Beterschap! Dat je zo snel al geopereerd wordt... fijn dat dat dan meteen achter de rug is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook heftig nieuws. Ik word vandaag nog geopereerd. Een verkleving tussen de dikke darm en dunne darm, waardoor mijn darmen niet goed werken
Heftig voor je! Hopelijk ben je na de operatie klachtenvrijquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook heftig nieuws. Ik word vandaag nog geopereerd. Een verkleving tussen de dikke darm en dunne darm, waardoor mijn darmen niet goed werken
Greppel om het veld. Komt nog uit de tijd dat er een gracht rond het kasteel lag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wie heeft bedacht dat de boarding op die manier lager ligt dan het veld
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wilde hier juichen om het doelpunt van Ajax, maar kwam de SC binnen met het afschuwelijke ‘nieuws’ van Greys en moest meteen huilen![]()
![]()
Alsof je hart uit je lijf wordt gerukt.
Oh wat heb ik met je te doen @:Greys
Dikke knuffel voor jou en veel sterkte gewenstquote:
Ook sterkte voor jou. Hopelijk is de operatie geslaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om vervolgens 3 maanden later van Arsenal te winnen. Blijft een rare sport, dat voetjebalquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Toch pijnlijk dat PSV verloor van de ploeg die uiteindelijk het slechte resultaat ooit in de poulefase behaald heeft.
dit is wel heel treurigquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
https://www.elle.com/nl/l(...)mol-2023-kandidaten/
Kansloos zulke clickbait
Nietquote:
Voetjebal is dan ook helemaal geen sport!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om vervolgens 3 maanden later van Arsenal te winnen. Blijft een rare sport, dat voetjebal
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voetjebal is dan ook helemaal geen sport!
Jij kunt altijd zo goed je gevoel beschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zo dat m'n hart letterlijk pijn doet, niet alleen figuurlijk. Heb na de dood van m'n Griek zó hard en lang moeten huilen dat ik vergat adem te halen, raakte ervan in paniek. Kon niet meer stoppen met huilen. En daarna ook Bietje nog. Weer paniek. Puur ook door het gevoel 'ik kan ze nooit meer aanraken en ze komen nooit meer terug en ik kan niet omgaan met nooit meer'. Dat heb ik nog steeds wel eens per dag. Ik ga gewoon naar m'n werk maar als ik dan thuiskom en er is dan een lege woonkamer schrik ik er nog steeds elke dag van.
Ik lees nu het boek "Dan neem je toch gewoon een nieuwe" van Antoinette Scheuldeman. Dat gaat over haar eigen verdriet en paniek toen haar hond dood ging maar ook ervaringen van bekenden en dierenartsen hierover enzo. Dat helpt een beetje, want zij kon bv pas na een half jaar haar autoraam aan de binnenkant wassen omdat ze de neusvegen van haar hond die daar nog op zaten niet kwijt wilde. Zulke dingen heb ik ook. En zij had een paniekaanval in het crematorium, dat ze haar hond niet in de koelcel wilde. Ik had exact dat ook. Dus als je leest dat anderen dat ook hebben voel je je minder 'gek', of overdreven.
Het waren echt m'n grote liefdes. En ik kan eigenlijk niet zonder ze. Maar het moet en ik doe m'n best en erover mogen praten en vertellen helpt ook dus bedankt voor het aanhoren.![]()
PS ik hoop voor je dat ze winnen en zo te zien lukt het!
Volgens de Nederlandse Wet geluidhinder is het nog tot 7:00 uur nacht, tijd genoeg nog om wat leven in deze nachtelijke brouwerij te brengen.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Wat een rust voor een doordeweekse nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |