Natuurlijk zaten we daar wel ver vanaf.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
Vorig jaar zaten we hier niet ver vanaf:
[ twitter ]
niet zo doen, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Dat betreft een andere publicatie idd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?
Dat was toch overduidelijk een grapje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk zaten we daar wel ver vanaf.
quote:Vanwege het coronavirus hebben ook wij extra maatregelen genomen, waardoor wij geen contante betalingen meer accepteren bij levering en het aantal pintransacties tot een minimum proberen te beperken.
Ik heb gezocht, misschien kun je hier iets mee. Het is niet het onderzoek wat ik bedoel, maar voor nu even:quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?
Dat volk snapt er geen kont van.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Corona is nog steeds wel een dekmantel voor slechte service. De bezorger gooit nu ook gewoon je aangetekende pakket voor je deur. Want aanbellen+ handtekening zetten of naar het pakketpunt brengen is natuurlijk wel extra gedoe.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.
[..]Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
Als ze het als enige optie hadden aangeboden had ik nergens om gemaald. Maar dit is idd gewoon een slap excuus om de chauffeur geen tijd te verspillen aan het pinnen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Corona is nog steeds wel een dekmantel voor slechte service. De bezorger gooit nu ook gewoon je aangetekende pakket voor je deur. Want aanbellen+ handtekening zetten of naar het pakketpunt brengen is natuurlijk wel extra gedoe.
De andere krantquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:58 schreef Akathisia het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat er toch nog gerechtigheid is gekomen voor de slachtoffers van de coronadictatortjes.
Hier niet alleen de handjes stukgewassen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:32 schreef Noek het volgende:
Ik wil graag dat jullie allemaal even gaan staan en vast starten met het klappen in jullie handjes die jullie natuurlijk verdomme wel gewassen hebben!! Samen sterk, dansend!
quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:32 schreef Noek het volgende:
Ik wil graag dat jullie allemaal even gaan staan en vast starten met het klappen in jullie handjes die jullie natuurlijk verdomme wel gewassen hebben!! Samen sterk, dansend!
Jezus Christus, als je dat weer terug kijkt, wat een overdreven, onnodig en sneu gedoe die 1.5m dansjes.quote:
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je dat weer terug kijkt, wat een overdreven, onnodig en sneu gedoe die 1.5m dansjes.
Andere Tijden kan er dan een prachtige special van maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier niet alleen de handjes stukgewassen hoor
@:zipportal
Ik heb nog met een pen de pinautomaat moeten bedienen bij de Hans Anders, die ik vervolgens ook mee naar huis moest nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.
[..]Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |