijk gewoon geen verwachtingen van.
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:24:01 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_206524087
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:18 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nu weten we zelfs niet of het URGENT is! ;(
Ik wil maar 1 ding dat urgent is en dat is URGENT BUSHPEPA.
pi_206524112
Letten jullie wel op? In dat filmpje zie je dat hun lippen samen bewegen en dat Mia danst. Het wordt een dance nummer 8-).

Edit: samen. Ze zijn samen aan het dansen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zigsky op 01-11-2022 19:34:20 ]
Ben hier voor het songfestivalforum.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:28:53 #192
163650 Greys
pi_206524145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef blackswangreen het volgende:
Van deze twee zijn m'n verwachtingen zeer laag, dus dan valt het nummer vast mee.

edit: of nou ja, niet laag, ik heb er eigenlijk gewoon geen verwachtingen van.
Zelfs niet van Duncan? Die als eerste genoemd werd door Mia toen ze vroegen wie het schreef dus vast geen kleine bijdrage eraan leverde?

Geen aanval he. Integendeel, ik zou bíjna willen dat m'n verwachtingen wat lager waren dan ze zijn omdat het dan alleen maar mee kan vallen.

Maar ik voel een top 5 aankomen door de unanieme commissie en vooral de zeker klinkende Duncan die zegt dat we de winst weer gaan pakken. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524173
Als Duncan erachter zit heb ik in het nummer best vertrouwen, maar ik vind ze op een of andere manier echt een soort charisma en appeal missen wat onze vorige inzendingen eigenlijk wel allemaal hadden :@

Minus Trijntje. :+
Koel en donker bewaren
pi_206524191
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat we nu op een beetje dezelfde manier 'vastzitten' als in de Donkere Jaren. Toen dachten we, het moet lekker gek, typisch songfestival, trommels en glitterpakken en whatnot, nu denken we dat het singersongwriter, urgent, onderscheidend en gevoelig moet (over het algemeen, ongeveer dezelfde koers).

Op zich scoren we er redelijk tot goed mee, dus verder geen ramp, maar een keer iets anders zou wel leuk zijn.

(Heel het nummer nog niet gehoord, maar oke :+ )
Daarom verbaasd het me niet dat de commissie weer voor een singer-songwriter(s) zijn gegaan. Onder het motto 'Never change a winning team'. Maar iets als (gewoon even als voorbeeld) een Di-rect of Son Mieux was verfrissend geweest.

Maar gelukkig geen Goldband :+

(Oke, nu hou ik op met klagen. Gewoon vertrouwen in hebben en wachten op het nummer)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:33:35 #195
163650 Greys
pi_206524230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:31 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Daarom verbaasd het me niet dat we weer voor een singer-songwriter(s) zijn gegaan. Onder het motto 'Never change a winning team'. Maar iets als (gewoon even als voorbeeld) een Di-rect of Son Mieux was verfrissend geweest.

Maar gelukkig geen Goldband :)
Misschien is het wel een elektronisch en knetterhappy liedje. Heel anders dan voorgaande inzendingen. Kan toch allemaal nog? Hou moed. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524250
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:28 schreef Greys het volgende:

[..]
Zelfs niet van Duncan? Die als eerste genoemd werd door Mia toen ze vroegen wie het schreef dus vast geen kleine bijdrage eraan leverde?

Geen aanval he. Integendeel, ik zou bíjna willen dat m'n verwachtingen wat lager waren dan ze zijn omdat het dan alleen maar mee kan vallen.

Maar ik voel een top 5 aankomen door de unanieme commissie en vooral de zeker klinkende Duncan die zegt dat we de winst weer gaan pakken. *O*
Het is niet dat Duncan zo'n hitmachine is he. Al z'n nummers floppen. Het worden nog bescheiden hits in Nederland door de airplay maar de mensuh thuis luisteren er niet naar. En ergens snap ik dat wel, het voelt allemaal te bedacht. Dat gevoel heb ik bij deze act ook 'n beetje.
pi_206524260
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]
Misschien is het wel een elektronisch en knetterhappy liedje. Heel anders dan voorgaande inzendingen. Kan toch allemaal nog? Hou moed. *O*
Ja nu hou ik op met klagen. Eerst wachten op het nummer.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:36:00 #198
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206524291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Als Duncan erachter zit heb ik in het nummer best vertrouwen, maar ik vind ze op een of andere manier echt een soort charisma en appeal missen wat onze vorige inzendingen eigenlijk wel allemaal hadden :@

Minus Trijntje. :+
Ik verwacht degelijk maar saai :@ .
Een Toyota Auris.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:36:56 #199
163650 Greys
pi_206524311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is niet dat Duncan zo'n hitmachine is he. Al z'n nummers floppen.
Mwah. Arcade ging best lekker...

Nee even serieus: bijna niemand ramt er aan de lopende band hits uit toch. En een commissie is ook niet voor niks unaniem.

Maar ik zal eerlijk zeggen of het me toch tegenvalt als het lied bekend wordt. :) Ik heb goede hoop.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524322
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Greys het volgende:

[..]
Mwah. Arcade ging best lekker...
Ja, behalve Arcade natuurlijk :)
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:39:52 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_206524367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is niet dat Duncan zo'n hitmachine is he. Al z'n nummers floppen.
Behalve de 6 die de top 40 hebben gehaald.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:40:30 #202
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206524379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, behalve Arcade natuurlijk :)
Electric life doet het nu toch leuk? Ook echt een ander stijltje dan de eerste singles na Arcade.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206524384
Nu bij hlf8
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 19:41:14 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_206524394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:40 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Electric life doet het nu toch leuk? Ook echt een ander stijltje dan de eerste singles na Arcade.
Die doet het ook prima maar misschien is iets al een flop als het niet de top 20 in komt, who knows.
pi_206524410
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef Cee het volgende:

[..]
Behalve de 6 die de top 40 hebben gehaald.
Ja, dat zeg ik dus: door de airplay. De Nederlandse radio houdt van Duncan Laurence. Maar qua streams is het echt vrij belabberd.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:43:35 #206
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206524435
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:42 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik dus: door de airplay. De Nederlandse radio houdt van Duncan Laurence. Maar qua streams is het echt vrij belabberd.
Ook meerdere nummers met 10+ miljoen streams.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:43:57 #207
163650 Greys
pi_206524441
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:40 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Electric life doet het nu toch leuk? Ook echt een ander stijltje dan de eerste singles na Arcade.
Ik denk zelfs serieus dat die uitvoering van Electric Life zoals bij Matthijs het heel goed gedaan zou hebben op het Songfestival. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook meerdere nummers met 10+ miljoen streams.
Een stuk of 4 versies van Arcade bedoel je?

Ik vind die nummers niet slecht hoor, ben zelfs wel 'n beetje fan van Duncan. Maar op de een of andere manier slaat het toch niet echt aan. En ik denk dus dat het komt omdat het een beetje 'contrived' klinkt, bij gebrek aan een Nederlands woord.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:46:45 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206524488
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:46:48 #210
163650 Greys
pi_206524490
Weet je waar ik serieus nu al zin in heb? In juni volgend jaar deze topics teruglezen. :D O+ Dat is altijd zo grappig. Dat óf iedereen roept 'ahhhh die arme Greys had daar nog zo veel geloof en goede hoop' óf we roepen 'kak, de doemdenkers hadden gelijk' hahaha. En ik ben de eerste die mezelf dan zal uitlachen. ;)

Maar voor nu roep ik - mede in de geest van ons aller @ato - "HET KOMT GOED LET MAAR OP". *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:47:46 #211
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206524509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Een stuk of 4 versies van Arcade bedoel je?

Ik vind die nummers niet slecht hoor, ben zelfs wel 'n beetje fan van Duncan. Maar op de een of andere manier slaat het toch niet echt aan. En ik denk dus dat het komt omdat het een beetje 'contrived' klinkt, bij gebrek aan een Nederlands woord.
Love Dont Hate It, Stars, Feel Something
pi_206524526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Love Dont Hate It, Stars, Feel Something
Nou daar noem je iets. Stars, dat vind ik dus echt een goed liedje. Hij speelt het in de finale van Eurovisie. En dan doet het dus vervolgens helemaal niks. Hoe komt dat dan? Zeg het maar.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:51:17 #213
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206524557
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:43 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk zelfs serieus dat die uitvoering van Electric Life zoals bij Matthijs het heel goed gedaan zou hebben op het Songfestival. :@
En zoals Duncan zelf al aangaf. Hij is nu Duncan 2.0
Dan gaat hij niet Mia & Dion in de beta versie naar Liverpool sturen.

Ik verwacht dan ook veel meer iets als Electric Life en iets minder iets als Arcade.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 19:52:25 #214
163650 Greys
pi_206524584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou daar noem je iets. Stars, dat vind ik dus echt een goed liedje. Hij speelt het in de finale van Eurovisie. En dan doet het dus vervolgens helemaal niks. Hoe komt dat dan? Zeg het maar.
Ik vind dat ook een schitterend liedje. En dat het vervolgens weinig doet qua radiohit neemt niet weg dat hij ook daarmee gerust top 5 esf had kunnen scoren. Zeker met zo'n mooie staging als daar. Het gaat erom of Duncan in staat zou zijn nog een winnend esf lied te maken. En ik denk dat ie dat zeker zou kunnen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524669
Het is toch gek dat S10 alweer oud nieuws is. Ik heb het gevoel dat we nog maar net van haar zijn bijgekomen :+
pi_206524681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Love Dont Hate It, Stars, Feel Something
Ik vind Stars zijn enige echt goede nummer naast Arcade. :@ Snap wel een beetje wat @blackswangreen bedoelt, alsof er steeds iets mist ofzo? Zaterdag bij Matthijs dacht ik trouwens wel voor het eerst sinds tijden weer, hij is gewoon écht een goede artiest, maar bij zijn nieuwste nummers voel ik het ook nooit helemaal.

Van zijn album vond ik daarnaast Between Good and Goodbye en Loves You Like I Couldn't Do het mooist, maar die deden het juist helemaal niet zo goed.
pi_206524685
Helemaal gemist dit vandaag...
Iets bekend over nummer, welke stijl?
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 19:58:55 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206524691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:57 schreef NailQueen het volgende:
Het is toch gek dat S10 alweer oud nieuws is. Ik heb het gevoel dat we nog maar net van haar zijn bijgekomen :+
We zijn nu ook ongeveer halverwege tussen beide ESFs :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 20:00:59 #219
163650 Greys
pi_206524720
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:58 schreef Thrts het volgende:
Helemaal gemist dit vandaag...
Iets bekend over nummer, welke stijl?
We tasten nog volledig in het duister behalve dat ze het met zijn vieren hebben geschreven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206524743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:58 schreef Momo het volgende:

[..]
We zijn nu ook ongeveer halverwege tussen beide ESFs :)
pi_206524753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou daar noem je iets. Stars, dat vind ik dus echt een goed liedje. Hij speelt het in de finale van Eurovisie. En dan doet het dus vervolgens helemaal niks. Hoe komt dat dan? Zeg het maar.
In de finale van het ESF was iedereen al een uur murw gebeukt met saaie intervalacts. Dan is een nieuw liedje van de winnaar van het jaar ervoor net iets waar niemand op zit te wachten.

(Dan kan het uiteraard nog wel een succes worden, maar eerder ondanks dan dankzij).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206524771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind dat ook een schitterend liedje. En dat het vervolgens weinig doet qua radiohit neemt niet weg dat hij ook daarmee gerust top 5 esf had kunnen scoren. Zeker met zo'n mooie staging als daar. Het gaat erom of Duncan in staat zou zijn nog een winnend esf lied te maken. En ik denk dat ie dat zeker zou kunnen. :Y
Dat betwijfel ik dus. Omdat het niet integer voelt. Wat je bij S10 hebt, dat je zelfs als je een nummer niet heel erg goed vindt je toch hoort dat het écht is wat zij wil zeggen, dat heb ik bij Duncan minder. Laat staan bij Dion Cooper.

Maar goed, zul je net zien dat er nu echt een ge-wel-dig nummer uitrolt :)
pi_206524780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:57 schreef NailQueen het volgende:
Het is toch gek dat S10 alweer oud nieuws is. Ik heb het gevoel dat we nog maar net van haar zijn bijgekomen :+
Over S10’s inzending is alles ook wel gezegd ondertussen (en het ESF zelf had ook niet de best denkbare organisatie die telkens nog opgerakeld moet worden).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 1 november 2022 @ 20:04:39 #224
39237 crew  H_T
2733
pi_206524782
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:58 schreef Thrts het volgende:
Helemaal gemist dit vandaag...
Iets bekend over nummer, welke stijl?
Het duurt niet langer dan 180 seconden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206524793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de finale van het ESF was iedereen al een uur murw gebeukt met saaie intervalacts. Dan is een nieuw liedje van de winnaar van het jaar ervoor net iets waar niemand op zit te wachten.

(Dan kan het uiteraard nog wel een succes worden, maar eerder ondanks dan dankzij).
Ja, dat klopt wel. Dat singing from the rooftops (of hoe het ook heette) zat ervoor. Daar was eigenlijk niks aan.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 1 november 2022 @ 20:05:33 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_206524797
Ik heb eerst Boulevard gezien en ben daarna pas gaan teruglezen. Daar zat veel informatie tussen die Aran ook vertelde :+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 20:24:55 #227
163650 Greys
pi_206525114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik dus. Omdat het niet integer voelt. Wat je bij S10 hebt, dat je zelfs als je een nummer niet heel erg goed vindt je toch hoort dat het écht is wat zij wil zeggen, dat heb ik bij Duncan minder. Laat staan bij Dion Cooper.

Maar goed, zul je net zien dat er nu echt een ge-wel-dig nummer uitrolt :)
Puur uit nieuwsgierigheid hoor want ieder z'n gevoel: had je dat bij Arcade niet/minder, dat gevoel dat het niet integer voelde? Of had je het toen ook een beetje? Want als je het toen ook al een beetje voelde maakt dat dus niet heel veel uit qua winkansen. :@

Ik heb het een beetje met Måneskin denk ik, dat wat jij bedoelt. Ik vind Torna a Casa en Coraline bv véél mooier en echter voelen van hem dan hun ESF-lied. Dat vond ik dus persoonlijk een beetje 'kijk ons eens stoer zijn' en 'gemaakt'. Maar het scoorde als een malle haha. Grappig hoe dat werkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:34:47 #228
2681 Dave
Aardig op drave
pi_206525270
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:58 schreef Thrts het volgende:
Helemaal gemist dit vandaag...
Iets bekend over nummer, welke stijl?
Gezien de reactie van Cornald Maas bij Khalid & Sofie lijkt het me wel 95% zeker dat de titel inderdaad Chasing Highs is, zoals al eerder gelekt
:o)
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:36:53 #229
2681 Dave
Aardig op drave
pi_206525304
En het woord van de dag aangaande de nummers van Duncan is wellicht 'gekunsteld'?
Ik vond het nummer bij Matthijs mooi, maar wel wat artsy uitgevoerd, en denk juist dat het daarom op het ESF niet had gescoord. Sorry @Greys ;)
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 20:42:56 #230
163650 Greys
pi_206525402
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:34 schreef Dave het volgende:

[..]
Gezien de reactie van Cornald Maas bij Khalid & Sofie lijkt het me wel 95% zeker dat de titel inderdaad Chasing Highs is, zoals al eerder gelekt
Leuke titel wel.
Ik heb het niet gezien maar reageerde hij daarop alsof hij niet wist hoe hij moest reageren? :D

Vind het eigenlijk helemaal niet erg als een titel bekend is. Want dan weet je nog niks behalve dat het geen 'Kill Me Now Sad Song' heet ofzo. Dus deze kan nog heel vrolijk zijn. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206525454
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoor want ieder z'n gevoel: had je dat bij Arcade niet/minder, dat gevoel dat het niet integer voelde? Of had je het toen ook een beetje? Want als je het toen ook al een beetje voelde maakt dat dus niet heel veel uit qua winkansen. :@

Ik heb het een beetje met Måneskin denk ik, dat wat jij bedoelt. Ik vind Torna a Casa en Coraline bv véél mooier en echter voelen van hem dan hun ESF-lied. Dat vond ik dus persoonlijk een beetje 'kijk ons eens stoer zijn' en 'gemaakt'. Maar het scoorde als een malle haha. Grappig hoe dat werkt.
Nee, Arcade vond ik meteen heel goed (de uiteindelijke versie dan). Daar wist je gewoon: dit gaat scoren als een malle.
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:46:18 #232
2681 Dave
Aardig op drave
pi_206525455
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb het niet gezien maar reageerde hij daarop alsof hij niet wist hoe hij moest reageren?
Splinter Chabot vroeg of hij iets over het nummer kon vertellen, waarop Cornald zei dat ie daar niets op ging zeggen.
Khalid haakte daarop in met de opmerking dat de titel van het nummer gelekt was, waarop Cornald reageerde met iets als "euh, euh, nou, daar ga ik ook niets op zeggen". Wat mij klonk als een bevestiging. Al zat ik met een half oor te luisteren, dus misschien viel het allemaal ook wel mee.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 20:47:25 #233
163650 Greys
pi_206525469
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:36 schreef Dave het volgende:
En het woord van de dag aangaande de nummers van Duncan is wellicht 'gekunsteld'?
Ik vond het nummer bij Matthijs mooi, maar wel wat artsy uitgevoerd, en denk juist dat het daarom op het ESF niet had gescoord. Sorry @:Greys ;)
Goed dat je die sorry door hebt gestreept. :P

Maar als een act te 'doe maar gewoon' is vinden velen het weer te saai zoals bv bij S10 en als stijlvol creatief is zoals dit met die dansers bv is het voor sommigen te gekunsteld haha. Dat is wel het moeilijke, ik denk dat er nooit iets zal komen dat echt iedereen geweldig vindt zowel qua lied als qua artiest en zeker qua act. Arme deelnemers, eigenlijk. En vooral de Nederlandse, met ons als mopperkonterig volk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:50:41 #234
2681 Dave
Aardig op drave
pi_206525514
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Goed dat je die sorry door hebt gestreept. :P

Maar als een act te 'doe maar gewoon' is vinden velen het weer te saai zoals bv bij S10 en als stijlvol creatief is zoals dit met die dansers bv is het voor sommigen te gekunsteld haha. Dat is wel het moeilijke, ik denk dat er nooit iets zal komen dat echt iedereen geweldig vindt zowel qua lied als qua artiest en zeker qua act. Arme deelnemers, eigenlijk. En vooral de Nederlandse, met ons als mopperkonterig volk. :D
Alleen jammer van die stoel-uit-een-gemiddelde-voetbalkantine waar ie op zat, en die de dansers halverwege het nummer "onzichtbaar" probeerden weg te moffelen, maar die een shot later pontificaal in beeld stond.

/mopperkont
:o)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2022 @ 20:52:24 #235
862 Arcee
Look closer
pi_206525547
Dat Cornald zo benadrukte dat hij het zo leuk en belangrijk vindt dat ze nu voor jonge talenten gaan die nog een carrière voor de boeg hebben word ik ook niet heel blij van. Laat dat gewoon open, een Di-rect of Son Mieux ofzo zou ook een keer leuk zijn, alleen zou het wel begrijpen dat een deel van de artiesten gaat denken, waarom zou ik het nog proberen.
pi_206525641
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:52 schreef Cee het volgende:
Sjeesing haais. 🦈
Gieren _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 1 november 2022 @ 21:00:07 #238
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206525669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Em31 het volgende:
Dat Cornald zo benadrukte dat hij het zo leuk en belangrijk vindt dat ze nu voor jonge talenten gaan die nog een carrière voor de boeg hebben word ik ook niet heel blij van. Laat dat gewoon open, een Di-rect of Son Mieux ofzo zou ook een keer leuk zijn, alleen zou het wel begrijpen dat een deel van de artiesten gaat denken, waarom zou ik het nog proberen.
Op zich natuurlijk lovenswaardig dat de AVROTROS carrières wil kickstarten, alleen... waarom geldt dat dan bijvoorbeeld niet voor internationale carrières van artiesten die alleen nog maar hier enige bekendheid genieten?
Kreeg er vooral een beetje het gevoel door dat ze artiesten voor zichzelf willen claimen (dankzij ons heb je nu grote bekendheid!), wat ze natuurlijk handig kunnen gebruiken voor andere doeleinden (NPO Radio 2 zegt hallo!) :s
pi_206525764
De Nederlandse songfestivalfans op twitter gaan nu helemaal los over hoe de hele selectieprocedure doorgestoken kaart is en zo
pi_206525817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Op zich natuurlijk lovenswaardig dat de AVROTROS carrières wil kickstarten, alleen... waarom geldt dat dan bijvoorbeeld niet voor internationale carrières van artiesten die alleen nog maar hier enige bekendheid genieten?
Kreeg er vooral een beetje het gevoel door dat ze artiesten voor zichzelf willen claimen (dankzij ons heb je nu grote bekendheid!), wat ze natuurlijk handig kunnen gebruiken voor andere doeleinden (NPO Radio 2 zegt hallo!) :s
Ja snap het ook niet helemaal, waarom dat nu weer een ding moet zijn. Kunnen ze dat beter ook meteen aangeven bij de selectieprocedure.
pi_206525852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:05 schreef Funhouse het volgende:
De Nederlandse songfestivalfans op twitter gaan nu helemaal los over hoe de hele selectieprocedure doorgestoken kaart is en zo
Het is wel op z'n minst bijzonder dat er een 'open' inzending is, maar dat dit eigenlijk nooit helemaal het geval is. Duncan werd aangedragen door Ilse, met Jeangu waren ze al in gesprek, hetzelfde geldt voor S10, en nu worden deze twee weer aangedragen door Duncan. Dan ontstaat er in het gunstigste geval een zweem van favoritisme.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 21:18:08 #242
163650 Greys
pi_206525964
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:05 schreef Funhouse het volgende:
De Nederlandse songfestivalfans op twitter gaan nu helemaal los over hoe de hele selectieprocedure doorgestoken kaart is en zo
In zowel m'n eigen TL als op die van de ESF twitter zie ik er niks over. We volgen heel andere mensen denk ik. :D

Maar haar instaposts hierover zijn óf heel onhandig (als ze het eigenlijk heel anders bedoelde) óf veel te eerlijk (en dan voor AvroTros onhandig) en dan is het sowieso goed als er even uitleg over komt. Want ben zelf ook best wel benieuwd hoe dit zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 21:22:30 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206526044
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is wel op z'n minst bijzonder dat er een 'open' inzending is, maar dat dit eigenlijk nooit helemaal het geval is. Duncan werd aangedragen door Ilse, met Jeangu waren ze al in gesprek, hetzelfde geldt voor S10, en nu worden deze twee weer aangedragen door Duncan. Dan ontstaat er in het gunstigste geval een zweem van favoritisme.
Eens, het geeft wel een beetje een "ons kent ons" vibe. Hadden ze ook dat nummer gekozen zonder een Ilse of Duncan die betrokken is?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 21:30:20 #244
163650 Greys
pi_206526186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is wel op z'n minst bijzonder dat er een 'open' inzending is, maar dat dit eigenlijk nooit helemaal het geval is. Duncan werd aangedragen door Ilse, met Jeangu waren ze al in gesprek, hetzelfde geldt voor S10, en nu worden deze twee weer aangedragen door Duncan. Dan ontstaat er in het gunstigste geval een zweem van favoritisme.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Behalve dan misschien dat er destijds werd gezegd (en ik dat toen ook wel echt geloofde) dat ze zelf gewoon actief aan meerdere mensen hebben gevraagd of zij niet iets of iemand wisten, naast de open inzendingen. Puur om ook in te zenden. Zoals Ilse. 'Weet jij niet nog iets of iemand die iets goeds kan hebben'. Kan gewoon. Je moet toch iets als er geen echt goed materiaal bij de inzendingen zit bv. Daar zou ik op zich vóór zijn, zelfs als ze dat elk jaar doen. Open inzendingen én actief zelf vragen en zoeken om ook in te zenden. En daaruit het beste kiezen. Daar zie ik dan op zich niks mis mee.

Maar het voelt inmiddels inderdaad alsof het misschien toch iets meer is geworden dan alleen dat. Dat gevoel moeten ze wegnemen. Transparant zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 21:47:31 #245
163650 Greys
pi_206526534
Ik zie nu die reactie van AvroTros op de site van Boulevard en dat is wel een beetje gekke verklaring, "Humor". Het kan heel goed zijn dat ze gewoon in mei dat project samen met Duncan bedoelde. En nog helemaal niet zeker wist dat ze daarmee naar het ESF zou gaan. Maar dat ze het gezamenlijke project al tof vond en in november zou weten of ze het zelf zouden uitbrengen of voor ESF. Dat lijkt me een betere eventuele verklaring dan "Humor". Vaag. _O- Dit maakt het alleen maar meer 'verdacht'.

quote:
Wij hebben AVROTROS om een reactie gevraagd. Zij zeggen: 'Een halfjaar geleden postte ze dat ze nieuwe muziek wilde uitbrengen in november. Maar uiteindelijk manifesteerde ze nog iets beters: het songfestival. Die nieuwe muziek wordt dus uiteraard verschoven.' Wanneer we zeggen dat Mia in de post van vandaag expliciet refereert naar haar post van 18 mei, doet AVROTROS dat af als 'haar humor'. 'Daar moet je haar voor leren kennen.' Wat er dan precies grappig aan is, is voor ons onbekend.


[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 01-11-2022 21:55:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206526594
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Wat er dan precies grappig aan is, is voor ons onbekend.
:D
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 21:50:00 #247
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 21:50:30 #248
163650 Greys
pi_206526613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]
:D
Ja die vond ik ook wel mooi. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206526760
Ik snap niet zo goed wat de vrees voor of weerzin tegen singer songwriters is bij aardig wat mensen hier. Daar valt op zich zo’n breeds spectrum aan artiesten met verschillende muziekstijlen onder. Dus het kan nog alle kanten op.
Eén van de grootste pop artiesten van dit moment, Taylor Swift, is ook een singer songwriter. Bob Dylan, Elton John, David Bowie…. Allemaal singer songwriters… Maar ook allemaal verschillend.

Met een titel als Chasing Highs denk ik best wel aan iets uptempo’s eigenlijk. Grote Hoogtes Najagen voelt in ieder geval niet als een baladtitel. In my opinion. 😊
pi_206526869
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Behalve dan misschien dat er destijds werd gezegd (en ik dat toen ook wel echt geloofde) dat ze zelf gewoon actief aan meerdere mensen hebben gevraagd of zij niet iets of iemand wisten, naast de open inzendingen. Puur om ook in te zenden. Zoals Ilse. 'Weet jij niet nog iets of iemand die iets goeds kan hebben'. Kan gewoon. Je moet toch iets als er geen echt goed materiaal bij de inzendingen zit bv. Daar zou ik op zich vóór zijn, zelfs als ze dat elk jaar doen. Open inzendingen én actief zelf vragen en zoeken om ook in te zenden. En daaruit het beste kiezen. Daar zie ik dan op zich niks mis mee.

Maar het voelt inmiddels inderdaad alsof het misschien toch iets meer is geworden dan alleen dat. Dat gevoel moeten ze wegnemen. Transparant zijn.
Overal waar commissies benoemingen doen, is er wel sprake van een zekere mate van partijdigheid. Zelfs als het niet bewust is, zal de keuze lang niet altijd helemaal toevallig zijn.

Maar er zijn natuurlijk twee argumenten die ze kunnen aandragen. Enerzijds dat de resultaten sinds 2013 goed zijn. Anderzijds dat het de niet gekozen artiesten vrij staat hun ondergewaardeerde meesterwerk alsnog uit te brengen en er een hit mee te scoren. En aangezien die muziek vrijwel niet naar buiten komt, vrees ik toch dat een groot deel van de inzendingen totaal ongeschikte rommel is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:10:18 #251
163650 Greys
pi_206526917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Anderzijds dat het de niet gekozen artiesten vrij staat hun ondergewaardeerde meesterwerk alsnog uit te brengen en er een hit mee te scoren. En aangezien die muziek vrijwel niet naar buiten komt, vrees ik toch dat een groot deel van de inzendingen totaal ongeschikte rommel is.
Dat laatste heb ik me ook weleens afgevraagd ja! Nog nóóit hebben we na de selectie een nummer horen verschijnen waarvan de artiest trots zei 'ja dit was dus mijn inzending die niet gekozen is, goed is ie he?'. Echt nog nooit volgens mij? Dat zou inderdaad betekenen dat er geen echte door de commissie gemiste parels tussen zaten. Goed punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:12:41 #252
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206526955
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik me ook weleens afgevraagd ja! Nog nóóit hebben we na de selectie een nummer horen verschijnen waarvan de artiest trots zei 'ja dit was dus mijn inzending die niet gekozen is, goed is ie he?'. Echt nog nooit volgens mij? Dat zou inderdaad betekenen dat er geen echte door de commissie gemiste parels tussen zaten. Goed punt.
Ik dacht dat het verhaal ging dat Maan deze vorig jaar had opgestuurd.


Maar of dat klopt weten we nooit zeker natuurlijk.
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 22:13:37 #253
87554 Cee
Welluk?
pi_206526976
Ik heb het idee dat ze in 2018 na het verlopen van de deadline voor inzendingen nog weinig soeps binnen hadden gekregen en paniekerig rond gingen bellen en zo ineens Ilse als een Deus Ex Machina verscheen.
En dat dit jaar Duncan die verlossing bracht, maar nu ver vóór de deadline. De commissie was wellicht zo onder de indruk hiervan dat ze voorzichtig al hardop concludeerden dat het niet meer te overtreffen is, maar wel alles wat binnenkomt zouden luisteren, want je weet maar nooit. Dus de naam stond er in potlood maar na 1 september echt in watervaste stift.

Mijn speculaas natuurlijk.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:14:18 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206526989
Of zouden ze een contract of iets moeten tekenen dat ze niet bekend maken dat het een mogelijke inzending was?
pi_206527014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik dacht dat het verhaal ging dat Maan deze vorig jaar had opgestuurd.


Maar of dat klopt weten we nooit zeker natuurlijk.
Dat nummer vind echt afschuwelijk :X
  dinsdag 1 november 2022 @ 22:15:34 #256
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206527026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
Of zouden ze een contract of iets moeten tekenen dat ze niet bekend maken dat het een mogelijke inzending was?
Dat zou mij niet echt verbazen, om de expertise van de commissie niet ter discussie te stellen in publiek debat. Aan de andere kant hebben we de inzending van Dries afgelopen jaar toch ook wel gehoord? :+
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:17:01 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Dat zou mij niet echt verbazen, om de expertise van de commissie niet ter discussie te stellen in publiek debat. Aan de andere kant hebben we de inzending van Dries afgelopen jaar toch ook wel gehoord? :+
Misschien hebben ze dat voor hem juist niet gedaan om juist dat punt te onderstrepen dat ze wel kundig zijn :T
pi_206527067
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik me ook weleens afgevraagd ja! Nog nóóit hebben we na de selectie een nummer horen verschijnen waarvan de artiest trots zei 'ja dit was dus mijn inzending die niet gekozen is, goed is ie he?'. Echt nog nooit volgens mij? Dat zou inderdaad betekenen dat er geen echte door de commissie gemiste parels tussen zaten. Goed punt.
Dat nummer van Armin van Buuren en Jaap Reesema is ook nooit uitgebracht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:18:55 #259
163650 Greys
pi_206527074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik dacht dat het verhaal ging dat Maan deze vorig jaar had opgestuurd.


Maar of dat klopt weten we nooit zeker natuurlijk.
Geen idee. Niks over gehoord, ze heeft het zelf nergens verklaard volgens mij?

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb het idee dat ze in 2018 na het verlopen van de deadline voor inzendingen nog weinig soeps binnen hadden gekregen en paniekerig rond gingen bellen en zo ineens Ilse als een Deus Ex Machina verscheen.
En dat dit jaar Duncan die verlossing bracht, maar nu ver vóór de deadline. De commissie was wellicht zo onder de indruk hiervan dat ze voorzichtig al hardop concludeerden dat het niet meer te overtreffen is, maar wel alles wat binnenkomt zouden luisteren, want je weet maar nooit. Dus de naam stond er in potlood maar na 1 september echt in watervaste stift.

Mijn speculaas natuurlijk.
Ja dit denk (hoop) ik dus ook. Dat het zo goed was dat ze eigenlijk al meteen wisten 'stop maar, dit zal hem wel worden maar voor de zekerheid ende sier zullen we de deadline wel gewoon open laten'.

En dat kunnen ze best gewoon zo eerlijk uitleggen als het zo ging, want op zich is daar niet veel mis mee als het echt zo goed is. Zij weten na al die jaren ook wel als ze iets horen waarvan ze állemaal denken 'dit is hem' dat er weinig kans is dat er nóg iets beters komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:20:12 #260
163650 Greys
pi_206527092
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
Of zouden ze een contract of iets moeten tekenen dat ze niet bekend maken dat het een mogelijke inzending was?
Hm nee dat zou dan ook voor Dries gelden. En die riep het gewoon en liet het horen.

Edit: oh dat stond er al.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206527093
Aran nu bij Jinek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:20:32 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527096
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:18 schreef Greys het volgende:

[..]
Geen idee. Niks over gehoord, ze heeft het zelf nergens verklaard volgens mij?
[..]
Ja dit denk (hoop) ik dus ook. Dat het zo goed was dat ze eigenlijk al meteen wisten 'stop maar, dit zal hem wel worden maar voor de zekerheid ende sier zullen we de deadline wel gewoon open laten'.

En dat kunnen ze best gewoon zo eerlijk uitleggen als het zo ging, want op zich is daar niet veel mis mee als het echt zo goed is. Zij weten na al die jaren ook wel als ze iets horen waarvan ze állemaal denken 'dit is hem' dat er weinig kans is dat er nóg iets beters komt.
Bron was Yvonne volgens mij

https://www.mediacourant.(...)n-door-songfestival/
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:22:17 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527122
Gaat weer over bericht van Mia op 18 mei bij Jinek
pi_206527152
'Dat hebben we bij Boulevard ontdekt. '
Het was al hier eerder te lezen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206527155
Er begint al een rel(letje) nog voor we goed en wel begonnen zijn met het seizoen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:26:12 #266
163650 Greys
pi_206527175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Bron was Yvonne volgens mij

https://www.mediacourant.(...)n-door-songfestival/
Die neem ik niet serieus.

Het telt wat mij betreft pas als een artiest zelf trots na afloop zegt 'dit was míjn inzending'. Zoals Dries. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:27:19 #267
163650 Greys
pi_206527185
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:23 schreef superniger het volgende:
'Dat hebben we bij Boulevard ontdekt. '
Het was al hier eerder te lezen.
Ja he. Geen dank, Boulevard!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:29:23 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:31:33 #269
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527230
Nummer met een boodschap?
pi_206527263
Ik heb begrepen dat de commissie pas naar ingezonden werk gaat luisteren na het verstrijken van de uiterste inzend datum. En ik geloof niet zo in complot theorieën. Ik kan me ook niet voorstellen dat - in het hypothetische geval de commissie al in mei iets op het oog had - dat de betrokken artiest daarvan ook al op de hoogte was. En dat er dan later allemaal zogenaamd spontane filmpjes worden opgenomen waarin de uitverkorenen te horen krijgen dat ze naar het festival mogen, gaat er bij mij ook niet in. Of dat ze nu nog theatermaken over het feit dat het nummer productioneel nog niet helemaal af is, terwijl het in feite in mei in kannen en kruiken was met de uitverkiezing, dat gaat me ook te ver.

Ik geloof nog steeds in een deugdelijke publieke omroep, waar vuile spelletjes spelen geen plek heeft.
pi_206527302
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu die reactie van AvroTros op de site van Boulevard en dat is wel een beetje gekke verklaring, "Humor". Het kan heel goed zijn dat ze gewoon in mei dat project samen met Duncan bedoelde. En nog helemaal niet zeker wist dat ze daarmee naar het ESF zou gaan. Maar dat ze het gezamenlijke project al tof vond en in november zou weten of ze het zelf zouden uitbrengen of voor ESF. Dat lijkt me een betere eventuele verklaring dan "Humor". Vaag. _O- Dit maakt het alleen maar meer 'verdacht'.
[..]

Hier hadden ze inderdaad echt veel beter op kunnen reageren, dit maakt het juist heel raar. _O-
pi_206527305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:31 schreef Momo het volgende:
Nummer met een boodschap?
Oh gelukkig, zat er al over in.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:40:49 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527316
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh gelukkig, zat er al over in.
Aran en Jinkek hadden het er over. @Aran als je toch meeleest, kun je ons vertellen waar je dat hebt gehoord? :)
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 22:42:21 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_206527333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Aran en Jinkek hadden het er over. @:Aran als je toch meeleest, kun je ons vertellen waar je dat hebt gehoord? :)
Misschien interpreteerde hij een van onze posts verkeerd. _O-
pi_206527377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:34 schreef Aadrianus het volgende:

Ik geloof nog steeds in een deugdelijke publieke omroep, waar vuile spelletjes spelen geen plek heeft.
Marcel van Dam drinkt een glaasje Exota op deze gedachte.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206527388
Aran, als je meeleest op het FOK forum, knipper dan 1 keer met je ogen >:)
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:46:02 #277
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206527398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:31 schreef Momo het volgende:
Nummer met een boodschap?
200gr sperziebonen
1pakje margarine
10 pond grutten
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206527421
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is wel op z'n minst bijzonder dat er een 'open' inzending is, maar dat dit eigenlijk nooit helemaal het geval is. Duncan werd aangedragen door Ilse, met Jeangu waren ze al in gesprek, hetzelfde geldt voor S10, en nu worden deze twee weer aangedragen door Duncan. Dan ontstaat er in het gunstigste geval een zweem van favoritisme.
Ik denk trouwens dat hier het 'probleem' ligt. Ze hebben een paar keer gezegd dat artiesten ook zelf benaderd worden, of ze na willen denken om iets op te sturen. Jeangu was bijvoorbeeld 2-3 jaar van te voren benaderd. Dus die 'open' inzendingen zijn er wel, maar spelen denk ik niet elk jaar een even grote rol. Helemaal niet als Duncan dan ineens aankomt zetten met een nummer.

Eigenlijk vraag je net zoals vroeger ook een nummer na de artiest, want je voorkeur zal toch sneller naar iemand gaan die je dan zelf benaderd hebt. Er zitten nu alleen wat jaren tussen en niet iedereen zal alsnog met een goed nummer komen.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:47:46 #279
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527424
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
200gr sperziebonen
1pakje margarine
10 pond grutten
pi_206527438
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
200gr sperziebonen
1pakje margarine
10 pond grutten
Zelfs Toy had een boodschap volgens Cornald geloof ik. Niet noodzakelijkerwijs diepgaander dan dit lijstje overigens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206527448
Wat dit helemaal af zou maken is dat een andere artiest nu woest gaat reageren.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:49:08 #282
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206527453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zelfs Toy had een boodschap volgens Cornald geloof ik. Niet noodzakelijkerwijs diepgaander dan dit lijstje overigens.
Ach ja. Cornald waait nogal met alle winden mee, of geregeld iig.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 22:49:53 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_206527460
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Em31 het volgende:
Wat dit helemaal af zou maken is dat een andere artiest nu woest gaat reageren.
DriesMad.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:50:01 #284
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206527462
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Em31 het volgende:
Wat dit helemaal af zou maken is dat een andere artiest nu woest gaat reageren.
Dries zal toch wel weer een topsong hebben gestuurd?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206527492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]
:D
Dit klinkt als de Mediacourant
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:55:43 #286
163650 Greys
pi_206527524
Wie van de commissie heeft gezegd dat het een lied met een boodschap is dan? En heeft niet gewoon elk lied een boodschap? Ze moeten toch íets zeggen als ze nog niks over het lied zelf kunnen zeggen verder. :D Ik heb soms wel een beetje het idee dat de helft ook gewoon zelf wordt ingevuld door verslaggevers/kenners etc hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206527530
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Em31 het volgende:
Wat dit helemaal af zou maken is dat een andere artiest nu woest gaat reageren.
Goldband :+
pi_206527534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is niet dat Duncan zo'n hitmachine is he. Al z'n nummers floppen. Het worden nog bescheiden hits in Nederland door de airplay maar de mensuh thuis luisteren er niet naar. En ergens snap ik dat wel, het voelt allemaal te bedacht. Dat gevoel heb ik bij deze act ook 'n beetje.
Hij scoort gewoon prima qua singles, dat heeft echt niet alleen met z'n airplay te maken. Je staat geen 12 weken in de Top 40 enkel doordat je op de radio wordt gedraaid. Ook in de Verlanglijst van 3FM wordt ie veel aangevraagd. En dat ie in het buitenland niet veel doet vind ik weinig zeggen, dat geldt toch vrijwel voor geen enkele Nederlandse artiest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 22:56:32 #289
163650 Greys
pi_206527536
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Em31 het volgende:
Wat dit helemaal af zou maken is dat een andere artiest nu woest gaat reageren.
Gordon ofzo. Jaaaaa.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:56:45 #290
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527538
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Greys het volgende:
Wie van de commissie heeft gezegd dat het een lied met een boodschap is dan? En heeft niet gewoon elk lied een boodschap? Ze moeten toch íets zeggen als ze nog niks over het lied zelf kunnen zeggen verder. :D Ik heb soms wel een beetje het idee dat de helft ook gewoon zelf wordt ingevuld door verslaggevers/kenners etc hoor.
Of Aran heeft het erbij verzonnen of heeft meer inside informatie via iemand.
pi_206527547
Lakshmi postte trouwens op haar Instagram story van de week een screenshot van een berichtje naar haar waarin iets stond van, fuck hun, ze weten niet wat ze missen, o.i.d. _O- toen dacht ik nog, zou ze afgewezen zijn. :P
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 22:58:12 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_206527559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Of Aran heeft het erbij verzonnen of heeft meer inside informatie via iemand.
In het persbericht zegt Eric van Stade letterlijk het volgende:

quote:
Though we can’t say too much now about the song, we can say it’s a song that’s distinctive, outspoken and meaningful, and we have no doubt will stand out in a positive sense from the field of Eurovision contestants.’
Dus het lijkt me dat daar het boodschap-verhaal uit komt.
pi_206527568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Bron was Yvonne volgens mij

https://www.mediacourant.(...)n-door-songfestival/
"Showbizzhyena" O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 23:00:10 #294
163650 Greys
pi_206527582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Of Aran heeft het erbij verzonnen of heeft meer inside informatie via iemand.
Cornald zat vanavond zelf ook in een talkshow en die zei helemaal niks over het lied begreep ik hier. Ook niet over een boodschap volgens mij toch. Zal het morgen eens terugkijken. Dus ik gok dat dat van Aran een vanhorenzeggentje is ofzo. Zoiets kan je vrij makkelijk over elk lied goed gokken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 23:01:30 #295
163650 Greys
pi_206527602
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:58 schreef Cee het volgende:

[..]
In het persbericht zegt Eric van Stade letterlijk het volgende:
[..]
Dus het lijkt me dat daar het boodschap-verhaal uit komt.
Ah. Ja. Al is dat voor mijn gevoel ook weer zoiets dat je bijna over elk lied zou kunnen zeggen. Idd ook bv over Toy. Daar zat volgens velen ook een powerful boodschap in. Over stupid boys.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206527603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Greys het volgende:
Wie van de commissie heeft gezegd dat het een lied met een boodschap is dan? En heeft niet gewoon elk lied een boodschap? Ze moeten toch íets zeggen als ze nog niks over het lied zelf kunnen zeggen verder. :D Ik heb soms wel een beetje het idee dat de helft ook gewoon zelf wordt ingevuld door verslaggevers/kenners etc hoor.
Geen boodschap is ook een boodschap idd.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 23:01:36 #297
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527605
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]
Cornald zat vanavond zelf ook in een talkshow en die zei helemaal niks over het lied begreep ik hier. Ook niet over een boodschap volgens mij toch. Zal het morgen eens terugkijken. Dus ik gok dat dat van Aran een vanhorenzeggentje is ofzo. Zoiets kan je vrij makkelijk over elk lied goed gokken. :D
Nouja ik zou niet zeggen dat een Fuego of een Adrenalina een boodschap heeft. Al hebben veel nummers dat wel natuurlijk. Zeker in het singer song writer hoekje.
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 23:02:43 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_206527615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja ik zou niet zeggen dat een Fuego of een Adrenalina een boodschap heeft. Al hebben veel nummers dat wel natuurlijk. Zeker in het singer song writer hoekje.
Als je sommige fansites moet geloven heeft zelfs SloMo een boodschap.
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 23:02:56 #299
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206527618
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:58 schreef Cee het volgende:

[..]
In het persbericht zegt Eric van Stade letterlijk het volgende:
[..]
Dus het lijkt me dat daar het boodschap-verhaal uit komt.
*onderscheidend

*uitgesproken

*betekenisvol

Heeft iemand nu bingo?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 23:04:19 #300
163650 Greys
pi_206527629
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja ik zou niet zeggen dat een Fuego of een Adrenalina een boodschap heeft. Al hebben veel nummers dat wel natuurlijk. Zeker in het singer song writer hoekje.
Maar Toy bv weer wel.
Het winnende lied van Måneskin ook.
Allebei niet de standaard singersongwriter liedjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 23:04:31 #301
87554 Cee
Welluk?
pi_206527630
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:02 schreef Momo het volgende:

[..]
*onderscheidend

*uitgesproken

*betekenisvol

Heeft iemand nu bingo?
Het voelt onderhand wel als Groundhog Day met die press releases. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')