* greysbones aait moeraskat even over de rug, rustig maar kittenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
Hou opppppppppp jullie praten langs elkaar heen
Nee je haalt een en ander door elkaar : ik reageerde op iemand en jij vond het nodig om om op mij te reageren over een totaal ander onderwerpquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij zodat je je eigen mening kwijt kon ipv een antwoord op die vraag
hmmm apartquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey zit al vuistdiep in Maddy
Is hij straks vergeten en dan gaat hij het nog maar is vertellenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef D. het volgende:
Deze act van Nadir kan ie zelf toch ook niet leuk vinden?
Het maakt me nerveusquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones aait moeraskat even over de rug, rustig maar kitten
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey zit al vuistdiep in Maddy
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je haalt een en ander door elkaar : ik reageerde op iemand en jij vond het nodig om om op mij te reageren over een totaal ander onderwerp
Vecht dit samen even in dm uit, maar. niet hierquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij zodat je je eigen mening kwijt kon ipv een antwoord op die vraag
Net werkte het ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan @:deisyy 'm even ongedaan maken
Nu ook.quote:
Dat zegt hij heel vaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
JW zegt dat Rutte de beste premier die we ooit gehad hebben
Sneu, hij begint seniel te worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
koekoekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
Boer?quote:
past dus prima bij Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sneu, hij begint seniel te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |