quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
En ik lach me suf als rupie binnenkort uit dat blauwe broekje scheurt
moraima zorgt er in ieder geval voor dat Ima niets te kort komt aan eten en snaaien. Dus ik denk dat er toch wel iets van een vriendschap zal zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
Moraima en Ima hebben eigenlijk niks met elkaar
quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
En ik lach me suf als rupie binnenkort uit dat blauwe broekje scheurt
JW moet niet denkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
JW denkt dat KimK en Marciano uit elkaar zijn.
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen plankenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Moeten ze allemaal 1 keer planken?
Alle bewoners?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen planken
Ah ok.. Dat is nogal lang zeker als het niet goed kan..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen planken
Geen ideequote:
Dat konden we gisteravond horenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda weer dom aan t lullen, over de garnalen dat er ook genoeg andere dingen waar.. benieuwd hoe er over dacht als iemand anders het had gepakt
Toen ze zelf asociaal op de kamer aan t eten warenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat konden we gisteravond horen
Iedereen was asociaal en egoïstisch
Zaten allemaal te schranzen bla bla bla
Doen ze expresquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:11 schreef Charmian het volgende:
waarom word ik deze ochtend zo gekweld met dat zelfgenoegzame clubje van wanda of andere mensen die ik niet wil horen of zien
Andere streamquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:11 schreef Charmian het volgende:
waarom word ik deze ochtend zo gekweld met dat zelfgenoegzame clubje van wanda of andere mensen die ik niet wil horen of zien
ik wil gewoon alleen een chill geluidje voor op de achtergrond tijdens het werkquote:
ik wissel als een gekquote:
Denk dat je dan muziekje aan moet zettenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil gewoon alleen een chill geluidje voor op de achtergrond tijdens het werk
nee, geen zin in. Ik wil gewoon een soort van kantooromgeving creëren, een beetje geroezemoes van stemmen. Gesprek martin en moraima is te doen, gaat eigenlijk nergens over.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat je dan muziekje aan moet zetten
Ah zo..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, geen zin in. Ik wil gewoon een soort van kantooromgeving creëren, een beetje geroezemoes van stemmen. Gesprek martin en moraima is te doen, gaat eigenlijk nergens over.
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepjequote:Op maandag 31 oktober 2022 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda weer dom aan t lullen, over de garnalen dat er ook genoeg andere dingen waar.. benieuwd hoe er over dacht als iemand anders het had gepakt
Gisteren rende hij als een speer de trap op naar boven... zonder enige geklaag.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir tegen Isaac : Als ik me weer helemaal goed voel, sluit ik me ook bij jullie aan.
Die rib vast nog natuurlijk...
Zou Djedi dat ook in de Djaily vermeld hebben?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepje
bah
Snapte dat ook niet, waren genoeg andere die het ook misschien wel wilde eten.. daarom was het ook beter geweest.. dat ze twee bakjes van elke gerecht op de tafel zette..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepje
bah
Vooral als je hoort hoe die wanda al de hele ochtend zit te mekkeren op anderen van buiten hun clubje, wat ze allemaal niet goed doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
bah
Die stream zie ik nu, eens zien wat Janet daar mee gaat doenquote:
Feboquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:11 schreef Charmian het volgende:
niet liefquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
Vriend Olivier heeft geroepen dat alicia er voor hem moet zijn
@:Puzziepie
Djedi lust geen vleesquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:24 schreef Charmian het volgende:
eej djedi is toch vegetariër, of alleen als het haar uitkomt?
Jepquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:46 schreef puzziepie het volgende:
Dus er moet een persoonlijk bericht voor Kim gaan komen om haar gerust te stellen
Hij kan het goed onderbouwenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Het klinkt misschien hard, maar het wel een hele mooie manier voor haar om er mee te leren omgaan..
bijzonder dit soort tiepjes, ik ken ze ook, eten geen vlees maar wel knakworstjes en zo en noemen zich vegetariërquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi lust geen vlees
De structuur moet zij van
quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel fijn dat ze zoveel steun heeft aan Ciano.
Narcist. Punt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
Het is toch te belachelijk voor woorden dat Jeff met haar praat en ciano zich weinig bekommerd om haar
Dat had ze dan moeten bedenken voor ze zich voor maximaal een jaar vastlegdequote:Op maandag 31 oktober 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Dingen die ze heeft gezegd zitten echt in m'n kop. Ze heeft gezegd dat ze echt in een gat gaat vallen als ik weg ben, zeker na 2 maand. En dat is het nu ....En jullie zeggen, ze gaat wel door, maar jullie kennen haar niet. Zij gaat niet door..
Had ik het toch goed verstaan. Waarschijnlijk doelt Djedi op Jeff.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
Van djedi moet ze opletten bij wie ze huilt
quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Hoe verandert iets weten iets aan de situatie?
KimK : Als ik weet dat het goed gaat, heb ik meer rust. Als ik weet dat het niet goed gaat, ben ik weg.
Jepquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed verstaan. Waarschijnlijk doelt Djedi op Jeff.
Wat zij at waren vegetarische knakworstenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
bijzonder dit soort tiepjes, ik ken ze ook, eten geen vlees maar wel knakworstjes en zo en noemen zich vegetariër
Dat vind ik wel kort door de bocht. Volgens mij praten ze enorm veel in bed.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
Het is toch te belachelijk voor woorden dat Jeff met haar praat en ciano zich weinig bekommerd om haar
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kort door de bocht. Volgens mij praten ze enorm veel in bed.
Dat Jeff er nu 5 minuten aan besteedt is toch iets heel anders.
ik heb het over mensen die ik kenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat zij at waren vegetarische knakworsten
Het feit dat ze gelijk in huilen uitbarst als Jeff vraagt hoe het er mee gaat, doet mij toch vermoeden dat ze die emotie niet ergens anders kwijt kon.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kort door de bocht. Volgens mij praten ze enorm veel in bed.
Dat Jeff er nu 5 minuten aan besteedt is toch iets heel anders.
Ze werden visueel aangerand tijdens het boksen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
Nadir blijft een viespeuk
Volgens Wanda
Was wel gister iemand die vond dat er vaker centraal moet komen : 1x in de week is te weinigquote:
Terwijl er werkelijk niks besproken wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was wel gister iemand die vond dat er vaker centraal moet komen : 1x in de week is te weinig
Met deze manager al helemaal nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl er werkelijk niks besproken wordt.
Wel een kut geluidquote:
Even heel kortquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit even in een call, maar zie weinig actie nog .. is er nu echt alarm?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen iemand buiten de slaapkamer duwen en de deur dichthouden ?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen iemand buiten de slaapkamer duwen en de deur dichthouden ?
Watquote:
Lijkt me wel heel grappigquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat… beetje reuring in de tent.
Hij leest mee!quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern stelt het ook voor de grap voor : Zoe buiten de deur houden ... gele kaart!
Of Berendquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eliminatie zou wel chaos veroorzaken nu. Maar het is natuurlijk geld. Zeker omdat Alicia al met 1 been buiten de poort staat.
Zou haast wel denken iddquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel iets te maken hebben met dat planking.
haha.. dat zou wel hard zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel iets te maken hebben met dat planking.
Valt wel mee hoor. Berend doet ook dingenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:19 schreef Silves het volgende:
Elke keer als ik kijk, ligt die berend, of zit onderuit gezakt, of hangt ergens aan, wat een sjagrijn, met het smoesje ik voel me niet goed, ja halve nacht opblijven en zijn snacks aan het vreten..en overdag is hij ziek.
Die begint ook erg in zichzelf te geloven dat kind, zeker na afgelopen vrijdagavond.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kenzy zit te kijken vanaf haar bed alsof ze vanaf dr troon naar haar gepeupel zit te kijken.
Zeuren voornamelijk de laatste dagenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Berend doet ook dingen
Ja, daar valt ook het masker af. Zag je die grijns?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die begint ook erg in zichzelf te geloven dat kind, zeker na afgelopen vrijdagavond.
Ik zag meerdere grijnzen. Ze kan Jeff niet krijgen dus ze is een beetje geïrriteerd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daar valt ook het masker af. Zag je die grijns?
Wat moet ik toch zonder jouquote:
Jeff ook trouwens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Marciano vind dat Maddy rood had moeten gaan staan
Heb daar echt zo’n hekel aan. Zou haast een klacht indienenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert en Moraima mogen weer in het papiaments kletsen...
Ik heb op insta gereageerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb daar echt zo’n hekel aan. Zou haast een klacht indienen
Hij denkt dat ze een spel opdracht hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
Is er bekend, waarom Marciano een witte zakdoek om zijn rechter bovenarm draagt?
Jup!quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
Is er bekend, waarom Marciano een witte zakdoek om zijn rechter bovenarm draagt?
Wat houdt die zakdoek dan in?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze een spel opdracht hebben
Kreeg je antwoord ?quote:
Wit spelquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga verdien opdracht weer missen.. maar lees later wel terug![]()
haah.. echt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wit spel
Rood eliminatie
Zijn strijders zakdoek
Ze heeft wel een punt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK nu zeiken op Maddy dat er geen terugkoppeling is gekomen dat er geen eten is besteld.
Omdat het een man is van 43 die zich gedraagt als een 15-jarige.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
Echt mijn broek zakt nog altijd af van haar.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Maddy wil weer iedereen zakgeld geven![]()
![]()
Echt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt mijn broek zakt nog altijd af van haar.
Lig in een deuk als het een eliminatie is.
Ze zijn nl nu al het geld al weer bijna aan het uitgeven
Degene die zich stoort aan andere mensen tijden centraalquote:
Altijd en immerquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Martin doet echt vet kinderachtig met z’n papiertje
30 minutenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:36 schreef Ebinas het volgende:
Hoe lang hebben ze?
Voorlopig geen gezamelijk overleg
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:36 schreef engine het volgende:
Ze trekken alvast zoveel mogelijk uit de mini.
Of om en omquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou de kleintjes overhouden om er op het eind tussen te proppen
Je kunt achter een hele boel uit halen om meer ruimte te creeerenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:36 schreef engine het volgende:
Ze trekken alvast zoveel mogelijk uit de mini.
Dan ga je er van uit dat ze er allemaal in zouden kunnen dat denk ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
Tactisch gezien zou berend en Moraima als eerste laten instappen
Deelnemerquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Deelnemer
1-10 20 euro pp 200,-
11-15 30 euro pp 150,-
16-20 40 euro pp 200,-
21-25 50 euro pp 250,-
26-32 75 euro pp 525
levert op.
In mijn mini kan die er uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kun de achterbank er niet uit of plat in dit model?
Moirenda op Dedjiquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou niet van klein naar groot gaan.. want dan plet je die kleintjes
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Deelnemer
1-10 20 euro pp 200,-
11-15 30 euro pp 150,-
16-20 40 euro pp 200,-
21-25 50 euro pp 250,-
26-32 75 euro pp 525
levert op:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef D. het volgende:
Ik stel voor dat deelnemer 26 t/m 32 als eerste instappen
En aangezien je ze toch niet allemaal in die auto krijgt ,zou ik de dikste mensen al weglatenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou de kleintjes overhouden om er op het eind tussen te proppen
Ik ook niet. Eerste grotere, de kleintjes prop je er daarna wel bij. En Morisma en Berend gewoon overslaanquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou niet van klein naar groot gaan.. want dan plet je die kleintjes
Das nog geen vetpotquote:
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eerste grotere, de kleintjes prop je er daarna wel bij. En Morisma en Berend gewoon overslaan
Alles moest dicht, dus ik acht die kans klein.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al gekeken of er ook plaats is onder de motorkap?
Niemand luistert. Die manager zou nu de rol moeten pakkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt toch.
Enige die nu wat probeert is Marciano
Die heeft straks d'r excuus paraat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand luistert. Die manager zou nu de rol moeten pakken
Dan ken je deze groep nog nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Als het bij BB Australia lukt, dacht zelfs een kleiner autootje, dan moet dit ook gewoon lukken.
Hij heeft hongerquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:45 schreef Ebinas het volgende:
Mag het een lul wezen vaak.
Maar hij doet nu echt zijn best.
(Marciano)
Opmerkingen van anderen horen die een zachte stem hebben of niet worden gehoord en daarna dat gebundeld presenteren met een harde stem alsof het zijn idee is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weet het altijd heel goed achteraf.
Zie je nu ook weer gebeuren.
Kijkt toe, handen in de zakken, lippen stijf op elkaar
Hij wil eten he...quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:45 schreef Ebinas het volgende:
Mag het een lul wezen vaak.
Maar hij doet nu echt zijn best.
(Marciano)
die is de enige die zinnige dingen zegtquote:
We kunnen zo aftellen als het gedaan isquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opmerkingen van anderen horen die een zachte stem hebben of niet worden gehoord en daarna dat gebundeld presenteren met een harde stem alsof het zijn idee is.
wat is er dan mis mee om er iets aan te doen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
goffer denk dat je nog gelijk hebt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |