Die siesta's lopen echt uit de hand.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:
@:Strani die ons gewoon bijna 24 uur lang weer negeert.Hopelijk stik je vanavond niet in een stukje tapas!
Goede topicopener welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:
@:Strani die ons gewoon bijna 24 uur lang weer negeert.Hopelijk stik je vanavond niet in een stukje tapas!
En ook te hopen dat die niet op een Legoblokje gaat staanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:
Goedzo Em, gooi je verleidster-skills maar in de strijd!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:
Het EK darts is nu wel bezig, maar ik heb nog geen Strani gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani ben je een dart marathon aan het gooien ofzo?
Ja ik dacht dan is het maar meteen duidelijk!quote:
Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer jongens!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo Em, gooi je verleidster-skills maar in de strijd!
EN VOOR WAT!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
Strani komt heel even in de SC. De SC:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.quote:
Spreek voor uzelf, nazibloem!quote:
Interessant!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het EK darts is nu wel bezig, maar ik heb nog geen Strani gezien
Hij kan nog in het publiek zitten. Ik hou vooral de gewapende mannen op het podium in de gatenquote:
Horen die toevallig bij een of Spaans MC chapter?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij kan nog in het publiek zitten. Ik hou vooral de gewapende mannen op het podium in de gaten
Gezien de beperkte grootte van hun speren hooguit de juniorenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Horen die toevallig bij een of Spaans MC chapter?
Klopt. En terecht.quote:
Preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. En terecht.
Maar dit soort reacties is meestal als een user een tijd niet in de SC is en dan eens verschijnt.
We zijn allen blij als de SC kinderen weer thuiskomen
Luctor is ook weer thuis gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. En terecht.
Maar dit soort reacties is meestal als een user een tijd niet in de SC is en dan eens verschijnt.
We zijn allen blij als de SC kinderen weer thuiskomen
Lekker is dat hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gelijk in slaap val wanneer ik bed ga liggen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies![]()
We hebben een fijn groepje hier en het is altijd leuk als een oude bekende weer opduikt, zoals recent nog Luctor
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*lurkt, zwaait en zegt hallo*
Ohai!quote:
Ga je weer 'Is het lang geleden' winnen dit seizoen?quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!
Heerlijk avondje?quote:
Stoptober?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:45 schreef Cee het volgende:
Strani is gewoon als kwaliteits wijn, die moet je af en toe uit de kelder halen voor speciale gelegenheden en daarna weer terugzetten en wachten tot het volgende juiste moment zich weer aandient.
Of zo. Weet ik veel, ik drink niet.
meh, ben weer terug uit Belgenland, was een lekker kort vakantietjequote:
Persoonlijk ben ik wel te spreken over kleuren-tv'squote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog een goed advies voor een tv?
Hmmm dat maakt de keuze wel wat eenvoudigerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik wel te spreken over kleuren-tv's
Android TV's ftw want veel eigen controle over wat je kan qua apps en geen gesloten systeem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of Android tv's langer bruikbaar blijven dan Android telefoons qua snelheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Android TV's ftw want veel eigen controle over wat je kan qua apps en geen gesloten systeem.
Philips maakt goeie TVs met Android, maar maakt er een raar mengsel van. Sony is beste maar langzaam met soms OS updates.
Mijne is 5 jaar oud en nog best rap. En krijgt nog alle updates! Belangrijk is natuurlijk dat je regelmatig TV echt uitzet zodat ie cache kan legen, maar Android TV "moet" natuurlijk minder dan een mobieltje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd of Android tv's langer bruikbaar blijven dan Android telefoons qua snelheid.
Huidige tv (Samsung uit 2015 draait op Tizen) is intussen net een ouwe slome telefoon, pas na een minuut begint ie te leven en kan er gezapt worden of apps gestart
hmmm echt uitzetten, staat eigenlijk altijd standbyquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijne is 5 jaar oud en nog best rap. En krijgt nog alle updates! Belangrijk is natuurlijk dat je regelmatig TV echt uitzet zodat ie cache kan legen, maar Android TV "moet" natuurlijk minder dan een mobieltje.
Wij hebben LG, bevalt erg goed!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Wel fris en fruitig wakker geworden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |