Ik ook, al een paar weken. Lege blik in zijn ogen ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
Vind Jappie er nog steeds slecht uitzien
Berend ziet er ook slecht uit, morgen bloed prikkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
Vind Jappie er nog steeds slecht uitzien
Kan daar geen sambal bij?quote:
Ja die mist wel wat voedingstoffen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, al een paar weken. Lege blik in zijn ogen ook.
Hij heeft wel een hoop bakjes om leeg te likken straksquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zou leuk zijn als Erik zometeen start met een voedselgevecht
Alles kan, maar is bij Thais niet echt noodzakelijkquote:
Nam prik.quote:
Is Mandy ziekquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laar van Mandy. Dat alles goed gaat.
Dat zou dan toch contact met d e buitenwereld worden.
Berend is wel de hele avond deel van de nacht actief geweestquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend ziet er ook slecht uit, morgen bloed prikken
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef spapaars het volgende:
Staan daar een hoop aflikbakjes voor Erik.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zou leuk zijn als Erik zometeen start met een voedselgevecht
Geen optie dus...Als ze wil weten of het goed gaat, gaat ze lekker die poort uit. Geen bericht, goed berichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laar van Mandy. Dat alles goed gaat.
Licht autistisch.quote:
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda stelt voor dat ze achter (febo) een berichtje door laat van Mandy. Dat alles goed gaat.
Welnee.quote:
Dat ligt er nogal aan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar is bij Thais niet echt noodzakelijk
Kan dan dinsdag pas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.
Me2quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.
Hij zou donderdag onderzocht worden , weet niet of dat is gebeurdquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is wel de hele avond deel van de nacht actief geweest
Weet niet wat voor een ritme hij normaal heeft ?
En donderdag was de dokter toch geweest ?
Drama queeeeen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Kim inmiddels onder de dekens. Ciano komt haar toch troosten.
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd misquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef Aggie46 het volgende:
"Zo, ik kom mijn bed niet meer uit.".
Leuk voor Marciano ook.
Ja terecht ook. Doe die act een uur later als alles op is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is nergens te bekennen ow ja bij Martin ipv vriendin KimK
Helaas pindakaasquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd mis
En hij had er zoveel trek in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loopt zo zijn Thaise maaltijd mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |