quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
En ik lach me suf als rupie binnenkort uit dat blauwe broekje scheurt
moraima zorgt er in ieder geval voor dat Ima niets te kort komt aan eten en snaaien. Dus ik denk dat er toch wel iets van een vriendschap zal zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
Moraima en Ima hebben eigenlijk niks met elkaar
quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
En ik lach me suf als rupie binnenkort uit dat blauwe broekje scheurt
JW moet niet denkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
JW denkt dat KimK en Marciano uit elkaar zijn.
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen plankenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Moeten ze allemaal 1 keer planken?
Alle bewoners?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen planken
Ah ok.. Dat is nogal lang zeker als het niet goed kan..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten uiteindelijk 5 minuten kunnen planken
Geen ideequote:
Dat konden we gisteravond horenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda weer dom aan t lullen, over de garnalen dat er ook genoeg andere dingen waar.. benieuwd hoe er over dacht als iemand anders het had gepakt
Toen ze zelf asociaal op de kamer aan t eten warenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat konden we gisteravond horen
Iedereen was asociaal en egoïstisch
Zaten allemaal te schranzen bla bla bla
Doen ze expresquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:11 schreef Charmian het volgende:
waarom word ik deze ochtend zo gekweld met dat zelfgenoegzame clubje van wanda of andere mensen die ik niet wil horen of zien
Andere streamquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:11 schreef Charmian het volgende:
waarom word ik deze ochtend zo gekweld met dat zelfgenoegzame clubje van wanda of andere mensen die ik niet wil horen of zien
ik wil gewoon alleen een chill geluidje voor op de achtergrond tijdens het werkquote:
ik wissel als een gekquote:
Denk dat je dan muziekje aan moet zettenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil gewoon alleen een chill geluidje voor op de achtergrond tijdens het werk
nee, geen zin in. Ik wil gewoon een soort van kantooromgeving creëren, een beetje geroezemoes van stemmen. Gesprek martin en moraima is te doen, gaat eigenlijk nergens over.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat je dan muziekje aan moet zetten
Ah zo..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, geen zin in. Ik wil gewoon een soort van kantooromgeving creëren, een beetje geroezemoes van stemmen. Gesprek martin en moraima is te doen, gaat eigenlijk nergens over.
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepjequote:Op maandag 31 oktober 2022 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda weer dom aan t lullen, over de garnalen dat er ook genoeg andere dingen waar.. benieuwd hoe er over dacht als iemand anders het had gepakt
Gisteren rende hij als een speer de trap op naar boven... zonder enige geklaag.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir tegen Isaac : Als ik me weer helemaal goed voel, sluit ik me ook bij jullie aan.
Die rib vast nog natuurlijk...
Zou Djedi dat ook in de Djaily vermeld hebben?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepje
bah
Snapte dat ook niet, waren genoeg andere die het ook misschien wel wilde eten.. daarom was het ook beter geweest.. dat ze twee bakjes van elke gerecht op de tafel zette..quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het toppunt van asociaal gedrag, Alle garnalen uit een gerecht plukken en dan uit het zicht gaan zitten opeten....en het dan ook nog trots gaan zitten vertellen aan een select groepje
bah
Vooral als je hoort hoe die wanda al de hele ochtend zit te mekkeren op anderen van buiten hun clubje, wat ze allemaal niet goed doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |