Oh, da's wel spannend! Hopelijk gaat het allemaal soepel en vlekkeloosquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook heftig nieuws. Ik word vandaag nog geopereerd. Een verkleving tussen de dikke darm en dunne darm, waardoor mijn darmen niet goed werken
Sterkte en succes.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook heftig nieuws. Ik word vandaag nog geopereerd. Een verkleving tussen de dikke darm en dunne darm, waardoor mijn darmen niet goed werken
Oh nee toch, van harte beterschap! Heeft dat ook te maken met de klachten die je de afgelopen dagen had?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte! Succes met de operatie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh nee toch, van harte beterschap! Heeft dat ook te maken met de klachten die je de afgelopen dagen had?
Heel veel sterkte!![]()
Dit is niet hoe je een dag wilt beginnen of eindigen. Je wilt het gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dank je. Ik had het me wel anders voorgesteld deze dag
Oeiquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel succes en sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh ik lees het nu pas. Wat erg, ik begrijp je verdriet. Sterkte en misschien komt er toch weer, als je er aan toe bent, een hondje op je pad! Maar wat een gemis he? Ach die Biet en de Griek,ik zie steeds die grappige foto's voor mij die je hier liet zien.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:34 schreef Greys het volgende:
Ik spring hier toch maar even in het diepe. Geen idee wie het al hadden meegekregen maar ik raakte onlangs binnen 2 maanden allebei m'n honden kwijt. Grote Griek moest ik laten inslapen met al haar kwalen en pijn, ze was pas zes. Alles al jaren geprobeerd qua behandelingen, anti-pijn prikken maandelijks, supplementen etc. En kleine Biet van twaalf crashte 2 maanden daarna volledig, haar hele lijfje gaf het op, hart en nieren en ze haalde nog net aan de dierenarts.
Zoals de meesten hier weten waren de B's m'n hele leven zo ongeveer. Ik hield zo veel van ze. Alles draaide om m'n honden zo ongeveer. En nu ze er niet meer zijn is m'n hart stuk en m'n leven behoorlijk leeg en kut. Het is nu een maand geleden dat Bietje dood ging en toen had ik nul honden meer en er is nog niet één dag geweest dat ik er niet om gehuild heb sindsdien. Ze waren voor mij niet 'maar een hond'.
Dat komt allemaal vast weer goed ooit, dat weet ik, maar het valt me nog heel zwaar en ik klamp me nu zo ongeveer vast aan alles dat ook maar een béétje leuk, licht, mooi en positief is. Dus vergeef me als ik misschien wat over-enthousiast reageer op bv Songfestivalnieuws, ik heb dat nodig. Al was ik natuurlijk wel veel vaker positief en hyper met ESF-nieuws haha, ik heb het nu extra nodig om licht te blijven zien en voorpret en verheugingen te hebben. Anders zak ik te ver weg in m'n verdriet.
Dus dat even ter info. Ik had het al eerder willen zeggen maar het voelt toch altijd een beetje als aandachtshoeren met verdriet. Zo is het niet bedoeld. Het leek me goed even te delen wat er speelt en of iedereen dat een píetsie in het achterhoofd wil houden als ik wat overdreven positief lijk de komende tijd. Dat komt omdat ik dat nu meer dan ooit nodig heb en niemand moet zich verplicht voelen dan zelf ook positief te doen. Ik heb het alleen nodig dat ik het zélf af en toe even ben.![]()
Ze waren m'n grote liefdes. Bietje en de Griek. Daarvoor had ik Bink en nu heb ik voor het eerst in 27 jaar (m'n hele volwassen leven zo ongeveer) geen hond meer. Misschien ooit weer, maar eerst maar eens even het verdriet wat laten slijten. Ze waren zó leuk. En lief. En grappig.
[ afbeelding ]
Oei, klinkt pijnlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel sterkte & succes voor de operatie!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
He getverderrie. Sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |