weg met die tegelquote:
Nou ja zeg.quote:
Tis een wrapquote:
Volgens mij komt er ie.and naar de loods om te prikken,fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Berend heeft veel achter gezeten de laatste tijd...
Is hij nou al weg geweest?
Ooh ik dacht al, laten ze die man nou gewoon weer zitten..😉quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis een wrap
[..]
Volgens mij komt er ie.and naar de loods om te prikken,fluitje van een cent.
Voor zichzelf?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Erik is al 7 jaar met een huishoudelijke reglement aan het schrijven. 300 uur per jaar.
Van de biljart club of de polsstok verspringclubquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Erik is al 7 jaar met een huishoudelijke reglement aan het schrijven. 300 uur per jaar.
Sa is it mar krekt.quote:
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van de biljart club of de polsstok verspringclub
quote:
ik vind het wel inventief hoe Erik voor zichzelf toch nog wat structuur in de dag brengt. Met zijn oefeningen 's morgens, en nu weer wat knutselen.quote:
Ik zou de hele dag me met jou kunnen vermaken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel inventief hoe Erik voor zichzelf toch nog wat structuur in de dag brengt. Met zijn oefeningen 's morgens, en nu weer wat knutselen.
Ik zou persoonlijk knettergek worden als ik heel de dag helemaal niets zou doen.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als je een werkje hebt van 130 pagina’s mag je dat geen reglement noemen.
Ima zegt dat hij het klein houdt voor in de loods maar dat hij wel bezig is met dingen opschrijven.
dat viral verhaaltje is ook een dikke duim verhaal van de feboquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Babs staat ook weer aan: blablablablabla.
Is Oli4 alweer gespot?
Overigens kan dat verhaal van Oli4 ook gewoon zijn afgesproken met Alies. Voor de aandacht en de likes. (" het is viraal gegaan")
Ja dat snap ik, maar ze vertelde het glunderend. Ze laten haar in die waan zodat ze blijft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat viral verhaaltje is ook een dikke duim verhaal van de febo
Ik sla over.quote:
Rijsthavermoutpapquote:
Die kreeg in jilla nog beter te eten.quote:
Dat is waar.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:35 schreef engine het volgende:
[..]
Die kreeg in jilla nog beter te eten.
Voordeel is dat sommigen dan ook wat beweging krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
Bordjes pap gaan van de keuken naar de tafels, Kim geeft in de keuken 1 aan liefje Marcia, en neemt 1 bordje voor haar zelf mee naar de tafels.
Lekker sociaal weer.
Nu die nepharen er uit zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het wel leuk om te kijken hoe Zoë haar haren krult
Ik eet maar 1 keer per dag.quote:
Over een kwartier Centraal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
het lijkt wel een bejaardensoos met dat kaarten daar
daar wacht ik ook opquote:
ik kan die tem van esther niet meer aanquote:
Stoofpotje?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar wacht ik ook op
ondertussen sucadelapjes braden
Oja, graagquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan die tem van esther niet meer aan![]()
@:Flory kun je geen emoji maken met de vingers in de oren? of is die er gewoon?
wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:48 schreef engine het volgende:
Eunice ziet eruit als een slutty Mexican biker girl aldus Rupie.
zoe wil iemand die de hele dag zegtquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik lijk een pop, ik lijk heel braaf, dat past helemaal niet bij me. Vind je niet?
Jeff : Zoe..... het interesseert me werkelijk waar... helemaal niks.
Zoe : En bedankt.
ik luister lurk meequote:Op dinsdag 1 november 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen gaat klaarzitten voor CENTRAAL !! @:greysbones
Na het centraal ga ik weer planken betekent dat volgens mij .....quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Murakki Sanka, aldus Moriama, wat het ook moge zijn
In bedquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Na het centraal ga ik weer planken betekent dat volgens mij .....
loop jij achter??quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy wil voor iedereen vitamines bestellen voor 15 dagen. Kost 25 euro.
Nou ik hoef martin’s piemeltje niet te zien hoor. Dus ik vind het een prima puntquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:
respekt
niet in je blootje rondlopen
janet
doe normaal!!!
2022!
Nee. FOK! Hing vastquote:
Ik deed al niet mee.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat tooooooontje van Bern.... (dit moet je van hoog naar laag lezen)
Schoentje zetten bij de open haard....quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
Bern natuurlijk.. over Sinterklaas vieren, suprises, pakjes, zwarte pieten?
Febo gaat vast wel een mijter en staf leverenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schoentje zetten bij de open haard....
ik had gezegd doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik bedenkt wat en wil meteen delegeren![]()
Klopt, maar ik heb ooit op school mijn EHBO diploma gehaald, vergeten doe je het nooit, alleen veranderen dingen met de tijd, maar een verband goed aanleggen en stabiele zijligging etc. kan ik nog steeds welquote:
Dat is niet het het enige.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een fronsrimpel op zijn neus
aah echtquote:
een COS Bingoquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Wij hebben ook een CENTRAAL bingo nodig! @:Benny
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:14 schreef Alocanda het volgende:
Bingo spelen bij het centraal. In Utopia was het grappig maar hier slaat het nergens op.
Hij heeft het wel goed bedachtquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
Echt die Berend gaat los jonguh!
niet normaal
magnie van Janetquote:
Alleen geslachtsdelen afgeplakt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
magnie van Janet
ik had eigenlijk verwacht dat Janet stiekem nudist was
Laat maar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap centraal, of het venijn zit hem in de staart...
portugese laurier blaadjes ervoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen geslachtsdelen afgeplakt.
Echt hoor.quote:
zou jij je gezondheid op het spel zetten ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
M’n vakantie is bijna voorbij dus minder kijken ivm pokeren is niet erg.
Berend heeft een opmerkelijk gesloten houding en loopt rood aan. Kost het hem moeite om daar te zitten of is hij moe, emotioneel, of gewoon beroerd.
Ik vind het hoe dan ook sneu en heb met hem te doen.
Nee, er is zeker een grens.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou jij je gezondheid op het spel zetten ?
quote:
Thuis is hij alleen, hier wordt er ngo voor hem gekookt en schoongemaakt en op hem gelet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Ga toch naar huis Berend, situatie verslechterd...
hij woont toch bij zijn moeder?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Thuis is hij alleen, hier wordt er ngo voor hem gekookt en schoongemaakt en op hem gelet.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Thuis is hij alleen, hier wordt er ngo voor hem gekookt en schoongemaakt en op hem gelet.
Buiten de poort heeft hij betere mogelijkheden voor uitgebreid onderzoek. Hier zit je toch in een TV programma.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als hij zich zo slecht voelt als hij doet voorkomen had ik mijn tas al ingepaktquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, er is zeker een grens.
Maar weet niet wat de grens van Berend is.
[..]
En toch zou ik wel met haar kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
Eunice de wereldverbeteraar aan het woord
maar dan wel allemaal op haar manier
neequote:Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zou ik wel met haar kunnen.
Dat vind ik wel goed van Eunice. Die pakt dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice spreekt een fluisterende Mexx aan.
Mexx is echt onbeschoft
Ja, terecht.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel goed van Eunice. Die pakt dat gewoon aan.
Lastig .. ze stopt nooit...quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Prima dat mensen het niet eens zijn met eunice maar mensen kunnen haar op z’n minst laten uitpraten.
Als je Eunice laat uitpraten dan is ze 1 uur bezigquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Prima dat mensen het niet eens zijn met eunice maar mensen kunnen haar op z’n minst laten uitpraten.
Snap je punt ook wel.Maar ik vind dit gewoon grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze heeft me afgelopen week iets te vaak haar ware gezicht laten zien
het is
my way or the highway bij Eunice
en daar houd ik niet zo van
Denk dat het een moetje is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef chufi het volgende:
Als ik de volgende manager zou worden , dan zou ik de wekelijks teammeet afschaffen .. schiet echt niet op..
Beter voorzitten is de oplossing.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef chufi het volgende:
Als ik de volgende manager zou worden , dan zou ik de wekelijks teammeet afschaffen .. schiet echt niet op..
Is denk ik verplicht (febo)quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef chufi het volgende:
Op het juiste moment afkappen en op een nette manier ja. Maar Mexx zat na 2 seconde al te kutten. Daar had ik het overquote:
Lekker boel opstokenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:25 schreef engine het volgende:
Eunice maakt de CENTRAAL een beetje interessant
klaar met Eunicequote:Op dinsdag 1 november 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice gaat 'monitoren' de komende maand.
En ratelt gewoon door, luistert niet naar anderenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil alles bepalen nu
maar er is bijna niemand met haar eens
Tot op zekere hoogte schatquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je Eunice laat uitpraten dan is ze 1 uur bezig
juistquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ratelt gewoon door, luistert niet naar anderen
Da snap iek.quote:
Genieten is belangrijk voor je geestelijke gezondheidquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
juist![]()
ze wil haar idee er doorheen drukken
en wat anderen ook zeggen dat boeit haar niet
het probleem is dat ze het al met meer dan de helft heeft bediscussieertquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte schatze gaat meestal na een minuut of 2 /3 in de herhaling of over tot micromanagement. Dan is het prima om haar even netjes af te kappen en vragen te stellen.
Omdat ze letterlijk niks kanquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben benieuwd waarom eunice niet voor manager is gegaan.
Oh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
het probleem is dat ze het al met meer dan de helft heeft bediscussieert
de meesten zijn het niet met haar eens
maar ze zal en moet het doordrukken
Ze denkt zelf van wel.quote:
Jij wist het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Het venijn zit hem toch in de staart...
Altijdquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Het venijn zit hem toch in de staart...
Precies dat!quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:31 schreef chufi het volgende:
Wat is dat !! Wanda praat bij het overleg ?
Ik zag deze niet aankomen.quote:
In dit geval snap ik het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia kijkt weer alsof ze langzaam aan het sterven is vanbinnen.
dit is niet het ima beleidquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Eunice zit daar nu gewoon het Ima beleid te verdedigen...
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Kan toch haast niet kloppen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy met haar JW bereking
2,80 pp per dag
Zal vd week eens kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan die tem van esther niet meer aan![]()
@:Flory kun je geen emoji maken met de vingers in de oren? of is die er gewoon?
ze wil haar zinquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kletst een eind in de ruimte .. maar kan niet vertellen wat ze nou eigenlijk wi.
opdrachtje van de febo?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
we zijn gewoon gaan kijken
Eunice
JIJ JIJ alleen !!!
en Niemand luistert echtquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kletst een eind in de ruimte .. maar kan niet vertellen wat ze nou eigenlijk wi.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal vd week eens kijken![]()
Deze is er sowieso al [ afbeelding ]
Tuurlijk niet.quote:
Het lijkt wel een vastgelopen CD. Continu "We hebben een contract getekend voor basisbehoeftes"quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Dan heb je altijd gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |