SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is amper 18:00 en al pikkedonker. Echt geweldig dat wintertijd
Heerlijk! Eindelijk! Lampjes aan en genieten van de herfst. Nu nog de temperatuur eens een keertje flink omlaag en wat wind.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel vroeg donker idd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
waarvan?quote:
Waarom ga je dan ook naar een bloedhete plek als je daar overduidelijk niet van houdt…?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
De airco in de auto kan het ook nauwelijks nog aan. Feest.
Ik hou vast aan de paar runs die nog vertrouwen hebben in het hoogquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat de eind van de week nat gaat worden, maar koud is het zeker niet voor de tijd van het jaar.
Omdat het wat kut zou zijn om mijn vriendin alleen te laten gaan naar familie en dergelijken, voor het eerst in een (Nogal heftig) jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar een bloedhete plek als je daar overduidelijk niet van houdt…?
Je ziet mij toch ook niet op vakantie gaan naar fucking Lapland?![]()
Gelukkig is het niet zo erg als in Londenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Of Svalbard.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo erg als in Londen
MaAr AnDeRs iS hEt Zo LaAt LiChTquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Tijd uurtje verzetten is wel de beste oplossing. En de jetlag huilers kunnen de tijd in de middag verzettenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:22 schreef Resistor het volgende:
Heerlijk dat het 's ochtends weer wat eerder licht is. Helpt met het wakker worden.
Bij ingaan van de zomertijd is het weer prettig dat het niet te vroeg licht wordt, zo dicht mogelijk tegen 7:00 licht, maar niet voor 6:00, is het prettigste voor mij
Ik heb het de hele week al als ik in de avond ergens heen moet. Strontvervelendquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die vieze natte ramen in de ochtend heb ik echt niet gemist.
Volgens mij heb jij het over de auto?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het de hele week al als ik in de avond ergens heen moet. Strontvervelend
Ramen zijn ramenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over de auto?
De hele winter dit weertypequote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef DJMO het volgende:
Ik zie zon, blauwe lucht en het waait nauwelijks. Prachtig weer
Beetje ver weg nog. Lees ook veel zachte oplossingen. Hoop zachtquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:44 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor december is aan de koude kant.
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beetje ver weg nog. Lees ook veel zachte oplossingen. Hoop zacht
Mijn theewater is ook aan de koude kant.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb even aan het theewater gevoeld en dat zegt dat het een bitterkoude winter gaat worden
Nou nou nou.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.
ok.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.
Ik werk niet meer buiten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ok.
Ja, veel beter om in te werken.
Kou mag wel net voor kerst, maar dan wel met sneeuw. En kou bedoel ik dan wel onder 0. 0-6 graden is namelijk net niet.
Geen last vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey, maar... in de Sahara is het wél koud
Prima, ontmoet ik allemaal gelijkgestemden op de afdeling 'liefhebbers van wintertijd'quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:11 schreef KingRoland het volgende:
mensen die het leuk vinden dat het zo snel donker aan het worden is moeten ze in het gesticht stoppen
Sow, het zou je maar gebeuren, dan krijg je echt een hartaanval.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
Dat er mensen zijn die denken dat dit echt is![]()
[ twitter ]
Zo Fake als wat.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Sow, het zou je maar gebeuren, dan krijg je echt een hartaanval.
die zag ik net ook. dat kan toch nooit zo dichtbijquote:Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
En ook een zonsverduistering van 5 secondenquote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
die zag ik net ook. dat kan toch nooit zo dichtbij
Het zou maar echt zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Dan is het eind der tijden aangebroken vrees ikquote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Het zou maar echt zijn![]()
![]()
Zou toch creepy zijn hoor als je zoiets super dichtbij langs ziet komen en weer snel verdwijnt.
Je overleeft dit niet lang genoeg om de zonsverduistering mee te krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
En ook een zonsverduistering van 5 seconden
Dit is iemand die After Effects goed onder de knie heeftquote:Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor een filmquote:Op woensdag 2 november 2022 19:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is iemand die After Effects goed onder de knie heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
De laatste modellen van GFS en EC laten rond 12 november kouder weer uit het oosten binnen komen
SchneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
De laatste modellen van GFS en EC laten rond 12 november kouder weer uit het oosten binnen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee, ik heb er weinig vertrouwen in dat het hoog dat ons al sinds augustus warm weer heeft gebracht de huidige aanval af gaat slaan, dat staat al heel lang in de kaarten. Kans is wel veel groter dat wij op het pad van de stormen terecht komen, denk niet dat heel Europa plots van het ene uiterste (hoog) naar het andere (laag) gaatquote:Op woensdag 2 november 2022 20:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is nog ver weg, moet je maar denken.![]()
Morgen kan er zo weer wat anders staan
Echte bikkelquote:Op woensdag 2 november 2022 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Kou deert me niet zo meer, al heb ik medelijden met de enkel glas huurders so to say.
Sneeuw moet oprotten.
Juist, de skyrim vibes zeg maar. Dat ie geweldig.. En een sprookjequote:Op donderdag 3 november 2022 09:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte bikkel
Sneeuw is best leuk voor een dag. Daarna raakt het al snel z'n charme kwijt wanneer het niet tenminste een halve meter is en je in een bergdorp of één of ander onbewoond gebied zit.
Niks is zo hilarisch als mensen die niet in de sneeuw kunnen rijdenquote:Op donderdag 3 november 2022 09:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Juist, de skyrim vibes zeg maar. Dat ie geweldig.. En een sprookjehet is al gauw bruine aangestampte prut.
En het verkeer.. Mijn god, het verkeer.
Als toestander wel, niet als je naar huis wilquote:Op donderdag 3 november 2022 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks is zo hilarisch als mensen die niet in de sneeuw kunnen rijden
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb er weinig vertrouwen in dat het hoog dat ons al sinds augustus warm weer heeft gebracht de huidige aanval af gaat slaan, dat staat al heel lang in de kaarten. Kans is wel veel groter dat wij op het pad van de stormen terecht komen, denk niet dat heel Europa plots van het ene uiterste (hoog) naar het andere (laag) gaat
Heel het noordelijk halfrond is overigens één grote bende qua drukverdeling, er is überhaupt nog niets om ons de winter in te blazen.
quote:Geeft Allerheiligen zonneschijn, dan zal het spoedig winter zijn.
Oh nee joh. Dit valt nog bestwel mee. Lampen zijn hier gewoon uit hoor. Ik heb wel november/december dagen gezien die nog een tint of 40 donkerder waren dan ditquote:Op donderdag 3 november 2022 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
@:dick_laurent vindt wat van deze dag, waarbij de lampen de hele dag branden
Goed voor de portemonneequote:
Zei het tochquote:Op donderdag 3 november 2022 10:22 schreef Houtenbeen het volgende:
@:nattekat je kunt weer blij zijn, de sneeuw en de kou zijn weer verdwenen uit de modellen.
Beter. De zon is niet krachtig genoeg meer om het huis op te warmen, dus elke zonnige dag is een dag stoken minder.quote:
Na 4 uur al zo schemerig. Even wennen weer.quote:
Ik zit net webcams te bekijken van Lapland, maar daar is pas weinig zonlicht. De zon komt daar met moeite boven het land uit...quote:
Dat is gewoon onderdeel van de ervaring daar.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit net webcams te bekijken van Lapland, maar daar is pas weinig zonlicht. De zon komt daar met moeite boven het land uit...
Je moet er tegen kunnen. En dat kunnen heel veel niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon onderdeel van de ervaring daar.
Hier wen ik nooit aan. Ik heb er zelfs een bloedhekel aan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 4 uur al zo schemerig. Even wennen weer.
Het is donker, het regent, het is treurig, het wordt veel te vroeg donker en ik heb gewoon een gigantische hekel aan de maanden november tot februariquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is donker, het regent, het is treurig, het wordt veel te vroeg donker en ik heb gewoon een gigantische hekel aan de maanden november tot februari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |