je mag het zelf aanvullenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom wordt Imininini niet ondertiteld, ik kan hem amper verstaan
Goeie grapquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ima zegt geen dingsjes waar ik om moet lachenquote:
Ik wou het al niet typenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
loodsgenoten![]()
![]()
maar das niet te verstaan
Je verwacht het niet.quote:
Duidelijk dan het verhaal van Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik verstond lotgenotenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
loodsgenoten![]()
![]()
maar das niet te verstaan
Ik dacht dat je wellicht nog van Esther aan het 'nagenieten' wasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ima zegt geen dingsjes waar ik om moet lachen
Jeff for presidentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hij heeft wel prima punten tot nu toe
Esther ook toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of je het met Jeff eens bent of niet, hij brengt zijn verhaal wel duidelijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of je het met Jeff eens bent of niet, hij brengt zijn verhaal wel duidelijk
Nee die gaan niet op haar stemmenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nemen die van haar eigen team ( esther) haar ook niet serieus?
Serieus? Zeiden ze dat? Apart dat ze haar dan steunen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee die gaan niet op haar stemmen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:45 schreef Charmian het volgende:
moeten die zwarte dildo's microfoons voorstellen
Hadden ze allang kunnen bestellenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de basis kook spatels en dergelijke zijn al van metaal
Worden niet naar behoor gebruikt.quote:
Alles is weg.quote:
Die zijn veel groter toch 😂quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:45 schreef Charmian het volgende:
moeten die zwarte dildo's microfoons voorstellen
Dquote:
Je kan je verkiesbaar stellenquote:
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap heel het woord kamernul/kamerlul niet
ik ook niet raak bij ima de draad heel erg kwijtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap heel het woord kamernul/kamerlul niet
Ik verstond dat ook, maar denk dat hij palen zeiquote:
Bedoelde hij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, maar denk dat hij palen zei
Knorretjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet raak bij ima de draad heel erg kwijt
Slechte grap.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
oeeeehhhh Ima
die kon het niet waarderen
Dedji iig niet zei zequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Serieus? Zeiden ze dat? Apart dat ze haar dan steunen?
Hij laat zich wel kennen. Maar Jeff heeft wel een punt met z’n 10%.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
oeeeehhhh Ima
die kon het niet waarderen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
Was groente/fruit vanmiddag eigenlijk voor de groep trouwens?
Hij zat al nee te schudden.quote:
eric wil alles strak geregeld die wordt heel blij van Estherquote:
Hij had al gezegd (tegen Esther) dat ie blij werd van Jeff's plannenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
eric wil alles strak geregeld die wordt heel blij van Esther
Ja klote v2 heeft de gif kwaliteit wel omlaag gebracht.quote:
Echt wtfquote:
112 bellen, dat gaat niet goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:53 schreef mangalie het volgende:
Berend hoge koorts nu aan zijn rode hoofd te zien..
Maar wel in zijn Management team.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
hij voelt geen verplichting naar Ima (isaac)
Ja daar ben ik nu wel klaar mee. Wat triest om nu weg te lopen.quote:
Hij probeert zich voor te stellen hoe hij zichzelf zal moeten aanspreken straksquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ima durft geen antwoord te geven over aanspreken met stelen.
typerendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu wel klaar mee. Wat triest om nu weg te lopen.
Die is echt gekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
Esther gaat voor kwaliteit
met haar all you can eat ontbijt buffet![]()
![]()
Heb jij die niet?quote:
Esther vertelde inderdaad dat ze dovig isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Esther heeft geen moer verstaan van Inie
ook wat puntjes van van Jeffquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Lullig verwoord van Esther over ima
ook jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en 1 die je niet kan verstaan
Als ik GJ was, had ik haar een punt laten herhalen. Ze heeft gewoon niet geluisterd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook wat puntjes van van Jeff
vrij denigrerend
En te trots voor een gehoorapparaat?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther vertelde inderdaad dat ze dovig is
Ja maar ipv dat ze direct aan het begin vraagt of hij wat harder wil l*llen, nee blijft ze gewoon staan "luisteren"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther vertelde inderdaad dat ze dovig is
als hij hem nu ook op een normale manier steltquote:
Zeker waarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ipv dat ze direct aan het begin vraagt of hij wat harder wil l*llen, nee blijft ze gewoon staan "luisteren"
Niet aan dovemansoren gezegd.quote:
En geeft de ander de schuldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ipv dat ze direct aan het begin vraagt of hij wat harder wil l*llen, nee blijft ze gewoon staan "luisteren"
Oh, ik vond het helemaal niet achterlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij hem nu ook op een normale manier stelt
ipv zo belachelijk interessant te willen doen
Hij deed nogal lullig naar Jeff. Hij laat zich kennen. Siert hem niet.quote:
je vond het hele motor die uitvalt om dat een deel kapot gaat niet een beetje tequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik vond het helemaal niet achterlijk.
Nee, want zulke uitspraken hoor ik in mijn omgeving wel vaker. Dus sorry soulsister we zijn het een keer oneens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vond het hele motor die uitvalt om dat een deel kapot gaat niet een beetje te
Jeff pareert mooi.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef Ireth het volgende:
Oe ruben probeert Jeff met wat uitspraken om de oren te meppen..
Maar altijd nog beter en overtuigender dan Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef engine het volgende:
En Jeff brabbelt wat maar komt er ook niet lekker uit.
beetjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:06 schreef Charmian het volgende:
ruben kijkt een beetje bozig naar sjeffie
Ze maakt hele onsamenhangende zinnenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef mootie het volgende:
Wat een belabberd Nederlands spreekt Esther.
Ja terecht dat Ruben dit zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed punt. Jef zegt dit soort dingen dagelijks.
Arme Berend.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef engine het volgende:
En Jeff brabbelt wat maar komt er ook niet lekker uit.
Ja de buurtkat hier is nog beter en overtuigenderquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar altijd nog beter en overtuigender dan Esther
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier ook geen antwoord op, ik ben halverwege afgehaakt, aldus Jeff
Zekers, in plaats van een correct uit de mouw te schuddenquote:
zou Martin hem ook aan Rutte hebben gesteld ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een inkoppertje,je helpt eerst jezelf,anders kan je anderen niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |