Hij kan sowieso niet naar Nike omdat hij daar vandaan kwam en met ze brak omdat hij ontevreden was over het geld.quote:Reddit comment:
He wouldn’t go to Nike as his shoe line initially started at Nike; at some point, he took issue with the contract as he felt his cut wasn’t enough, so he left and took his brand to Adidas
Maar de eigenaar is Joods en hij wordt er gelijk uitgegooidquote:Reddit comment:
Mind you the CEO and owner of Skechers, Robert Greenberg, is Jewish. Kanye is a fucking idiot.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar de eigenaar is Joods en hij wordt er gelijk uitgegooid
Denk niet dat ie die nog kan trekken na zijn eerdere uitspraken. Maargoedquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:22 schreef Nober het volgende:
Cancel cultuur, heeft Ye de racismekaart al getrokken? Wat is überhaupt zijn reactie?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Door alle verbroken contracten is hij van 1.5 miljard naar 400 miljoen gegaan. Nog steeds stinkend rijk maarre toch een enorme klap
Wat lees ik.quote:Naar aanleiding van de ‘schorsingen’ plaatst Kanye een Youtube-video, waarin hij ongepaste seksuele video’s laat zien aan zijn collega’s bij adidas.
Chronologisch:quote:https://www.cnbc.com/2022(...)er-company-says.html
In one post, Ye played into a long-standing antisemitic conspiracy theory that fellow rapper Sean "Diddy" Combs is being controlled by Jewish people. On Twitter, meanwhile, Ye's account was restricted after he said he would go "death con 3 on JEWISH PEOPLE."
After Ye's suspension from Instagram, the rapper turned to Twitter, posting for the first time since 2020. "Look at this Mark How you gone kick me off instagram," he wrote, referring to Mark Zuckerberg, CEO of Instagram parent Meta.
quote:De gebroeders Adolf en Rudolf Dassler begonnen in 1920 met het maken van schoenen in Herzogenaurach, bij Neurenberg in Beieren. Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg. Rudolf werd later gevangengenomen, terwijl Adi achterbleef om laarzen te produceren voor de Wehrmacht. De oorlog verscherpte de verschillen tussen de broers en hun vrouwen. Rudolf werd, na zijn gevangenneming door Amerikaanse troepen, verdacht van het lidmaatschap van de SS. De informatie zou door niemand minder dan zijn broer Adi verstrekt zijn.
Rond 1948 werd de kloof tussen de broers groter. Rudolf verliet het bedrijf in 1949 om Puma te beginnen aan de andere kant van de stad (over de Aurach River), en Adolf Dassler noemde het bedrijf adidas, naar zijn bijnaam Adi Dassler.
Ik wou net zeggen, Adi Dessler zou in z'n nopjes zijn geweest met die tweetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Allemaal super grappig, want Adidas.
[..]
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk niet dat ie die nog kan trekken na zijn eerdere uitspraken. Maargoed
Het is vooral komisch om te zien allemaal. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
edit: nvm Je had het over nu:Pquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.
#reptielenwereld
Nouuuuuuuuuuuu 1 scheet en je bent gecanceld. Andere groepen moeten dikkere huid krijgen of begrijpen het verkeerd. Ik heb daar wel last van eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Wat een idioot ook![]()
Sowieso, ik snap de redenen om antisemitisch te zijn werkelijk niet. Joden zijn niet een volk waar je nou meer last van hebt dan welke andere groep dan ook en al helemaal niet bnnen de VS. Dus je kan alleen maar een onnozele meeloper of een gestoord figuur zijn om Joden te haten.
Dat soort figuren laten zich niet corrigeren omdat ze allemaal denken dat ze Jezus zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het vrij zorgelijk hoe mensen die evident niet goed bij hun knar zijn niet door hun omgeving richting hulpverlening geholpen worden maar in plaats daarvan naar maximale exposure en bijvoorbeeld politieke carrières. Trump, Baudet, Kanye.
Blijkbaar zijn we in/door de informatieoorlog het vermogen verloren om dit te corrigeren en in te dammen.
Ik hoop voor de directie dat de aandeelhouders ook zo principieel zijn.quote:De Yeezy-schoenen leveren Adidas naar schatting bijna 2 miljard dollar per jaar op, waarvan West zo'n 200 miljoen ontvangt. Het sportmerk verwacht dat het stopzetten van de samenwerking met de rapper op korte termijn een negatief effect heeft van 250 miljoen dollar op de nettowinst.
Je bedoelt Britney maar dat is ook niet echt goed gekomen sinds ze vrij is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het vrij zorgelijk hoe mensen die evident niet goed bij hun knar zijn niet door hun omgeving richting hulpverlening geholpen worden maar in plaats daarvan naar maximale exposure en bijvoorbeeld politieke carrières. Trump, Baudet, Kanye.
Blijkbaar zijn we in/door de informatieoorlog het vermogen verloren om dit te corrigeren en in te dammen.
En vroeger kregen die een stuk minder ruimte en werden naar huizen gestuurd vol aardige mensen en mooie tuinen eromheen. En een goed hek.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat soort figuren laten zich niet corrigeren omdat ze allemaal denken dat ze Jezus zijn
Jeetje, net alsof Kanye een punt heeft met zijn Joodse eigenaren bepalen alles.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus eerst maakt hij zichzelf onmogelijk en Adidas breekt met hem.
[..]
Hij kan sowieso niet naar Nike omdat hij daar vandaan kwam en met ze brak omdat hij ontevreden was over het geld.
Nu gaat ie zonder afspraak naar Athletic shoe company Skechers in de verwachting dat ze dolblij met hem zullen zijn.
[..]
Maar de eigenaar is Joods en hij wordt er gelijk uitgegooid
Ik kan anders nog wel wat andere bevolkingsgroepen verzinnen met grote tenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.
#reptielenwereld
Volgens de OP gaat het ze 250 mln kosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die gast maakt aan de lopende band ongepaste opmerkingen, vergaande opmerkingen. Hij had allang tegen zichzelf beschermd moeten worden, maar nee, ze namen hem graag aan, gaven hem het idee belangrijk te zijn. En nu ineens een probleem?
Nou ja, ze hebben goed gebruik gemaakt van iemand die mentaal ziek is, ook nu weer door hem eruit te schoppen en zo positieve reclame voor zichzelf te verzorgen over de rug van een mentaal zieke man heen.
De opmerkingen zijn ronduit laakbaar, zou een mentaal gezond iemand zo ineens zoiets roepen dan vind ik een contract breuk meer dan redelijk. Maar in dit geval wisten ze dat hij een mentale aandoening heeft en met regelmaat episodes heeft waarin hij meer dan ongepaste dingen zegt en doet.
Ze hadden hem of nooit aan moeten nemen, of onder voorwaarde dat er hulp voor zijn mentale aandoening was. Maar ze vonden het wel best zolang het aandacht opleverde, cash in het laatje voor hun. Nu eigenlijk weer hetzelfde, door hem eruit te gooien reclame voor hun, cash in het laatje.
Zij hebben geen macht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel wat andere bevolkingsgroepen verzinnen met grote tenen.
#wappiewereld
Je hebt last van de joden als groep? En wat doen 'ze' je dan precies aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuu 1 scheet en je bent gecanceld. Andere groepen moeten dikkere huid krijgen of begrijpen het verkeerd. Ik heb daar wel last van eigenlijk.
Ja jonguh het is toch evident dat George Soros ons allemaal kapot wil maken!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'De joden' wel?
De tandjes...
Kanye 2024.quote:en hoe hij eindigt.
De uitkomst van iemand die psychotische wartaal uitslaat serieus nemen, en niet zo snel mogelijk doorverwijzen naar een dokter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |