Ik ben het met je eens hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het verplicht dan om meteen positief te zijn? Natuurlijk gaat het om het nummer en ja ik heb ook wel wat hogere verwachtingen nu Duncan er bij betrokken is, maar het is aardig duidelijk welke kant we weer opgaan en daar ben ik op dit moment wel wat teleurgesteld over.
Maar goed, nummer afwachten maar.
Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J.)
Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen?
dat gaat nog wel maandje of 4 duren ben ik bangquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J.)
Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen?
The Uncommon Linnets.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
Ja, heel goed geheim gehouden!quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef Document1 het volgende:
Ken ze niet laat me graag verrassen maar dat geouwehoer over Amerikaans succes bij een of ander radiostation. Doe maar gewoon niet.
Staat hier in de OP.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander.
Ah ja dank je, ik zie het nu. Ach ja, liever iemand met een beetje ambitie dan iemand die de braderie om de hoek wel een groot genoeg podium vindt.quote:
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voelt wel een beetje als een circlejerk nu, eerst natuurlijk Ilse zelf en toen diens pupil Duncan en nu dit.. maar goed in ieder geval betere circlejerk dan toen de Tros jaarlijks Trostroep stuurde anno 2010.
Ik denk dat Duncan zelf ook echt niet nog een Arcade voor het ESF zou schrijven. Die weet dat ook wel lijkt me. En dan zou íemand uit die unanieme commissie toch ook wel hebben getwijfeld 'ehhh is dit niet iets te Arcaderig'. Denk ik hoor. Misschien ben ik heel naïef, maar kan me dat echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:52 schreef Momo het volgende:
Ik heb best goed vertrouwen dat het een goed nummer is gezien Duncan zo enthousiast is. Ik hoop wel een beetje op een frisse sound. Een Arcade 2.0 in ballad vorm gaat denk ik wel een beetje afgestraft worden door het publiek.
'Jerken ze maar een eind weg' durfde je niet te schrijven?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft.Dan moet een ander maar een winnend lied sturen. En tussendoor zaten genoeg niet-Ilses.
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzonderingquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:14 schreef Nexum het volgende:
We hebben het nummer nog niet, we weten ook nog weinig over hun stijl etc etc ik weet het, maar ik word ook niet enthousiast van deze keuze. Ik vind eigenlijk dat de commissie zich volledig los moet trekken van Duncan en Ilse. Het word teveel iedere keer hetzelfde straatje. Ik vind nou niet dat wij als multicultureel land nu veel diversiteit in onze inzendingen vertonen eerlijk gezegd
Maar goed, ik hoop positief verast te worden! Ik vind al onze inzendingen sinds 2013 met een uitzondering hier en daar gewoon prima liedjes. Ik hoop op iets elektronisch![]()
quote:
Die sturen straks nooit meer wat inquote:Maas benadrukt dat bekende namen op het Songfestival dikwijls de verwachtingen niet waarmaken en dat er door de jaren heen al heel wat reputaties geschaad zijn.
Dries is ZIEDEND.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Die sturen straks nooit meer wat in
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzondering
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
GOLDBANDquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:22 schreef Magica het volgende:
Die foto vind ik niet zo mooi, lijkt zo gedateerd of ligt dat aan mij
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag de foto op NOS.nl en ik kreeg heel even een fout Nationaal Songfestival 2005 gevoel, maar goed, dat is op basis van die foto
Gelukkig maakte Trijntje Oosterhuis veel goed op dat gebied.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!
God wat is die Waylon toch goed opgedroogd later.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Leven Als Een Beest genot.
MiaDionna doet misschien iets teveel aan de intervalact van 2019 denken hequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
Outlaw in 'Em vind ik inderdaad nog steeds heel fijn qua song. En op zich hebben we de finale gehaald, dus helemaal een fiasco was het ook niet, ondanks de Krumpers.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
Maar die wilde de commissie nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.quote:
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...
Oh dat weet ik al niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar die wilde de commissie niet(Cornald niet iig)
Als blijkt dat hij een middelmatig nummer heeft geschreven dan staat hij natuurlijk ook voor aap straks. En hij is iemand die veel piekert, nummers toch weer niet uitbrengen, nog even toch weer aanpassen. Perfectionist. Als hij denkt dat het goed heb ik daar wel weer vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
Ilse bepaalde toch ook niet? Maar een aanbeveling van Ilse wordt bv net iets serieuzer genomen dan de zoveelste inzending van Dries Roelvink. En dat zal nu ook zo zijn geweest. Niet geheel onterecht denk ik en hoop ik, in beide gevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee niet automatisch. In mijn ogen zijn er twee scenario's:quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duncan zegt dat het nummer gaat winnen, maar het nummer is nog niet af, maar het gaat heeeel mooi wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |