En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Voorspel,straks zichzelf huilend in slaap rukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dan weer hier komen janken over LH44 dat ze Max niet aardig vinden?
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uncanny valley, het zijn overigens z'n ogen en gebrek aan knipperen heb ik een keer gelezen.
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 2
3:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mokersaai ja, tot het laatst onduidelijk wie pole pakt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Hopen dat de race wat interessanter wordt. Dit was saaaaai.
Is dat geen pop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze in t oranje van Tele2 is net zo Kennerig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] paspop
Ja graag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
Van 2 naar 3 toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:27 schreef Donna het volgende:
Tot morgen. Vergeet jullie klokjes niet goed te zetten morgenochtend.
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe dan maar even een bloemlezing van de zuurste tweets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:21 ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienNice, uitstekend fapmateriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2022 23:32:29 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienSommige hebben een like van mij gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:29 schreef Donna het volgende:
[..]
In het voorjaar naar vooooooooooren en in het najaar dus naar achteren.
Uh, nee? Verstappen leek in de vrije trainingen en Q1 en 2 nog helemaal niet zeker van pole position.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Rianne84 het volgende:
Toto wil dus dat sjors zich opoffert en max uitschakelt zodat Lewis kan winnen.
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alleen Bottas verrassend. Verder had je het van tevoren al op kunnen schrijven.
[..]
Ik wilde het niet doen, maar u vraagt wij draaienOw goud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feed me, Im hungry!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coulthard zei dat er vaak incidenten zijn in bocht 1, Toto zegt go for it, we want to win
Eens. Max kennende doet hij wat hij moet doen en is hij of meteen weg, of er na een paar ronden snel voorbij als hij terug valt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het ze doen. Hopelijk let Max goed op. Eerste bocht kan die gewoon laten gaan, desnoods komt die terug op plek 3. Hij pakt ze met gemak op race pace. Als Russell weer een ongeluk veroorzaakt mogen er wel eens serieuze consequenties aan verbonden worden.
OK, ik had Hamilton op P2 en Russell op P3. Fair enough.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh, jij wist dus dat de RB die FP1, FP2, FP3, Q1 en Q2 achter de feiten aan het lopen was hier pole zou pakken. De Ferrari's nergens te bekennen zouden zijn en Russell P2 zou zijn?
KnapRespect. Het was echt een leuke kwalificatie hoor.
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.
Ja, eens. Het is heel raar dat je 11 punten kan verzamelen zonder enige consequentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stroll, Lewis/Max vorig jaar, Russell en nog wel meer inderdaad. Die 12 punten mogen wel omlaag of in ieder geval bij 6 al een gridstraf en bij 10 een race ban.
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat het strafpunten systeem niet werkt, niemand heeft nog een race er naast gestaan, terwijl er echt wel kandidaten zijn.
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coulthard zei dat er vaak incidenten zijn in bocht 1, Toto zegt go for it, we want to win
dus een race er naast?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.
Precies dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef beantherio het volgende:
Het is wel irritant dat Mercedes zo zit te springen om een overwinning. Van Ferrari weet je tenminste dat ze geen rare dingen doen maar van Russell en Hamilton durf ik dat niet uit te sluiten.
Ik meen vanwege een aantal reprimandes en niet vanwege strafpunten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tsunoda heeft een sanctie gehad vanwege strafpunten.
Heb je daar een bepaalde reden voor?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieft
In 1 move beiden voorbij en dan lekker wegrijden. Versla ze liever als ze rondrijden. Laat sneeuwschuiver spelen maar over aan Mercedes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Checo beide Mercedessen in 1 move van de baan tieft
Ik had al ge-edit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik meen vanwege een aantal reprimandes en niet vanwege strafpunten.
Ik dacht toch dat een ander team dit weekend straf gekregen heeft, omdat ze het niet netjes spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Aan de ene kant vind het serieus leuk dat Mercedes weer een beetje mee kan komen, omdat het dan weer een race gaat worden, want Ferrari is weggevallen. Aan de andere kant weet ik dat die lui het niet altijd netjes spelen en nu al helemaal niet aangezien ze niks te verliezen hebben.
Dit is alsof je al gaat huilen voor je geslagen wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik verwacht dat #44 extra sloom naar de grid gaat rijden en hoop eigenlijk dat de FIA daar op in gaat grijpen
Beetje suf als iemand een 'grapje' maakt, dat niet op feiten gebaseerd is. Russell start naast hem, Hamilton start achter hem.quote:
Op P3 heeft dat weinig zin want je houdt er 17 anderen mee op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
ik verwacht dat #44 extra sloom naar de grid gaat rijden en hoop eigenlijk dat de FIA daar op in gaat grijpen
Moet Russell eerst maar eens bij Max in de buurt kunnen komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:43 schreef Jane het volgende:
Dus Russell ramt Max er af en schakelt dit keer wel zichzelf uit, Lewis denkt eindelijk te gaan winnen, maar blaast z'n motor op, dus Checo wint?
Paar meter te laat remmen en hij komt er wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet Russell eerst maar eens bij Max in de buurt kunnen komen
Schuin erachter is toch ook erachter of niet dan? Hij staat er niet naast, of je moet wel met een HEEL scheel oog kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beetje suf als iemand een 'grapje' maakt, dat niet op feiten gebaseerd is. Russell start naast hem, Hamilton start achter hem.
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2022 06:19 schreef Rode_Wijn het volgende:
P2 is gewoon achter P1, zowel op de baan als op het papiertje
Moet RBR voor z'n socials dan gebruik maken van interviews van Sky? Ik heb nooit geweten dat daar contractuele afspraken over zijn. Dat is een bijzonder fijne positie om in te verkeren als Britse broadcaster.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Een boycot tot en met volgend seizoen zou nog mooier zijn.
Pardon??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef beantherio het volgende:
Van Ferrari weet je tenminste dat ze geen rare dingen doen
Dat is niet de officiële rbrquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet RBR voor z'n socials dan gebruik maken van interviews van Sky? Ik heb nooit geweten dat daar contractuele afspraken over zijn. Dat is een bijzonder fijne positie om in te verkeren als Britse broadcaster.
Je zou zeggen dat het neutralere F1TV een betere partij zou zijn.
Het gedrag van Toto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je daar een bepaalde reden voor?
Je verlaagt je naar hetzelfde niveau als de hier steeds aangehaalde social media berichten over RB.quote:
Terecht. Tedje is te ver gegaan vorige week.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Het is meer de algemene trend dan één incident. Sky voedt de enorme giftigheid op het internet al maanden en Ted was gewoon de druppel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht. Tedje is te ver gegaan vorige week.
Wat heeft die gedaan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht. Tedje is te ver gegaan vorige week.
quote:
Besloten door Jos of Max zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Zonder die mislukte pitstop had Max de GP gewonnen, dus ter had sprookjesboek niet eens hoeven te schrijvenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted is al een geen fan van Max, maar was extra salty toen Lewis niet het sprookjesboek verhaal waar kon maken op COTA.
In Ted z'n eigen woorden had hij het verhaal al geschreven (en z'n Notebook al gevuld) toen Max er een streep doorheen zette.
Het is gewoon een kinderachtige reactie. Velen zijn de mening van Ted toegedaan dat zijn eerste titel hem kado is gedaan. En terecht. Er klopte geen donder van die beslissing.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[ twitter ]
Het werd tijd!
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?quote:
Dus Ted mag wel z'n gang gaan want dat is professioneel?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtige reactie. Velen zijn de mening van Ted toegedaan dat zijn eerste titel hem kado is gedaan. En terecht. Er klopte geen donder van die beslissing.
Onzin dat hij dat niet mag zeggen.
Als je een professional bent, dan sta je daarboven of geef je gewoon weerwoord. Dit is vooral laf.
'Verspreking'quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?
Het gaat om het gehele eerste stuk tot het einde van het zogenaamde script.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat het om die verspreking in het begin en zijn 'robbed'? Of komt er later nog iets heftigers?
Het is niet alleen dit keer. Hij doet het constant. Iedere notebook gaat het wel een keer over AD en dat Lewis robbed is en dat Max het eigenlijk niet verdiende. Het is prima dat hij dat vindt, niks mis mee. Iedereen heeft zo zijn mening, maar hij moet wel professioneel genoeg zijn om het een keer af te sluiten. Er is al zoveel haat in de F1 en dit soort dingen maken het er niet beter op. Dat jij en ik hier van alles roepen is één ding, maar als jij bij één van de grootste netwerken zit dan moet je je wel wat professioneler gedragen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze zin begrijp ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat veel mensen die de twee van Lewis terecht vinden ook roepen dat het onterecht is wat Max en RB doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |