SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zie mijn bron die ik hierboven poste.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
En je kunt een korte tijd minder kans hebben op infecties maar erna gewoon weer wel. De vaccinaties verhelpen dit niet en zeker niet volledig
Het sluit elkaar totaal niet uit dus en je kunt dit puur op papier met elkaar vergelijken maar dat heeft nul waarde
Sterker nog, met een vaccinatie (en zeker meerdere) weet je zeker dat je een extra risico op bijwerkingen loopt, terwijl je er bovenop ook nog coronainfecties kunt krijgen. Wat er bovenop komt dus.
Erg afhankelijk van het individu en de risico's in eigen lijf en situatie dus en welke conclusies diegene trekt in wat verstandig is te doen
De stelling dat jongeren meer risico lopen op implicaties van COVID dan het vaccin is op z'n minst controversieel, en afgaand op andere bronnen misschien zelfs wel misinformatie (onbewust) geweest.
Tel daarbij andere bijwerkingen zoals heftige menstruaties bij vrouwen, de normale bijwerkingen die volwassenen ook ervaren, en andere bijwerkingen op. Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
En ik geef dus vooral aan dat je het niet op hele groepen kunt plottenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie mijn bron die ik hierboven poste.
De stelling dat jongeren meer risico lopen op implicaties van COVID dan het vaccin is op z'n minst controversieel, en afgaand op andere bronnen misschien zelfs wel misinformatie (onbewust) geweest.
Tel daarbij andere bijwerkingen zoals heftige menstruaties bij vrouwen, de normale bijwerkingen die volwassenen ook ervaren, en andere bijwerkingen op. Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is
Dat het toch niet gek vele meerwaarde lijkt te hebben en wel bijwerkingen bij gezonde jongeren was inmiddels wel bekend ja. Onverstandig en onnodig is een conclusie die ik daar niet aan zou willen verbinden, dat zijn puur jouw woordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat er over de genuanceerde waarheid en toenemende kennis niet bepaald moeilijk gedaan werd om te verdraaien, uit context te plaatsen of lekker zwart wit tegenover elkaar te zetten was ook twee jaar terug al heel duidelijk.
Politiek versus medische/publieke gezondheid afwegingenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn bewering zijn ook op macro niveau en niet op individuen gericht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik geef dus vooral aan dat je het niet op hele groepen kunt plotten
Dat het toch niet gek vele meerwaarde lijkt te hebben en wel bijwerkingen bij gezonde jongeren was inmiddels wel bekend ja. Onverstandig en onnodig is een conclusie die ik daar niet aan zou willen verbinden, dat zijn puur jouw woorden
Maar we zijn het eens lees ik op het punt na dat aan de reeds aanwezige kennis geen conclusies verbonden kunnen worden.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Matige sneer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:00 schreef Molo het volgende:
Dat er over de genuanceerde waarheid en toenemende kennis niet bepaald moeilijk gedaan werd om te verdraaien, uit context te plaatsen of lekker zwart wit tegenover elkaar te zetten was ook twee jaar terug al heel duidelijk.
Politiek versus medische/publieke gezondheid afwegingenMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
¿Que?quote:
Ik had het over uitingen in de media en door politici. Die tot veel beleid hebben geleid wat vooral damage control voor verantwoordelijken zorgde en veel schade voor (vele) anderenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Excuus. Dacht dat je mij bedoelde met verdraaien enzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
¿Que?
Ik had het over uitingen in de media en door politici. Die tot veel beleid hebben geleid wat vooral damage control voor verantwoordelijken zorgde en veel schade voor (vele) anderen
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Beter lezen vriendquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excuus. Dacht dat je mij bedoelde met verdraaien enzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor degenen die geloven of geloofden dat de rioolwatermetingen representatief zijn voor de coronabesmettingen; heden (1900 PD) net zoveel virusdeeltjes in het rioolwater als tijdens de hoogste covid piek (103.000 PD) die we ooit hadden:![]()
![]()
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is![]()
bron?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.![]()
daar ben ik zelfs van overtuigd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.![]()
Bezoekers opgesloten in Disneyland Sjanghai door plotselinge coronalockdown
Quote:
"Ook op andere plaatsen in Sjanghai zitten mensen opgesloten op locaties die ze toevallig bezochten toen de lockdown werd ingesteld. Zo zijn er mensen die een vestiging van IKEA niet uit mogen."
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.![]()
![]()
Horrorstör.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
"Ook op andere plaatsen in Sjanghai zitten mensen opgesloten op locaties die ze toevallig bezochten toen de lockdown werd ingesteld. Zo zijn er mensen die een vestiging van IKEA niet uit mogen."
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.Tap tap tap![]()
Deel dat paper even, of een linkje ernaar toe.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ja, maar long covid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.
Anyway, Ikea Ikea, er zijn rottere plekken om vast te zitten. Bedden, banken, vreten en ballenbak.
Nee, dan een Carpetland ofzo. Hels.Go hard or go home![]()
In de Chinese kruidvat. Of all you can eat. Dagen lang.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar long covid.
Anyway, Ikea Ikea, er zijn rottere plekken om vast te zitten. Bedden, banken, vreten en ballenbak.
Nee, dan een Carpetland ofzo. Hels.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
10 dagen soberzoquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef capricia het volgende:
[..]
In de Chinese kruidvat. Of all you can eat. Dagen lang.Go hard or go home![]()
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.10.13.512134v1.fullquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Deel dat paper even, of een linkje ernaar toe.![]()
Ik kan prima overleven op gehaktballetjes en hotdogs.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.![]()
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:27 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.10.13.512134v1.full![]()
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Soort stoelendans.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.Tap tap tap![]()
Natuurlijk zaten we daar wel ver vanaf.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
Vorig jaar zaten we hier niet ver vanaf:
[ twitter ]
Over hoe het in NL is gegaan, valt voldoende te zeggen en op af te dingen, maar we zijn echt niet in de buurt van Chinese taferelen geweest. Die zijn zo volledig van het padje af dat ze het niet meer terug kunnen vinden, zo lijkt het.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
niet zo doen, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]![]()
Dat betreft een andere publicatie idd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?
Die link heb ik al meermaals gepost.![]()
Dat was toch overduidelijk een grapje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk zaten we daar wel ver vanaf.![]()
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.quote:Vanwege het coronavirus hebben ook wij extra maatregelen genomen, waardoor wij geen contante betalingen meer accepteren bij levering en het aantal pintransacties tot een minimum proberen te beperken.Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
![]()
Ik heb gezocht, misschien kun je hier iets mee. Het is niet het onderzoek wat ik bedoel, maar voor nu even:quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?
In addition to antibody responses, we assessed SARS-CoV-2 spike-specific T cell responses by an IFN-γ release assay (IGRA) (Euroimmun) (Appendix) of S1 peptide-stimulated T cells at week 7. The proportion of persons with IGRA results above the defined threshold (Appendix) was significantly lower in the elderly than in younger participants (51.2% [95% CI 36.8%–65.4%] vs. 84.5% [95% CI 74.4%–91.1%]; p = 0.0002). Accordingly, median S1-induced IFN-γ release was significantly decreased in the elderly compared to younger participants (707.3 mIU/mL [IQR 216–1,392] vs. 2184 mIU/mL [IQR 1,274–2,484]; p<0.0001
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/27/8/21-1145_article![]()
Dat volk snapt er geen kont van.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Dat moet natuurlijk op JerusalemaGo hard or go home![]()
Ik wil graag dat jullie allemaal even gaan staan en vast starten met het klappen in jullie handjes die jullie natuurlijk verdomme wel gewassen hebben!! Samen sterk, dansend!Go hard or go home![]()
Corona is nog steeds wel een dekmantel voor slechte service. De bezorger gooit nu ook gewoon je aangetekende pakket voor je deur. Want aanbellen+ handtekening zetten of naar het pakketpunt brengen is natuurlijk wel extra gedoe.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.
[..]Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
![]()
![]()
Mooi dat er toch nog gerechtigheid is gekomen voor de slachtoffers van de coronadictatortjes.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als ze het als enige optie hadden aangeboden had ik nergens om gemaald. Maar dit is idd gewoon een slap excuus om de chauffeur geen tijd te verspillen aan het pinnen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Corona is nog steeds wel een dekmantel voor slechte service. De bezorger gooit nu ook gewoon je aangetekende pakket voor je deur. Want aanbellen+ handtekening zetten of naar het pakketpunt brengen is natuurlijk wel extra gedoe.![]()
De andere krantquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef Akathisia het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat er toch nog gerechtigheid is gekomen voor de slachtoffers van de coronadictatortjes.
zie email 27 oktober![]()
Hier niet alleen de handjes stukgewassen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:32 schreef Noek het volgende:
Ik wil graag dat jullie allemaal even gaan staan en vast starten met het klappen in jullie handjes die jullie natuurlijk verdomme wel gewassen hebben!! Samen sterk, dansend!
@Zipportal![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:32 schreef Noek het volgende:
Ik wil graag dat jullie allemaal even gaan staan en vast starten met het klappen in jullie handjes die jullie natuurlijk verdomme wel gewassen hebben!! Samen sterk, dansend!![]()
![]()
Jezus Christus, als je dat weer terug kijkt, wat een overdreven, onnodig en sneu gedoe die 1.5m dansjes.quote:![]()
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je dat weer terug kijkt, wat een overdreven, onnodig en sneu gedoe die 1.5m dansjes.![]()
Andere Tijden kan er dan een prachtige special van maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.
Uiteraard mag Grapperhaus niet vergeten worden, die samen met een spindoctor en wat adviseurs bedachten jongeren aan te gaan spreken en toen met 'SLIMMER CHILLEN = CORONA KILLEN' aankwamen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier niet alleen de handjes stukgewassen hoor
@:zipportal![]()
![]()
Ik heb nog met een pen de pinautomaat moeten bedienen bij de Hans Anders, die ik vervolgens ook mee naar huis moest nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Wat een slecht excuus.
Maar nu dus achteraf op factuur betalen? Dat kan ze nog wat gaan kosten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
War on cash genotquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Wat een slecht excuus.
![]()
Ik hoor er ook bij. Eindelijk een positieve test.
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.![]()
![]()
Ja, beter lachen we China niet uit met onze uitverkochte pleepapier.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Haha ja of de potloden bij stemhokje die niet hergebruikt mochten wordenGo hard or go home![]()
nee hoor, ik lach meer om hoe je er toch nog druk om kan makenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:53 schreef Noek het volgende:
[..]
N’och, beledig ik je dansje of kon je de pasjes niet goed bijhouden?![]()
![]()
![]()
Je eerste?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Afvragen wat ze ermee willen bereiken heeft geen eens zin.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.
Maar je zou maar met je kinderen in de Efteling lopen en vervolgens daar 3 dagen worden opgesloten.
Of voor hetzelfde geld raakt er iemand besmet en kan je kind naar een corona kamp terwijl jij daar zit![]()
Vuile aso. Onze zorghelden maar zwoegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.![]()
Ondertussen in Zero-Covid China.
Arbeiders Chinese Apple-fabriek slaan op de vlucht, bang voor quarantaine
Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona
Het piept en kraakt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wordt vast wel vakkundig neergeknuppeld daarquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Het piept en kraakt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hellhole China.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Toen ik vorige week bij mijn schoonzusje in de stoel zat om me te te laten knippen gingen mijn gedachten ook weer terug naar de lockdownperiodes. Dat de gordijnen dicht moesten als ze ging knippen. Terwijl we daar altijd al kwamen voor een knipbeurt en een kopje thee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.![]()
![]()
Goed nieuws is niet boeiend. Alleen als het slecht gaat dan extra veel berichten. Beschamendquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:46 schreef SilverEyes het volgende:
Geen wekelijks nieuwsbericht op NOS zelfs. Gaat te goed zeker.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-derde-week-op-rij
![]()
Geplaatst na mijn berichtquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
![]()
Is er trouwens ook ergens te vinden wat opkomstpercentage is voor herhaalprik per leeftijdsgroep?![]()
vooral goed nieuws door:quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
De afname is ook te zien in verpleeghuizen, daar daalde het aantal positieve coronatests de afgelopen week met 40 procent. In de ziekenhuizen nam het aantal nieuwe covidpatienten af met 21 procent, vergeleken met de week ervoor.
Mooi dit![]()
![]()
Dat inderdaad. We moeten de cijfers van instituut X en Y afwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Komt door de herfstvakantie, dichthouden die scholen!
FOLLOW SAAIENS!!Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zij gaan tenminste niet massaal dood aan corona.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Het piept en kraakt.
Wij hebben hier allemaal jongeren met longcovid
#voorweinigcovidMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
En ze zitten ook nog extra lang in Disneyquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij gaan tenminste niet massaal dood aan corona.
Wij hebben hier allemaal jongeren met longcovid
#voorweinigcovid
Tap tap tap![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En daardoor wordt de teleurstelling alleen maar groter.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef nostra het volgende:
[..]
En daardoor wordt de teleurstelling alleen maar groter.![]()
'vanwege personeelstekort zijn we genoodzaakt om het land weer op slot te doen. Per 16-11 geldt ook de avondklok weer'Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jammer dat het daalt. Ik had toch gehoopt dat er weer een golf(je) zou komen zodat ik meer kans had om corona te krijgen, maar helaas.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
Zouden dit dezelfde modelleurs wezen als bij Corona? Of is het toch wel erg makkelijk om alles wat er fout gaat op het bordje van het rivm te leggen?zie email 27 oktober![]()
Nope, zijn anderenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zouden dit dezelfde modelleurs wezen als bij Corona? Of is het toch wel erg makkelijk om alles wat er fout gaat op het bordje van het rivm te leggen?
Met hoe het qua projecten eraan toe gaat bij het RIVM... Kan ik me wel iets bij die fouten voorstellen. Niet dat het bij VWS beter gaat overigensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Joh. Het was sarcastisch bedoeld, omdat ook bij Corona alles wat fout ging werd vergoeilijkt tegen alle ratio in door mijn vriend H. de Jonge onder verwijzing naar het RIVM. Het is een patroon.quote:zie email 27 oktober![]()
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een mensquote:Op woensdag 2 november 2022 00:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Joh. Het was sarcastisch bedoeld, omdat ook bij Corona alles wat fout ging werd vergoeilijkt tegen alle ratio in door mijn vriend H. de Jonge onder verwijzing naar het RIVM. Het is een patroon.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wij willen vruchtensap.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een menszie email 27 oktober![]()
Voor de draad ermee!quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een mens![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysreadyOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]Verbaast mij niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysreadyzie email 27 oktober![]()
Zou dat soort dingen ook niet vaak normaal zijn bij dat soort posities? Geloof niet dat je een baan als dat volhoudt als je te lief bent, is ook wel een slangenkuil.![]()
Ik kwam laatst zo'n schema tegen, iets van 6-12% onder de 60, of 6% onder de 60 zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:18 schreef SilverEyes het volgende:
Is er trouwens ook ergens te vinden wat opkomstpercentage is voor herhaalprik per leeftijdsgroep?
Lage opkomst iig.![]()
Dit was echt wel anders dan anders. Slangenkuil is het absoluut, maar dit was even een paar tandjes erger en smeriger. Maar goed, Hugo is daar ook maar ingestonken, die is perfect ingezegd en heeft alles gedaan zoals verwacht en kon daarna mooi voor de bus geflikkerd wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef Momo het volgende:
Zou dat soort dingen ook niet vaak normaal zijn bij dat soort posities? Geloof niet dat je een baan als dat volhoudt als je te lief bent, is ook wel een slangenkuil.
Kwam/komt veel mensen prima uitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]Ik vraag me bij dit soort dingen vooral af of zo'n iemand er niet gewoon compleet doorheen zit en echt geen idee meer heeft. Dat het een soort van radeloze paniek is geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysready
Het klinkt in ieder geval niet als controle.
Geen medelijden met die man.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was echt wel anders dan anders. Slangenkuil is het absoluut, maar dit was even een paar tandjes erger en smeriger. Maar goed, Hugo is daar ook maar ingestonken, die is perfect ingezegd en heeft alles gedaan zoals verwacht en kon daarna mooi voor de bus geflikkerd worden
Kwam/komt veel mensen prima uit
Hij heeft willens en wetens mensen tegen elkaar opgezet op de meest nare manier denkbaar.![]()
Ziedend iddquote:Op woensdag 2 november 2022 00:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen vooral af of zo'n iemand er niet gewoon compleet doorheen zit en echt geen idee meer heeft. Dat het een soort van radeloze paniek is geworden.
Het klinkt in ieder geval niet als controle.
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Za het volgende:
[..]
Geen medelijden met die man.
Hij heeft willens en wetens mensen tegen elkaar opgezet op de meest nare manier denkbaar.
En heeft tegelijkertijd werkelijk álle ruimte daartoe gekregen. Dat is niet alleen hem te verwijtenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mooi nieuws voor baby's en onzekere moeders
https://www.nature.com/articles/s41390-021-01902-y
Geen infectie doorgeven door borstvoeding
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zal wel een andere afdeling zijn. Maar toen ik het net op het nieuws hoorde moest ik er wel om lachen. Moest ook meteen denken aan het stikstof topic waar sommige ook alles heilig verklaren wat het RIVM produceert. Ik heb regelmatig gedacht als ik het topic door las van corona vergeten. De laatste lockdown kwam door modellen met verkeerde interpretaties en volgens mij was er met de avondklok ook een rekenfout gemaakt maar dat was dacht ik door het ministerie gebeurt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zouden dit dezelfde modelleurs wezen als bij Corona? Of is het toch wel erg makkelijk om alles wat er fout gaat op het bordje van het rivm te leggen?![]()
Ik denk dat het sowieso niet schadelijk is, Corona is gewoon verkoudheid dus onschadelijk of je nu wel of niet gevaccineerd bent, Beide zijn niet schadelijk voor moeder en kind.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:35 schreef Molo het volgende:
Mooi nieuws voor baby's en onzekere moeders
https://www.nature.com/articles/s41390-021-01902-y
Geen infectie doorgeven door borstvoedingNowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Alles is zo'n beetje debunked maar de hele economie is om zeep door de Usual Suspects.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zal wel een andere afdeling zijn. Maar toen ik het net op het nieuws hoorde moest ik er wel om lachen. Moest ook meteen denken aan het stikstof topic waar sommige ook alles heilig verklaren wat het RIVM produceert. Ik heb regelmatig gedacht als ik het topic door las van corona vergeten. De laatste lockdown kwam door modellen met verkeerde interpretaties en volgens mij was er met de avondklok ook een rekenfout gemaakt maar dat was dacht ik door het ministerie gebeurt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Ja mooi verhaalquote:Op woensdag 2 november 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet schadelijk is, Corona is gewoon verkoudheid dus onschadelijk of je nu wel of niet gevaccineerd bent, Beide zijn niet schadelijk voor moeder en kind.
Gelukkig is dit wel onderbouwd met logica en onderzoek ipv onderbuikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: