Flauwquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:59 schreef mootie het volgende:
Spel dan zijn naam goed als je zo broodnodig wil kapen.
hoe lang houdt hij het volquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is weer erg intens aan het praten met iemand .. dit keer is Marciano het slachtoffer.
Is wel waarquote:
jezus marioquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
dat hele makeuop bij kim k is
verlopen
heeft zij gehuilt bij poepen?
Ik herhaal gewoon wat gezegd wordt!!quote:
Nee, ze heeft onder de douche gestaan. Iets logischer ook lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
verlopen
succes met Nadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik word compleet gestoord van die Esther .. dus maar naar stream 2.
deswegen is het verlopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
jezus mario
je ziet dat ze onder de douche staat
hoe verzin je dit nu
esther is nie wies niequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
Esther ziet het als een bedrijf,ze wil ook gesponsord worden.
Doe eens normaal. Alsjeblieftquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
verlopen
Is mijn dick nou pink?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:03 schreef engine het volgende:
"is mijn pink nou dik?"
Ja toch goed verstaan
Ze wil sponsoren. Dat zijn oren die meer geluid absorberenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
Esther ziet het als een bedrijf,ze wil ook gesponsord worden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Zou JW op Esther gaan?
GJ : Ik denk niet dat JW op haar gaat stemmen.
Dat is wel leuk als managerquote:
Wil jij de TT even aanpassen alsjeblieft?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil sponsoren. Dat zijn oren die meer geluid absorberen
Het zal ook niet.quote:
tegenover GJquote:
Is al gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil jij de TT even aanpassen alsjeblieft?
Esther en Marcianoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is nu op stream 1?
ik ben woestboos altijd werd
ik uitgelogd
Marciano en Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is nu op stream 1?
ik ben woestboos altijd werd
ik uitgelogd
'prektus wat joe prietsj' zou Babette zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van open kaart en eerlijkheid.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van open kaart en eerlijkheid.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
'prektus wat joe prietsj' zou Babette zeggen
Flirtenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda likt sensueel aan de dop van haar fles.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac tegen Alies : Er is 1 iemand hier binnen waar je zeker op kunt bouwen, en dat ben ik. Je kunt altijd bij mij terecht. Ik ben er voor je.
Lekker lachen om alles wat Jasper zegt.quote:
Niet in de loodsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker lachen om alles wat Jasper zegt.
Waar is ivar
Regelsquote:
Op vakantie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker lachen om alles wat Jasper zegt.
Waar is ivar
aaah arme Jappiequote:
Lekker stokslobberen danquote:
Klopt, die man mist vitaminesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah arme Jappie![]()
ik vind hem er oprecht slecht uitzien
Sorry, wijnquote:
Al een paar dagenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah arme Jappie![]()
Maar hij heeft wel lol met Wandaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah arme Jappie![]()
welke stream heb jijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Waarom denk je dat nu soort van die omslag is gekomen?
Alicia : Ik ben een emotioneel persoon, en it's the time of the month...
Isaac : oh my god .. ook nog erbij...
ziet hij er nog steeds niet beter door uitquote:
Nouja zo snel zal het niet gaan maar ik vind het wel leuk om te zienquote:
Die van kamer 5quote:
Zeker geen verbetering.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziet hij er nog steeds niet beter door uit
ik heb nu jeff en isaac en aliciaquote:
En ratelt minderquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze lijkt dan ook meer ontspannen.
5-7 minuten geledenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nu jeff en isaac en alicia
op stream 2
stream 1 leila ruppie en ??
of van de kamerlulquote:
Hij weegt 49.5 kg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziet hij er nog steeds niet beter door uit
Kim D en Wendyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
op stream 2
Wendyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
op stream 2
Wat? Echt 49,5 kg? Dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij weegt 49.5 kg.
Het is sowieso een klein menneke, maar ik denk dat hij gewoon zo is.
Licht persoon op een kleinere motor.
En hij kiest er ook zelf voor om weinig/slecht te eten. Dat boeit hem totaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij weegt 49.5 kg.
hij is echt te lichtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij weegt 49.5 kg.
Hij is ook echt heel klein en dun hčquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Wat? Echt 49,5 kg? Dat is wel heel weinig.
hij is lichter dan Eunicequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is ook echt heel klein en dun hč
Bij het wegen voor het boksen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
Wendy had een aardappel van iemand anders in haar tasje
welk debat heeft Isaac geluisterd danquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : er was geen winnaar van het debat. Het was gewoon steady. Iedereen heeft toch z'n moment kunnen pakken.
Ik vind 49,5 kg bizar weinigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij weegt 49.5 kg.
Eens. Niemand stak er echt bovenuit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : er was geen winnaar van het debat. Het was gewoon steady. Iedereen heeft toch z'n moment kunnen pakken.
quote:
Ook al een SLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:21 schreef mario390 het volgende:
nu moest ik weer van stream 7
op 6 wiisselen
Ja, dat moeten we allemaal, dus niet nodig het steeds te melden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:21 schreef mario390 het volgende:
nu moest ik weer van stream 7
op 6 wiisselen
Wim Vroege aan het keuren?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat ze daarom niet naar buiten mochten
nee dan hadden ze wel voor het keuken raam staan schreeuwen
Toch eentjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nadir moet lekker naar huis gaan. Voegt niets toe heeft maar 1 fan hier..
Vind GJ nu niet zeuren, even.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:23 schreef puzziepie het volgende:
Wat een zeurzak en jankbal die Nadir
GJ overigens ook
[ afbeelding ]
ze kunnen ook bij mij komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een jankbal die Nadir.
GJ : Hoe vaak heb je met Ruben gesproken?
Nadir : HOEZO MOET IK NAAR RUBEN TOE???
tennisbal incomingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Nadir: Waarom komen mensen nooit naar mij toe?
Omdat je een onaangenaam persoon bent misschien
dat is maar kutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we allemaal, dus niet nodig het steeds te melden.
Wat is de reden dat die SL niet een minuutje eerder start?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend: Wij hadden die overkapping toch gebouwd..... SL
Ik was al lang weggelopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ben jij nog steeds te vertrouwen Gert-Jan?
GJ : Ja, ik vind van wel.
Nadir : Ja, iedereen kan dat zeggen. Ik moet je gewoon geloven als vriend.
Omdat hij een sad panda is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
waarom moet elke dag Nadir wel door iemand worden aangesproken of getroost
panda's zijn schattigquote:
die had 2 dagen geregeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Marciano heeft vaak commentaar op het eten en de besteding van het geld, man ga dan zelf iets regelen of een weekje koken.⁸
Is wel waar jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
panda's zijn schattig
Nadir is een verwende dreinende kleuter
Ik ben wel benieuwd , ze mogen niet naar buiten , of net iig niet, eerder op de avond hoorde je bouw geluiden kan best daar mee te maken hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is de reden dat die SL niet een minuutje eerder start?
500 euro uitgeven aan ovenfriet en diepvrieshamburgers die eindelijk op de barbecue belanddenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Marciano heeft vaak commentaar op het eten en de besteding van het geld, man ga dan zelf iets regelen of een weekje koken.⁸
Maar dat vroeg ik toch nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd , ze mogen niet naar buiten , of net iig niet, eerder op de avond hoorde bouw geluiden kan best daar te maken hebben
Komt door Nadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel een beetje flauw van dat geitenwollensokkengelul van GJ hoor
GJ mag hem wel eens aanpakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel een beetje flauw van dat geitenwollensokkengelul van GJ hoor
En terugquote:
Dit lijkt me ietwat bezijden de waarheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
500 euro uitgeven aan ovenfriet en diepvrieshamburgers die eindelijk op de barbecue belandden
Als GJ nou eens op zoek ging naar de oorzaak van het gedrag van Nadir ipv elke keer hetzelfde gesprek.quote:
Anders had ik je wel gementionedquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is dus niet een vraag aan mij.
Geen ruzie maken hčquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Anders had ik je wel gementioned
Ja precies , dus je reactie op mij was volkomen nutteloosquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Pfff hou eens op zegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft een boon voor hemquote:
Jij reageerde op mij zodat je je eigen mening kwijt kon ipv een antwoord op die vraagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dus je reactie op mij was volkomen nutteloos
* greysbones aait moeraskat even over de rug, rustig maar kittenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
Hou opppppppppp jullie praten langs elkaar heen
Nee je haalt een en ander door elkaar : ik reageerde op iemand en jij vond het nodig om om op mij te reageren over een totaal ander onderwerpquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij zodat je je eigen mening kwijt kon ipv een antwoord op die vraag
hmmm apartquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey zit al vuistdiep in Maddy
Is hij straks vergeten en dan gaat hij het nog maar is vertellenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef D. het volgende:
Deze act van Nadir kan ie zelf toch ook niet leuk vinden?
Het maakt me nerveusquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones aait moeraskat even over de rug, rustig maar kitten
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey zit al vuistdiep in Maddy
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je haalt een en ander door elkaar : ik reageerde op iemand en jij vond het nodig om om op mij te reageren over een totaal ander onderwerp
Vecht dit samen even in dm uit, maar. niet hierquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij zodat je je eigen mening kwijt kon ipv een antwoord op die vraag
Net werkte het ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan @:deisyy 'm even ongedaan maken
Nu ook.quote:
Dat zegt hij heel vaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
JW zegt dat Rutte de beste premier die we ooit gehad hebben
Sneu, hij begint seniel te worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
koekoekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
Boer?quote:
past dus prima bij Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sneu, hij begint seniel te worden.
om wanda te pestenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt weer dat “achter”het besloten heeft dat die bedden anders staan.
Ik geloof er helemaal niets van maar het is wel makkelijk om met zo'n laffe smoes te komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt weer dat “achter”het besloten heeft dat die bedden anders staan.
Is dat niet een steekhoudend argument voor 31 stemmen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
ze gaan allemaal maar deud daarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Maddy: Als ik geëlimineerd word pleur ik Wanda eruit
denk eerder andersomquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:43 schreef Ireth het volgende:
Poster op de wc deur is in spiegelbeeld?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan allemaal maar deud daar
"De beste" betekent niet automatisch "goed". Zegt meer over zijn voorgangersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
de wc deur op de poster is in spiegelbeeldquote:
Misschien wel misschien niet. Je kan niet maanden op een matras op de grond blijven liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van maar het is wel makkelijk om met zo'n laffe smoes te komen
Die is echt aan het dementeren die JW....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet wel betere dan Ruttequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
"De beste" betekent niet automatisch "goed". Zegt meer over zijn voorgangers
Eens maar wees gewoon eerlijk, transparantie was Maddy haar dingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet. Je kan niet maanden op een matras op de grond blijven liggen
Maar dat is in ieders perspectief ook weer heel rekbaarquote:
Als die op een slaapkamer liggen zijn er meer dan 1 per kamer, dus gepast moment voor een strafquote:
zou me niks verbazen als die zwaar overspannen eruit gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens maar wees gewoon eerlijk, transparantie was Maddy haar ding
als het echt medisch was, en ze zei dat ze dit met de huisarts heeft besproken, hoeft ze echt niet de reden te vertellen. En daarbij gaan we het nooit weten. Tenzij het in de aflevering komtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens maar wees gewoon eerlijk, transparantie was Maddy haar ding
Maddy was al labiel toen ze erin gingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als die zwaar overspannen eruit gaat
dat zal het zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wc deur op de poster is in spiegelbeeld??
Dat vind ik dus goorder dan Erik die met zijn vinger de kruimeltjes van zijn bord haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. lekker met d'r kisten op het aanrecht
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy was al labiel toen ze erin ging
en Djediquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
foei... Ruben schrijft veel .... ga daar eens vragen
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy was al labiel toen ze erin ging
En niets voor die kinderenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny is![]()
Dat vind ik zo niets voor haar.
Maddy durft niet tegen die meiden in te gaan , daar laat ze zich door bepalen . dat is al triest genoeg maar heeft ook met haar eigen houding te maken . Ik hou er niet van als een hele groep een persoon kapot wil maken, maar ik hou er ook niet van als een persoon continu loopt te slachtofferenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het echt medisch was, en ze zei dat ze dit met de huisarts heeft besproken, hoeft ze echt niet de reden te vertellen. En daarbij gaan we het nooit weten. Tenzij het in de aflevering komt
met een shagje op de lip achter de kinderwagenquote:
Misschien is ze wel super lief voor kindjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny is![]()
Dat vind ik zo niets voor haar.
Hou ik ook niet van. Maar ik snap best dat het moeilijk kan zijn om je rug recht te houden met Wanda’s om je heen. 24/7quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy durft niet tegen die meiden in te gaan , daar laat ze zich door bepalen . dat is al triest genoeg maar heeft ook met haar eigen houding te maken . Ik hou er niet van als een hele groep een persoon kapot wil maken, maar ik hou er ook niet van als een persoon continu loopt te slachtofferen
Tray Schultenbrau op het kind.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een shagje op de lip achter de kinderwagen
En Sasha heeft ook een eigen potlood gekregen van Maddyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Djedi
en Jappie ( die heeft voor zijn uitgeleende een nieuwe terug)
Zou me niks verbazen als Maddy die potoden zelf kwijt heeft gemaakt laten slingeren of weggegeven heeft met haar chaos administratie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als die op een slaapkamer liggen zijn er meer dan 1 per kamer, dus gepast moment voor een straf
Dat heeft te maken met een ruggengraat hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van. Maar ik snap best dat het moeilijk kan zijn om je rug recht te houden met Wanda’s om je heen. 24/7
maar alleen de kamers mogen een eigen potloodquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En Sasha heeft ook een eigen potlood gekregen van Maddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |