De groep Nadir ook niet.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi is allergisch voor zilvervliesrijst heeft ze aangegeven.
WTFquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Haar lichaam kan het gewoon niet aan.quote:
Dan heeft ze pechquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
In bed gezien verder nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Berend vandaag al een keer gesignaleerd? Vannacht was hij nog laat op aan het eten met Ruppie en Imadininini en een 3 meiden die op de bank lagen, maar heb hem vandaag nog niet gezien of gehoord
Dit jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:55 schreef pingu66 het volgende:
Haha misschien moeten ze het zelfde reageren zoals ze bij Eunice deed: lactose intollerant,daar heb je toch pillen voor,aansteller ze kan het gewoon eten.
Toen moest hij uit bed van de FEBOquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook bij de opdracht gezien
Vandaag niet skeet.quote:
Maar wel gezien dusquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen moest hij uit bed van de FEBO
Nee dat niet neequote:Op maandag 31 oktober 2022 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt idd, maar verder de hele dag nog niet gehoord of gezien
Vandaag geen erwtensoepquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden over, dus het kan zijn dat ze dat vandaag opmaken.
Het Thais eten wel,de snert gaat ze nu bestellen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden over, dus het kan zijn dat ze dat vandaag opmaken.
Op haar tandvlees.quote:
1 centraal waarbij iemand haar aanvalt .. die rent de poort uitquote:
Dat is morgen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 centraal waarbij iemand haar aanvalt .. die tent de poort uit
Een wijze les.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:01 schreef Korak het volgende:
Maddy heeft in ieder geval geleerd dat ze volledig ongeschikt is
Ik zie haar ervoor aan dat glashard te ontkennenquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:01 schreef Korak het volgende:
Iets wat haar omgeving allang wistquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:01 schreef Korak het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:01 schreef Korak het volgende:
Gelukkig maar, hopelijk hebben we dan weer snachts streams ipv slapersquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Berend vandaag al een keer gesignaleerd? Vannacht was hij nog laat op aan het eten met Ruppie en Imadininini en een 3 meiden die op de bank lagen, maar heb hem vandaag nog niet gezien of gehoord
Ben bang dat ze het zelf niet inziet...quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:01 schreef Korak het volgende:
Kenzi ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
De opmerking van Wendy zit Kenzi niet lekker
arsenicumquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Het gehalte aan arsenicum in rijst bestaat voor 90% uit de toxische vorm. Er bestaan wel verschillen al naargelang de streek waar de rijst vandaan komt, het type rijst en de behandeling van de rijst. Producten gemaakt van rijstzemelen zoals rijstdrink, geven een hoger risico dan producten gemaakt van witte rijst. Bruine rijst bevat hogere concentraties arsenicum dan witte rijst. Door het koken daalt de concentratie wel.
Aah gevonden
Hele dagen aan de rijstquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
arsenicum![]()
willen we meer, meer, meer in de loods
Ik denk Babette en Isaac een beetje dezelfde rol hebbenquote:
Dat viel Jeff ook al op.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
Wat is Ima freaky aan het doen dan daar
Ben het volkomen met je eensquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk Babette en Isaac een beetje dezelfde rol hebben
Ze kunnen toch ook gewoon teruglezen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dutchrealitytv @:daana316
Paar posts hier boven ... Bern en Sasha doen klef.
Hopelijk is Mirthe verstandig en stemt ze op Jeff.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe de hele dag al bezig met vragen stellen aan de potentiële managers. Dus haar beloofde stem op Imndinini is nog niet zeker?
Nee... Esther heeft haar de waarheid doen inzien over de slangenkuil en het gejat...quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe de hele dag al bezig met vragen stellen aan de potentiële managers. Dus haar beloofde stem op Imndinini is nog niet zeker?
Isaac gisteren tegen Jeff tijdens de ruzie met Alies: " Dan gebeuren er andere dingen en dat wil je niet."quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens
Babette meer van de tussendoor gesprekken
Isaac is de crisismanager
Ze twijfeltquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat zie ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens
Babette meer van de tussendoor gesprekken
Isaac is de crisismanager
Ik gok erop dat Jeff die conclusie ook al heeft getrokken dat Isaac FEBO isquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac gisteren tegen Jeff tijdens de ruzie met Alies: " Dan gebeuren er andere dingen en dat wil je niet."
Dat klonk echt als een dreigement.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen Jeff : Ik denk dat jij wel kunt winnen, mijn stem heb je wel.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen Jeff : Ik denk dat jij wel kunt winnen, mijn stem heb je wel.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen Jeff : Ik denk dat jij wel kunt winnen, je hebt mijn stem al wel.
![]()
Tis een fladder, als ze maar niet weer veranderd.. Eerst zien dan gelovenquote:
De groep wordt steeds groter.quote:
Misschien dat Nadir weer de andere kant op is gedraaidquote:
Die weet nu waar het eten te halen valtquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien dat Nadir weer de andere kant op is gedraaid
Klopt.quote:
Die krijgt niks van Rupiequote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die weet nu waar het eten te halen valt
Alweerquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:24 schreef engine het volgende:
Mexx laat even haar string aan Martin zien.
Hij zit haar te pesten door in haar neus te graaienquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is irritant aan het doen samen met Mexx...
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
Even snel gekeken
Er bestaat een rijst allergie
Maar specifiek zilvervlies kan ik niet vinden
Hij heeft het meest met Alies,als een soort vader figuur. Kom je aan Alies dan kom je aan Isaac. Zo wou hij ook GJ voor zn bek slaan zei hij tegen Babs ( "relatie" GJ en Alies)quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Jeff die conclusie ook al heeft getrokken dat Isaac FEBO is
Dikke trauma`s.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
Een aantal zijn gechoqueerd door de auto opdracht
ze zal wel balen dat hij geen stijfje krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie Mexx haar slip staan showen aan Martin, wat een de..
Sorry ik geloof Isaac voor geen meterquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft het meest met Alies,als een soort vader figuur. Kom je aan Alies dan kom je aan Isaac. Zo wou hij ook GJ voor zn bek slaan zei hij tegen Babs ( "relatie" GJ en Alies)
ik vind dat hij wel gelijk heeft, ken je grenzenquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Sommige mensen hebben niet de kwaliteiten om aan opdrachten mee te doen. Moeten we als groep niet zeggen, het lijkt ons niet handig als je meedoet, want de kans is groot dat het fout gaat.
ik begin de febo ervan te verdenken dat ze af en toe een bakje vliegen loslaten. Er zijn nu wel meer insecten omdat het warmer is, maar zoveel vliegen kan niet. Daar moet opzet in het spel zijn.quote:
Platte land, dan heb je er altijd meer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik begin de febo ervan te verdenken dat ze af en toe een bakje vliegen loslaten. Er zijn nu wel meer insecten omdat het warmer is, maar zoveel vliegen kan niet. Daar moet opzet in het spel zijn.
Eunice in dit geval. Maar haar allergiën verschillen per dag dus het zal wel goedkomen. Ze heeft gisteren ook gegeten zegt ze.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:41 schreef Charmian het volgende:
Nu halen ze nootjes uit het eten, maar als je allergisch bent dan is dat volgens mij niet voldoende. Mja we zien vanzelf wel of er iemand opeens opzwelt
maar zo veel en geconcentreerd op best wel 1 plekquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Platte land, dan heb je er altijd meer.
En pinda`s zijn geen noten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:41 schreef Charmian het volgende:
ow het is alleen maar een pinda allergie
dat klopt welquote:
I know.quote:
Daar heeft ze zelf ook aan bijgedragenquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy gaat iets in CENTRAAL gooien over 'het gebrek aan respect'
Die krijgt ze dan ook als een boemerang terug.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf ook aan bijgedragen
Dat ziet zij anders geloof ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf ook aan bijgedragen
Zou tijd worden ja, die man ken geen nee=nee. Gisteren met Babette ook al toen ze in bed lag. Vies ventje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:37 schreef pingu66 het volgende:
Gele kaart Martin omdat hij blijft zwaaien met die vieze vloermop voor Mora haar gezicht nadat zij en anderen tig keer roepen Martin houdt op,stop ermee.
Scherpquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien omdat Martin had laten vallen een billenman te zijn..
Van alle kanten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die krijgt ze dan ook als een boemerang terug.
En het boeit haar niks : 'Wij hebben beter ingekocht'quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Hele loods niks te eten en Djedi laat pita broodjes verschimmelen
Snap niet dat zij zo in die broek rondloopt. Alle vetbulten kan je zienquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:37 schreef pingu66 het volgende:
Gele kaart Martin omdat hij blijft zwaaien met die vieze vloermop voor Mora haar gezicht nadat zij en anderen tig keer roepen Martin houdt op,stop ermee.
Djedi heeft wel meer van die trekjes,zoals het lang douchen of alle garnalen pakken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Hele loods niks te eten en Djedi laat pita broodjes verschimmelen
Djedi is of jong en niks gewend of gewoon asociaalquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Djedi heeft wel meer van die trekjes,zoals het lang douchen of alle garnalen pakken.
Wat heeft dat te maken met Martins actie?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat zij zo in die broek rondloopt. Alle vetbulten kan je zien
Zal het nieuwe normaal wel zijn, veel van die jonge meiden daar vind ik ook vadsig of hebben een dikke reet , maar die schamen zich nergens voor, lijken er zelfs wel trots op te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik stem op asociaalquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Djedi is of jong en niks gewend of gewoon asociaal
ook djedi is gewoon een volwassen vrouw.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima lijven, iedereen is anders. Fijn dat meiden met elk figuur er blij mee zijn. Grote winst.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zal het nieuwe normaal wel zijn, veel van die jonge meiden daar vind ik ook vadsig of hebben een dikke reet , maar die schamen zich nergens voor, lijken er zelfs wel trots op te zijn![]()
In mijn tijd zagen de meeste meiden er uit als Sacha en Mirthe
Duidelijk niet gewend om te delen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe oud is Djedi eigenlijk? 19 ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ook djedi is gewoon een volwassen vrouw.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duidelijk niet gewend om te delen.
Ik las dat ze gisteren haar 24 uur wilde aanvragen omdat haar sweater met een vlekje de wasmachine uitkwam en alleen haar moeder kon dat oplossen.
24.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe oud is Djedi eigenlijk? 19 ofzo?
nou neequote:Op maandag 31 oktober 2022 16:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima lijven, iedereen is anders. Fijn dat meiden met elk figuur er blij mee zijn. Grote winst.
Gelukkig heeft Martin een hekel aan pestenquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:37 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ooit eens zei iemand (man) tegen mij 'ik snap niet dat vollere vrouwen wijde kleding aanhebben omdat het zou afkleden, we weten toch wel dat er een dikke kont onder zit'. En gelijk had hij, lekker aandoen waar je je lekker in voelt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Platte land, dan heb je er altijd meer.
Prachtig he. En maar zielig doen en verder roddelen..quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
Maddy roddelt er op haar kantoor lustig op los, zoals een goed onpartijdig manager betaamt
En verdraaid hele verhalen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
Maddy roddelt er op haar kantoor lustig op los, zoals een goed onpartijdig manager betaamt
Met die varkens daar wel hoor.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima lijven, iedereen is anders. Fijn dat meiden met elk figuur er blij mee zijn. Grote winst.
dat begon al voor ze manager was. Tegen het wandaclubje: dat kutwijf gaat uit de kookclub. Ze had het over kenzyquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
Weet niet welke tijd dat was maar meiden als Sacha/ Mirthe hebben een heel normaal figuur hoor, in mijn tijd was iedereen zo en was een figuur als Mexx echt een uitzondering, dan was je echt dikquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:01 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
Helemaal eens. In ‘mijn tijd’ kende ik een paar meiden die er zo uit wilden zien als Sasha, ook al hadden ze een ander figuur. Hele ongelukkige meisjes die een paar jaar van hun leven (no pun intended) vergooid hebben met een figuur willen hebben dat niet bij ze past.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zegt ze .. de vliegen wegslaand van haar toetsenbord..
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy, wat heerlijk voor je dat je termijn er bijna op zit.. Kun je eindelijk stoppen met transparant zijn, overleggen, analyseren, het belang van de groep voorop stellen.
A tot Z,kost geen drol.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik heb nog veel geld over.. nog 400
Ze wil multivitaminen bestellen, gecoacht door Martin.
Gewoon gezond fruit is daar geen optie?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik heb nog veel geld over.. nog 400
Ze wil multivitaminen bestellen, gecoacht door Martin.
Bolletje. commetjequote:Op maandag 31 oktober 2022 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan niet bij de kruidvat bestellen
Bol heeft ze.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan niet bij de kruidvat bestellen
Maf he.. Begin anders even met elke dag de aanbevolen hoeveelheid groente en fruit..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon gezond fruit is daar geen optie?
Ze heeft nog 400 euro.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is met bepaalde zaken best duur
Ze was in beeld.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Martins actie?
OMG.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:09 schreef greysbones het volgende:
Maddy als ik nu om Ima ga
Komt Jeff er nooit achter
Met 32 mensen daar zal je nooit goedkoop inslaan, of 1 pilletje pwquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is met bepaalde zaken best duur
Tis net Nadirquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy moet echt in alles gesouffleerd.. vrij weinig originele gedachten..
en dan toch winnen, fantastischquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:10 schreef Charmian het volgende:
jaaaa allemaal loze stemmen op esther want die wint toch niet
het zou echt briljant zijn..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:10 schreef Charmian het volgende:
jaaaa allemaal loze stemmen op esther want die wint toch niet
Dan gaan ze een leuke maand tegemoet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dan toch winnen, fantastisch
Of exact 1 stem te kort komen .. de stem van JW...quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Graag een paar tegelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer eens tijd dat 'iemand' echt zijn 24 uur gaat aanvragen
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben er bang voorquote:
Wie?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis Jerrold trouwens helemaal niet.. geen seconde meer aan gedacht, tot nu
Rimmenquote:
Korak.quote:
Dus met een beetje mazzel heb jij over een jaar een miljoen, ben je toch een schatje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
Janet had net een week voordat ze de loods in kwam een leuke man ontmoet
Martin is té camerabewust, dus durft niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig waarom Mexx zo vaak en lang bij Martin in en op bed lig te Aaipoezen.. na Bern&Sasje slijmkutten, en KimKraak Marciano aftrekt begin ik een merkwaardige trend te bespeuren
Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al.Stelletjes tellen mee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig waarom Mexx zo vaak en lang bij Martin in en op bed lig te Aaipoezen.. na Bern&Sasje slijmkutten, en KimKraak Marciano aftrekt begin ik een merkwaardige trend te bespeuren
hornymonesquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Exact dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:17 schreef greysbones het volgende:
Martin is dus eigenlijk een bange poepert durft niet tegen Rupert in te gaan .
En super veel geleerd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:18 schreef greysbones het volgende:
Maddy moet alle dingen benoemen die fout zijn gegaan![]()
Dat zou ik ten tijde van een "normale" BB of Utopia wel snappen, maar in deze context hebben geen enkel belang bij kijkers pleasen voor voordeel, kijkers hebben geen enkele stem, en er zijn geen Live-Shows waar ze feedback krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al.Stelletjes tellen mee.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En Martin moet haar nu eerst souffleren wat ze fout heeft gedaan.
Ze voelde zich het 5de wiel aan de wagen als ze bij de stelletjes lag.Dus dan maar op Martin.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou ik ten tijde van een "normale" BB of Utopia wel snappen, maar in deze context hebben geen enkel belang bij kijkers pleasen voor voordeel, kijkers hebben geen enkele stem, en er zijn geen Live-Shows waar ze feedback krijgen
Weer rupie als slang geïdentificeerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alweer uitgesproken tussen Wendy en Kenzy
onze held.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer rupie als slang geïdentificeerd
Dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi voelde zich niet serieus genomen maar neemt gelukkig alle allergieën van de anderen wel serieus
Jij niet alleenquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wordt er echt ongemakkelijk van
Haar uitleg, omdat ze zelf verantwoordelijk was voor menu/inkoop kon ze altijd er omheen iets bedenken. Dus daarom stond het niet op het bord. Meerdere mensen wisten ervan, waaronder KimD, die toen ook zei dat ze het wist.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp Wendy wel. Hoezo heeft Kenzy een allergie voor zilvervliesrijst en heeft ze dit nooit gewoon even op het bord gezet. Raar.
De hele dag alquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jeehh... KimKut is uit bed![]()
[ afbeelding ]
Die is de hele tijd al aan het klussen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jeehh... KimKut is uit bed![]()
[ afbeelding ]
Is ze op gecast.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die éne met last zit daar...
quote:
Ik weet niet... Het is zo net een sekte ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral dat handje op mirthe
Brrr
De kinderen van Ruinerwold.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet niet... Het is zo net een sekte ofzo
Ohhw? is die Loods nog steeds niet af?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is de hele tijd al aan het klussen.
Denk dat Erik in zijn hoofd gewoon doet dat Babette er niet bij zit..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet niet... Het is zo net een sekte ofzo
Al bij de eerste zin wist ik het. Wat win ik?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:28 schreef Aggie46 het volgende:
Wat moet ik zeggen dan?
Wat moet ik vragen dan?
Tegen wie moet ik dat zeggen dan?
Ja maar...ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.
Aan het woord is...tadaaa.....Maddy
Eeuwige roem.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al bij de eerste zin wist ik het. Wat win ik?
Ehhhh.....moet ik nog ff kijken hoor. Zo snel, poeh hee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij valt af.. Aldus Estertje die hem moet bijvoeren met extra kommetjes havermoutquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:27 schreef Benny het volgende:
Nou vind ik Erik sowieso vanaf het begin als iets weg hebben van een vieze pater ofzo. Dat beeld is nooit echt verdwenen. Maakt het er in ieder geval niet minder ongemakkelijk op
Helaas kan ik het morgen niet zienquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:28 schreef engine het volgende:
Dat gaat helemaal fout morgen met de CENTRAAL.
Hij moet eerst nog gemaakt wordenquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, zuur..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helaas kan ik het morgen niet zien
Erik pakt echt wel wat 'ie pakken kan.. is elke ochtend al vroeg op, als eerste in de keuken schooieren..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:32 schreef spapaars het volgende:
Voor Erik mag dit nog uren duren 2 in 1 te pakken.
[ afbeelding ]
Origineel, een verwijzing naar onze manager.. carcrash waiting to happen..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |