Als die op een slaapkamer liggen zijn er meer dan 1 per kamer, dus gepast moment voor een strafquote:
zou me niks verbazen als die zwaar overspannen eruit gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens maar wees gewoon eerlijk, transparantie was Maddy haar ding
als het echt medisch was, en ze zei dat ze dit met de huisarts heeft besproken, hoeft ze echt niet de reden te vertellen. En daarbij gaan we het nooit weten. Tenzij het in de aflevering komtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens maar wees gewoon eerlijk, transparantie was Maddy haar ding
Maddy was al labiel toen ze erin gingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als die zwaar overspannen eruit gaat
dat zal het zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wc deur op de poster is in spiegelbeeld??
Dat vind ik dus goorder dan Erik die met zijn vinger de kruimeltjes van zijn bord haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. lekker met d'r kisten op het aanrecht
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy was al labiel toen ze erin ging
en Djediquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
foei... Ruben schrijft veel .... ga daar eens vragen
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy was al labiel toen ze erin ging
En niets voor die kinderenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny is![]()
Dat vind ik zo niets voor haar.
Maddy durft niet tegen die meiden in te gaan , daar laat ze zich door bepalen . dat is al triest genoeg maar heeft ook met haar eigen houding te maken . Ik hou er niet van als een hele groep een persoon kapot wil maken, maar ik hou er ook niet van als een persoon continu loopt te slachtofferenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het echt medisch was, en ze zei dat ze dit met de huisarts heeft besproken, hoeft ze echt niet de reden te vertellen. En daarbij gaan we het nooit weten. Tenzij het in de aflevering komt
met een shagje op de lip achter de kinderwagenquote:
Misschien is ze wel super lief voor kindjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zij een moeilijk leven heeft gehad, maar lees net dat ze nanny is![]()
Dat vind ik zo niets voor haar.
Hou ik ook niet van. Maar ik snap best dat het moeilijk kan zijn om je rug recht te houden met Wanda’s om je heen. 24/7quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy durft niet tegen die meiden in te gaan , daar laat ze zich door bepalen . dat is al triest genoeg maar heeft ook met haar eigen houding te maken . Ik hou er niet van als een hele groep een persoon kapot wil maken, maar ik hou er ook niet van als een persoon continu loopt te slachtofferen
Tray Schultenbrau op het kind.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een shagje op de lip achter de kinderwagen
En Sasha heeft ook een eigen potlood gekregen van Maddyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Djedi
en Jappie ( die heeft voor zijn uitgeleende een nieuwe terug)
Zou me niks verbazen als Maddy die potoden zelf kwijt heeft gemaakt laten slingeren of weggegeven heeft met haar chaos administratie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als die op een slaapkamer liggen zijn er meer dan 1 per kamer, dus gepast moment voor een straf
Dat heeft te maken met een ruggengraat hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van. Maar ik snap best dat het moeilijk kan zijn om je rug recht te houden met Wanda’s om je heen. 24/7
maar alleen de kamers mogen een eigen potloodquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En Sasha heeft ook een eigen potlood gekregen van Maddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |