Weer eens in de weg rijden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
Wat was Lewis nou aan het doen?
[ afbeelding ]
Een Hamiltonnetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De McLaren zat fout natuurlijk, dangerous driving, erratic, should yield.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Vips in elk geval 1 keerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Ja, Max moet nog een keer z'n stoeltje uitlenen... Wordt waarschijnlijk Lawson in Abu Dhabi dacht ik ergens te hebben gelezen?quote:
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Dat hoeft niemand te zeggen toch, lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:04 schreef Evenstar het volgende:
Zullen er al mensen op Twitter reageren dat Max niet eerste staat, omdat ze niet meer kunnen cheaten?
Ja, er zal sowieso nog een tweede keer moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.
Haas, Ferrari, McLaren, Aston Martin en Alpine moeten er ook nog een en Williams rijdt dan ook met Logan Sargeant, dus dan hebben we 7 rookies in de eerste vrije training van Abu Dhabi
Z'n juwelen aan het checken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De leeftijd slaat toe, m'n oma hebben we ook van de weggehaald toen hwt gevaarlijk begon te worden.quote:
jepquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef SamCooke het volgende:
Wordt dit weer een Pirelli training ellende zoals vorige week?
Hauger?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, er zal sowieso nog een tweede keer moeten zijn.
Kan ook. Of Daruvala of Iwasa. RBR heeft keus genoeg.quote:
Dan is het bewust. Minimaal de helft van de testtijd innemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, ze gaan toch over de costcap zegt Toto, dus kan dit er ook nog wel bij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Banden zijn dezelfde als altijd
En roken als je van de baan schuift of verremtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
rond en zwart en ze draaien als je gas geeft
Leek wel heel erg op de spin van Max in de vorige sessie, alleen kon LEC niet uit de muur blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Jane het volgende:
Z'n signature move inmiddels. Man man man, Leclerc...
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef gbm het volgende:
Is niet echt lekker voor z'n versnellingsbak...
Mwah, zo hard klapte hij er niet in. En het waren zachte blokken, geen beton. Plus hebben ze inmiddels aardig wat onderdelen in de poule. Grote kans dat ze tijdens zo'n bandentest niet met het beste spul rijden. Ik denk dat het al met al misschien nog wel meevalt.quote:
Mja, ik bedoelde eigenlijk 'op een onzinnig moment z'n auto in de prak rijden', als signature move.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Leek wel heel erg op de spin van Max in de vorige sessie, alleen kon LEC niet uit de muur blijven.
Eens, LEC maakt doorgaans fatale fouten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde eigenlijk 'op een onzinnig moment z'n auto in de prak rijden', als signature move.
Maar hem uit de muur houden is toch ook wel een essentieel verschil tussen VER en LEC.
Niet boeiend verhaal maar jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En Allard mag weer even wat herinneringen ophalen.
Opa vertelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En Allard mag weer even wat herinneringen ophalen.
Bij Charles is het vaak als er even geen spanning is dat het juist fout gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef gbm het volgende:
De coureurs pushen niet tijdens de bandentest.... zeg dat even tegen Charles...
Alles blijft heel zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Er gebeurt nooit wat tijdens die saaie bandentests zeggen ze. Ze zijn doodsaai zeggen ze.
Er gebeurt ook niet al teveel op het moment...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Er gebeurt nooit wat tijdens die saaie bandentests zeggen ze. Ze zijn doodsaai zeggen ze.
Als je er te lang in zit krijg je rimpels?quote:
Ik heb gewoon de F1TV aangeslingerd zo'n 2 minuten voor de crash om het live mee te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niet al teveel op het moment...En regen op komst blijkbaar
Ik voel me nu smerig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je er te lang in zit krijg je rimpels?
Ik mag Rosanna wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de F1TV aangeslingerd zo'n 2 minuten voor de crash om het live mee te krijgen
F1TV stream verneukte het door net de pitreporter wat schermtijd te geven
Ze mag er zijn, maar niet precies op het moment dat er een crash gebeurt.quote:
Overschakelen op het andere kanaal, evt met Nederlandse taal maar Engels kan ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mag er zijn, maar niet precies op het moment dat er een crash gebeurt.
Well done Mexico City.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze echt 15 minuten nodig gehad ja?
Sky is bij mij totaal uit de gratie gevallen nav het budget cap nieuws. Nooit meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Overschakelen op het andere kanaal, evt met Nederlandse taal maar Engels kan ook.
Ik heb F1TVquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky is bij mij totaal uit de gratie gevallen nav het budget cap nieuws. Nooit meer.
En Viaplay.... grapjas.
Tek-pro moest ook hersteld he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze echt 15 minuten nodig gehad ja?
Liever niet, doe maar zoals vorige week. Veel leukerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Max morgen 3de in de quali, gaat bij de start buitenom als eerste de eerste bocht in. Klaar.
Dit is niet 2021quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Max morgen 3de in de quali, gaat bij de start buitenom als eerste de eerste bocht in. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |