piepertquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
wanneer het over poep gaat vind ik grappig
maar niet masturbatiebloed![]()
Je zou toch een keer de rode zee moeten bevarenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
wanneer het over poep gaat vind ik grappig
maar niet masturbatiebloed![]()
ik versta t nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Mexx is ook weer ergens boos over. Die is nog veel erger.
Laatst zei ze dat ze een tip had gekregen van 'achter' om soms gewoon te zeggen dat ze een mail heeft gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zegt dat Maddy heeft gelogen over de mail van de Febo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de tommylee situatiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is nu weer geirriteerd over iets wat Martin met GJ heeft besproken.
Mexx : 'Dat was vertrouwelijk'
Schandaaaaligquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Martin had een gesprek doorgeluld
van mexx en hem
aan GJ
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
en bij me is erst 19:27 op stream
dat bedoelt kim k verteld erst over
ongestelt
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, dank voor alle tags vandaag, ben wel even bezig vrees ik ......![]()
[ afbeelding ]
Een meeloper en leugenaar - 26 oktober 2022.is dat wendy en nadir ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloed lekker gastquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
en bij me is erst 19:27 op stream
dat bedoelt kim k verteld erst over
ongestelt
Esther en Maddy.....ook leukquote:
Die leeft voor dit soort bullshit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Wat een dramaqueen die Mexx hoevoud is dat kind, 14?
Één feestje en 4 dagen later nog steeds drama.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, dank voor alle tags vandaag, ben wel even bezig vrees ik ......![]()
[ afbeelding ]
Een meeloper en leugenaar - 26 oktober 2022.Even checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Bizar hèquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Wat een dramaqueen die Mexx hoevoud is dat kind, 14?
Één feestje en 4 dagen later nog steeds drama.
Nou krampen zijn wel een dingetjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Krampachtig doen over menstruatie is niet van deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee jij welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
de meiden in uto zijn maar niet zo erg gewezen
over bloed, poep, ongestelt
Even gekeken,wat een sfeertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die komt nog, Maddy en Esther vanochtend vroeg rond acht uur ....
Toy boy?quote:
Imading.quote:
Probeert het iedere keer het gesprek op Wendy te gooienquote:
HAHAHAHAhahaquote:
Nou neem het als een complimentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat schijnt Rupie te hebben gezegd
Zielig sukkeltje. Gaat maar thuis lopen mopperen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Probeert het iedere keer het gesprek op Wendy te gooien
Pesten mogen we niet horen .. want de Febo wil er lekker NIKS aan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
berend verhaal
bern en sasha onder druk gezet long covid verhaal
FEBOOOOOOOOOOOOO
nee want dat gescheld van Nadir is blijkbaar ook geen probleemquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pesten mogen we niet horen .. want de Febo wil er lekker NIKS aan doen.
Die meid wil graag leuk gevonden wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Mexx wil ineens wel heel graag horen hoe leuk Martin haar vindt.
Tanden uit de bek slaan mag ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want dat gescheld van Nadir is blijkbaar ook geen probleem
Asociaal jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tanden uit de bek slaan mag ook.
op het randjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tanden uit de bek slaan mag ook.
dus of veel te hard geredenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Martin heeft een rijbewijs maar nu even niet,snap je hem?
Hihihihihiho Ik snap hemquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Martin heeft een rijbewijs maar nu even niet,snap je hem?
Nee mutsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus of veel te hard gereden
of drank drugs
Martin moet toehappen, hij heeft naar eigen zeggen er al 500 gehad, maar dit zou z'n eerste zijn die hij niet hoeft te betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Mexx wil ineens wel heel graag horen hoe leuk Martin haar vindt.
ik luister naar het andere gesprekquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin moet toehappen, hij heeft naar eigen zeggen er al 500 gehad, maar dit zou z'n eerste zijn die hij niet hoeft te betalen.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister naar het andere gesprek
maar het gaat dus over noiken
Zegt hij al een week , en het is belangrijk doen om nietsquote:
Hij zei vanavond al dat hij al z'n kleren zat is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff
weet je waar ik echt zin in heb
om te shoppen![]()
soms is het net een wijfquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei vanavond al dat hij al z'n kleren zat is.
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff
weet je waar ik echt zin in heb
om te shoppen![]()
Edochquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zegt hij al een week , en het is belangrijk doen om niets
Ik mag niet meer mentionen.quote:
Moet ik het voor je doen?quote:
quote:
Welk haarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
Moraima heel druk met haar haar bezig
in een wit t shirt en een roze trackpants
omdat jij ook niet tot 2 uur snachts in schijnwerper licht wilt zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
hoezo kann de regie niet tot 2:00 deze licht
laten? dann is het leuk en ik weet dat somige
zeggen ik heb gelijk
en dan de cap van Jeff er naastquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan de cap van Jeff er naast
die nog lang niet klaar is
en rustig zit te praten in de tuin![]()
Die zijn het leukstequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
ik was vannacht met 1 de weinigen de de
stream tot 5 00 kijkten de donkerstream
Als dat zooitje in het donker ligt te meuren blijf jij kijken?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
zo hoe dat bij de loods lopt dat is in geen landquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat jij ook niet tot 2 uur snachts in schijnwerper licht wilt zitten
GGGGGGGG.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
Ima is zenuwachtig
die is straks helemaal niet te verstaan
Is niet heel raar. De meeste mensen moeten gewoon werkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
nee de posterophangstreamsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat zooitje in het donker ligt te meuren blijf jij kijken?
Hebben bijna al die wijven last vanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die zoe praat gewoon om het praten.. verder luistert ze niet
“luister luister”
Over woorden herhalen gesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die zoe praat gewoon om het praten.. verder luistert ze niet
“luister luister”
haha je hoort gewoon toch GJ zijn laatste zucht heeft gedaan om haar volgende zin te kunnen zeggen xDquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over woorden herhalen gesproken
Hij lijkt op Walter White in zijn jonge jarenquote:
Aandoenlijk welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
Ima denkt dat hij zich kandidaat stelt voor de 2de kamer ofzo?
zo zenuwachtig
Ik zie de gelijkenis.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij lijkt op Walter White in zijn jonge jaren
Hij heeft nog 5 minuten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
jeff dus nog steeds niet klaar gemaakt
Wat is dit?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:09 schreef Daana316 het volgende:
Voor de liefhebbers van Sasha en Bern .. ( @:Dutchrealitytv en @:Daana316):
Dank je wel.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Jeff: "Imadien...wanneer ga jij omkleden"
Dat ziet er fouter uit dan het isquote:
Soort liefdesloods- zijspoorquote:
Geen idéé wat dat isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vast wel.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh leukquote:
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Dat kapsel van Jeff is nog altijd veel te lang.
Nee ze gaan hun plannen presenteren. Het stemmen is pas volgende week.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:18 schreef mangalie het volgende:
Heeft imadidin een broek van Moira aan ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:18 schreef mangalie het volgende:
Heeft imadidin een broek van Moira aan ?
okequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze gaan hun plannen presenteren. Het stemmen is pas volgende week.
Begin maar vast,het boeit me niet zoveel.quote:
die weet toch al wie ze stemtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begin maar vast,het boeit me niet zoveel.
Imi?quote:
Tis ook niet niks he?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:22 schreef engine het volgende:
De presentator is gespannen.
[ afbeelding ]
Toch zeker 30 kijkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolg Wendy en Nadir - 26 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat boeitt me maar niet zoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze gaan hun plannen presenteren. Het stemmen is pas volgende week.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy spreekt Nadir aan - 26 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolg Wendy en Nadir - 26 oktober 2022.I loveeee youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:27 schreef Ireth het volgende:
Het verhaal van Esther... zal er koffie en cake achteraf zijn??
* Ireth voelt een rilling over de ruggengraat sluipen...quote:
Lekker kort ook.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:29 schreef Charmian het volgende:
wordt ze nu gewoon uitgelachen door sommigen?
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:29 schreef Charmian het volgende:
Tis net een schildpad die zijn nek uit-rekt..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het eng hoe Esther haar nek aanspant
Daar lijkt het wel op , niet okayquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:29 schreef Charmian het volgende:
don't bequote:
quote:
Rust, regelmaat en reinheidquote:
waarom niet? als iemand onzin lultquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op , niet okay
Misschien niet oké,maar geloof me, ik had mijn wangen kapot moeten bijten om hier serieus naar te blijven luisteren...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op , niet okay
Braun.quote:
nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]van haar mag je nie dronken werden
Oh en dan gewoon uitlachen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet? als iemand onzin lult
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
met regelmaat een stem op esther lijkt me verstandig
Nou ik zie er toch heel wat die er moeite mee hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:33 schreef mangalie het volgende:
Onvoorstelbaar dat iedereen zijn lach in kan houden..
denktankerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Esther heeft personeel nodig:
denkpacker ?
financieel adviseur
dienstroosterplanner
huisshouding
2 koks
klusser
Denktankerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Esther heeft personeel nodig:
denkpacker ?
financieel adviseur
dienstroosterplanner
huisshouding
2 koks
klusser
Dank uquote:
ik word me geloof ik bep....nquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik zie er toch heel wat die er moeite mee hebben
ja maarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil beschuit met aardbeien en cappuccino
Hijzelf ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |