En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Voorspel,straks zichzelf huilend in slaap rukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uncanny valley, het zijn overigens z'n ogen en gebrek aan knipperen heb ik een keer gelezen.
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 2
3:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Is dat geen pop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] paspop
Ja graag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
Van 2 naar 3 toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:27 schreef Donna het volgende:
Tot morgen. Vergeet jullie klokjes niet goed te zetten morgenochtend.
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:21 ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienNice, uitstekend fapmateriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:29 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienSommige hebben een like van mij gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:29 schreef Donna het volgende:
[..]
In het voorjaar naar vooooooooooren en in het najaar dus naar achteren.
Uh, nee? Verstappen leek in de vrije trainingen en Q1 en 2 nog helemaal niet zeker van pole position.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienOw goud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feed me, Im hungry!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coulthard zei dat er vaak incidenten zijn in bocht 1, Toto zegt go for it, we want to win
Eens. Max kennende doet hij wat hij moet doen en is hij of meteen weg, of er na een paar ronden snel voorbij als hij terug valt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
OK, ik had Hamilton op P2 en Russell op P3. Fair enough.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?
KnapRespect. Het was echt een leuke kwalificatie hoor.
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.
Ja, eens. Het is heel raar dat je 11 punten kan verzamelen zonder enige consequentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coulthard zei dat er vaak incidenten zijn in bocht 1, Toto zegt go for it, we want to win
dus een race er naast?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.
Precies dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef beantherio het volgende:
Het is wel irritant dat Mercedes zo zit te springen om een overwinning. Van Ferrari weet je tenminste dat ze geen rare dingen doen maar van Russell en Hamilton durf ik dat niet uit te sluiten.
Ik meen vanwege een aantal reprimandes en niet vanwege strafpunten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.
Heb je daar een bepaalde reden voor?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieft
In 1 move beiden voorbij en dan lekker wegrijden. Versla ze liever als ze rondrijden. Laat sneeuwschuiver spelen maar over aan Mercedes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieft
Ik had al ge-edit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik meen vanwege een aantal reprimandes en niet vanwege strafpunten.
Ik dacht toch dat een ander team dit weekend straf gekregen heeft, omdat ze het niet netjes spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Aan de ene kant vind het serieus leuk dat Mercedes weer een beetje mee kan komen, omdat het dan weer een race gaat worden, want Ferrari is weggevallen. Aan de andere kant weet ik dat die lui het niet altijd netjes spelen en nu al helemaal niet aangezien ze niks te verliezen hebben.
Dit is alsof je al gaat huilen voor je geslagen wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik verwacht dat #44 extra sloom naar de grid gaat rijden en hoop eigenlijk dat de FIA daar op in gaat grijpen
Beetje suf als iemand een 'grapje' maakt, dat niet op feiten gebaseerd is. Russell start naast hem, Hamilton start achter hem.quote:
Op P3 heeft dat weinig zin want je houdt er 17 anderen mee op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik verwacht dat #44 extra sloom naar de grid gaat rijden en hoop eigenlijk dat de FIA daar op in gaat grijpen
Moet Russell eerst maar eens bij Max in de buurt kunnen komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:43 schreef Jane het volgende:
Dus Russell ramt Max er af en schakelt dit keer wel zichzelf uit, Lewis denkt eindelijk te gaan winnen, maar blaast z'n motor op, dus Checo wint?
Paar meter te laat remmen en hij komt er wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet Russell eerst maar eens bij Max in de buurt kunnen komen
Schuin erachter is toch ook erachter of niet dan? Hij staat er niet naast, of je moet wel met een HEEL scheel oog kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beetje suf als iemand een 'grapje' maakt, dat niet op feiten gebaseerd is. Russell start naast hem, Hamilton start achter hem.
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2022 06:19 schreef Rode_Wijn het volgende:
P2 is gewoon achter P1, zowel op de baan als op het papiertje
Moet RBR voor z'n socials dan gebruik maken van interviews van Sky? Ik heb nooit geweten dat daar contractuele afspraken over zijn. Dat is een bijzonder fijne positie om in te verkeren als Britse broadcaster.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Een boycot tot en met volgend seizoen zou nog mooier zijn.
Pardon??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef beantherio het volgende:
Van Ferrari weet je tenminste dat ze geen rare dingen doen
Dat is niet de officiële rbrquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet RBR voor z'n socials dan gebruik maken van interviews van Sky? Ik heb nooit geweten dat daar contractuele afspraken over zijn. Dat is een bijzonder fijne positie om in te verkeren als Britse broadcaster.
Je zou zeggen dat het neutralere F1TV een betere partij zou zijn.
Het gedrag van Toto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je daar een bepaalde reden voor?
Je verlaagt je naar hetzelfde niveau als de hier steeds aangehaalde social media berichten over RB.quote:
Terecht. Tedje is te ver gegaan vorige week.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Het is meer de algemene trend dan één incident. Sky voedt de enorme giftigheid op het internet al maanden en Ted was gewoon de druppel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht. Tedje is te ver gegaan vorige week.
Wat heeft die gedaan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:
Besloten door Jos of Max zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Zonder die mislukte pitstop had Max de GP gewonnen, dus ter had sprookjesboek niet eens hoeven te schrijvenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted is al een geen fan van Max, maar was extra salty toen Lewis niet het sprookjesboek verhaal waar kon maken op COTA.
In Ted z'n eigen woorden had hij het verhaal al geschreven (en z'n Notebook al gevuld) toen Max er een streep doorheen zette.
Het is gewoon een kinderachtige reactie. Velen zijn de mening van Ted toegedaan dat zijn eerste titel hem kado is gedaan. En terecht. Er klopte geen donder van die beslissing.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?quote:
Dus Ted mag wel z'n gang gaan want dat is professioneel?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtige reactie. Velen zijn de mening van Ted toegedaan dat zijn eerste titel hem kado is gedaan. En terecht. Er klopte geen donder van die beslissing.
Onzin dat hij dat niet mag zeggen.
Als je een professional bent, dan sta je daarboven of geef je gewoon weerwoord. Dit is vooral laf.
'Verspreking'quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?
Het gaat om het gehele eerste stuk tot het einde van het zogenaamde script.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?
Het is niet alleen dit keer. Hij doet het constant. Iedere notebook gaat het wel een keer over AD en dat Lewis robbed is en dat Max het eigenlijk niet verdiende. Het is prima dat hij dat vindt, niks mis mee. Iedereen heeft zo zijn mening, maar hij moet wel professioneel genoeg zijn om het een keer af te sluiten. Er is al zoveel haat in de F1 en dit soort dingen maken het er niet beter op. Dat jij en ik hier van alles roepen is één ding, maar als jij bij één van de grootste netwerken zit dan moet je je wel wat professioneler gedragen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze zin begrijp ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat veel mensen die de twee van Lewis terecht vinden ook roepen dat het onterecht is wat Max en RB doen
Sorry, "tweet" bedoelde ikquote:
4 x robbed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek genoeg hoort een mening geven bij zijn werk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus Ted mag wel z'n gang gaan want dat is professioneel?
Dit seizoen is het toch ook zo dat de Red Bull extreem veel sneller is dan de rest? Net zoals in het begin dat met Mercedes was waar Hamilton die records aan te danken heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit keer. Hij doet het constant. Iedere notebook gaat het wel een keer over AD en dat Lewis robbed is en dat Max het eigenlijk niet verdiende. Het is prima dat hij dat vindt, niks mis mee. Iedereen heeft zo zijn mening, maar hij moet wel professioneel genoeg zijn om het een keer af te sluiten. Er is al zoveel haat in de F1 en dit soort dingen maken het er niet beter op. Dat jij en ik hier van alles roepen is één ding, maar als jij bij één van de grootste netwerken zit dan moet je je wel wat professioneler gedragen.
Het is trouwens niet de verspreking van die achtste wereldtitel, maar hij zegt serieus minstens 10 keer robbed in de eerste paar minuten en als hij het dan heeft over Max z'n overwinning in COTA gooit hij het er op dat Newey zo'n beest van een wagen heeft gebouwd en zegt dus eigenlijk dat Max alleen wint omdat hij de beste auto heeft.
In Japan deed hij het ook al. Jonathan negeerde hem toen ook al totaal. Ik vind het niet raar dat RB en Max een beetje klaar zijn met al dat gebash. Ze hoeven het niet te accepteren, dus snap volkomen dat ze nu niet meer reageren.
Ik vind het trouwens wel grappig dat veel mensen die de tweet van Lewis terecht vinden ook roepen dat het onterecht is wat Max en RB doen
Ted is een beetje rettekeTed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder die mislukte pitstop had Max de GP gewonnen, dus ter had sprookjesboek niet eens hoeven te schrijven
Maar we zijn inmiddels een titel verder dus move on is het devies.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gek genoeg hoort een mening geven bij zijn werk.
Ik vind eigenlijk dat hij het prima oplost. In plaats van openlijk reageren negeert hij ze gewoon. Prima oplossing. Hij had ook in zijn toetsenbord kunnen klimmen. Prima oplossing.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:02 schreef -XOR- het volgende:
Tedje is nogal een kneuzige fanboi, maar Verstappen moet zich natuurlijk niet zo laten kennen.
Ik vind hem anders geduldig genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:02 schreef -XOR- het volgende:
Tedje is nogal een sneue fanboi, maar Verstappen moet zich natuurlijk niet zo laten kennen.
Jawel, en hij is zeker ook altijd netjes, maar mediaboycots zijn doorgaans niet handig en gaan vaak tegen je werken.quote:
Een deel van de media, dat is toch wat anders dan een mediaboycot.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, en hij is zeker ook altijd netjes, maar mediaboycots zijn doorgaans niet handig en gaan vaak tegen je werken.
Ik ben het met je eens dat dit niet chique is. Alleen, aangezien RBR nu pas (bijna een jaar na het seizoen 2021, race nadat Verstappen opnieuw kampioen is) met een statement komt mogen we er toch wel vanuit gaan dat RBR al een keer op de deur van Sky heeft geklopt. Weet sky van niks dan horen we dat vanzelf.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtige reactie. Velen zijn de mening van Ted toegedaan dat zijn eerste titel hem kado is gedaan. En terecht. Er klopte geen donder van die beslissing.
Onzin dat hij dat niet mag zeggen.
Als je een professional bent, dan sta je daarboven of geef je gewoon weerwoord. Dit is vooral laf.
Als je heel goed luistert zoekt hij heel erg naar woorden om het verhaal te vertellen zonder zijn mening te geven. Iets zegt mij dat Ted instructies van zijn werkgever heeft gekregen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:09 schreef Frank1893 het volgende:
Ach Ted is ook weer een beetje ingebonden inmiddels, vanaf 13:20
Hoezo? Dit zijn titels die besproken zullen blijven. Net als het jaar dat Hamilton van zijn matige teamgenoot verloor, de eerste van Schumacher, het jaar van de clash tussen Prost en Senna, het uitstappen van Lauda en Hunt daardoor onverdiend de titel in handen kreeg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar we zijn inmiddels een titel verder dus move on is het devies.
Die heeft duidelijk instructies gekregen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:09 schreef Frank1893 het volgende:
Ach Ted is ook weer een beetje ingebonden inmiddels, vanaf 13:20
Net zoals dat iedereen het constant heeft over hoe Mercedes de FIA zover heeft gekregen om een motor te gebruiken die zij als enige al op de plank hadden liggen? Waardoor ze het hybride tijdperk met 4 jaar voorsprong op de rest begonnen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit zijn titels die besproken zullen blijven. Net als het jaar dat Hamilton van zijn matige teamgenoot verloor, de eerste van Schumacher, het jaar van de clash tussen Prost en Senna, het uitstappen van Lauda en Hunt daardoor onverdiend de titel in handen kreeg.
En een jaar als deze is voor de statistieken. Daar gaan we echt nooit meer over napraten. Alleen nog over het valsspelen van Red Bull met het plafond, al ging dat ook al over het budget van 2021.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit zijn titels die besproken zullen blijven. Net als het jaar dat Hamilton van zijn matige teamgenoot verloor, de eerste van Schumacher, het jaar van de clash tussen Prost en Senna, het uitstappen van Lauda en Hunt daardoor onverdiend de titel in handen kreeg.
En een jaar als deze is voor de statistieken. Daar gaan we echt nooit meer over napraten. Alleen nog over het valsspelen van Red Bull met het plafond, al ging dat ook al over het budget van 2021.
Maar het is nu nieuws omdat dit boycot volgt. Daarvoor maakte het niemand iets uit toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dit niet chique is. Alleen, aangezien RBR nu pas (bijna een jaar na het seizoen 2021, race nadat Verstappen opnieuw kampioen is) met een statement komt mogen we er toch wel vanuit gaan dat RBR al een keer op de deur van Sky heeft geklopt. Weet sky van niks dan horen we dat vanzelf.
Ted is al twintig races aan het ranten. Het is wel een beetje klaar.
Er zijn wel grenzen natuurlijk, je hoeft niet alles te pikken. Ze hebben hem al het hele seizoen getolereerd, een keer houdt het op. Ik snap dat wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:02 schreef -XOR- het volgende:
Tedje is nogal een sneue fanboi, maar Verstappen moet zich natuurlijk niet zo laten kennen.
Nou, zoek maar na: ik loop dat al heel lang te zeggen. Ik ben totaal niet onder de indruk van de records van Hamilton. Prima rijder. Maar in de top tien beste coureurs staat hij ergens onderaan bij mij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen het constant heeft over hoe Mercedes de FIA zover heeft gekregen om een motor te gebruiken die zij als enige al op de plank hadden liggen? Waardoor ze het hybride tijdperk met 4 jaar voorsprong op de rest begonnen?
Dat soort dingen worden maar door een handvol mensen onthouden. Vrijwel niemand zet dat met een sterretje achter de goat status van Hamilton of de 8 constructeurstitels van Merc.
En dat is eigenlijk een nog veel groter schandaal dan alles wat er nu over RB wordt beweerd bijelkaar. Inclusief de verzonnen delen.
Gideon, ben jij het?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het is nu nieuws omdat dit boycot volgt. Daarvoor maakte het niemand iets uit toch?
Ik zie zoveel journalisten mensen kapot proberen te schrijven. Journalisten zijn nu eenmaal een heel sneu volkje. Vind ik.
We hebben een discussie over wat nu het nieuws is en dan zit dat bij mij ‘diep’? Argumentjes op?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Het zit bij jou ook nog diep hè, dan ga je er toch lekker over door samen met Ted, de uitkomst zal er niet om veranderen.
Maar over wat professioneel en wat niet worden we het niet eens.
misschien ook maar eens de titels van Mercedes bespreken vanaf 2014 gewonnen door 4 jaar voorsprong op de rest.......quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Discussie?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hebben een discussie over wat nu het nieuws is en dan zit dat bij mij ‘diep’? Argumentjes op?
Het is ook veel breder dan alleen Ted, Sky insinueert erop los en wakkert het brandje graag aan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een deel van de media, dat is toch wat anders dan een mediaboycot.
laten we de kerstgroet inderdaad niet vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En bij Red Bull is het niet alleen Verstappen die klaar is met Sky,
De sneue reacties van die Britten zijn ook wel onbetaalbaar. “Show that old man!”quote:
Wellicht heb ik dit ooit verkeerd begrepen, maar voor zover ik weet is het beroep van journalist juist om objectief verslag te leggen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gek genoeg hoort een mening geven bij zijn werk.
Ik doe gelukkig niet aan twitter, maar dan word je toch gek van de jeuk om te gaan reageren met "That's exactly what Max is doing to Hamilton, isn't it?"quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:36 schreef DKUp het volgende:
De sneue reacties van die Britten zijn ook wel onbetaalbaar. “Show that old man!”
Er is inmiddels natuurlijk wel wat gebeurd, dat je gemakshalve lijkt te negeren. De reden dat het nu weer volop onder de aandacht is, heeft alles te maken met het feit dat recent vast is komen te staan dat RBR daadwerkelijk vals gespeeld heeft. Voor dat bekend werd, was de storm redelijk gaan liggen. Nu wakkert die uiteraard weer aan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:48 schreef Evenstar het volgende:
Het is aan de FIA, de coureurs, de teams om dit te stoppen, maar die vinden het blijkbaar ook prima. Als Max dan denkt "nu is het genoeg" is hij weer zogenaamd kinderachtig. Nee, diegene die kinderachtig zijn zijn diegenen die na een jaar nog steeds zitten te zeuren over een gestolen kampioenschap.
Weigerde mee te werken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef tripel7 het volgende:
Max heeft trouwens eerder laten zien geen zin hebben om geframed te worden door media, zoals hoe hij weigert mee te werken aan DtS. Dus bijzonder verrassend is dit niet, en ik vind het goed dat het team nu meegaat in toxische media weren.
Overigens heeft bij DtS MB de boycot gebruikt om Verstappen extra zwart te maken...
Iemand negeren is niet hetzelfde als verlagen tot zelfde niveau wat mij betreft, maar juist het tegenovergestelde. Als ze zich zouden verlagen zouden ze het op social media uitspelen, zoals Lewis het nu doet met Alonso of van de daken schreeuwen hoe kinderachtig Ted wel niet is. Nu negeren ze hem gewoon en dat mag gewon.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is inmiddels natuurlijk wel wat gebeurd, dat je gemakshalve lijkt te negeren. De reden dat het nu weer volop onder de aandacht is, heeft alles te maken met het feit dat recent vast is komen te staan dat RBR daadwerkelijk vals gespeeld heeft. Voor dat bekend werd, was de storm redelijk gaan liggen. Nu wakkert die uiteraard weer aan.
Daarbij, ook al vind je het kinderachtig, je hoeft je nog niet te verlagen tot dat niveau. Als er iets kinderachtig was, was het wel de 'journalistiek' van Jack Plooij. Toch stonden coureurs hem netjes te woord. De journalist hoeft je vriendje niet te zijn, wellicht vind je het zelfs een enorme lul. Dat betekent nog niet dat je zelf geen professional kunt zijn. Sterker: het zou een extra aanleiding kunnen zijn om zelf te laten zien hoe je je wél volwassen gedraagt. Je voedt een kleuter ook niet op door jezelf als een kleuter te gaan gedragen.
En jij beklaagde je in je vorige post over de polarisatie?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Iemand negeren is niet hetzelfde als verlagen tot zelfde niveau wat mij betreft, maar juist het tegenovergestelde. Als ze zich zouden verlagen zouden ze het op social media uitspelen, zoals Lewis het nu doet met Alonso of van de daken schreeuwen hoe kinderachtig Ted wel niet is. Nu negeren ze hem gewoon en dat mag gewon.
Wat betreft Jack zijn wij het denk ik wel eens. Als iemand hem zou negeren zou ik het ook begrijpen. Daarnaast is het een knap staaltje whataboutism om dat er bij te halen.
Als laatste snap ik nog steeds niet waarom men het nu opeens heeft over "cheaten". Is het "cheaten" als men te snel rijdt in de pitstraat? Is het "cheaten" als men iemand er af rijdt tijdens een GP? Is het "cheaten" als men met een vleugel rijdt wat de randjes van de reglementen opzoekt? Verbreken van geldende regels is niet meteen valsspelen. Het is gewoon een overtreding en dat wordt dan bestraft.
Cheaten is je auto bewust de muur in parkeren, zodat er een SC komt en iemand van je voorkeur de race kan winnen. Cheaten is bij je rivalen spieken om er zelf beter van te worden. Cheaten is een voorsprong van vier jaar hebben op de rest van het veld, omdat jij wel aan je motoren mag werken. Cheaten is bewust bepaalde sensoren beïnvloeden, zodat je kan knoeien met je benzine.
Lekker inhoudelijk gereageerd. Waar polariseer ik?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En jij beklaagde je in je vorige post over de polarisatie?
Er is helemaal niet vast komen staan dat RBR "vals heeft gespeeld". De FIA gaf aan de de overschrijding vd costcap door RBR noch opzettelijk noch fraude was.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is inmiddels natuurlijk wel wat gebeurd, dat je gemakshalve lijkt te negeren. De reden dat het nu weer volop onder de aandacht is, heeft alles te maken met het feit dat recent vast is komen te staan dat RBR daadwerkelijk vals gespeeld heeft. Voor dat bekend werd, was de storm redelijk gaan liggen. Nu wakkert die uiteraard weer aan.
Daarbij, ook al vind je het kinderachtig, je hoeft je nog niet te verlagen tot dat niveau. Als er iets kinderachtig was, was het wel de 'journalistiek' van Jack Plooij. Toch stonden coureurs hem netjes te woord. De journalist hoeft je vriendje niet te zijn, wellicht vind je het zelfs een enorme lul. Dat betekent nog niet dat je zelf geen professional kunt zijn. Sterker: het zou een extra aanleiding kunnen zijn om zelf te laten zien hoe je je wél volwassen gedraagt. Je voedt een kleuter ook niet op door jezelf als een kleuter te gaan gedragen.
Precies, de regels zijn overtreden volgens de FIA. Dat is heel wat anders dan valsspelen wat mij betreft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niet vast komen staan dat RBR "vals heeft gespeeld". De FIA gaf aan de de overschrijding vd costcap door RBR noch opzettelijk noch fraude was.
Dat zal vast onderdeel zijn geweest van de schikking. Andersom zou RBR een dergelijke straf natuurlijk niet accepteren als ze er werkelijk van overtuigd zouden zijn dat ze niks misdaan hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niet vast komen staan dat RBR "vals heeft gespeeld". De FIA gaf aan de de overschrijding vd costcap door RBR noch opzettelijk noch fraude was.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zal vast onderdeel zijn geweest van de schikking.
Mwah, er worden civielrechtelijk zo vaak schikkingen getroffen terwijl je overtuigd bent van je onschuld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zal vast onderdeel zijn geweest van de schikking. Andersom zou RBR een dergelijke straf natuurlijk niet accepteren als ze er werkelijk van overtuigd zouden zijn dat ze niks misdaan hebben.
Als je een schikking met het OM accepteert, kun je ook vol blijven houden dat je niet veroordeeld bent. Strikt genomen klopt dat ook, maar iedereen snapt natuurlijk wel wat er aan de hand is.
Bijvoorbeeld door zelf precies te doen waar je een ander van beschuldigt. Dat je bijv. niet wilt horen dat Verstappen alleen kan winnen dankzij een dominante auto, maar zelf niet op kunt houden over de dominante auto bij de kampioenschappen van Hamilton.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk gereageerd. Waar polariseer ik?
Heb je je überhaupt ingelezen op het onderwerp?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zal vast onderdeel zijn geweest van de schikking. Andersom zou RBR een dergelijke straf natuurlijk niet accepteren als ze er werkelijk van overtuigd zouden zijn dat ze niks misdaan hebben.
Als je een schikking met het OM accepteert, kun je ook vol blijven houden dat je niet veroordeeld bent. Strikt genomen klopt dat ook, maar iedereen snapt natuurlijk wel wat er aan de hand is.
Vertel maar wat er niet aan klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je je überhaupt ingelezen op het onderwerp?
Nee, zo werkt dat niet. Jij stelt dat RBR "vals gespeeld" heeft al zegt de FIA van niet. Jij dient dat dus aan te tonen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vertel maar wat er niet aan klopt.
Ze hebben straf gekregen en die straf geaccepteerd. Da's niet omdat ze keurig de regels gevolgd hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Jij stelt dat RBR "vals gespeeld" heeft al zegt de FIA van niet. Jij dient dat dus aan te tonen.
Het verhaal van de FIA is duidelijk. Van begin af aan is duidelijk aangegeven dat RB overal in meewerkt en er geen tekenen waren van opzettelijk vals spel, ook al voor er sprake was van een schikking.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vertel maar wat er niet aan klopt.
Als je het niet volgen van de regels direct als valsspelen wilt bestempelen… Maar dan was Silverstone vorig seizoen ook valsspelen van Hamilton bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze hebben straf gekregen en die straf geaccepteerd. Da's niet omdat ze keurig de regels gevolgd hebben.
Snap ik, maar betekent natuurlijk wel dat er nu hernieuwde aandacht voor is. Vandaar dat ik het niet terecht vind dat Evenstar het presenteert alsof men er na een jaar nog steeds mee bezig is. Er is nu een heel duidelijke aanleiding waardoor het opnieuw de aandacht heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het verhaal van de FIA is duidelijk. Van begin af aan is duidelijk aangegeven dat RB overal in meewerkt en er geen tekenen waren van opzettelijk vals spel, ook al voor er sprake was van een schikking.
Ja, doordat RB de schikking accepteert erkennen ze schuld en dat legt Horner ook uit. Het is een afweging die ze maken en kennelijk is deze weg voor het team en de sport de beste manier om snel weer vooruit te kijken en verdere schade te voorkomen.
Deze volg ik niet helemaal. Wie zou er dan met wie samengespannen hebben?quote:Dat sommigen daar een teken van kwaadwilligheid of samenspannen in zien is niet te voorkomen. Zo'n zielig clubje fanboys heb je nu eenmaal in elke sport.
Het is ook geen "vals spelen". Zelfs "niet de regels volgen" is niet helemaal correct: ze hebben die regels wel gevolgd maar ze onjuist geïnterpreteerd. Het is een overtreding: dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je het niet volgen van de regels direct als valsspelen wilt bestempelen… Maar dan was Silverstone vorig seizoen ook valsspelen van Hamilton bijvoorbeeld.
Imo heeft is valsspelen een meer bewuste handeling. Dus dit vind ik geen valsspelen.
Exact.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is ook geen "vals spelen". Zelfs "niet de regels volgen" is niet helemaal correct: ze hebben die regels wel gevolgd maar ze onjuist geïnterpreteerd. Het is een overtreding: dat is wel duidelijk.
Nouja, dat Masi er hier en daar weer bijgesleept wordt en dat Kravitz het over 'robbed' blijft hebben heeft nauwelijks relatie met het costcap incident. Dat is nog steeds doorklinkende razernij over Abu Dhabi. En dat is wat zielig.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Snap ik, maar betekent natuurlijk wel dat er nu hernieuwde aandacht voor is. Vandaar dat ik het niet terecht vind dat Evenstar het presenteert alsof men er na een jaar nog steeds mee bezig is. Er is nu een heel duidelijke aanleiding waardoor het opnieuw de aandacht heeft.
Jij claimt toch dat FIA en Redbull samenspannen? In ruil voor de schikking zou de FIA hebben opgenomen dat er geen opzet is. Dat is exact het narratief van de LHCult.quote:Deze volg ik niet helemaal. Wie zou er dan met wie samengespannen hebben?
Vind ik ook prima hoor. Of je het nou vals spelen noemt, of overtreden van de regels. In ieder geval is vast komen te staan dat RBR de regels overtreden heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je het niet volgen van de regels direct als valsspelen wilt bestempelen… Maar dan was Silverstone vorig seizoen ook valsspelen van Hamilton bijvoorbeeld.
Imo heeft is valsspelen een meer bewuste handeling. Dus dit vind ik geen valsspelen.
Er is een verschil tussen vals spelen en fraude (opzet) en het verkeerd interpreteren vd regels wat een overtreding vd regels oplevert (geen opzet).quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vind ik ook prima hoor. Of je het nou vals spelen noemt, of overtreden van de regels. In ieder geval is vast komen te staan dat RBR de regels overtreden heeft.
Het is natuurlijk lastig (of onmogelijk) om te kwantificeren hoeveel voordeel ze daarvan hebben gehad, in hoeverre het de prestaties beïnvloed heeft en of ze binnen budget wel of geen kampioenschap gehaald zouden hebben. Logischerwijs zijn er wel allerlei mensen die daar opnieuw opduiken en het dan bijv. oneerlijk vinden. Ook bij Sky. Waarbij Kravitz dan aan de ene kant van het spectrum zit en Brundle aan de andere. Lijkt me allemaal niet zo spannend en al helemaal geen reden om die hele zender in de ban te doen.
Ze hebben een straf gekregen omdat ze de cost cap hebben overschreden, dat hebben ze ook toegegeven. Er is alleen geen sprake van opzettelijk of zelfs frauduleus handelen gevonden en dat heeft de FIA ook erkend, dat is alles.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze hebben straf gekregen en die straf geaccepteerd. Da's niet omdat ze keurig de regels gevolgd hebben.
Nee, niet echt. Tenzij je schikkingen per definitie ziet als samenspannen. Samenspannen heeft een negatieve lading. Bij een schikking maken partijen onderling afspraken, dat is zo ongeveer de definitie van een schikking. Afspraken over wat er wel of niet gecommuniceerd wordt door de betrokken partijen zijn daar vaak een onderdeel van. Dat kan heel onbevredigend uitpakken, zoals destijds bij Ferrari, maar in dit geval zie ik er weinig kwaad in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jij claimt toch dat FIA en Redbull samenspannen? In ruil voor de schikking zou de FIA hebben opgenomen dat er geen opzet is. Dat is exact het narratief van de LHCult.
Wat een kul argument. Waar rook is hoeft niet altijd vuur te zijn. De FIA heeft zelf letterlijk in hun statement gezegd dart er geen opzet in het spel was. Lees je dan eerst eens in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Spuit 11...quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Waar rook is hoeft niet altijd vuur te zijn. De FIA heeft zelf letterlijk in hun statement gezegd dart er geen opzet in het spel was. Lees je dan eerst eens in.
Dan is het nog steeds geen vals spelen zoals jij beweert. Vals spelen doe je namelijk bewust.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Spuit 11...
Bovendien was er wel vuur. Er wordt alleen gezegd dat RBR de boel niet expres in de fik gestoken heeft.
@Sodemietersquote:Betekenis 'valsspelen'
Je hebt gezocht op het woord: valsspelen.
vals·spe·len (speelde vals, heeft valsgespeeld)
1
oneerlijk zijn bij het spel
2
oneerlijk te werk gaan
Tjemig. Zullen we er nog honderd posts aan besteden? Dit was toch helemaal niet de essentie van mijn posts? Maar kennelijk wil men hier liever een semantische discussie voeren dan in te gaan op de strekking van de betreffende post.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:30 schreef Perox het volgende:
[..]
@:Sodemieters
Hoe concludeer jij dat Red Bull heeft valsgespeeld? Meen je dat ze expres meer hebben uitgegeven en dit hebben geprobeerd weg te moffelen door andere posten uit het budget te halen? Heb je daar bewijs voor? Want als je dat niet hebt ben je uiteraard gewoon aan het speculeren.
Het maakt wel degelijk uit en dat weet je ook wel. Maar laten we de discussie inderdaad maar sluiten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tjemig. Zullen we er nog honderd posts aan besteden? Dit was toch helemaal niet de essentie van mijn posts? Maar kennelijk wil men hier liever een semantische discussie voeren dan in te gaan op de strekking van de betreffende post.
Overigens vraag ik me af of vals spelen inderdaad altijd bewust gebeurt. Kun je niet onbewust oneerlijk zijn? Een wielrenner die per ongeluk een medicijn gebruikt waarin verboden stoffen zitten, speelt die niet vals? Een zwemmer die per ongeluk aan de start verschijnt in een verboden zwempak, is dat geen vals spel?
Hoe dan ook, het boeit mij verder niet of we het vals spelen noemen, of regels overtreden. De essentie van de betreffende post wordt er niet anders door.
Ziggo werd op een gegeven moment toch ook geboycot? Was dat niet Renault toen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daarbij, ook al vind je het kinderachtig, je hoeft je nog niet te verlagen tot dat niveau. Als er iets kinderachtig was, was het wel de 'journalistiek' van Jack Plooij. Toch stonden coureurs hem netjes te woord.
Nee, het maakt voor mijn punt niks uit of de hernieuwde aandacht is veroorzaakt door vals spelen of door overtreden van de regels, of door een overtreding, of door hoe je het ook wilt noemen. Evenstar gaf aan dat mensen eens op zouden moeten houden met discussies over het vorige kampioenschap, omdat het al een jaar geleden is. Mijn punt was dat er nieuwe feiten zijn en dat het zodoende heel logisch is dat de discussie weer oplaait.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit en dat weet je ook wel. Maar laten we de discussie inderdaad maar sluiten.
Waar je terloops Red Bull even als cheats wegzet. En dan vindt je het vreemd dat mensen daar op inhaken. Kun je per ongeluk vals spelen vraag je net. Mijn vraag is kun je per ongeluk trollen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, het maakt voor mijn punt niks uit of de hernieuwde aandacht is veroorzaakt door vals spelen of door overtreden van de regels, of door een overtreding, of door hoe je het ook wilt noemen. Evenstar gaf aan dat mensen eens op zouden moeten houden met discussies over het vorige kampioenschap, omdat het al een jaar geleden is. Mijn punt was dat er nieuwe feiten zijn en dat het zodoende heel logisch is dat de discussie weer oplaait.
Volgens mij heeft Renault daar wel mee gedreigd, als Plooij nog een keer zoiets zou doen. Hij heeft toen ook excuses aan Ocon aangeboden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ziggo werd op een gegeven moment toch ook geboycot? Was dat niet Renault toen?
Even voor de duidelijkheid: wilde je de semantische discussie nou wel of niet voortzetten?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Waar je terloops Red Bull even als cheats wegzet. En dan vindt je het vreemd dat mensen daar op inhaken. Kun je per ongeluk vals spelen vraag je net. Mijn vraag is kun je per ongeluk trollen?
Nee maar ik wil wel het laatste woord hebben, mag dat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: wilde je de semantische discussie nou wel of niet voortzetten?
Peter is enorm van een van de Mercedes-coureurs. Maar hij heeft wel een punt wat betreft Sjors: nu is het nog een snuffeljaar, maar hij moet de Bottas-rol vervullen terwijl hij eigenlijk de kopman wil zijn. Op dit moment is hij gewoon het vijfde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:01 schreef Perox het volgende:
Anyway inderdaad terug naar to de GP de Mexico.
Peter Windsor met zijn analyse van de kwalificatie.
Vreemde uitspraak die hij al eerder deed: "If you got Lewis, you don't need George."
Ik kan het wel hebben dat ie fanboy is hoor want hij ondanks dat hij een voorkeur heeft weet hij wel Max op waarde te schatten als coureur.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Peter is enorm van een van de Mercedes-coureurs. Maar hij heeft wel een punt wat betreft Sjors: nu is het nog een snuffeljaar, maar hij moet de Bottas-rol vervullen terwijl hij eigenlijk de kopman wil zijn. Op dit moment is hij gewoon het vijfde wiel aan de wagen.
Kijk je wel eens naar Sky? Dat is allerminst een fanboy-kanaal voor Hamilton. Er wordt ook niemand constant afgezeken. Tijdens de nabeschouwingen schuift Horner vaak als eerste aan bij Sky. Ook tijdens de race hebben ze vaak verbinding met Horner, voor korte interviewtjes. Die relatie is (was?) juist heel goed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:57 schreef Jane het volgende:
Denken jullie dat andere coureurs wel netjes blijven praten met F1-verslaggevers waardoor ze constant afgezeken worden? Ik vind eigenlijk dat Verstappen het nog lang heeft uitgehouden met Sky. Het is aan Sky om te besluiten of ze serieus verslag willen doen van de sport of alleen willen fungeren als een LH-fanboys-kanaal.
Btw, er was toch laatst een Franse journalist ontslagen omdat hij Lance Stroll een 'autist' had genoemd?
Hoezo moet George de "Bottas" spelen? Volgens mij is-ie gewoon vrij om te laten zien wat-ie kan, hoor. Ik denk dat ze bij Mercedes ook van 'm verwachten dat zodra Lewis stopt, George het stokje overneemt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Peter is enorm van een van de Mercedes-coureurs. Maar hij heeft wel een punt wat betreft Sjors: nu is het nog een snuffeljaar, maar hij moet de Bottas-rol vervullen terwijl hij eigenlijk de kopman wil zijn. Op dit moment is hij gewoon het vijfde wiel aan de wagen.
Ik ook. Zo'n petje kost bij Verstappen al snel 40 euro. Hoog tijd voor budgetcaps.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben sowieso voor een budgetcap!
budgetcaps.com is nog te koop mensen:quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n petje kost bij Verstappen al snel 40 euro. Hoog tijd voor budgetcaps.
¤40 voor een petje wat je eigenlijk gratis zou moeten krijgen zoveel sponsoring staat er opquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n petje kost bij Verstappen al snel 40 euro. Hoog tijd voor budgetcaps.
Maar hij zegt toch dat als de auto goed rijdt George er dermate dichtbij zit dit teveel druk voor Lewis veroorzaakt en hij daardoor niet het beste uit hemzelf haalt omdat hij teveel bezig is met George?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En wellicht al eerder. Nu zijn ze redelijk gelijkwaardig, maar Hamilton wordt alleen maar ouder en Russell is wellicht juist nog groeiende, zich ontwikkelend naar z'n top. Hamilton is al voorbij die top, op de weg naar de uitgang.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo moet George de "Bottas" spelen? Volgens mij is-ie gewoon vrij om te laten zien wat-ie kan, hoor. Ik denk dat ze bij Mercedes ook van 'm verwachten dat zodra Lewis stopt, George het stokje overneemt.
Het valt me in Mexico op dat er super veel fans in RBR merchandise lopen. Wordt die zooi daar gemaakt ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
¤40 voor een petje wat je eigenlijk gratis zou moeten krijgen zoveel sponsoring staat er op
Op Zandvoort was dat ook al zo! Wat raar!quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Het valt me in Mexico op dat er super veel fans in RBR merchandise lopen. Wordt die zooi daar gemaakt ofzo?
De VW Kever maken ze er iig niet meer (lol).quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Het valt me in Mexico op dat er super veel fans in RBR merchandise lopen. Wordt die zooi daar gemaakt ofzo?
Ik bedoel hele tribunes in RBR shirt? Of oranje?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op Zandvoort was dat ook al zo! Wat raar!
Dat niet alleen , het regent klachten over de kwaliteit van de Max merch ondanks dat het vrij duur spul is. Dat heeft ie imo niet zo goed op orde.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
¤40 voor een petje wat je eigenlijk gratis zou moeten krijgen zoveel sponsoring staat er op
Tot die tijd kan het best wel eens gaan knetteren, want een grote naam staat niet zomaar zijn plek in de pikorde af. Bovendien is het team nog om de kopman heen gebouwd en moet Sjors zijn plek in het team en bij Toto verdienen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo moet George de "Bottas" spelen? Volgens mij is-ie gewoon vrij om te laten zien wat-ie kan, hoor. Ik denk dat ze bij Mercedes ook van 'm verwachten dat zodra Lewis stopt, George het stokje overneemt.
Russell gaat het heel lastig krijgen om die plek op te eisen. Hij moet dan net als Rosberg zijn eigen weg inslaan en niet bang zijn om tegen de leiding in te gaan. Je ziet aan alles bij Mercedes dat het ze, nu nog, om Lewis gaat. Dat is op zich niet gek, maar maakt het niet makkelijk voor Russell. Denk ook niet dat Russell net als Bottas tweede viool wil blijven spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tot die tijd kan het best wel eens gaan knetteren, want een grote naam staat niet zomaar zijn plek in de pikorde af. Bovendien is het team nog om de kopman heen gebouwd en moet Sjors zijn plek in het team en bij Toto verdienen.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik bedoel hele tribunes in RBR shirt? Of oranje?
Ik ben dan zo'n debiel die dan in een opwelling in de Jumbo zo'n MV sleutelhanger koopt en een vaantje (die ik nog steeds op mijn auto moet plakken).quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat niet alleen , het regent klachten over de kwaliteit van de Max merch ondanks dat het vrij duur spul is. Dat heeft ie imo niet zo goed op orde.
Jij zorgt voor agressie in het verkeer!quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:29 schreef Perox het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan zo'n debiel die dan in een opwelling in de Jumbo zo'n MV sleutelhanger koopt en een vaantje (die ik nog steeds op mijn auto moet plakken).
Behoorlijk sukkelig geeft ik toe.![]()
RBR spul heb ik niet maar ik heb wel een pet met MAX erop maar dat is een IndyCar pet toen ik de IndyCars in Toronto heb bijgewoond. (Is van Max Chilton, maar het design is leuk en men heeft het meestal niet eens door).
[ afbeelding ]
Dat kan zeker, ja. Maar zolang ze niet beiden voor de titel strijden, denk ik ook niet dat ze à la Rossberg & Hamilton elkaar van de weg gaan rijden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tot die tijd kan het best wel eens gaan knetteren, want een grote naam staat niet zomaar zijn plek in de pikorde af. Bovendien is het team nog om de kopman heen gebouwd en moet Sjors zijn plek in het team en bij Toto verdienen.
Ik hoop het laatste. Ook al vind ik Russell ruim onsympathieker dan Lewis. Jong talent moet wel de ruimte krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Russell gaat het heel lastig krijgen om die plek op te eisen. Hij moet dan net als Rosberg zijn eigen weg inslaan en niet bang zijn om tegen de leiding in te gaan. Je ziet aan alles bij Mercedes dat het ze, nu nog, om Lewis gaat. Dat is op zich niet gek, maar maakt het niet makkelijk voor Russell. Denk ook niet dat Russell net als Bottas tweede viool wil blijven spelen.
Denk dat Russell had gehoopt dat Lewis zou stoppen na zijn contract, maar als hij serieus gaat bijtekenen voor aardig wat jaartjes dan moet Russell of weg of accepteren dat hij tweede coureur gaat zijn of alles en iedereen negeren en de eerste plek opeisen (als hij dat kan).
Nou. Ik vind Russel best een brokkenpiloot tot nu toe hoor. Hij heeft nog bijna geen gp zonder incident gehad sinds hij bij Mercedes rijd. Het is nog geen Grosjean maar daar zit ie niet ver vanaf imo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ja. Maar zolang ze niet beiden voor de titel strijden, denk ik ook niet dat ze à la Rossberg & Hamilton elkaar van de weg gaan rijden.
Oh ja, ik bedoel expresquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou. Ik vind Russel best een brokkenpiloot tot nu toe hoor. Hij heeft nog bijna geen gp zonder incident gehad sinds hij bij Mercedes rijd. Het is nog geen Grosjean maar daar zit ie niet ver vanaf imo.
Zei het laatst ook al. Het is een beetje zoals Max was in zijn eerste jaren bij RB. Te veel willen, met een auto die het eigenlijk net niet echt kan. Het is gewoon makkelijker om met een hele goede auto foutloos te rijden, want je hoeft veel minder risico te nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel expresTot nu toe denk ik dat George vooral onbesuisd en slordig is, maar niet met opzet anderen aanrijdt.
zomertijd is de abnormale.quote:
Die eerste minuten van zn notebook waren irritant. Beetje huichelachtig lacherig tussen neus en lippen door proberen te doen wat eigenlijk gewoon heel duidelijk is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:
Ja hij Ted gewoon even op z'n plek moeten zetten voor de camera.quote:
Klopt, maar het is wel heel effectief in dit geval. Velen hebben het er nu over en gaan even na waarom RB dit doet. RB heeft er nu wel voor gezorgd dat dit onder een vergrootglas komt en hopelijk wordt het nu wat minder. Dat is uiteindelijk gunstig voor zowel RB (en Max) als F1 in het algemeen.quote:
Dat moeten we nog maar even afwachten, dat wereldje zit vol met eigenwijze mannen die zich liever niet de mond willen laten snoeren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel heel effectief in dit geval. Velen hebben het er nu over en gaan even na waarom RB dit doet. RB heeft er nu wel voor gezorgd dat dit onder een vergrootglas komt en hopelijk wordt het nu wat minder. Dat is uiteindelijk gunstig voor zowel RB (en Max) als F1 in het algemeen.
Dat is waar, maar de eerste tekenen zijn positiefquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar even afwachten, dat wereldje zit vol met eigenwijze mannen die zich liever niet de mond willen laten snoeren.
Nu wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
De build-up zou nu moeten zijn, maar het start niet.
Mijn punt is wijsheid, Evenstar's punt is gut feeling.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef AnneX het volgende:
@:Gehrman en @:Evenstar hebben beiden een punt.
Wat is wijsheid en wat is ‘gut feeling’…
Voor de camera gaan staan schreeuwen is nooit een goed idee in dit geval. Je kan het beter gewoon negeren. Dat deed Max met DTS ook. Uiteindelijk is Max op dit moment "the man to beat" in F1, dus als ze Max in DTS willen dan moeten ze dat doen op een manier dat Max zich daarin kan vinden en dat is precies wat er gebeurd is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef AnneX het volgende:
@:Gehrman en @:Evenstar hebben beiden een punt.
Wat is wijsheid en wat is ‘gut feeling’…
Haha gelachenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
Hamilton en Russell gaan elkaar helpen om proberen te winnen.
Ze gaan het Red Bull moeilijk maken.
Als hij slim is wel ja, laat ze maar lekker de tering krijgen. Overall kan Max het wel redden als er niks fout gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:07 schreef Evenstar het volgende:
Zal mij niet verbazen als Max denkt "zoek het maar uit" in de eerste bocht en gewoon lekker rustig aansluit op plek 3.
Howquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
Hamilton en Russell gaan elkaar helpen om proberen te winnen.
Ze gaan het Red Bull moeilijk maken.
Omdat er anders een stortvloed aan bagger komtquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom hebben ze de chat nou weer uit staan
Ik geloof dat het maar zo lijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Af en toe wat "boooo" of lijkt dat zo?
Dat hoor ik af en toe ook, het hele weekend al, voor wie geen idee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Af en toe wat "boooo" of lijkt dat zo?
Ik heb m'n tickets al gekocht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef DKUp het volgende:
Geile wijven om mensen naar Mexico te trekken, slim.
Voor je het weet heb je een kettingzaag in je nek, geen haar op mijn hoofd dat ik daar heen ga.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef DKUp het volgende:
Geile wijven om mensen naar Mexico te trekken, slim.
Nee, dat is Brazilië.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kettingzaag in je nek, geen haar op mijn hoofd dat ik daar heen ga.
Klopt dan proberen ze het maar met vrouwen. Daarbuiten zeker niet doen….quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kettingzaag in je nek, geen haar op mijn hoofd dat ik daar heen ga.
Mietje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon importeren dan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ooit van een kartel gehoord?quote:
Uiteraard, daarom ben ik ook mod op FOK! geworden.quote:
Die kans acht ik ook klein, maar ik neem gewoon het risico nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je als simpele toerist echt geen last van hoor
Dit is de waarheidquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dadelijk popcorn maken van een zakje popcorn mais. schijnt gezonder te zijn dan chips.
Nou moet ik erbij zeggen dat het reisadvies van de ambassade ook niet echt al te aantrekkelijk klinkt voor toeristische gebieden en Mexico-Stad zelfquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook klein, maar ik neem gewoon het risico niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |