weg met die tegelquote:
Nou ja zeg.quote:
Tis een wrapquote:
Volgens mij komt er ie.and naar de loods om te prikken,fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Berend heeft veel achter gezeten de laatste tijd...
Is hij nou al weg geweest?
Ooh ik dacht al, laten ze die man nou gewoon weer zitten..😉quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis een wrap
[..]
Volgens mij komt er ie.and naar de loods om te prikken,fluitje van een cent.
Voor zichzelf?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Erik is al 7 jaar met een huishoudelijke reglement aan het schrijven. 300 uur per jaar.
Van de biljart club of de polsstok verspringclubquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Erik is al 7 jaar met een huishoudelijke reglement aan het schrijven. 300 uur per jaar.
Sa is it mar krekt.quote:
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van de biljart club of de polsstok verspringclub
quote:
ik vind het wel inventief hoe Erik voor zichzelf toch nog wat structuur in de dag brengt. Met zijn oefeningen 's morgens, en nu weer wat knutselen.quote:
Ik zou de hele dag me met jou kunnen vermaken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel inventief hoe Erik voor zichzelf toch nog wat structuur in de dag brengt. Met zijn oefeningen 's morgens, en nu weer wat knutselen.
Ik zou persoonlijk knettergek worden als ik heel de dag helemaal niets zou doen.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als je een werkje hebt van 130 pagina’s mag je dat geen reglement noemen.
Ima zegt dat hij het klein houdt voor in de loods maar dat hij wel bezig is met dingen opschrijven.
dat viral verhaaltje is ook een dikke duim verhaal van de feboquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Babs staat ook weer aan: blablablablabla.
Is Oli4 alweer gespot?
Overigens kan dat verhaal van Oli4 ook gewoon zijn afgesproken met Alies. Voor de aandacht en de likes. (" het is viraal gegaan")
Ja dat snap ik, maar ze vertelde het glunderend. Ze laten haar in die waan zodat ze blijft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat viral verhaaltje is ook een dikke duim verhaal van de febo
Ik sla over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |