abonnement Unibet Coolblue
pi_206468320
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Denk niet dat ie die nog kan trekken na zijn eerdere uitspraken. Maargoed

Het is vooral komisch om te zien allemaal. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.

#reptielenwereld
  donderdag 27 oktober 2022 @ 18:45:36 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206468429
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.

#reptielenwereld
edit: nvm Je had het over nu:P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 18:54:56 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206468544
Wat een idioot ook _O-

Sowieso, ik snap de redenen om antisemitisch te zijn werkelijk niet. Joden zijn niet een volk waar je nou meer last van hebt dan welke andere groep dan ook en al helemaal niet bnnen de VS. Dus je kan alleen maar een onnozele meeloper of een gestoord figuur zijn om Joden te haten.
pi_206470015
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Wat een idioot ook _O-

Sowieso, ik snap de redenen om antisemitisch te zijn werkelijk niet. Joden zijn niet een volk waar je nou meer last van hebt dan welke andere groep dan ook en al helemaal niet bnnen de VS. Dus je kan alleen maar een onnozele meeloper of een gestoord figuur zijn om Joden te haten.
Nouuuuuuuuuuuu 1 scheet en je bent gecanceld. Andere groepen moeten dikkere huid krijgen of begrijpen het verkeerd. Ik heb daar wel last van eigenlijk.
pi_206471257
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het vrij zorgelijk hoe mensen die evident niet goed bij hun knar zijn niet door hun omgeving richting hulpverlening geholpen worden maar in plaats daarvan naar maximale exposure en bijvoorbeeld politieke carrières. Trump, Baudet, Kanye.

Blijkbaar zijn we in/door de informatieoorlog het vermogen verloren om dit te corrigeren en in te dammen.
Dat soort figuren laten zich niet corrigeren omdat ze allemaal denken dat ze Jezus zijn
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:19:26 #31
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206471775
quote:
De Yeezy-schoenen leveren Adidas naar schatting bijna 2 miljard dollar per jaar op, waarvan West zo'n 200 miljoen ontvangt. Het sportmerk verwacht dat het stopzetten van de samenwerking met de rapper op korte termijn een negatief effect heeft van 250 miljoen dollar op de nettowinst.
Ik hoop voor de directie dat de aandeelhouders ook zo principieel zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206472129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het vrij zorgelijk hoe mensen die evident niet goed bij hun knar zijn niet door hun omgeving richting hulpverlening geholpen worden maar in plaats daarvan naar maximale exposure en bijvoorbeeld politieke carrières. Trump, Baudet, Kanye.

Blijkbaar zijn we in/door de informatieoorlog het vermogen verloren om dit te corrigeren en in te dammen.
Je bedoelt Britney maar dat is ook niet echt goed gekomen sinds ze vrij is.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:52:40 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206472247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat soort figuren laten zich niet corrigeren omdat ze allemaal denken dat ze Jezus zijn
En vroeger kregen die een stuk minder ruimte en werden naar huizen gestuurd vol aardige mensen en mooie tuinen eromheen. En een goed hek.

Tegenwoordig hebben we hele plukken mensen die roepen dat de aarde plat is, je baby's kunt bestellen bij de pizzeria en dat 5G corona veroorzaakt en gewoon door mogen blijven lopen.
pi_206474659
Eigenlijk alleen het feit dat Adidas en dit soort bedrijven al in zee gaan met dit soort megalomane miljonairs is schandalig. Het feit dat dit soort nutteloze mensen populair zijn geeft te denken over de huidige samenleving.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:25:55 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206474695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus eerst maakt hij zichzelf onmogelijk en Adidas breekt met hem.
[..]
Hij kan sowieso niet naar Nike omdat hij daar vandaan kwam en met ze brak omdat hij ontevreden was over het geld.
Nu gaat ie zonder afspraak naar Athletic shoe company Skechers in de verwachting dat ze dolblij met hem zullen zijn.
[..]
Maar de eigenaar is Joods en hij wordt er gelijk uitgegooid _O-
Jeetje, net alsof Kanye een punt heeft met zijn Joodse eigenaren bepalen alles.
Hmmmm.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206474756
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hij zegt zoveel dingen die beledigend en als haat te betitelen zijn, dat het opvallend is dat, zodra het over Joden gaat, hij wel wordt gecanceld.

#reptielenwereld
Ik kan anders nog wel wat andere bevolkingsgroepen verzinnen met grote tenen.

#wappiewereld
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:45:39 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206474869
Die gast maakt aan de lopende band ongepaste opmerkingen, vergaande opmerkingen. Hij had allang tegen zichzelf beschermd moeten worden, maar nee, ze namen hem graag aan, gaven hem het idee belangrijk te zijn. En nu ineens een probleem?

Nou ja, ze hebben goed gebruik gemaakt van iemand die mentaal ziek is, ook nu weer door hem eruit te schoppen en zo positieve reclame voor zichzelf te verzorgen over de rug van een mentaal zieke man heen.

De opmerkingen zijn ronduit laakbaar, zou een mentaal gezond iemand zo ineens zoiets roepen dan vind ik een contract breuk meer dan redelijk. Maar in dit geval wisten ze dat hij een mentale aandoening heeft en met regelmaat episodes heeft waarin hij meer dan ongepaste dingen zegt en doet.
Ze hadden hem of nooit aan moeten nemen, of onder voorwaarde dat er hulp voor zijn mentale aandoening was. Maar ze vonden het wel best zolang het aandacht opleverde, cash in het laatje voor hun. Nu eigenlijk weer hetzelfde, door hem eruit te gooien reclame voor hun, cash in het laatje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206475367
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 10:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die gast maakt aan de lopende band ongepaste opmerkingen, vergaande opmerkingen. Hij had allang tegen zichzelf beschermd moeten worden, maar nee, ze namen hem graag aan, gaven hem het idee belangrijk te zijn. En nu ineens een probleem?

Nou ja, ze hebben goed gebruik gemaakt van iemand die mentaal ziek is, ook nu weer door hem eruit te schoppen en zo positieve reclame voor zichzelf te verzorgen over de rug van een mentaal zieke man heen.

De opmerkingen zijn ronduit laakbaar, zou een mentaal gezond iemand zo ineens zoiets roepen dan vind ik een contract breuk meer dan redelijk. Maar in dit geval wisten ze dat hij een mentale aandoening heeft en met regelmaat episodes heeft waarin hij meer dan ongepaste dingen zegt en doet.
Ze hadden hem of nooit aan moeten nemen, of onder voorwaarde dat er hulp voor zijn mentale aandoening was. Maar ze vonden het wel best zolang het aandacht opleverde, cash in het laatje voor hun. Nu eigenlijk weer hetzelfde, door hem eruit te gooien reclame voor hun, cash in het laatje.
Volgens de OP gaat het ze 250 mln kosten.
pi_206475539
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 10:32 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik kan anders nog wel wat andere bevolkingsgroepen verzinnen met grote tenen.

#wappiewereld
Zij hebben geen macht.
  Beste debater 2022 vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:57:24 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206475570
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zij hebben geen macht.
'De joden' wel?

De tandjes... _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206475737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nouuuuuuuuuuuu 1 scheet en je bent gecanceld. Andere groepen moeten dikkere huid krijgen of begrijpen het verkeerd. Ik heb daar wel last van eigenlijk.
Je hebt last van de joden als groep? En wat doen 'ze' je dan precies aan?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 06:31:33 #42
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206485388
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
'De joden' wel?

De tandjes... _O-
Ja jonguh het is toch evident dat George Soros ons allemaal kapot wil maken!!
pi_206485569
Kanye neemt een tijd al zijn medicijnen niet meer. Voor de rest hoeft er geen verdere uitleg te zijn wat dat voor gevolgen heeft. Ben benieuwd hoelang die zo doorgaat en hoe hij eindigt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 09:37:02 #45
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_206485812
quote:
en hoe hij eindigt.
Kanye 2024. B-)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_206485905
Die Joden obsessie komt volgens mij doordat hij tijdens zijn eerste en enige ziekenhuisopname behandelt is door doktoren van joodse afkomst. Sindsdien heeft hij de stempel van bipolair, en is die schijn van perfectie. dat voor hem zo belangrijk is,verdwenen. In interviews zegt hij ook dat hij door die doktoren bedrogen is.

Dat psychotische conspiracy idee van joodse media, overal joden die hem belazeren is volgens mij een uitkomst van dat trauma.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:33:20 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206491040
quote:
De uitkomst van iemand die psychotische wartaal uitslaat serieus nemen, en niet zo snel mogelijk doorverwijzen naar een dokter.
pi_206491899
De man komt zijn hele leven al met zoveel weg dat hij gedacht zal hebben dat dit ook wel kan.
  zondag 30 oktober 2022 @ 07:17:35 #50
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206495347
In the span of a month, Ye, formerly known as Kanye West, has destroyed his empire
Ye has lost deals to the tune of billions of dollars this month. The turmoil began when the rapper and Yeezy entrepreneur engaged in controversial behavior and went on antisemitic rants. In an Instagram post on Thursday, he said he "lost $2 billion in one day," and the list of companies cutting ties with him keeps growing.

Lees verder op Twitter event: https://twitter.com/i/events/1586016081365254145
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')