SPOILER: Helpen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder Omicron2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bronSPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal oninteressantquote:
Mja, zelfs in de media wordt er amper iets over gemeld, omdat er niets is om te melden. Er liggen wat mensen in het ziekenhuis, zowel verpleeg als IC, maar niet dusdanig veel dat er ook maar enigszins zorgen om zijn.quote:
Nouja, nee eigenlijk niet dan. Was gewoon nieuwsgierig omdat je er idd niet zoveel meer over hoort ten opzichte van paar weken terugquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, zelfs in de media wordt er amper iets over gemeld, omdat er niets is om te melden. Er liggen wat mensen in het ziekenhuis, zowel verpleeg als IC, maar niet dusdanig veel dat er ook maar enigszins zorgen om zijn.
Er wordt niet heel veel meer officieel getest. Er zullen best wat mensen thuis zijn omdat ze nu ziek zijn, maar ja, is dat echt nieuwswaardig?
Toen was er even iets wat op een golfje leek en daar werd inderdaad wat zenuwachtig over gedaan. Golfje ging echter vrijwel ongemerkt voorbij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, nee eigenlijk niet dan. Was gewoon nieuwsgierig omdat je er idd niet zoveel meer over hoort ten opzichte van paar weken terug.
Hmmm.. staaltje van journalistiek op grond van een WOB onderzoek; waarbij het RIVM zelf aangeeft dat cijfers waren gekunsteld om de overheid te pleasen, een vage bron noemen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
wel een vage bron. Welk onderzoek? Een paar tweets? Gelekte emials waarin veel wordt weggelaten? Van horen zeggen feitjes?
Of het ctb terecht was kan je zeker over discussieren, maar die zogenaamde bronnen zijn verre van objectief
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Schiet op met dat ding. Ik wil 'm. Gewoon nog steeds geen corona gehad verdomme.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Schiet op met dat ding. Ik wil 'm. Gewoon nog steeds geen corona gehad verdomme.
Ik wil ook wel eens een keertje voelen hoe dat nou is. Jan en alleman hebben het al gehad, maar ik nog niet.quote:
Wil best wel ff in je gezicht kuchen. Al weer anderhalve week last, vorige x in feb duurde het gvd 3 weken alsof iemand mijn keel dichtknijpt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een keertje voelen hoe dat nou is. Jan en alleman hebben het al gehad, maar ik nog niet.
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wil best wel ff in je gezicht kuchen. Al weer anderhalve week last, vorige x in feb duurde het gvd 3 weken alsof iemand mijn keel dichtknijpt.
Ben wel een man dus manflu ligt snel op de loer, maar toch
Mondkapjes zijn nooit onverstandig hequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:24 schreef SilverEyes het volgende:
Najaarsgolf voorbij: aantal nieuwe coronagevallen blijft in rap tempo afnemen https://www.nu.nl/coronav(...)p-tempo-afnemen.html
Maar toch, de nieuwe subvariant!
Nope, liefst FFP2quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn nooit onverstandig he
Het is overal wel zo'n beetje voorbij, lijkt het. Hoor ook weinig verontrustend vanuit ander landen. (Zuid)Afrika, de Amerika's, Azië (buiten China).quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:24 schreef SilverEyes het volgende:
Najaarsgolf voorbij: aantal nieuwe coronagevallen blijft in rap tempo afnemen https://www.nu.nl/coronav(...)p-tempo-afnemen.html
Maar toch, de nieuwe subvariant!
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is overal wel zo'n beetje voorbij, lijkt het. Hoor ook weinig verontrustend vanuit ander landen. (Zuid)Afrika, de Amerika's, Azië (buiten China).
Allemaal relaxed tot nu toe.
Is dat omdat Omicron zo veel zachter is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop