Beetje ver weg nog. Lees ook veel zachte oplossingen. Hoop zachtquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:44 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor december is aan de koude kant.
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beetje ver weg nog. Lees ook veel zachte oplossingen. Hoop zacht
Mijn theewater is ook aan de koude kant.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb even aan het theewater gevoeld en dat zegt dat het een bitterkoude winter gaat worden
Nou nou nou.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.
ok.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij hoopt op zacht weten we ondertussen.
Ik werk niet meer buiten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ok.
Ja, veel beter om in te werken.
Kou mag wel net voor kerst, maar dan wel met sneeuw. En kou bedoel ik dan wel onder 0. 0-6 graden is namelijk net niet.
Geen last vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey, maar... in de Sahara is het wél koud
Prima, ontmoet ik allemaal gelijkgestemden op de afdeling 'liefhebbers van wintertijd'quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:11 schreef KingRoland het volgende:
mensen die het leuk vinden dat het zo snel donker aan het worden is moeten ze in het gesticht stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |