En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Voorspel,straks zichzelf huilend in slaap rukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uncanny valley, het zijn overigens z'n ogen en gebrek aan knipperen heb ik een keer gelezen.
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 2
3:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Is dat geen pop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] paspop
Ja graag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
Van 2 naar 3 toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:27 schreef Donna het volgende:
Tot morgen. Vergeet jullie klokjes niet goed te zetten morgenochtend.
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:21 ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienNice, uitstekend fapmateriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:29 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienSommige hebben een like van mij gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:29 schreef Donna het volgende:
[..]
In het voorjaar naar vooooooooooren en in het najaar dus naar achteren.
Uh, nee? Verstappen leek in de vrije trainingen en Q1 en 2 nog helemaal niet zeker van pole position.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienOw goud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feed me, Im hungry!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coulthard zei dat er vaak incidenten zijn in bocht 1, Toto zegt go for it, we want to win
Eens. Max kennende doet hij wat hij moet doen en is hij of meteen weg, of er na een paar ronden snel voorbij als hij terug valt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
OK, ik had Hamilton op P2 en Russell op P3. Fair enough.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?
KnapRespect. Het was echt een leuke kwalificatie hoor.
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.
Ja, eens. Het is heel raar dat je 11 punten kan verzamelen zonder enige consequentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |