abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:18:40 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206520073
Mia Nicolai & Dion Cooper vertegenwoordigen Nederland op het Eurovisie Songfestival!
Eurovisie Songfestival / 1 nov 2022

The word is out! Mia Nicolai & Dion Cooper gaan in mei 2023 naar Eurovisie Songfestival in Liverpool om Nederland te vertegenwoordigen! De twee jonge artiesten zijn door Songfestival-winnaar Duncan Laurence en songwriter Jordan Garfield bij elkaar gebracht en met z’n vieren schreven ze een song die grote indruk maakte op de hele selectiecommissie, waarna ze unaniem werden aangewezen als de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival in 2023. Duncan en Jordan maken onderdeel uit van het creatieve team.
Wie is Mia Nicolai?

Mia, 26 jaar, is echt opgegroeid met muziek. Vanaf haar derde volgt ze al viool- en pianolessen en vanuit huis heeft ze een hele creatieve opvoeding meegekregen, met toneel, ballet, muziek en verhalen vertellen.

In haar debuutsingle ‘Set Me Free’ komt het reizen en haar behoefte aan ultieme vrijheid naar voren. In november 2020 bracht ze haar tweede single ‘Mutual Needs’ uit dat meteen internationaal werd opgepakt door een première in Amerika op de befaamde Zane Lowe Radio show. Mia vindt haar inspiratie in artiesten zoals David Bowie. Maar vooral in het vrij uiten van creativiteit en het samenvoegen van kunstvormen.

Als kind werd Mia gepest en dit heeft een grote deuk achtergelaten, maar tegelijkertijd ook een vuur in haar ontstoken met een doorzettingsvermogen om al haar dromen uit te laten komen, niets haar te laten stoppen en te genieten van het leven met wie zij kiest te zijn. De boodschap die ze wil overdragen is dat je verleden niks zegt over de toekomst en dat je dat helemaal zelf in de hand hebt. Je kunt jezelf creëren tot de persoon die je droomt te zijn.
Wie is Dion Cooper?

Dion, 28 jaar, droomde ervan om artiest te worden en muziek te maken. Op zijn vijftiende pakte hij voor het eerst zijn gitaar op en liet deze niet meer los. In de jaren die volgen begint hij met het zingen en schrijven van zijn eigen muziek en in 2021 brengt hij zijn eerste EP ‘Too Young Too Dumb’ uit, gevolgd door de single ‘Fire’ die hij samen met Maxine uitbrengt en binnen een aantal maanden al bijna een miljoen streams haalt.

Hij omschrijft het zelf als classic rock meets singer songwriter, oftewel Bryan Adams meets Harry Styles.

'Bring the joy' is het mantra waarmee Dion zijn muziek en leven inspireert. Hij is op een reis om de beste versie van zichzelf te worden en wil al het geluk, de kennis en de vreugde die hij onderweg verzamelt delen met de wereld. Dat is dan ook zijn boodschap: geluk ligt in je eigen handen en je handen gebruik je om te delen.
Hoe kennen Mia en Dion elkaar?

Mia en Dion zijn tot 2 jaar geleden onbekenden van elkaar totdat ze door Duncan en Jordan aan elkaar worden gekoppeld. Er is meteen een muzikale klik, zowel hun stemmen passen mooi bij elkaar als de boodschap die ze willen uitdragen is hetzelfde. In hun muziek is ruimte voor kwetsbaarheid en emotie. Ze willen allebei mensen raken en muziek is een mooie taal om deze emoties uit te spreken en te delen.

Mia en Dion: “Het Songfestival is hét podium waar mensen kunnen zien wat je als artiest te brengen hebt. Na al die jaren hard werken aan het vertalen van ons gevoel in muziek is dit een geweldige kans om op zo’n grote schaal ons verhaal te vertellen. Het voelt fantastisch en nog een beetje onwerkelijk dat de selectiecommissie van AVROTROS voor onze song heeft gekozen, maar we zijn er klaar voor om Europa iets positiefs te brengen.”
Songfestival Liverpool

Dit jaar wordt het Eurovisie Songfestival in Liverpool gehouden. Gezien het Songfestival niet in het winnende land Oekraïne gehouden kan worden, is er in samenspraak met Oekraïne en de EBU gekozen voor het Verenigd Koninkrijk. Op dinsdag 9 mei en donderdag 11 mei vinden de halve finales plaats en op zaterdag 13 mei de finale. De komende maanden gaan Mia en Dion werken aan hun act en zich voorbereiden op hun deelname samen met hun creatieve team Duncan en Jordan. Het creatieve team wordt binnenkort aangevuld tot het complete team. Het nummer waarmee Mia en Dion Nederland vertegenwoordigen wordt op een later moment bekendgemaakt.

Hun andere meest streamde nummer:
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:21:31 #2
163650 Greys
pi_206520103
Erg leuk en veel zin in en het feit dat de commissie (in de onlangs uitgebreide versie) unaniem was en perfectionist Duncan ermee te maken heeft voelt allemaal heel goed. Ben benieuwd!

En fijn dat die Dion zo lekker hyper is op Twitter. Ik hou ervan. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206520262
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J. :'))

Zouden we het nummer ook eerder te horen krijgen? :D
pi_206520264
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:

[..]
Is het verplicht dan om meteen positief te zijn? Natuurlijk gaat het om het nummer en ja ik heb ook wel wat hogere verwachtingen nu Duncan er bij betrokken is, maar het is aardig duidelijk welke kant we weer opgaan en daar ben ik op dit moment wel wat teleurgesteld over.

Maar goed, nummer afwachten maar.
Ik ben het met je eens hoor.
pi_206520292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Leuk ook dat het zo ineens bekendgemaakt is, zonder dat geheimzinnige gedoe eromheen (Lees: het begint met een J. :'))

Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:34:21 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206520293

Ten minste 1 persoon heeft er vertrouwen in bij Betfair Exchange :P

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:34:28 #7
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_206520296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:

dat gaat nog wel maandje of 4 duren ben ik bang
... en huiver mee
pi_206520327
Ken ze niet laat me graag verrassen maar dat geouwehoer over Amerikaans succes bij een of ander radiostation. Doe maar gewoon niet. :')
pi_206520330
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
pi_206520340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Worden ze aangesproken met "Mia Nicolai en Dion Cooper" of als "Mia & Dion"? De eerste is een hele mond vol.
The Uncommon Linnets.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:38:57 #11
163650 Greys
pi_206520375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hun namen waren ook nergens te lezen. Behalve die van Mia maar wel net een paar minuten voor de bekendmaking. S10 hing al een paar dagen van te voren in de lucht.
Ja, heel goed geheim gehouden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 13:39:57 #12
163650 Greys
pi_206520387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef Document1 het volgende:
Ken ze niet laat me graag verrassen maar dat geouwehoer over Amerikaans succes bij een of ander radiostation. Doe maar gewoon niet. :')
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206520634
Geen banger, maar zeker geen slecht nummer dit:

pi_206520658
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]
Waar gaat dit over? Ik zit op werk dus ik mis vast een en ander. :+
Staat hier in de OP.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 14:30:47 #15
163650 Greys
pi_206520843
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:05 schreef Document1 het volgende:

[..]
Staat hier in de OP.
Ah ja dank je, ik zie het nu. Ach ja, liever iemand met een beetje ambitie dan iemand die de braderie om de hoek wel een groot genoeg podium vindt. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:31:56 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  Redactie Sport dinsdag 1 november 2022 @ 14:43:22 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206520985
Het voelt wel een beetje als een circlejerk nu, eerst natuurlijk Ilse zelf en toen diens pupil Duncan en nu dit.. maar goed in ieder geval betere circlejerk dan toen de Tros jaarlijks Trostroep stuurde anno 2010.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 14:47:24 #18
163650 Greys
pi_206521019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voelt wel een beetje als een circlejerk nu, eerst natuurlijk Ilse zelf en toen diens pupil Duncan en nu dit.. maar goed in ieder geval betere circlejerk dan toen de Tros jaarlijks Trostroep stuurde anno 2010.
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft. :+ Dan moet een ander maar een winnend lied sturen. En tussendoor zaten genoeg niet-Ilses.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:52:24 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521080
Ik heb best goed vertrouwen dat het een goed nummer is gezien Duncan zo enthousiast is. Ik hoop wel een beetje op een frisse sound. Een Arcade 2.0 in ballad vorm gaat denk ik wel een beetje afgestraft worden door het publiek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 15:03:21 #20
163650 Greys
pi_206521186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:52 schreef Momo het volgende:
Ik heb best goed vertrouwen dat het een goed nummer is gezien Duncan zo enthousiast is. Ik hoop wel een beetje op een frisse sound. Een Arcade 2.0 in ballad vorm gaat denk ik wel een beetje afgestraft worden door het publiek.
Ik denk dat Duncan zelf ook echt niet nog een Arcade voor het ESF zou schrijven. Die weet dat ook wel lijkt me. En dan zou íemand uit die unanieme commissie toch ook wel hebben getwijfeld 'ehhh is dit niet iets te Arcaderig'. Denk ik hoor. Misschien ben ik heel naïef, maar kan me dat echt niet voorstellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206521224
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Zolang we ermee top drieën cirkelen ze maar een end weg wat mij betreft. :+ Dan moet een ander maar een winnend lied sturen. En tussendoor zaten genoeg niet-Ilses.
'Jerken ze maar een eind weg' durfde je niet te schrijven? ;) Het geeft een beetje een incrowd-gevoel, maar inderdaad liever de Ilse/Duncan incrowd dan de Jan Smit/Volendam incrowd. Zo is het ook wel weer.

Ik moet wel zeggen dat ik van deze namen nou niet meteen heel enthousiast word. Die Mia Nicolai heeft nog wel wat authentieks, maar Dion Cooper komt op mij over als een soort Duncan-light. Maar goed, ik haal graag het voorbeeld van Måns Zelmerlöw aan: helemaal geen bijzondere of erg getalenteerde artiest, maar wel een goed nummer. Nou ja, een goed Eurovisie-nummer.
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:13:50 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521282
Vind dat we al best een mooie club hebben dit jaar twee jonge Nederlandse singer-songwriters samen met Andrew Lambrou uit Cyprus En Noa Kirel uit Israël

Ben benieuwd of we nog een Kalush effect zien met meer folk of hiphop of een Chanel met meer sexy female bops.
pi_206521290
We hebben het nummer nog niet, we weten ook nog weinig over hun stijl etc etc ik weet het, maar ik word ook niet enthousiast van deze keuze. Ik vind eigenlijk dat de commissie zich volledig los moet trekken van Duncan en Ilse. Het word teveel iedere keer hetzelfde straatje. Ik vind nou niet dat wij als multicultureel land nu veel diversiteit in onze inzendingen vertonen eerlijk gezegd :@

Maar goed, ik hoop positief verast te worden! Ik vind al onze inzendingen sinds 2013 met een uitzondering hier en daar gewoon prima liedjes. Ik hoop op iets elektronisch :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:17:20 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206521310
twitter
pi_206521330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:14 schreef Nexum het volgende:
We hebben het nummer nog niet, we weten ook nog weinig over hun stijl etc etc ik weet het, maar ik word ook niet enthousiast van deze keuze. Ik vind eigenlijk dat de commissie zich volledig los moet trekken van Duncan en Ilse. Het word teveel iedere keer hetzelfde straatje. Ik vind nou niet dat wij als multicultureel land nu veel diversiteit in onze inzendingen vertonen eerlijk gezegd :@

Maar goed, ik hoop positief verast te worden! Ik vind al onze inzendingen sinds 2013 met een uitzondering hier en daar gewoon prima liedjes. Ik hoop op iets elektronisch :)
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzondering :)
pi_206521336
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:
Maas benadrukt dat bekende namen op het Songfestival dikwijls de verwachtingen niet waarmaken en dat er door de jaren heen al heel wat reputaties geschaad zijn.
Die sturen straks nooit meer wat in _O-
pi_206521346
Die foto vind ik niet zo mooi, lijkt zo gedateerd of ligt dat aan mij :')
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2022 @ 15:24:37 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_206521367
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Dries is ZIEDEND.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 15:25:10 #29
163650 Greys
pi_206521370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het probleem is een beetje dat de artiesten op zich wel divers zijn (S10 is iets heel anders dan Douwe Bob) maar dat het nummer waar ze vervolgens mee komen toch altijd 'n beetje in hetzelfde straatje zit. Met Birth of a New Age als uitzondering, maar niet echt een positieve uitzondering :)
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206521386
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:24 schreef Cee het volgende:

[..]
Dries is ZIEDEND.
Never forget _O_
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:28:36 #31
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206521395
quote:

[..]
[..]
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!
pi_206521413
quote:

[..]
[..]
GOLDBAND :Y
pi_206522022
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:22 schreef Magica het volgende:
Die foto vind ik niet zo mooi, lijkt zo gedateerd of ligt dat aan mij :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag de foto op NOS.nl en ik kreeg heel even een fout Nationaal Songfestival 2005 gevoel, maar goed, dat is op basis van die foto :P

:P

Leven Als Een Beest genot.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 november 2022 @ 16:41:36 #34
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206522178
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:28 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Bekende namen als Anouk, Ilse de Lange en Waylon hebben inderdaad de verwachtingen niet waar kunnen maken!
Gelukkig maakte Trijntje Oosterhuis veel goed op dat gebied.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 16:43:25 #35
163650 Greys
pi_206522202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]
[..]
:P

[ afbeelding ]

Leven Als Een Beest genot.
God wat is die Waylon toch goed opgedroogd later.

Maar ik snap wel wat jullie voelen bij die foto. Komt beetje door haar korte haar en leren broek en zijn kettingen denk ik haha.

Edit: oh dat zijn laarzen en geen broek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206522219
Het is een vrij 90's achtige (albumcover)foto. Maar goed, 90's zal wel weer helemaal hip zijn I guess. :P
Koel en donker bewaren
pi_206522298
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef NailQueen het volgende:
MiaDionna doet misschien iets teveel aan de intervalact van 2019 denken he :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206522314
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Outlaw in 'Em vond ik ook wel afwijkend in die zin. Het werd geen succes maar ik vond het prima dat we een keer zoiets hadden. Geen kabbelend gebeuren.
Outlaw in 'Em vind ik inderdaad nog steeds heel fijn qua song. En op zich hebben we de finale gehaald, dus helemaal een fiasco was het ook niet, ondanks de Krumpers.
pi_206522329
Zij doet me qua looks enorm denken aan de Roemeense zangeres die in 2005 met dat trommellied hele hoge ogen gooide:

edit: filmpje nog eens gezien en het komt met name door heur haar :D en niet door de plastic lippen
pi_206522388
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar die wilde de commissie niet :) (Cornald niet iig)
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:05:01 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206522400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206522433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:05 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Blijft toch een vreemd gevoel dat dan net die van Duncan wordt gekozen. Een beetje als al die liedjes die voor O'Gene waren geschreven waarna ze heel verrassend een middelmatig liedje van hun vader kozen.
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...
pi_206522441
Ben hier voor het songfestivalforum.
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:13:00 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206522455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Er zal zeker wel met wat meer aandacht naar gekeken zijn dan naar pak m beet het liedje van Harry Joosten uit Schubbekutteveen. Denk echter dat Duncan niet zomaar wat aanlevert voor het ESF, dus die is er heilig van overtuigd dat dit enorm kan scoren en als je weet dat hij er bij betrokken is sta je sowieso wel met 1-0 voor...
Dus eigenlijk zeg je dat Duncan bepaalt?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:15:43 #45
163650 Greys
pi_206522478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar die wilde de commissie niet :) (Cornald niet iig)
Oh dat weet ik al niet eens meer. :@ Dacht dat publiek dat alleen gekozen had. Maar kan me best voorstellen dat Cornald inderdaad bv liever Thanks but no thanks oid gehad had. Blij dat het iets anders werd inderdaad toen die keuze er wel was.

Al blijft het moeilijk denk ik om voor ons bv te zeggen 'ze kiezen een beetje steeds hetzelfde' als we geen idee hebben van de rest. Ik denk dat als er echt een killer van een up-tempo lied bij zou zitten dat ze dat best zouden durven. Zeker de wat jongere aanvulling van de commissie. Maar misschien is het qua inzendingen gewoon echt zo dat er hooguit 1 echt potentiële ESF-winnaar bij zit en dat dat toevallig vaak iets singersongwriterigs is. En dan kies je toch daarvoor, ook al is de techno van DJwhatshisname er ook maar is dat het net niet. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:16:16 #46
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206522484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als blijkt dat hij een middelmatig nummer heeft geschreven dan staat hij natuurlijk ook voor aap straks. En hij is iemand die veel piekert, nummers toch weer niet uitbrengen, nog even toch weer aanpassen. Perfectionist. Als hij denkt dat het goed heb ik daar wel weer vertrouwen in.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2022 @ 17:17:53 #47
163650 Greys
pi_206522498
quote:

[..]
Ilse bepaalde toch ook niet? Maar een aanbeveling van Ilse wordt bv net iets serieuzer genomen dan de zoveelste inzending van Dries Roelvink. En dat zal nu ook zo zijn geweest. Niet geheel onterecht denk ik en hoop ik, in beide gevallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206522509
quote:

[..]
Nee niet automatisch. In mijn ogen zijn er twee scenario's:

A. Het was altijd al de bedoeling om deze act naar het ESF te sturen en ze zijn er een aantal maanden geleden bewust mee aan de slag gegaan. Het liedje en de act is ingestuurd en dat was dermate goed dat het meteen een schot in de roos was.

B. Alle inzendingen waren niet iets waar de selectiecommissie enthousiast over was. Ik kan me een tweet of opmerking van iemand herinneren (was het cornald of die AvroTros-bobo) die niet overmatig enthousiast waren. Vervolgens is er a la Ilse in 2019 in het netwerk rondgebeld of iemand nog wat op de plank had liggen. VIa die weg zijn ze bij Duncan uitgekomen die al met die twee bezig was om te lanceren en 1+1 is dan 2.
pi_206522510
Ik had trouwens nooit verwacht dat we Duncan nu al op deze manier terug zouden zien bij het Songfestival. Ik dacht dat komt jaren later vast weleens en zal hij misschien eerst niet echt willen. Dus zijn enthousiasme hiervoor is wel heel leuk.

Ik probeer mijn verwachtingen voor de staging heel laag te houden omdat het elk jaar weer teleurstelt, maar hoe hij bezig was met zijn optreden bij Matthijs gaat door afgelopen weekend geeft wel een wat positiever gevoel. Vraag me nu ineens wel af of dat betekent dat Hans P weer terugkomt aangezien hij met hem heeft gewerkt toen. :{
pi_206522514
quote:
Duncan zegt dat het nummer gaat winnen, maar het nummer is nog niet af, maar het gaat heeeel mooi worden :7 .
Ben hier voor het songfestivalforum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')