Naast wie lag sasha?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
ze hadden 2 bedden tegen elkaar aan geschoven
Haha ik ging net kijken waren ze idd wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want ze zijn niet meer in beeld
Dan ben je gewoon een klootzak hoor en heb je geen respect voor haarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kinderachtig vind ik dat.. dat deed je als puber, maar volwassenen?
wendy denk ikquote:
Zou dat lukken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een klootzak hoor en heb je geen respect voor haar
Zou het andersom zijn geweest dan zou die pipo alles bij mekaar zeiken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wendy denk ik
het was meer een kloetje mensen
Naja als ze het gezellig hebben. Verbaasd me wel van Sasha omdat ze dat normaal niet zo snel doetquote:
wie vind je leuker, sas of bernquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja als ze het gezellig hebben. Verbaasd me wel van Sasha omdat ze dat normaal niet zo snel doet
Moeilijk nog 😅quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie vind je leuker, sas of bern
ze is vandaag wel vaak in beeld geweest
jij bent jezusquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat durf ik stellig te ontkrachten
ik dacht Jianquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG je bent een kloon van Haags![]()
![]()
dat is sowieso verdachte nr 1quote:
32 gedichten en 32 x bij sinterklaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:48 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft ook een hoge pet op van haar medebewoners... not
Als ie denkt zoals ik dan wens ik hem/haar veel sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG je bent een kloon van Haags![]()
![]()
Rupert zit er nu wel bij.quote:
Frau Wanda.quote:
Zo werkt dat meestal met ballenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere keer weer die bal ophalen
Hou het gewoon bij wat je ziet op de stream dat is primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De foute opmerking die ik wou maken laat ik schieten
Mario droeg dit in de 80ties zei hij gisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Sestra666 het volgende:
Die trui van bern... alles irriteert me aan die vent (of ergeren)
Bern is een character uit een game helemaal gestileerd enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Sestra666 het volgende:
Die trui van bern... alles irriteert me aan die vent (of ergeren)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario droeg dit in de 80ties zei hij gisteren.
Wel de mooiste club uit Rotterdamquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:57 schreef Sociologica het volgende:
Haha heeft Berend nou sokken aan met het logo van Excelsior?
Ik moet hier niet op reageren want wordt een off topic gesprek maar als Rotterdammer en Feyenoorder dan toch ff kort. Het is een prachtige club zeker voor het budget waar ze het mee moeten doen. Sfeertje veel beter dan Sparta. Maar toch, Feyenoord <3quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel de mooiste club uit Rotterdam
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik moet hier niet op reageren want wordt een off topic gesprek maar als Rotterdammer en Feyenoorder dan toch ff kort. Het is een prachtige club zeker voor het budget waar ze het mee moeten doen. Sfeertje veel beter dan Sparta. Maar toch, Feyenoord <3
Nee hoor, maak jij ervan. Hij denkt dat de groep zo stemt. Anders schreef ik wel Erik hoopt dat jeff het wordt.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef greysbones het volgende:
Berend heeft voornamelijk bla bla momenteel
Als Erik steeds individueel blijft stemmen dan pleurt ie op een gegeven moment maar lekker opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, maak jij ervan. Hij denkt dat de groep zo stemt
de kans is dus erg groot dat erik zelf op Jeff stemtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, maak jij ervan. Hij denkt dat de groep zo stemt
Jeffrey is onderhand ook wel klaar met Berend en dat heeft ie volledig aan zichzelf te wijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef greysbones het volgende:
Berend heeft voornamelijk bla bla momenteel
fquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
Waar heeft Wanda dit idee vandaan?
hij lijkt een beetje een dwarse puber momenteelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is onderhand ook wel klaar met Berend en dat heeft ie volledig aan zichzelf te wijten
Het eerste idee van haar wat ik wel leuk vind.quote:
hm hmquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eerste idee van haar wat ik wel leuk vind.
er is geen SLquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:05 schreef Poesjuh het volgende:
Erik sprak iets over boksgala en hoppa streamlock
Een telescopische net als Patje?quote:
zij wil t zelf ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:05 schreef Poesjuh het volgende:
Oh bah ruben en djedi weer samen op bed, ruben die geniet van hoe djedi iets uitlepelt...
Jawel er kwam te staan sorry voor de onderbreking en nu djedi in beeld anders schrijf ik dat toch nietquote:
luciferhoutjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een telescopische net als Patje?
En zwaarden.quote:
Geef haar drank dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:07 schreef Sestra666 het volgende:
djedi wordt onaardig en een tikkeltje agressief als ze drinkt
yep oma gestricktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario droeg dit in de 80ties zei hij gisteren.
Dat Ruben er GHB of Rohypnol in gooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Kan ook zijn dat Djedi niet wil drinken vanwege Ruben
Heeft ze vooraf zo afgesprokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Kan ook zijn dat Djedi niet wil drinken vanwege Ruben
Misschien zegt ze dat zodat ruben niet gaat dromen over een trioquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
djedi wil liever een vrouw erbij ipv 2 mannen, wordt ze bang van
Want dat kan niet in water of siroop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Ruben er GHB of Rohypnol in gooit.
Als je niet met alcohol kan omgaan drink het dan ook nietquote:
Dat proef je gelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat kan niet in water of siroop?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben : Je moet morgen die badjas aan doen, die met vlinders .. en dan stokjes in je haar.
Djedi : Ja, hartstikke leuk, maar dat ga ik niet doen.
Ruben : Hoezo niet?
Djedi : Ik ga niet in m'n badjas aan tafel zitten.
Ruben : Ja, maar je bent even sexy.
Was jij dat niet die donderdag zei, de saaiste streamdag en zelfs met een opdracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
het lijkt wel of de FEBO streamers weg wil jagen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
Hierbij wil ik graag @:Lionheart nomineren voor de goudenCOSkalf
vanwege het feit dat hij belangeloos en voor alle Cossers
de meest slaapverwekkende gesprekken voor ons wil uittypen
diepe buiging voor jou![]()
![]()
Dat zou mooi zijn.Daar kan je niks van bewaren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik hoop dat ze een lopend buffet gaan fixen....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil "pietengym" organiseren.... 🤣😵💫🥱
Deden we vroeger wel,ik heb ook 2 awards.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
Hierbij wil ik graag @:Lionheart nomineren voor de goudenCOSkalf
vanwege het feit dat hij belangeloos en voor alle Cossers
de meest slaapverwekkende gesprekken voor ons wil uittypen
diepe buiging voor jou![]()
![]()
kunnen we wel weer doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden we vroeger wel,ik heb ook 2 awards.
Mooi taakje voor jou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen we wel weer doen
COS awards![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden we vroeger wel,ik heb ook 2 awards.
Zit best veel werk in,maar was wel heel leuk.quote:
Voor hem kunnen ze beter een liggend buffet fixenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik hoop dat ze een lopend buffet gaan fixen....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dan moeten er wel users zijn toch? Meer dan 3
KimK: " Wil je nog wat schatje? "quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor hem kunnen ze beter een liggend buffet fixen
Als hij zijn eten maar geserveerd krijgtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor hem kunnen ze beter een liggend buffet fixen
3 is wel onevenquote:
Doen we 3 awards.quote:
ik word erg moe van UINICEquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice heeft niet veel aan in bed geloof ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Ik vind het raar dat je je nare alter ego een naam geeft. Het is toch raar als je naar doet tegen mensen, je zegt, ja, maar dat is mijn alter ego. Dat is toch een slecht excuus.
Snap ik wel,die had ik ooit ook samen met Voxsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:33 schreef Sestra666 het volgende:
ik was de liefste user vd cosmaar die ui ben ik kwijt
Die snap ik ook wel. Jou niet, maar haar wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik wel,die had ik ooit ook samen met Voxs
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Ik vind het raar dat je je nare alter ego een naam geeft. Het is toch raar als je naar doet tegen mensen, je zegt, ja, maar dat is mijn alter ego. Dat is toch een slecht excuus.
D.quote:
Het zijn allemaal verknipte persoonlijkheden daar, de helft zou in aanmerking komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
D.
als je dit leest moet je dat gewoon weten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal verknipte persoonlijkheden daar, de helft zou in aanmerking komen
Ze zien de prijzen live op de website van Jumbo, meer info hebben ze niet nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef pingu66 het volgende:
Kan de Febo de loods vertellen dat de uitgaven voor boodschappen voor iedereen in Nederland gigantisch is gestegen dus ook voor 32 man.(en vrouw).
Misschien stoppen die discussie's over eten dan.
Eva dus.quote:
En trek wat kleren aan als je dan toch een voorbeeld wil zijn. Jezus, alles loopt half bloot terwijl we in een energiecrisis zitten toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:39 schreef pingu66 het volgende:
Kan de Febo de loods vertellen dat de uitgaven voor boodschappen voor iedereen in Nederland gigantisch is gestegen dus ook voor 32 man.(en vrouw).
Misschien stoppen die discussie's over eten dan.
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eva dus.
Als er klachten zijn, kan Esther er niks aan doen
De helft heeft er geen notie vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zien de prijzen live op de website van Jumbo, meer info hebben ze niet nodig
Hoe los jij dat thuis op?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind een jaar lang tegen dezelfde bewoners aan kijken best heul lang
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Misschien verzinnen ze nog wel een twist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat hopen er daar volgens mij wel meer, maar zal ze niet gaan lukken ben ik bang. Denk dat Jeff nog liever met Berend in bed duiktquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet ze die poster van de muur trekken
Mijn man heb ik zelf gekozenquote:
Johquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man hen ik zelf gekozen![]()
Erik is een enorme engerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Erik heeft een duidelijke mening. Leuk om te horen.
Dat lukt nog niet echt. Hij zondert zich juist meer af en gaat meer met de anti-Jeff groep om. Smoesjes dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
Berend heeft bewust afstand genomen van Jeffrey om zich meer centraler in de groep te vestigen
gaat te verquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
Mexx ligt met zoe te smoezen over Martin
dat Martin zit te vissen
of ze behoefte heeft aan seks
Das waar, maar tis toch wel een soort van verslavendquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Joh
Maar, voordeel van een jaar is, dat als je even geen zin hebt je gewoon een maand kunt uitstappen, en er dan nog genoeg tijd over is om je er weer in te verdiepen
Gaat over Martinquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lukt nog niet echt. Hij zondert zich juist meer af en gaat meer met de anti-Jeff groep om. Smoesjes dus.
Maar echtquote:
Dan bof je dat je voor een jaar aan de verslaving kunt toegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das waar, maar tis toch wel een soort van verslavend![]()
Daardoor zijn ze uit elkaar gegroeid en zoals ik ernaar kijk is het een rare domme move waardoor ie straks zelf de sjaak isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lukt nog niet echt. Hij zondert zich juist meer af en gaat meer met de anti-Jeff groep om. Smoesjes dus.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dan bof je dat je voor een jaar aan de verslaving kunt toegeven
is dit weer een eigen invullingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey speelt zelfs met het idee om Berend te opperen namens de witte vlag en te kijken hoe de andere groep reageert
Kun je deze zin even vertalen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey speelt zelfs met het idee om Berend te opperen namens de witte vlag en te kijken hoe de andere groep reageert
Er is er maar eentje waar Jeff met pretoogjes naar kijkt en dat is KimDquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hopen er daar volgens mij wel meer, maar zal ze niet gaan lukken ben ik bang. Denk dat Jeff nog liever met Berend in bed duikt![]()
nopequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is er maar eentje waar Jeff met pretoogjes naar kijkt en dat is KimD
Nee een quote zoals je ook kunt lezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit weer een eigen invulling
of bedoel je dat hij een rits namen noemde
Als ik 'm begreep vroeg ik dat nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou zeg, dat begrijp je toch wel.
Vertaling:quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Ah, dank je, al begrijp ik er nu nog minder vanquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vertaling:
Jeff heeft het weer voorspeld en Berend heeft daar zijn mening over geventileerd en toen zagen beiden de concentratie van de andere groep die geheel in het wit gekleed was.
dat was hetquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dit alles? Of komt er nog meer?
Ik zag berend met eric kletsen en niet met sasha kussen maar na de foto onder mijn opmerking snapte ik wat jij bedoeldequote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
typ gewoon wat er gebeurt op stream
Morgen mooi weer voorspeld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dank je, al begrijp ik er nu nog minder van
Ikke ookquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dank je, al begrijp ik er nu nog minder van
Happy end dus.quote:
Ik zag ze en vlug naar mijn gyazo een beeld cappen. Was net op tijd. Maar ze deden erg lief naar elkaar en Sasha bedankte Bern dat hij naar haar luisterde.quote:
In hoeverre is dat een opoffering? Berend speelt zijn eigen spel, dus Jeff wint er ook bijquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Vertaling: Jeff wil Berend opofferen bij de volgende eliminatieproef. Voorstellen aan KimK c.s.
Aan zijn gezicht te zien heeft ie die de hele dag doorquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zit vooral Ruben op te hopen natuurlijk
Ah wat liefquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag ze en vlug naar mijn gyazo een beeld cappen. Was net op tijd. Maar ze deden erg lief naar elkaar en Sasha bedankte Bern dat hij naar haar luisterde.
Niet aan jou dus, want dit is ASMR voor jou?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
De regie heeft totale schijt aan jullie allemaal door Mexx/Zoe die poep fluisteren uit te zenden en verder helemaal nada noppes
Verboden fruit,quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zit vooral Ruben op te hopen natuurlijk
Ben iets anders aan het kijken maar af en toe switch ik even terug naar het tabbladquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet aan jou dus, want dit is ASMR voor jou?
hoeft ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus ook geen gelijk geven
quote:
quote:
Euhm...quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
typ gewoon wat er gebeurt op stream
spuit 11quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
De regie heeft totale schijt aan jullie allemaal door Mexx/Zoe die poep fluisteren uit te zenden en verder helemaal nada noppes
Wat kijk je dan on the side?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben iets anders aan het kijken maar af en toe switch ik even terug naar het tabblad
Dat gedeelte heb ik gemistquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat komt die Mexx volwassen over hè
Noem je ook iemand.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lange Frans is jaloers op hoe zij denkt
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
Ja Febo switch maar naar de woonkamer nu...
Berend is een anti maddy offensief gestartquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
Wanda wordt voor de bus gegooid (zegt ze zelf) en Babs ligt op de massagestoel
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat krijgt een man bij haar niet voor mekaar hoor
Pff echt héquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is een anti maddy offensief gestart
Alsof Berend een pion is, waar El Jefe mee kan spelenquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
In hoeverre is dat een opoffering? Berend speelt zijn eigen spel, dus Jeff wint er ook bij
Laat hem dan all-in gaan met al dat gebral aan de zijlijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is een anti maddy offensief gestart
Een watje is hetquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
berend durft niet
niet mijn battle
Ik gun Babs haar happy end.quote:
Jeff zou denken 'zie je wel'quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
berend durft niet
niet mijn battle
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb rooster nu met raost verwisselt
En niemand heeft het door.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
terwijl Isaac eigenlijk het bommetje is
Wanda geniet hiervan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
Kan het niet helpen, het voelt toch een soort van gemeen tegen Maddy nu
maddy maakt er zelf een enorme puinzooi vanquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
Kan het niet helpen, het voelt toch een soort van gemeen tegen Maddy nu
een spelletje Kla Blabquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
terwijl Isaac eigenlijk het bommetje is
I know, maar tochquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy maakt er zelf een enorme puinzooi van
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal zelf op Maddy gestemd nietwaar?
Een mooie uitspraak van haar vorige week was: " Ik wil wat mooiis achterlaten voor de volgende manager."quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy maakt er zelf een enorme puinzooi van
Wanda en Berend hadden ook zichzelf verkiesbaar kunnen stellen maar dat doen ze natuurlijk weer nietquote:
een prachtige puinzooiquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooie uitspraak van haar vorige week was: " Ik wil wat mooiis achterlaten voor de volgende manager."
En reken maar dat er nog lijken in de kast zitten.quote:
Jasper zit erbij dus maak je niet drukquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff wordt ook even onder de bus gegooid door Berend
dat doet ze ook... slechter kan het niet volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooie uitspraak van haar vorige week was: " Ik wil wat mooiis achterlaten voor de volgende manager."
Er liggen allemaal broodjes op kantoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |