Ik heb het al op alle mainstream media gelezen/gehoord, dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Oef, fabrikanten van Corona vaccins moeten vermelden dat de vaccins kunnen leiden tot hevige menstruaties.
Ben benieuwd of dit ook voldoende naar voren wordt gebracht in de media en in communiqué vanuit de GGD.
Goed als de officiële prikvoorlichting dit netjes meeneemt jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Oef, fabrikanten van Corona vaccins moeten vermelden dat de vaccins kunnen leiden tot hevige menstruaties.
Ben benieuwd of dit ook voldoende naar voren wordt gebracht in de media en in communiqué vanuit de GGD.
Ik vind het wel chill om hier nog ff te posten zo nu en dan. Volg t topic nog wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:24 schreef Tijn het volgende:
Ja precies. Ik kwam in maart pas terug en verloor toen ook vrij snel de interesse om hier elke dag over covid te komen posten.
tja zowiesz goor dus als het nu goor of goorder is. what is the name...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ja daar pikte ik het ook op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werd in Nieuwsuur aandacht aan besteed en staat bij de nieuwsmedia in de nieuwsberichten. Dus wordt wel voldoende naar voren gebracht dat het een van de bijwerkingen zou kunnen zijn.
Ja, naast de reeds bekende myocarditis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed als de officiële prikvoorlichting dit netjes meeneemt ja
Voor jongeren toch behoorlijk wat nadelen aan coronavaccins
Waarvan het risico bij een covid19 infectie nog altijd hoger is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, naast de reeds bekende myocarditis.
Nee, zijn twee verschillende uitingen van myocarditits. Myocarditis is ook gewoon een verzamelnaam voor verschillende doch soortgelijke ziektebeelden. Beide hebben een andere prognose. Die van door een vaccin veroorzaakte weten we niet zo goed, maar er zijn zeker alarmbellen die gaan ringen. De tijd zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Waarvan het risico bij een covid19 infectie nog altijd hoger is.
En wat trouwens ook een risico is bij andere vaccinaties of infecties.
In Jakarta gingen ze eerst nog moeilijk lopen doen over mn Janssen. Ben echt tweederangs. Had ik dat geweten dan was ik wel gewoon een wap geworden want dit is ook niet leuk. Dan maar boos posten op Facebook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de meeste Aziatische landen kom je ook wel gewoon binnen met een verfrommeld papiertje waarop je zelf hebt geschreven dat je gevaccineerd bent.
Och, ik meende toch te lezen hier toendertijd dat het bullshit was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Flansen met Janssenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
In Jakarta gingen ze eerst nog moeilijk lopen doen over mn Janssen. Ben echt tweederangs. Had ik dat geweten dan was ik wel gewoon een wap geworden want dit is ook niet leuk. Dan maar boos posten op Facebook.
Ja dan was je per definitie een Baudet adept en telde je niet meer mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Och, ik meende toch te lezen hier toendertijd dat het bullshit was.
Geinig.
Heb jij bronnen (betrouwbaar) voor die bewering?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Waarvan het risico bij een covid19 infectie nog altijd hoger is.
En wat trouwens ook een risico is bij andere vaccinaties of infecties.
Ja in Laos waren ze daar ook niet blij mee. Volgens mij wou die vrouw sowieso moeilijk doen over mijn vaccincocktail maar besloot ze dat ze daar verstand noch zin in had en liet ze mij toch door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
In Jakarta gingen ze eerst nog moeilijk lopen doen over mn Janssen. Ben echt tweederangs. Had ik dat geweten dan was ik wel gewoon een wap geworden want dit is ook niet leuk. Dan maar boos posten op Facebook.
Ze wilde je vast gewoon lang aan de praat houden want GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja in Laos waren ze daar ook niet blij mee. Volgens mij wou die vrouw sowieso moeilijk doen over mijn vaccincocktail maar besloot ze dat ze daar verstand noch zin in had en liet ze mij toch door.
Maar zeker bij de landgrenzen hebben ze absoluut niet de middelen om te checken of je vaccin echt toegediend is.
Als je een hub zoekt in Maleisië zoeken ze er niet achter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze wilde je vast gewoon lang aan de praat houden want GurneyIsBestOke
Ze gingen enorm bellen maar het stomme was, ik ging weg. Dan schop je me toch met liefde het land uit als je twijfelt over mijn vaccin. Weer een levensdreigend iets verwijderd uit je land, zou je denken. Good riddance.
Het gevaar is geweken.
Maar ik wil graag op reis met wat ongevaccineerden en ben wel klaar met deze schijnvertoning. Doe dan gewoon een test ofzo.
Over welk topje heb je het?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die laatste lockdown was m.i. inderdaad niet noodzakelijk. En het topje van de voorspelde IC-bedden is inderdaad niet gehaald.
Alsnog was het wel zorgelijk in de ziekenhuizen en op de IC's. Dat is nu gewoon niet het geval.
Helaas gaat de PE niets worden zonder Arib, verder eens.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over welk topje heb je het?
Die hele ic bezettingspiek was 10% van wat er voorspeld was.
Voor moedwillig omicron besmettelijkheid en delta ziekraken tegen elkaar te zetten in de scenario's, het onder druk zetten van de wetenschappers om vooral maar niet te zeggen dat het milder is, en daardoor wel een maatschappij in lockdown drukken mag wel verantwoording worden afgelegd in de PE.
Ja, zat ik ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij bronnen (betrouwbaar) voor die bewering?
-knip-quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken inderdaad.
Zag gister een artikel van een onderzoek dat het tegendeel beweert.
https://www.lareb.nl/vacc(...)r%20groter%20%5B3%5D.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij bronnen (betrouwbaar) voor die bewering?
En je kunt een korte tijd minder kans hebben op infecties maar erna gewoon weer wel. De vaccinaties verhelpen dit niet en zeker niet volledigquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.lareb.nl/vacc(...)r%20groter%20%5B3%5D.
Met bronnen onderaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |