Ik ook, al een paar weken. Lege blik in zijn ogen ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
Vind Jappie er nog steeds slecht uitzien
Berend ziet er ook slecht uit, morgen bloed prikkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
Vind Jappie er nog steeds slecht uitzien
Kan daar geen sambal bij?quote:
Ja die mist wel wat voedingstoffen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, al een paar weken. Lege blik in zijn ogen ook.
Hij heeft wel een hoop bakjes om leeg te likken straksquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zou leuk zijn als Erik zometeen start met een voedselgevecht
Alles kan, maar is bij Thais niet echt noodzakelijkquote:
Nam prik.quote:
Is Mandy ziekquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laar van Mandy. Dat alles goed gaat.
Dat zou dan toch contact met d e buitenwereld worden.
Berend is wel de hele avond deel van de nacht actief geweestquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend ziet er ook slecht uit, morgen bloed prikken
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef spapaars het volgende:
Staan daar een hoop aflikbakjes voor Erik.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zou leuk zijn als Erik zometeen start met een voedselgevecht
Geen optie dus...Als ze wil weten of het goed gaat, gaat ze lekker die poort uit. Geen bericht, goed berichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laar van Mandy. Dat alles goed gaat.
Licht autistisch.quote:
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laat van Mandy. Dat alles goed gaat.
Welnee.quote:
Dat ligt er nogal aan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar is bij Thais niet echt noodzakelijk
Kan dan dinsdag pas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.
Me2quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.
Hij zou donderdag onderzocht worden , weet niet of dat is gebeurdquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is wel de hele avond deel van de nacht actief geweest
Weet niet wat voor een ritme hij normaal heeft ?
En donderdag was de dokter toch geweest ?
Drama queeeeen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Kim inmiddels onder de dekens. Ciano komt haar toch troosten.
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd misquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef Aggie46 het volgende:
"Zo, ik kom mijn bed niet meer uit.".
Leuk voor Marciano ook.
Ja terecht ook. Doe die act een uur later als alles op is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is nergens te bekennen ow ja bij Martin ipv vriendin KimK
Helaas pindakaasquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd mis
En hij had er zoveel trek in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd mis
Ik snap het probleem ook nietquote:
Ja hoor prima.quote:
Ik snap helemaal niets van dat rare gedoe van haarquote:
Zat niet bij de prijs inbegrepenquote:
Die is bij Kimquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zie ik niet meer, die heeft toch voor Thais gekozen
Nope.quote:
Niets?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap helemaal van dat rare gedoe van haar
Gelijk heeft die, veel kan hij toch niet doen..quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zie ik niet meer, die heeft toch voor Thais gekozen
Een kratje Chang erbij was wel leuk geweestquote:
Dan komt t vast goed met KimKquote:
Ik zag een leeg bed, dus ik dacht dat hij hem gepeerd wasquote:
De FEBO heeft hem vast gesommeerd in de SLquote:
Het is een kunstquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is ook overal hè
Hoe doet die man het toch
Bleh vies bier datquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Een kratje Chang erbij was wel leuk geweest
Dat is zo gek toch niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
In wat.. 10 minuten je bord leeg
quote:
Dacht dat ze moest niezen, maar had geluid ook niet aanquote:
Ik ben sloomquote:
Net zo echt als hijquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig zegt Isaac fakeboi dat Kim echt is
Ik vind Kim een dramaqueenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Ciano een lummel.
Maar hij brengt toch eten voor haar naar boven.
Terwijl ze had gezegd dat ze geen eten hoefde.
Ook waarquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Kim een dramaqueen
Om het etentje van meerdere mensen te verpesten
Zodat hij met een onbezwaard hart beneden kan gaan etenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Ciano een lummel.
Maar hij brengt toch eten voor haar naar boven.
Terwijl ze had gezegd dat ze geen eten hoefde.
Goede positiequote:
en als Kim het niet opeet heeft hij in ieder geval nog een lekker snackie vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat hij met een onbezwaard hart beneden kan gaan eten
Tuurlijkquote:
Nja sommige scheppen al voor de tweede keer op, terwijl een paar dus nog met eerste portie bezig zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef engine het volgende:
Wanda nu al ontevreden over hoe het eten verdeeld is
Ze kiezen er zelf voor om op de kamer te gaan zitten Miepen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja sommige scheppen al voor de tweede keer op, terwijl een paar dus nog met eerste portie bezig zijn
Zo gaat dat bij een lopend buffet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja sommige scheppen al voor de tweede keer op, terwijl een paar dus nog met eerste portie bezig zijn
Ja Wanda gaat daar boven bij die jankerd zitten...ze had ook gewoon op kunnen scheppen net als de rest.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je kan ook wachten tot iedereen zijn 1ste bord eten op heeftquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor om op de kamer te gaan zitten Miepen.
Ik vind het ietwat onbeschoftquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij een lopend buffet.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef Flory het volgende:
Wanda alweer geroddel over beneden [ afbeelding ]
Maar dan is er meer dan wat ze nu hebben en kunnen ze als ze niet genoeg hebben gehad nog langs de macquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij een lopend buffet.
Heeft ze nu dus gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Wanda gaat daar boven bij die jankerd zitten...ze had ook gewoon op kunnen scheppen net als de rest.
Als 1 schaap over de Dam isquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je kan ook wachten tot iedereen zijn 1ste bord eten op heeft
Jij snapt het.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan is er meer dan wat ze nu hebben en kunnen ze als ze niet genoeg hebben gehad nog langs de mac
Ze voelt zich niet kut genoeg om niet te kunnen etenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat die trut op bed ligt te eten.
Aandacht en de sfeer verzieken..quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat die trut op bed ligt te eten.
Erik schuld dusquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als 1 schaap over de Dam is
In dit geval Erik
Die heeft altijd wel ergens op of aanmerkingen op.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef engine het volgende:
Wanda.quote:
KimD is niet oprecht en snugger waarbij het bovendien allemaal egoïsten zijn daarquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef engine het volgende:
quote:
Terwijl er geen schepje rijst op haar bord ligtquote:
Voor het op is?quote:
Stift.quote:
quote:
ongelofelijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of er geen vlees is.
Er is kip, maar dat is overal tussen uit geplukt
Daar heb ik zo’n hekel aan mensen die vissen uit het etenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of er geen vlees is.
Er is kip, maar dat is overal tussen uit geplukt
Ze is de kamer amper uit en hoppa meteen weer afzeikenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy komt binnen en gelijk kille sfeer
Beetje ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Inmiddels vijf dames op de kamer aan het vreten. Beetje onbeschoft.
Nadir over de kroepoek??quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Poesjuh het volgende:
Janet net: ik zit vollll maar ga toch voor een 2e ronde
Maddy heeft ruzie met iemand
dat vind ik wel meevallen. Sommigen hebben hun eerste bord loeivol geladen, als je daar op moet gaan wachten als jij voor de eerste ronde gewoon netjes hebt opgeschept.quote:
Gezellig samen eten.quote:
Echt zo'n enorm groep egoistequote:Op zondag 30 oktober 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heb ik zo’n hekel aan mensen die vissen uit het eten
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Djedi: Ik heb de garnalen er uit gevist, niemand anders heeft garnalen gehad
Asociaal gewoon ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Inmiddels vijf dames op de kamer aan het vreten. Beetje onbeschoft.
Dat vind ik ook onbeschoft, doe even normaal dan kan iedereen er van genieten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen. Sommigen hebben hun eerste bord loeivol geladen, als je daar op moet gaan wachten als jij voor de eerste ronde gewoon netjes hebt opgeschept.
Je zal toch in zo'n loods een jaar lang moeten zittenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stel egoïstenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je zal toch in zo'n loods een jaar lang moeten zitten
Is dat vanavond nog?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik kan zich op gaan maken voor centraal
En maar over een ander zeurenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
In plaats van een tweede ronde kunnen ze ook gewoon nadenken en het morgen eten
Kan niet echt ontcijferen wat ze nu aan het eten zijn. Denk dat het toch met name Pad Thai is.quote:
Het is gratis en voorlopig de laatste maaltijdquote:
Ja iedereen weet dat je altijd over houdt ... maar nee het moet natuurlijk op ... anders steelt Ima en consorten het welquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
De meerderheid had besloten dat ze los zouden gaan en niet wilde bewaren, er was iemand die de helft wilde bewaren maar dat mocht niet. Gewoon doorgaan tot iedereen vol zit en dan zien ze wel wat over is, dat was het plan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy moet straks maar even zijn broekzakken controlerenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het is gratis en voorlopig de laatste maaltijd
Voornamelijk rijst.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meerderheid had besloten dat ze los zouden gaan en niet wilde bewaren, er was iemand die de helft wilde bewaren maar dat mocht niet. Gewoon doorgaan tot iedereen vol zit en dan zien ze wel wat over is, dat was het plan.
Nu maar hopen dat er niet een saté prikker tussen de tanden/kiezen afbreektquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef Flory het volgende:
Lekker de saté prikkers als tandenstokers gebruiken
Rupie is keihard zijn eigen glazen aan het ingooien vandaag.. maakt met de halve loods bonjequote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef Poesjuh het volgende:
Ruppert is nu maddy publiekelijk in de zeik aant zetten dat ze n dief zou zijn van haar eigen bewaarde blikje cola en die fles sinas die al 3 weken in kantoor staat pff...
Misselijk ventje die rup
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maddy moet straks maar even zijn broekzakken controleren
Kunnen ze niet, dat weet je nu toch welquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zou geinig zijn als ze een paar satestokjes vindt.
Hij douwt het door je strotquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Erik over te veel opscheppen.
Blijven zitten tot je het op hebt.
Je douwt het gewoon door je strot
Ook laatste toen ze een lekker ontbijt had gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice geniet volgens mij nog het meest.
Erikquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wie gaat eigenlijk zo die teringzooi opruimen, al die bakkies die overblijven en die borden overal
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me niet voorstellen dat ze lekker gegeten hebben met dat geschrans
Ze is helemaal blij met wat simpele groente.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook laatste toen ze een lekker ontbijt had gemaakt
Oh ja want die wil nog likkenquote:
Daar ging het ook niet om.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
vent????quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie is keihard zijn eigen glazen aan het ingooien vandaag.. maakt met de halve loods bonje
Tis dat het een vent is anders zou je denken dat hij ongesteld is
Mooi om te zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is helemaal blij met wat simpele groente.
Ik ben klaar met uinicequote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is helemaal blij met wat simpele groente.
Tuurlijk niet want het moest snel snel snel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze zelf wel toch, water en ranja/siroop etcquote:
Maddy ligt al met een volgevreten pens op de bankquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja want die wil nog likken![]()
En ik vermoed dat er straks veel met buikpijn zijn door dat geschrans
Erik heeft het veel over zich zelfquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt in 1 maaltijd alle kilo’s eraf te eten
Die heeft ook wel een redelijke obsessie met zijn gewicht
Anderen waren ook wel afgevallen maar die begonnen met overgewicht ..
Nou Erik ik denk dat Jappie geen overgewicht had
Nog geen half uurquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want het moest snel snel snel.
in minder dan 3 kwartier klaar.
En gezellig dat het wasquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om.
Het ging om de gezelligheid
komt nu met een bord de slaapkamer binnen lopen, toch niet op de bank gaan liggen dan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy ligt al met een volgevreten pens op de bank
Je moet wel bunkeren want anders is het op.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want het moest snel snel snel.
in minder dan 3 kwartier klaar.
Echt belachelijk.De borden worden al afgeruimd.quote:
volgens mij wel, van maddie en die ligt nu dus op bed, bank zeker niet lekker genoeg om uit te buikenquote:
Echt gezellig ditquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt belachelijk.De borden worden al afgeruimd.
Erik gaat afwassen.
Nou jaaa, ze zei dat ze op de bank ging liggen, heeft ze een bord voor zichzelf?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
komt nu met een bord de slaapkamer binnen lopen, toch niet op de bank gaan liggen dan.
Dat dus.Zo niet mijn stijl.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je moet wel bunkeren want anders is het op.
Ze hebben langer zitten wachten dan zitten eten 🤣🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt belachelijk.De borden worden al afgeruimd.
Erik gaat afwassen.
Volgens mij gaf ze het aan kim k en zie nu nog wanda oh en ook kim k nog eten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou jaaa, ze zei dat ze op de bank ging liggen, heeft ze een bord voor zichzelf?
quote:
Goed mens is Maddyquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ze het aan kim k en zie nu nog wanda oh en ook kim k nog eten.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat de nacht overleeft
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vast wel tochquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou moeten lukken ja, zou, want ben benieuwd wie vannacht nog even wat gaat nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ik zag ook nog heel veel witte bakken
Daar kunnen ze prima van eten morgen.
Man3quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef IkFok het volgende:
nog niet eens afgekoeld en Erik zet het zo de koelkast in
Na zo`n maaltijd heb je vaak na een paar uur weer trek.quote:
Nou wie houdt de nachtstreams even in de gaten ?quote:
Present.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wie houdt de nachtstreams even in de gaten ?
Pakken ze maar wat andersquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na zo`n maaltijd heb je vaak na een paar uur weer trek.
Haha zullen we een rooster maken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wie houdt de nachtstreams even in de gaten ?
Beter van wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
Erik zet het meteen in de koelkast
Misschien even koud laten worden ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |