Weer eens in de weg rijden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
Wat was Lewis nou aan het doen?
[ afbeelding ]
Een Hamiltonnetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De McLaren zat fout natuurlijk, dangerous driving, erratic, should yield.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Vips in elk geval 1 keerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Ja, Max moet nog een keer z'n stoeltje uitlenen... Wordt waarschijnlijk Lawson in Abu Dhabi dacht ik ergens te hebben gelezen?quote:
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Dat hoeft niemand te zeggen toch, lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:04 schreef Evenstar het volgende:
Zullen er al mensen op Twitter reageren dat Max niet eerste staat, omdat ze niet meer kunnen cheaten?
Ja, er zal sowieso nog een tweede keer moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.
Haas, Ferrari, McLaren, Aston Martin en Alpine moeten er ook nog een en Williams rijdt dan ook met Logan Sargeant, dus dan hebben we 7 rookies in de eerste vrije training van Abu Dhabi
Z'n juwelen aan het checken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De leeftijd slaat toe, m'n oma hebben we ook van de weggehaald toen hwt gevaarlijk begon te worden.quote:
jepquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef SamCooke het volgende:
Wordt dit weer een Pirelli training ellende zoals vorige week?
Hauger?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, er zal sowieso nog een tweede keer moeten zijn.
Kan ook. Of Daruvala of Iwasa. RBR heeft keus genoeg.quote:
Dan is het bewust. Minimaal de helft van de testtijd innemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, ze gaan toch over de costcap zegt Toto, dus kan dit er ook nog wel bij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Banden zijn dezelfde als altijd
En roken als je van de baan schuift of verremtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
rond en zwart en ze draaien als je gas geeft
Leek wel heel erg op de spin van Max in de vorige sessie, alleen kon LEC niet uit de muur blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Jane het volgende:
Z'n signature move inmiddels. Man man man, Leclerc...
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef gbm het volgende:
Is niet echt lekker voor z'n versnellingsbak...
Mwah, zo hard klapte hij er niet in. En het waren zachte blokken, geen beton. Plus hebben ze inmiddels aardig wat onderdelen in de poule. Grote kans dat ze tijdens zo'n bandentest niet met het beste spul rijden. Ik denk dat het al met al misschien nog wel meevalt.quote:
Mja, ik bedoelde eigenlijk 'op een onzinnig moment z'n auto in de prak rijden', als signature move.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Leek wel heel erg op de spin van Max in de vorige sessie, alleen kon LEC niet uit de muur blijven.
Eens, LEC maakt doorgaans fatale fouten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde eigenlijk 'op een onzinnig moment z'n auto in de prak rijden', als signature move.
Maar hem uit de muur houden is toch ook wel een essentieel verschil tussen VER en LEC.
Niet boeiend verhaal maar jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En Allard mag weer even wat herinneringen ophalen.
Opa vertelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En Allard mag weer even wat herinneringen ophalen.
Bij Charles is het vaak als er even geen spanning is dat het juist fout gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef gbm het volgende:
De coureurs pushen niet tijdens de bandentest.... zeg dat even tegen Charles...
Alles blijft heel zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Er gebeurt nooit wat tijdens die saaie bandentests zeggen ze. Ze zijn doodsaai zeggen ze.
Er gebeurt ook niet al teveel op het moment...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Er gebeurt nooit wat tijdens die saaie bandentests zeggen ze. Ze zijn doodsaai zeggen ze.
Als je er te lang in zit krijg je rimpels?quote:
Ik heb gewoon de F1TV aangeslingerd zo'n 2 minuten voor de crash om het live mee te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niet al teveel op het moment...En regen op komst blijkbaar
Ik voel me nu smerig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je er te lang in zit krijg je rimpels?
Ik mag Rosanna wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de F1TV aangeslingerd zo'n 2 minuten voor de crash om het live mee te krijgen
F1TV stream verneukte het door net de pitreporter wat schermtijd te geven
Ze mag er zijn, maar niet precies op het moment dat er een crash gebeurt.quote:
Overschakelen op het andere kanaal, evt met Nederlandse taal maar Engels kan ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mag er zijn, maar niet precies op het moment dat er een crash gebeurt.
Well done Mexico City.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze echt 15 minuten nodig gehad ja?
Sky is bij mij totaal uit de gratie gevallen nav het budget cap nieuws. Nooit meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Overschakelen op het andere kanaal, evt met Nederlandse taal maar Engels kan ook.
Ik heb F1TVquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky is bij mij totaal uit de gratie gevallen nav het budget cap nieuws. Nooit meer.
En Viaplay.... grapjas.
Tek-pro moest ook hersteld he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze echt 15 minuten nodig gehad ja?
Liever niet, doe maar zoals vorige week. Veel leukerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Max morgen 3de in de quali, gaat bij de start buitenom als eerste de eerste bocht in. Klaar.
Dit is niet 2021quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Max morgen 3de in de quali, gaat bij de start buitenom als eerste de eerste bocht in. Klaar.
over het algemeen vind ik de crew van F1TV prima, kunnen zeer goed relativeren zonder er over het algemeen partijdig over te praten. Toch niet op een vervelende manipulerende manier... Palmer wilt (of beter wou) er nog weleens wat chauvinistische praat door zwieren, maar bijlange na niet in de mate dat Crofty of Kravitz dat doen. En tijdens de race 2 beelden laten zien zodat er continue de actie op de baan te zien is is ook een pluspunt. Ik zal voorlopig niet meer switchen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:11 schreef Nattekat het volgende:
F1TV commentaar is verrassend redelijk in hun commentaar over de budget cap
Ik heb van de week Ted's notebook gekeken. Nou ja, eerder Ted's rant. Godallemachtig. Ik was jaren groot fan van die man, kon zelfs wel dat overdreven chauvinisme zo nu en dan slikken, maar hij is bij mij volledig uit de gratie gevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
over het algemeen vind ik de crew van F1TV prima, kunnen zeer goed relativeren zonder er over het algemeen partijdig over te praten. Toch niet op een vervelende manipulerende manier... Palmer wilt (of beter wou) er nog weleens wat chauvinistische praat door zwieren, maar bijlange na niet in de mate dat Crofty of Kravitz dat doen. En tijdens de race 2 beelden laten zien zodat er continue de actie op de baan te zien is is ook een pluspunt. Ik zal voorlopig niet meer switchen.
Waren er niet weer optredens of evenementen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Nober het volgende:
Waarom is de kwalificatie nu 2 uur vroeger dan in Texas vorige week?
De correcte vraag zou zijn: waarom is de kwalificatie in Texas 2 uur later dan letterlijk elke andere kwalificatie? Het was daar 17:00.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Nober het volgende:
Omdat ze nu min of meer het normale schema aanhouden aanhouden dat ook in Europa gehanteerd werd. Alleen een uur eerder omdat het later in het jaar is en het dus eerder donker wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Nober het volgende:
Doe dan dat concert tijdens de half time show op de grid na Q2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De correcte vraag zou zijn: waarom is de kwalificatie in Texas 2 uur later dan letterlijk elke andere kwalificatie? Het was daar 17:00.
En het antwoord is: Murica!
En het echte antwoord is: ze zijn bang dat er niemand voor het concert blijft hangen als de kwalifcatie om 16:00 is afgelopen.
Volgens mijn informatie is de kwalifcatie daar gewoon 15:00 lokale tijd. Nou ja... 'gewoon', ik verlang nog steeds terug naar de goede oude tijd van 14:00quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze nu min of meer het normale schema aanhouden aanhouden dat ook in Europa gehanteerd werd. Alleen een uur eerder omdat het later in het jaar is en het dus eerder donker wordt.
In Austin was het later omdat er zonodig concerten tussendoor gegeven moesten worden.
De race is wel om 2 uur lokale tijd (hier 9 uur).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is de kwalifcatie daar gewoon 15:00 lokale tijd. Nou ja... 'gewoon', ik verlang nog steeds terug naar de goede oude tijd van 14:00
De zon gaat daar pas om 19:00 onderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
De race is wel om 2 uur lokale tijd (hier 9 uur).
Wat hebben die Amerikanen je ooit aangedaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zon gaat daar pas om 19:00 onder
Ze hoeven nu geen rekening te houden met die oh zo geweldige Amerikaanse markt, dus kan het gewoon op het commercieel gunstigere tijdstip.
Liberty*quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hebben die Amerikanen je ooit aangedaan?
Het is wat het is, uiteindelijk gaat het om $quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty*
Overvolle kalender, extreme focus op bijzaken, disproportionele focus op de Amerikaanse markt, DtS, Jeddah, Miami en Las Vegas.
Met de normale tijden bedoel ik de tijden die dit jaar meestal in Europa waren, uitzonderingen, zoals Zandvoort, daargelaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is de kwalifcatie daar gewoon 15:00 lokale tijd. Nou ja... 'gewoon', ik verlang nog steeds terug naar de goede oude tijd van 14:00
Zo erg gauw vergeet ik dus dat ze die kwalificatie nog een uur verhuisd haddenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met de normale tijden bedoel ik de tijden die dit jaar meestal in Europa waren, uitzonderingen, zoals Zandvoort, daargelaten.
VT1 14 uur
VT2 17 uur
VT3 13 uur
Kwalificatie 16 uur
Race 15 uur.
Nu zijn al deze tijden een uur eerder.
Wat had ie precies?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van de week Ted's notebook gekeken. Nou ja, eerder Ted's rant. Godallemachtig. Ik was jaren groot fan van die man, kon zelfs wel dat overdreven chauvinisme zo nu en dan slikken, maar hij is bij mij volledig uit de gratie gevallen.
Poeh. de eerste paar minuten nu gezien/gehoord... I see wat @Nattekat bedoelt...quote:
Binnen de eerste paar minuten ongeveer 10 keer geroepen dat Lewis robbed was?quote:
Is er niemand binnen Sky zegt: Nu is het klaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Binnen de eerste paar minuten ongeveer 10 keer geroepen dat Lewis robbed was?
Als ze er op worden aangesproken door een collega dan zeggen ze meteen "ja, nee dat is wat de fans zeggen".
Crofty doet dat ook telkens,. Hele tijd gal spuwen en dan "nee nee, dat is niet wat ik zeg, dat zeggen de fans". Nee kut, dat zegt TeamLH cult, niet de fans.
Mja, het is natuurlijk kijkcijfers scoren. Britten smullen hiervan. FIA moet de eerste zijn die zegt genoeg is genoeg, want ondertussen gaat Ferrari en McLaren gewoon door met zeuren en zeiken en manipuleren. Alleen Toto is er nu netjes mee omgegaan .... eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is er niemand binnen Sky zegt: Nu is het klaar?
Zo verzuurd zijn is niet goed voor de kijkersaantallen op de lange termijn
TeamLH cult heeft het weer voor elkaar hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
hij had ze weer eens boos gekregen
Ik denk dat het juist andersom is. Ze blijven er over doorgaan (en aanwakkeren) omdát hun (Britse) kijkers het graag willen horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is er niemand binnen Sky zegt: Nu is het klaar?
Zo verzuurd zijn is niet goed voor de kijkersaantallen op de lange termijn
Jeddah is een prachtige quali-baan dat moet ik ze nagevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty*
Overvolle kalender, extreme focus op bijzaken, disproportionele focus op de Amerikaanse markt, DtS, Jeddah, Miami en Las Vegas.
De Crofties en de Teds van toen werden alleen niet gevoerd door het gigantisch gepolariseerde Twitter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:50 schreef Tarado het volgende:
In de tijd van Schumacher was het niet anders, alleen toen had je slechts de Crofties en de Teds, nu heb je er miljoenen toetsenbord hooligans bij.
Ook dat scheelt inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Crofties en de Teds van toen werden alleen niet gevoerd door het gigantisch gepolariseerde Twitter.
Bovendien men kon vroeger veel minder goed meten wat de kijkers er van vonden. En misschien was dat ook wel beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Crofties en de Teds van toen werden alleen niet gevoerd door het gigantisch gepolariseerde Twitter.
Ik verwacht een rustige civiele reactie van #TeamLH.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Speciaal voor #TeamLH:
[ afbeelding ]
Hij is alweer teruggekrabbeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht een rustige civiele reactie van #TeamLH.
Welke 'fight' met de teammate? "Valtteri, this is James..."?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Speciaal voor #TeamLH:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen Pirelli-bandentroep vandaag gelukkig.
Jawel hoor.quote:
Eikelquote:
Je bent een voorbeeldquote:
#ModDropquote:
Understatement van het weekend.quote:
True. Maar dat hesje is veel te groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter dan van die spillebeentjes.
Gewoon iets in stoppen.quote:
Lekker man, ze kan zo bij die ventilatorfabriek gaan werken.quote:
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten die toiletten in de budgetcap?
Nee, want je dumpt wat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten die toiletten in de budgetcap?
Beetje volksheld zo haha.quote:
Eens. Baan actie willen we zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
Dat gelul in de pitbox vind ik niet zo interessant.
Hoi Chevy!quote:
Eens, netjes gereden.quote:
Dan kan Hamilton dus nog sneller dan Russell.quote:
Maar houdt hem wel uit de muur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Mick heeft duidelijk een inspiratiebron.
Wou het net zeggen ja, identiekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Mick heeft duidelijk een inspiratiebron.
Maxi Mick?quote:
Omdat we dat gezever moesten aanhoren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
Heel mooi om te zien, maar wij kijkers zagen niets.
Werd eens tijd!quote:
Echt he, VOL OP DE KERB.quote:
Onder het bureauquote:
Kunnen anderen een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
6 augustus 1972 (50 jaar)
ziet er fantastisch uit.
We wachten!quote:
Maak het seizoen af en dan is het klaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf die ellende aan?
ZO VEEL MOGELIJK.quote:
Lekker toch, na de race een paar steaks erop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
Die Alpine is multifunctioneel. Eerst racen en daarna kan de auto gebruikt worden als BBQ met de vele roosters die er op zitten
Zit ze nu te doenquote:
Viaplay is het met je eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Sainz moet vol peut zitten. Het duurt erg lang voordat hij op het gas kan
Die zender is net een loterij. Afwachten wanneer de reclame voorbij komtquote:
Klaar met reclame bij een zender waar ik al voor betaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zender is net een loterij. Afwachten wanneer de reclame voorbij komt
Reclame prima, maar laat het dan zien voor en na de sessie, niet tijdens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klaar met reclame bij een zender waar ik al voor betaal.
Beter idd. Hoef ik het niet te zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reclame prima, maar laat het dan zien voor en na de sessie, niet tijdens.
Jij betaalt niet voor je tv-zenders?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij betaalt niet voor je tv-zenders?
Dat was rap.quote:
ULTRA SNEL.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef StephanL het volgende:
Kijk ze gaan die Mercedessen, ongekend!!
Komt Max zometeen die ze weer op hun plek zetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sky worden ze gek!!!!! Wooohooo, Mersjedies!!! 7 tenths!!!!
Stream =/= tv-zender.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij betaalt niet voor je tv-zenders?
Ik begin ook gewoon een beetje boos te wordenquote:
Ja, dank je wel voor deze nutteloze informatie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik begin ook gewoon een beetje boos te worden
Haha snap ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dank je wel voor deze nutteloze informatie.
Bedoel ik VP mee hé
ik heb ook reclame bij SKy en ik betaal met mijn oren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja Stefaantje wel ja. Maar die moet haar mond voor wat anders gebruiken.quote:
Al dat gezever in de pits, boeiend.quote:
Oh, ze doen bij Viaplay vrolijk mee met RTL Boulevardquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al dat gezever in de pits, boeiend.
Het lijkt meer op een tv-zender als Ziggo dan een dedicated streamplatform als F1TV if Netflix.quote:
Want? Eerst de quali maar eens afwachten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR heeft een groot probleem.
Ja straks verliezen ze het kampioenschap. Oh wachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ferrari een nog groter probleem….quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
BiNOTto?quote:
BRABANT en LIMBABWUh present KAAAIZWAARquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ja en nu stil en terug naar de baan.
Is toch prima?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef pmponer het volgende:
Het zal toch niet dat Merc voor P1 kan gaan
P1 en P2 en dan een herhaling van Barcelona 2016, dat lijkt me heerlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef pmponer het volgende:
Het zal toch niet dat Merc voor P1 kan gaan
Dan kan je me opvegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Jane het volgende:
[..]
P1 en P2 en dan een herhaling van Barcelona 2016, dat lijkt me heerlijk.
Ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef byah het volgende:
Dit seizoen is wel als een nachtkaars uitgegaan zeg
Wat maakt het dan uit, laat ze lekker pole pakken johquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee.
Race pace van Mercedes is toch slecht meestal, dus verwacht toch wel winst voor Max.
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef byah het volgende:
Dit seizoen is wel als een nachtkaars uitgegaan zeg
Ik wil geen Brits volkslied horen dit jaar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja straks verliezen ze het kampioenschap. Oh wacht
Max in de pits, dus denk het niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Nou RB met een gloryrun om Mercedes op hun plek te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |