En bij de voedselbank kom je ook niet zomaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik best een domme uitspraak
Want mensen in de bijstand moeten alles van dat geld doen
Maar goed Eunice is wat mij betreft vervelender
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak 50
Euro in de week
Berend mag wel wat realistischer zijn hierin
Van 1 iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Revolutie wil de Febo niet op stream hebben.
Gigantische wachtlijsten terwijl de aanvoer ook steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij de voedselbank kom je ook niet zomaar.
Ik denk dat mensen in de bijstand momenteel blij zijn dat ze eten hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook niet
stream 2 is erst 2 min buiten hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar gaan ze de hele avond nu daar over discussiėren
Ach,dat was een dingetje van Janet.En mss is het best wel lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook niet
Afhankelijk van de vaste lasten hebben sommige in de bijstand geen eens een aardappel om te kunnen schillen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mijn streams lopen prima hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 is erst 2 min buiten hoor
ik geloof je heeft je ur en ur
vorgedaan niet achter![]()
dat moet je volg. nacht
Schillen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen in de bijstand momenteel blij zijn dat ze eten hebben
Het heeft ook wel te maken met een compleet verkeerde manier van inkopen doen. Werd net ook gezegd op de stream, dat ze bijv. kant en klare pannenkoeken kopen ipv zelf maken. Als ze wat beter opletten met wat ze kopen hoeven ze echt geen aardappelschillen te eten imoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was de voedselclub.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het heeft ook wel te maken met een compleet verkeerde manier van inkopen doen. Werd net ook gezegd op de stream, dat ze bijv. kant en klare pannenkoeken kopen ipv zelf maken. Als ze wat beter opletten met wat ze kopen hoeven ze echt geen aardappelschillen te eten imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |