Weet je toevallig wat die proberen te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die waren van alles zwart aan het schilderen..
Nee, ik heb het me ook al lopen afvragen .. Als ik moet gokken denk ik een kast.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat die proberen te maken?
Vergelijk het met Gordon of John de Bever waarbij de keuze dan valt op die eerstequote:Op zondag 30 oktober 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vals kreng is beter
Heeft niks met gay zijn te maken
Wel met eenkarakter
lijkt wel zn dagtaakquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:52 schreef mikekomen het volgende:
Nadir weer bezig hoe hij in de groep ligt en naar buiten overkomt. Ga toch naar huis met je gejank
Een gokkast?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het me ook al lopen afvragen .. Als ik moet gokken denk ik een kast.
Heeft verder ook geen gesprekstof, heb hem nooit een inhoudelijk gesprek horen voeren. Alleen miepen en zeuren, verder komt er weinig uit. Hopelijk gaat hij snel naar huis.quote:
Lekker iedere dag in de hottubquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat mooi vlot met het brandhout.
[ afbeelding ]
Zal wel het geplak bij GJ zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar zit Alicia in de rats en weet iedereen het daar dus wie kan ons even bijpraten
Geen happy end voor Rupiequote:
Het boos knopje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij op het verkeerde knopje gedrukt?
KimD heeft waarschijnlijk de vibe weer terug van Zoequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor codetaal? Snap er niks van
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft waarschijnlijk de vibe weer terug van Zoe
17?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
Het was een bijbaan
Hoe oud is Ruben ?
22quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
Het was een bijbaan
Hoe oud is Ruben ?
Hmm misschien moet ik zijn tekstje eens lezenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik zijn tekstje eens lezen
Vandaar dat hij ietwat depressief over komtquote:
Die mensen hebben ook totaal geen zelfkennisquote:
Prima maar wel een SL dan graagquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy en Nadir passen prima bij elkaar.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy en Nadir passen prima bij elkaar.
Hij is zelf één brok negativiteitquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaar dat hij ietwat depressief over komt
Hij wordt ongelukkig van zichzelf
Wendy tegen hem in zijn gezicht tochquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd? Dat is wat ik net dacht nu met dat gesprek met Maddy.
Wendy en Kim dquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd? Dat is wat ik net dacht nu met dat gesprek met Maddy.
Oh dat weet ik niet, ik schakel net in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy tegen hem in zijn gezicht toch
Meeloper en leugenaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy tegen hem in zijn gezicht toch
Zeker niet.quote:
Neequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tenminste niet achter z'n rug om dus dat siert
Is een leuk filmpje van.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puzz postte het
Ik zat bij de slangen
Nadir en Wendy.quote:
Echt he? En dat toontje van hemquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:21 schreef juul. het volgende:
Nadir; heb je veel gehuild hier, alleen of...?
Dat domme gevraag van hem
Ze verwachten nogal veel.er staan 2 grote tafels binnen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:23 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd hoe het Thais eten zal zijn wat ze krijgen, hopelijk valt het ze niet tegen in de hoeveelheid
Bijna,Isaac doet : KGGGG.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:24 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft Isaac dat lachje van ima helemaal overgenomen
Ja daarom denk ik dat het ze erg tegen gaat vallenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verwachten nogal veel.er staan 2 grote tafels binnen.![]()
Ze willen zelfs bewaren.
Ik hoop het echt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik dat het ze erg tegen gaat vallen
Ivm schoonmaken en omdat dan de vloer nog nat isquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is dat met die badkamer open en dicht dan?
Grapjequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmiddag stond Zoë met een vibrator in de douche...Misschien moeten ze het putje reinigen...quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ah een vibro-grap?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ivm schoonmaken en omdat dan de vloer nog nat is
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
GJ is volgens mij helemaal klaar met Nadir.
Op op alles is opquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het voor morgen heel karig met wat ze nog hebben.
Ze zijn net weer on speaking terms.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
GJ is volgens mij helemaal klaar met Nadir.
Nee zo bedoelde ik het niet maar als ik nu meerdere Posts lees zou dat best wel eens kunnenquote:
Echt een valse nichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef greysbones het volgende:
Wendy is er achter dat Rupie het plakband heeft
Precies wat Wendy tegen hem zeiquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Nadir lult in je gezicht met je, en achter je rug over je.
De zieligheid staat op zijn smoel geschrevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een zeur is dat zeg. Jaja dat wisten we al, maar hij blijft ook aan de gang. GJ is hem zat.
[ afbeelding ]
Dat laatste klopt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir: hoe ga jij met al die negativiteit om
Esther: ik zie nik en ik hoor niks
Hoezo? is plakband die ze hebben gekregen bij de posters voor manager. Maddy en Janet hebben toen ook de plkaband zelf gehouden..quote:
Ik denk andersomquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij leert het van de grootste dief daar, Ima.
Het gaat om zijn gehele valse gedragquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoezo? is plakband die ze hebben gekregen bij de posters voor manager. Maddy en Janet hebben toen ook de plkaband zelf gehouden..
Nadir wilde een gesprek aanknopen. Marciano knikte even en keek toen recht voor zich uit. Stilzwijgend.quote:
Ja, oke het is idd een valse nicht. Maar in dit geval met het plakband doet hij niet anders dan Maddy en Janet die ook plakband hebben gehouden.quote:
Tegen zich zelf of Nadirquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat moet je ook zeggen tegen zo'n halve gare...
Dat was ook plakband die ze kregen om hun posters op te hangen, Rupert heeft geen plakband gekregen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, oke het is idd een valse nicht. Maar in dit geval met het plakband doet hij niet anders dan Maddy en Janet die ook plakband hebben gehouden.
Echt he. Ik was aan het bijlezen en had de streams wel aan.Hoorde Nadir zijn bekende verhaal horen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat moet je ook zeggen tegen zo'n halve gare...
wordt tijd dat iemand tegen hem zegt dat hij moet stoppen met dat gezeurquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he. Ik was aan het bijlezen en had de streams wel aan.Hoorde Nadir zijn bekende verhaal horen.
Ik dacht even dat GJ kwaad werd, om het zeuren en zeuren van Nadir.
Ze zijn onderweg, hoorde ik in de wandel gangenquote:
Klopt, maar Imaddidin is zijn maatje die had de plakband...quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ook plakband die ze kregen om hun posters op te hangen, Rupert heeft geen plakband gekregen.
18:30 hoorde ik.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg, hoorde ik in de wandel gangen
Je hoorde het zelfde als mijquote:
Hoelangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie Jeffrey en Eunice deel 2 - 30 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffrey confronteert Rupert - 30 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben hun klok nog niet teruggezet?quote:Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Weken dacht ik als ik Moraima zag aan wie doetze me toch denken. Nu weet ik het : Aan chief Bromden (one flew over the cuckoo's nest)
[ Bericht 0% gewijzigd door pingu66 op 30-10-2022 17:53:23 (Fouten) ]![]()
Ik zie allemaal nieuwe jurkjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs Alies in een jurk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt mij sterk dat het nieuwe zijn, vast nog niet eerder aan gehadquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan kunnen ze toch wel nieuw zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat nieuwe zijn, vast nog niet eerder aan gehad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Idd.ik zie ook regelmatig kleding die er nog er goed uitziet, of nog nooit gezien heb. De aanvoer is goed.![]()
Tja als zo bekijkt wel dan wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch wel nieuw zijn?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alies vindt GJ geweldig. op Babette kan ze niet bouwen want lijkt op haar moeder
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alies heeft niet een fijne band met haar familie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
Alies vindt GJ geweldig. op Babette kan ze niet bouwen want lijkt op haar moeder
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met haar moeder niet neequote:Op zondag 30 oktober 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alies heeft niet een fijne band met haar familie.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Teveel afgevallen en dat zegt ze zelf ook zojuistquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:50 schreef KoningWouter het volgende:
Wat ziet Myrthe er weer lekker uit vandaag.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
OMG.. ik kan die Nadier echt niet meer aanhorenIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Dat ze op zo'n leeghoofd valt,onvoorstelbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze is met 1 kant helemaal gebrouilleerd heeft ze verteld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de andere kant nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is met 1 kant helemaal gebrouilleerd heeft ze verteld.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wekelijkse update![]()
Top 100 voor reeks "[JAA COS #1]" van 01-09-2022 t/m 30-10-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 14057 greysbones
02 10458 FreshFruit
03 09028 puzziepie
04 05190 ChocoFan
05 04770 Moeraskat
06 04669 mario390
07 04664 engine
08 04577 D.
09 04411 Deisyy
10 03733 Li0nHeart
11 03692 Ebinas
12 03472 chufi
13 03285 Sestra666
14 03228 claire3500
15 03201 freaky40
16 02890 Mrsloveable
17 02866 Aardbeienmoes
18 02746 Kakadylo
19 02616 ChildoftheStars
20 02510 spapaars
21 02232 5thencounter
22 02199 Flow3r
23 01873 Soury
24 01840 Ireth
25 01771 mangalie
26 01720 mootie
27 01481 HappyCharly
28 01330 Hendrik83
29 01326 Dotteke
30 01166 Flory
31 01151 Charmian
32 01049 Seattle
33 01035 Verida
33 01035 Fritsie1960
35 00985 itsme46
36 00849 Aggie46
37 00826 pingu66
38 00804 MacDeMarco
39 00768 Rhosyn
40 00733 Dutchrealitytv
41 00665 Adat231
42 00658 Whuzz
43 00625 Charlotte-007
44 00612 Vlinder1974
45 00567 just me
46 00559 maily
47 00558 Poesjuh
48 00550 juul.
49 00528 Hunter
50 00501 DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Daar is wel iets geknapt hoor en dat merk jequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn net weer on speaking terms.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Ze zijn weer op de weg terug, het is nog niet helemaal zoals vanouds. Waren Nadir zijn woorden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar is wel iets geknapt hoor en dat merk jeAllemaal cabaretteketet!![]()
Het vertrouwen moet hersteld worden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn weer op de weg terug, het is nog niet helemaal zoals vanouds. Waren Nadir zijn woorden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom hebben ze dat eten eigenlijk besteld?The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Gewonnen met boks opdracht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Charmian het volgende:
Waarom hebben ze dat eten eigenlijk besteld?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben ze gewonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Charmian het volgende:
Waarom hebben ze dat eten eigenlijk besteld?Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Ow thanks! Dat heb ik gemist.quote:The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Hee Marciano heeft een keer normale kleren aan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gloeiende....altijd voordringen jij.![]()
Boksbal spel konden ze punten mee verdienen en kiezen uit pakkettenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Charmian het volgende:
Waarom hebben ze dat eten eigenlijk besteld?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Lol. Dat wéét je toch?quote:
Al die negativiteit in de loods. Kan Nadiertje niet tegenIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Bij ieder ander zou ik zeggen dat ze verliefd zijn dus dat zou dan ook hier moeten toch?quote:
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Nadir en GJ hoorden hem roepen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:10 schreef juul. het volgende:
Er was dus vanochtend een bericht voor Alicia waar heel geheimzinnig over wordt gedaan
Vriend van Alies?Gone...![]()
Mexx heeft een sex droom gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahaha hij is te goed voor deze gemene wereldquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol. Dat wéét je toch?
Al die negativiteit in de loods. Kan Nadiertje niet tegen![]()
Was net heel erg vaag maar er was wel iets voorgevallenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nadir en GJ hoorden hem roepen?
Vriend van Alies?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De regel is dat je als man ten alle tijde iedereen kan beschermen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was net heel erg vaag maar er was wel iets voorgevallen![]()
We mogen duidelijk niks weten![]()
Nadir van slag want hij denkt dan stel dat het bij mij zou gebeuren, of bij jou...Gone...![]()
Een echte man gaat nooit met zijn rug naar iedereen zitten*Marciano*My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je met de rug naar iedereen toe zit ben je geen man ofzoiets.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Aha dat zal het zijn, waarom is Nadir dan van slagquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nadir en GJ hoorden hem roepen?
Vriend van Alies?![]()
Dat hebben ze gewonnen met een opdrachtquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Charmian het volgende:
Waarom hebben ze dat eten eigenlijk besteld?![]()
Zegt hij in zijn gebruikelijke kleuter gebrabbel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
Een echte man gaat nooit met zijn rug naar iedereen zitten*Marciano*En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weg met die vermoeiende energiezuiger die alles op zichzelf betrekt .quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Idd![]()
We mogen duidelijk niks weten![]()
Nadir van slag want hij denkt dan stel dat het bij mij zou gebeuren, of bij jou...
Ik wil weten wat er is gebeurd.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben nu wel nieuwsgierig wat hij riepquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Aha dat zal het zijn, waarom is Nadir dan van slag![]()
Het komt niet erg positief over allemaal, maar kan ook door Nadir overdreven worden.Gone...![]()
Een echte man ligt zeker de hele dag in zijn bed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zegt hij in zijn gebruikelijke kleuter gebrabbel.![]()
We komen er wel achterquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig wat hij riep![]()
Het komt niet erg positief over allemaal, maar kan ook door Nadir overdreven worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die kleuters vinden het wel heel belangrijk wie waar zit
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze zetten hun naam nog net niet op de placematsquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:19 schreef engine het volgende:
Die kleuters vinden het wel heel belangrijk wie waar zit“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ze komen er nu achter dat ze de klok moeten verzetten
Al snijden ze bij Babs de tong eraf het blijft maar doorpraten
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aardige momenten van vandaag ...![]()
[ afbeelding ]
Discussie Jeffrey en Eunice deel 1 - 30 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie Jeffrey en Eunice deel 2 - 30 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Jeffrey confronteert Rupert - 30 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:21 schreef engine het volgende:
Ze komen er nu achter dat ze de klok moeten verzetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beter laat dan nooit 😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:21 schreef engine het volgende:
Ze komen er nu achter dat ze de klok moeten verzettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Babette komt ook niet echt gelukkig over. Beter dat ze naar huis gaat eigenlijk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:21 schreef engine het volgende:
Ze komen er nu achter dat ze de klok moeten verzettenDat is toch altijd het laatste weekend van Oktober??
![]()
Dat kun je meestal nog wel een week bewarenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
Zoemer graag! Elimineren!
Dat eten komt morgen wel![]()
misschien moeten ze dat bij de streams ook eens doen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:21 schreef engine het volgende:
Ze komen er nu achter dat ze de klok moeten verzetten![]()
Dit programma is niet leuk meer als het zo voorspelbaar blijftquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je meestal nog wel een week bewarenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Bij Erik het één na laatste weekendquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:23 schreef mangalie het volgende:
[..]Dat is toch altijd het laatste weekend van Oktober??
die had vorige week de klok al verzet.
Ja die tijd bij de streams klopt ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
misschien moeten ze dat bij de streams ook eens doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stoppen met die verdienopdrachten en meer elimineren. Laat ze die pot maar moeten aanbrekenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit programma is niet leuk meer als het zo voorspelbaar blijft![]()
Ze zullen wel weer een overvloed aan vreten krijgen.... ben benieuwd hoe ze daar mee omgaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit programma is niet leuk meer als het zo voorspelbaar blijft![]()
Die zoemer gaat alleen maar doordeweeks tussen 9 en 18 terwijl juist zo'n moment als dit een jewelste mindfuck zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Stoppen met die verdienopdrachten en meer elimineren. Laat ze die pot maar moeten aanbreken
25 uur vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die tijd bij de streams klopt ook niet.
Of gewoon lekker midden in de nachtquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zoemer gaat alleen maar doordeweeks tussen 9 en 18 terwijl juist zo'n moment als dit een mindfuck zou zijn![]()
![]()
John heeft er een uur bijgekochtquote:
Is ook wel eens leuk voor de nachtploeg hier.quote:
Daar is het vreten van de thaiboer
FOOD.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop dat ze zo dom zijn om alles op te eten![]()
Nasi van de Thai aldus Maddyquote:
Zet alles maar op volgorde aldus Maddy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet alleen dat Marciano net niet zo leuk deed over haar jurkje terwijl ze haar best had gedaan. Iets over dat die groene leuker is die iemand anders nu aan heeft![]()
Wat is het ook een hork.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef Sociologica het volgende:
Weet alleen dat Marciano net niet zo leuk deed over haar jurkje terwijl ze haar best had gedaan. Iets over dat die groene leuker is die iemand anders nu aan heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef R0T29 het volgende:
Maddy chagrijnig "We eten gewoon en het is een feestje ja..."
Die kans is grootquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:31 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat ze zo dom zijn om alles op te eten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
JW al klagen dat het koud gaat worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Per 4 man eten opscheppen, anders wordt het te druk.. eens zien hoeveel ze opscheppen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Geen idee waarom die trien nu weer aan het janken is.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die zitten alleen in de keukenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Straks de bakjes open en hebben de vliegen een feestmaal
Er zijn er meerdere die dat al besproken hebben.. dat ze echt niet van plan zijn iets te bewarenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maddy "We doen het gewoon per 4 anders staat er een lange rij en wordt alles koud. Of per 6...weet ik veel"![]()
Ima mocht net niet helpen van Maddy en nu vraagt ze JW en Babette. Zeker bang dat er anders wat bakjes richting de slaapkamer verdwijnen![]()
We vertrouwen volledig op jouw verslagquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:33 schreef Aggie46 het volgende:
Wendy en KimK hebben het over een "zij".
Waarom niet de bakjes op de tafel waar ze zitten“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
STRUIKEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Of je zet op alle tafels een aantal bakkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef R0T29 het volgende:
Maddy "We doen het gewoon per 4 anders staat er een lange rij en wordt alles koud. Of per 6...weet ik veel"![]()
Kan iedereen zitten en opscheppen
Wat een idee![]()
![]()
Kan die wel weer wegquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Niet meer. Ze kunnen niet eens relaxen in de massagestoel.
Wanda ipv Wendy en ze zal doelen op haar zus ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
We vertrouwen volledig op jouw verslagWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Volgens mij heeft Kim heimwee ofzoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
net was er nog niks aan de hand maar dat vriendje van haar is een grote zeikerd, begrijp niet wat ze er in zietquote:![]()
Als je het snel zegt, klinkt het als "thuis eten"quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat beseft ze bij thais eten ofzo ??![]()
![]()
Ik las net dat Ciano iets lulligs over haar jurkje had gezegd dus daar kan het ook mee te maken hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat beseft ze bij thais eten ofzo ??
Ik zie al vliegen vliegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je het snel zegt, klinkt het als "thuis eten"![]()
Klopt. Waarom ze dat groene jurkje niet aan had.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las net dat Ciano iets lulligs over haar jurkje had gezegd dus daar kan het ook mee te maken hebben
Maar dat blauwe was dan ook wel weer goed.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Misschien komt het van haar eigen chineesquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat beseft ze bij thais eten ofzo ??![]()
KimK praat zo snel dat je moeite moet doen om het te willen volgenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Iets over bevestiging van Wendy?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:33 schreef engine het volgende:
Geen idee waarom die trien nu weer aan het janken is.
Zus geloof ik, ze zou graag horen dat ze ervoor moet gaan (Marciano)Gone...![]()
Met andere woorden ik twijfel enorm maar kan het niet echt met iemand bespreken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:37 schreef Boebaloe het volgende:
Kim mist haar moeder en de mening van haar moeder over cianoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Imi en Moraima als eerste.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over haar zus. Die is licht autistisch.
En weer janken.
Ze mist haar zus.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
Wat een ongelofelijke dombo’s
Om het zo te doen
Kim verpest lekker de Thaise maaltijd
Nu stellen Marciano en Wanda voor om het op de kamer op te gaan eten. Zijn die helemaal gek geworden
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: