Het zijn een stelletje nietsnutten bij mekaar. Die andere groep zou hen finaal wegblazen. Maar ja dan krijg je stemmen he.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben het uitgevonden in deze show.
Ik vind het echt jammer dat we ze nu zo weinig zien. Ik snap best dat ze het moeten verdelen maar sommige waaronder Nadir zie je constant in beeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja graag.
[..]
Helemaal mee eens, dacht ook bijna dat ze niets meer hadden samen want als er sl iets geschreven werd ging het over 1 van de 2.
Vind ook dat ze op televisie uit beeld worden gehouden, je ziet ze bijna niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:49 schreef R0T29 het volgende:
Esther laat zich niet wegsturen door het wijf van kamer vijf
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat we ze nu zo weinig zien. Ik snap best dat ze het moeten verdelen maar sommige waaronder Nadir zie je constant in beeld.
watch out for the undertonequote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef R0T29 het volgende:
Esther praat met zo'n gemene ondertoon...dat is echt een heks
Kamer 5quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef R0T29 het volgende:
In welke kamer slapen die struiken trouwens?
Dan kan je net zo goed naar een gifje kijken van die 2 knuffelende klefferds. Ik zie eerlijk gezegd liever die struikenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.
Heeft ze met de huisarts besprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:54 schreef Charmian het volgende:
De vraag is nu, waarom moet madeleine perse in dat hoekje liggen? Hier kan ze dus wel d'r mond over houden.
Ja vorige week ging het nog wel maar naar mijn gevoel zijn ze amper op beeld deze week. Zie constant dezelfde. Kijk ook niet altijd live lees hier ook vaak mee. Gelukkig houden sommige mensen ons up to date, ben ik dankbaar voor! (:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.
En daar geneest ze dan van??quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft ze met de huisarts besproken
dus dat, aan de andere kant dat gezeur van wanda over het licht, dan doet ze zo'n slaapding op, martin heeft dat vast wel in zijn hutkoffertje voor zijn ogen (in ieder geval zo'n koelding) wat ze mag lenenquote:
Zie haar al wegvliegen op die bezemquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef R0T29 het volgende:
Esther praat met zo'n gemene ondertoon...dat is echt een heks
Ze heeft al een slaapmasker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, aan de andere kant dat gezeur van wanda over het licht, dan doet ze zo'n slaapding op, martin heeft dat vast wel in zijn hutkoffertje voor zijn ogen (in ieder geval zo'n koelding) wat ze mag lenen
Maddy heeft niet overlegtquote:
jij snapt dingquote:
De hoeft zeker niet tussen aanhalingstekens hoor...dat is zo...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
Jeff de 'geweldige' weer aan het woord
Er was niets overlegd, dat was het probleem.quote:
het geweldige scharminkeltjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De hoeft zeker niet tussen aanhalingstekens hoor...dat is zo...
Downgrade zichzelf als het kan. Speelt de macho als het moet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
Jeff de 'geweldige' weer aan het woord
Wanda is gewoon een sneu wijf, grijpt alles aan om zichzelf goed te voelen en andere af te zeiken...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Er was niets overlegd, dat was het probleem.
Ruben zei dat Maddy het gewoon deed zonder overleg of verdere uitleg etc.
Waarop Wanda zei: en Wanda heeft gewoon pech
Jup, ik snap sowieso niet waarom ze hier nu opeens over gaan zeuren, Maddy ligt daar al dagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wanda is gewoon een sneu wijf, grijpt alles aan om zichzelf goed te voelen en andere af te zeiken...
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef pingu66 het volgende:
Esther telkens met dat gebaarje "tussen aanhalingstekens",echt ze wordt met het uur irritanter
Gewoon sneu mens, soort van pesten. En dat op die leeftijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup, ik snap sowieso niet waarom ze hier nu opeens over gaan zeuren, Maddy ligt daar al dagen.
Kijk liever naar knuffelen kleffers dan ruziende tokkies.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:54 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar een gifje kijken van die 2 knuffelende klefferds. Ik zie eerlijk gezegd liever die struiken
omdat maddy haar bed er nu neerzet...dan slaapt ze niet zo laagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup, ik snap sowieso niet waarom ze hier nu opeens over gaan zeuren, Maddy ligt daar al dagen.
Eensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:20 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kijk liever naar knuffelen kleffers dan ruziende tokkies.
Ieder heeft zijn favoriet en respecteer dat ook van een ieder. Vind het niet leuk dat juist deze 2 altijd zo negatief worden neergezet. Ben wel dankbaaf voor de streamverslagen hoor, maar zou ook wel eens meer positiviteit over Bern en Sas willen lezen.
Aha, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
omdat maddy haar bed er nu neerzet...dan slaapt ze niet zo laag
Op een matras, ik begreep dat Erik nu het bovenstuk vh stapelbed er af gaat halen voor Maddy waardoor Wanda volop in het licht komt te liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan helemaal geen live zien dus ben dankbaar voor de verslagen. Merk wel sinds dat filmpje van samen onder de douche worden ze heel weinig in beeld gebracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:55 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja vorige week ging het nog wel maar naar mijn gevoel zijn ze amper op beeld deze week. Zie constant dezelfde. Kijk ook niet altijd live lees hier ook vaak mee. Gelukkig houden sommige mensen ons up to date, ben ik dankbaar voor! (:
Als Maddy naar huis wordt gestemd dan had het bed ook uit elkaar gemoeten. Dus jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Op een matras, ik begreep dat Erik nu het bovenstuk vh stapelbed er af gaat halen voor Maddy waardoor Wanda volop in het licht komt te liggen
Ze zijn de laatste dagen ook minder samen valt me op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan helemaal geen live zien dus ben dankbaar voor de verslagen. Merk wel sinds dat filmpje van samen onder de douche worden ze heel weinig in beeld gebracht.
Ja, of het word niet gefilmd of beschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste dagen ook minder samen valt me op.
ik zie ze wel afzonderlijk in beeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, of het word niet gefilmd of beschreven.
Ik denk dat ze best veel samen zijn maar net op de momenten dat ze in beeld zijn niet ( denk ik) ik kijk en lees veel hier mee en soms kijk ik live dus vind het wel fijn al die caps en info. Baal er beetje van dat ze deze week zo weinig in beeld zijn. Sasha en Bern zijn over het algemeen toch minder in beeld merk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste dagen ook minder samen valt me op.
De bovenste gaat er af.En in de hoek.quote:
Maar niet heel veel toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik zie ze wel afzonderlijk in beeld.
Nee ik zie ze ook echt amper samen, eigenlijk gewoon nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, of het word niet gefilmd of beschreven.
Ah ok. en daar gaat Maddy op slapenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bovenste gaat er af.En in de hoek.
Dat ze er maar naar toe rentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Wanda ziet straks het licht
[ afbeelding ]
Sas was net in gesprek met Jeff.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best veel samen zijn maar net op de momenten dat ze in beeld zijn niet ( denk ik) ik kijk en lees veel hier mee en soms kijk ik live dus vind het wel fijn al die caps en info. Baal er beetje van dat ze deze week zo weinig in beeld zijn. Sasha en Bern zijn over het algemeen toch minder in beeld merk ik.
Heeft met Maddy te maken,gaat ergens anders liggen ofzo kan het je niet vertellen wat.quote:
Op tv worden ze ook alvanaf donderdag niet in beeld gebracht. Ik heb er juist op gelet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik zie ze wel afzonderlijk in beeld.
Denk dat ze dan net op de momenten niet gefilmd worden of ja in beeld worden gebracht. Las dat ze vanmiddag samen waren maar niet echt in beeld werden gebracht. Zo jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik zie ze ook echt amper samen, eigenlijk gewoon niet
Oke. Maar je ziet wel vaak dezelfde in beeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas was net in gesprek met Jeff.
Conclusie: we willen meer Bern en Sas in beeld👍👍👍🥰🥰🥰quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Maar je ziet wel vaak dezelfde in beeld.
Haha wij twee sowieso! De rest wat minder gok ik :pquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Conclusie: we willen meer Bern rn Das in beeld👍👍👍🥰🥰🥰
Maddy kwam terug van een gesprek met de huisarts en zei dat ze in kamer 5 mag slapen. Ze wilde niet zeggen waarom maar gaat over dr gezondheid. Ze zei dat als anderen een probleem ermee hebben, ze de wensen op de mail mag zeggen. Bij Wanda schoot dit in het verkeerde keelgat omdat Wanda graag in het donker slaapt ( dus door dat bed van Maddy boven haar) als Maddy van de kamer af gaat moet dat bed namelijk afgebroken worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft met Maddy te maken,gaat ergens anders liggen ofzo kan het je niet vertellen wat.
Staat wel in deze cos, maar was teveel afgeleid om het nu uit mijn mouw te schudden
Lekker in het hoekje.Nix mis mee.quote:
Wij twee misschien de enige🤗🤗🤗quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha wij twee sowieso! De rest wat minder gok ik :p
Ik zie de vaak wel in beeld maar niet bij elkaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk dat ze dan net op de momenten niet gefilmd worden of ja in beeld worden gebracht. Las dat ze vanmiddag samen waren maar niet echt in beeld werden gebracht. Zo jammer.
Zou ik juist fijn vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker in het hoekje.Nix mis mee.
Ik dus ook.quote:
Ah duidelijk, dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy kwam terug van een gesprek met de huisarts en zei dat ze in kamer 5 mag slapen. Ze wilde niet zeggen waarom maar gaat over dr gezondheid. Ze zei dat als anderen een probleem ermee hebben, ze de wensen op de mail mag zeggen. Bij Wanda schoot dit in het verkeerde keelgat omdat Wanda graag in het donker slaapt ( dus door dat bed van Maddy boven haar) als Maddy van de kamer af gaat moet dat bed namelijk afgebroken worden.
Wanda vond dat maddy dit eerst moest overleggen met haar en de kamer, voor ze zo’n beslissing nam want ze moest ook aan andere spelers denken. Maddy zei dat ze voor Wanda kan mailen maar Wanda had daar maling aan. Maddy zei dat ze er niet bij stil gestaan had en dit voor haar nachtrust en andere redenen is die ze niet wil zeggen ( misschien medisch )
Wanda was het er niet mee eens en heeft vrij stevig dr mening gegeven. Maddy is weggelopen en is bij Erik troost gaan zoeken.
nul keer denk ik,tenzij ze ineens wakker schriktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:34 schreef pingu66 het volgende:
Hoe vaak gaat Maddy d'r kop stoten aan die schuine wand boven haar bed nu?
Oke. Denk dat ze ook overdag meer hun eigen ding doen wat normaal is. Maar ze waren toen straks samen en niet op beeld dat is dan wel jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie de vaak wel in beeld maar niet bij elkaar.
Oh wacht , dus Maddy ligt helemaal niet meer in hun kamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy kwam terug van een gesprek met de huisarts en zei dat ze in kamer 5 mag slapen. Ze wilde niet zeggen waarom maar gaat over dr gezondheid. Ze zei dat als anderen een probleem ermee hebben, ze de wensen op de mail mag zeggen. Bij Wanda schoot dit in het verkeerde keelgat omdat Wanda graag in het donker slaapt ( dus door dat bed van Maddy boven haar) als Maddy van de kamer af gaat moet dat bed namelijk afgebroken worden.
Wanda vond dat maddy dit eerst moest overleggen met haar en de kamer, voor ze zo’n beslissing nam want ze moest ook aan andere spelers denken. Maddy zei dat ze voor Wanda kan mailen maar Wanda had daar maling aan. Maddy zei dat ze er niet bij stil gestaan had en dit voor haar nachtrust en andere redenen is die ze niet wil zeggen ( misschien medisch )
Wanda was het er niet mee eens en heeft vrij stevig dr mening gegeven. Maddy is weggelopen en is bij Erik troost gaan zoeken.
Bedankt voor het verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar nu in een bed, kamer 5 is de regiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wacht , dus Maddy ligt helemaal niet meer in hun kamer?
Verwarrend dit Maddy slaapt nu in de kamer van de regiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel maar nu in een bed, kamer 5 is de regie
misschien dat ze dan een keer of wat naar het toilet moet 's nachts?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
WTF heeft een blaasontsteking er mee te maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verwarrend dit Maddy slaapt nu in de kamer van de regie
Met een kuurtje is het na een paar uur al ok.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat ze dan een keer of wat naar het toilet moet 's nachts?
Dat ze daarom maar vast op de grond was gaan liggen met haar matras om niet elke keer in het donker uit het bovenste bed te moeten klimmen?
Haar bed staat nu in het hoekje op kamer 3.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja Wanda zei nog dat Maddy alles zelf maar beslist en dat Wanda het maar moest uitzoeken. Maddy zei dat ze niet zo bedoelde en zei dat ze dan maar boven ging liggen. Wanda zei dat Maddy altijd aan zichzelf denkt. Maddy zei dat dat niet zo is. Ze werd een beetje in de hoek gezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah duidelijk, dank je![]()
Als ik het zo lees, heeft Wanda hier ook weinig over te zeggen.
Zo'n fijne kamergenoot was ze de laatste tijd niet voor Maddy.
En als het in overleg is met "Achter", dan is het maar zo
Ik verduidelijk alleen dat kamer 5 niet bestaat maar de bewoners daar de regie mee bedoelen, Maddy ligt gewoon op haar eigen kamer in een bed ipv met een matras op de grondquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat er precies is, is niet gezegd. Kan prima meer zijn dan een blaasontsteking.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
WTF heeft een blaasontsteking er mee te maken?
Lekker ding hoor. Ik stem jaquote:
Begrijp ik ook niet. Maar ze had het over kamer 5. Dus geen idee of dat kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij deed net al zielig over de pizza`s.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Nadir gaat gezellie banken met Erik
Kan Nadir weer lekker janken over het onrecht wat hem is aangedaan
En als je nog goed met elkaar omgaat ga je nog in gesprek en vervolgens naar "achter" .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja Wanda zei nog dat Maddy alles zelf maar beslist en dat Wanda het maar moest uitzoeken. Maddy zei dat ze niet zo bedoelde en zei dat ze dan maar boven ging liggen. Wanda zei dat Maddy altijd aan zichzelf denkt. Maddy zei dat dat niet zo is. Ze werd een beetje in de hoek gezet.
Ik vind ook dat als “achter” dat beslist dst het zo moet zijn, en dat iemands mening dan niet echt telt. Bovendien is er een optie voor Wanda om te mailen. Maar daar hoor je niemand over
Wattan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij deed net al zielig over de pizza`s.
ik gok ook maar wat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een kuurtje is het na een paar uur al ok.
True. Maar wie weet is het gesprek over het slapen wel ontstaan toen ze dat gesprek had. Geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als je nog goed met elkaar omgaat ga je nog in gesprek en vervolgens naar "achter" .
Maar dat gaat van beide kanten niet (meer).
En Maddy haar interpretatie en doorgeven van info is ook niet altijd even helder/eerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Maar wie weet is het gesprek over het slapen wel ontstaan toen ze dat gesprek had. Geen idee
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik gok ook maar wat.
Geen idee wanneer ze eventueel met een kuurtje is begonnen.
Niet iedereen kan tegelijk eten,je kon merken dat hij het niet leuk vond te moeten wachten.quote:
Nee precies!! Maddy geeft overal haar eigen draai aanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En Maddy haar interpretatie en doorgeven van info is ook niet altijd even helder/eerlijk
Dat zat ik ook net te denken. Misschien heeft het helemaal niets met de febo te maken, maar gebruikt ze het om haar zin door te drijven, zeggen dat er een mail is geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En Maddy haar interpretatie en doorgeven van info is ook niet altijd even helder/eerlijk
Zeikzak is hetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tegelijk eten,je kon merken dat hij het niet leuk vond te moeten wachten.
Toen hem werd aangeboden bracht hij de pizza naar Kenzi,nu kan hij nog langer zwelgen.
Als het zo is heeft ze daar nog een paar dagen profijt van, maar dat is al snel afgelopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Misschien heeft het helemaal niets met de febo te maken, maar gebruikt ze het om haar zin door te drijven, zeggen dat er een mail is geweest.
Niemand durft er keihard tegenin te gaan als er een hint richting febo wordt gegeven.
Ze bedenkt zelfs dingen.Voorbeeldje: Toen met die vermiste stift zei ze dat eer een mailtje was van stift terug anders geen boodschappen,dat bleek achteraf gewoon verzonnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies!! Maddy geeft overal haar eigen draai aan![]()
of onhygienisch bij het poepen, niet goed vegen of niet goed wassen. poepbactieren kun je ook verspreiden in plaats van afvegenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook nietMeestal is het na de sex btw
Klopt maar dan is wel handig om pizza in punten te snijdenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:49 schreef mario390 het volgende:
in elke pizzeria kreg je pizza met
besteck
Jaja ik weet hetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
of onhygienisch bij het poepen, niet goed vegen of niet goed wassen. poepbactieren kun je ook verspreiden in plaats van afvegen
Truequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van achteren naar voren vegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
of onhygienisch bij het poepen, niet goed vegen of niet goed wassen. poepbactieren kun je ook verspreiden in plaats van afvegen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze bedenkt zelfs dingen.Voorbeeldje: Toen met die vermiste stift zei ze dat eer een mailtje was van stift terug anders geen boodschappen,dat bleek achteraf gewoon verzonnen.
was een idee van iemand anders om het zo te doenquote:
Mijn moeder had het nooit verteldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van achteren naar voren vegen?
roomservice voor kamer 5quote:
Kan zeker!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Misschien heeft het helemaal niets met de febo te maken, maar gebruikt ze het om haar zin door te drijven, zeggen dat er een mail is geweest.
Niemand durft er keihard tegenin te gaan als er een hint richting febo wordt gegeven.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
was een idee van iemand anders om het zo te doen
meen JW?
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
roomservice voor kamer 5![]()
wat ik me dan wel afvraag
in vredesnaam waarom hebben ze berend dat niet aangeboden
de vrouwen moet van vorn nach achterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van achteren naar voren vegen?
Heeft Mutti je dat geleerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vrouwen moet van vorn nach achter
en we kunnen in kruis vegen
Dat denk ik eigenlijk ook. Ze mengen zich wel in de groep. Dat kan ik van sommige niet zeggen, die zijn verl kleffrr. Bijvoorbeeld. Marciano en Kim en de laatste tijd ook Ruben en Dedji.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Denk dat ze ook overdag meer hun eigen ding doen wat normaal is. Maar ze waren toen straks samen en niet op beeld dat is dan wel jammer.
Maar waar is kamer 5, is dat het kantoor?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
roomservice voor kamer 5![]()
wat ik me dan wel afvraag
in vredesnaam waarom hebben ze berend dat niet aangeboden
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. Ze mengen zich wel in de groep. Dat kan ik van sommige niet zeggen, die zijn veel kleffer. Bijvoorbeeld. Marciano en Kim en de laatste tijd ook Ruben en Dedji.
Regiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar is kamer 5, is dat het kantoor?
geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar is kamer 5, is dat het kantoor?
Maddy slaapt gewoon in dezelfde kamerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Is dat wel zo met kamer 5, dat bed ging net onder het schuine gedeelte in dezelfde kamer.
Of was dat slechts tijdelijk
Leila.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt dat ze denkt dat iemand Isaac leuk vindt. De naam van die iemand zat nog net achter de SL.
Tyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy slaapt gewoon in dezelfde kamer
Dus waarom moest dit dan aan Berend worden aangeboden?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy slaapt gewoon in dezelfde kamer
Aha ja!! Verliefd opeen man die al 23 jaar een relatie heeft , en kinderen .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt dat ze denkt dat Leila Isaac leuk vindt.
Ik meen me te herinneren dat er vandaag in de CoS geschreven werd dat Leila inderdaad vertelde een beetje verliefd te zien, alhoewel het wat onverstaanbaar was.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Dus waarom moest dit dan aan Berend worden aangeboden?
Dat werd hier gezegd toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Ruben ligt toch ook op de kamer van Wanda?
Soort van ... als je een abonnement hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:05 schreef pingu66 het volgende:
Kan je ook iemand op mute zetten hier? (ik vraag het voor een vriend)
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijke COS om terug te lezen met al die veegtechnieken tussen wanda/maddy gesprekken in
Geen abbo maar ik zal het doorgeven 😉🤣quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Soort van ... als je een abonnement hebt
PS. En er is een browser plugin
Lekker inlikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat pizza voor Jappie halen.
Plaat voor haar hoofd heeft ze al.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
wat een zeikidee van wanda... wil graag een plaat boven haar bed
how ironic
Awh schattigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat pizza voor Jappie halen.
jij snaptquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Plaat voor haar hoofd heeft ze al.
Thanks (:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de liefhebbers van Sasha en Bern .. ( @:dutchrealitytv en @:daana316):
[ afbeelding ]
Ik zal eerst maar eens overleggen lijkt mequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
how ironic
Waren ze maar kort op beeld?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de liefhebbers van Sasha en Bern .. ( @:dutchrealitytv en @:daana316):
[ afbeelding ]
hehe.. dat is alleen voor anderen...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eerst maar eens overleggen lijkt me
Ze is wel volwassener dan de meeste daarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
GJ over de kinderen Mexx en Zoe , Alies is anders .
[ afbeelding ]
Plaat voor d'r kopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
how ironic
Ja, paar tellen maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze maar kort op beeld?
Dan moet Erik maar even met achter overleggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. dat is alleen voor anderen...
ze doet vooral alsof ze veel volwassener isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze is wel volwassener dan de meeste daar
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze maar kort op beeld?
Ze denkt ook dat ze zich kan meten met de volwassenenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze is wel volwassener dan de meeste daar
Ze is bang dat ze tekort komtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
wat is wanda neurotisch over dat slapen
Zo lief. Kan dat terugspoelen? Ik heb die functie nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie even teruggespoeld
ik versta dat kind nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx kan alleen maar smoezen ... maar het gaat over Maddy en het bed, dus wij mogen het weer niet horen.
Ja meneer Verkade.Genoeg nu.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijke COS om terug te lezen met al die veegtechnieken tussen wanda/maddy gesprekken in
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de dames weten het niet
ff wel
ik denk dat Jappie in zijn hoofd op de motor zitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:18 schreef Ebinas het volgende:
Wat zal jasper nu eik denken met dat gezeur van die meiden
Dat ze gelijk hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:18 schreef Ebinas het volgende:
Wat zal jasper nu eik denken met dat gezeur van die meiden
daar is ze wel goed voorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Mexx naar Maddy voor 'lingerie talk'
Ik hoorde iets over Martin daar en dat het niet kon ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ze wel goed voor
sneuneuzen daar
Boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Mexx had beter aan een andere programma mee kunnen doen
Knoop in je zakdoekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Mexx had beter aan een andere programma mee kunnen doen
Nou dacht meer aan een andere RLSquote:
Daarom gaat ze nu samen met Jasperquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
tortelduifjes is leuke televisie zegt wanda
echte meiden in the junglequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dacht meer aan een andere RLS
Maar daar past ze ook wel tussen ja
Hij vertelt het ... maar heb het nog niet eerder ergens gehoord of gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft gehoord dat je bij de eerstvolgende nominatie
3 mensen mag selecteren
en 2 moet er naar huis ??
is dit nu een verzinsel?
Oh dat ja, komt er weer op las ik.zelf nooit gekeken..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
echte meiden in the jungle
of hoe heet dat?
Goede bangmakerijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
3 mensen mag selecteren
is dit nu een verzinsel?
mag om mij welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij vertelt het ... maar heb het nog niet eerder ergens gehoord of gelezen.
Geen idee, niet gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
3 mensen mag selecteren
is dit nu een verzinsel?
Van mij ook, onverwacht en niemand rekent eropquote:
er staat wel in het contract/spelregels dat er eliminaties zijn waarbij er 2 of meer weg gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, niet gehoord/gelezen.
Goeie gok kan ook, ze moeten wat gaan doen om er een aantal gaan lozen.
1 per maand gaat niet meer lukken
Gisteravond had Jeff het erover met Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda is veel te lief voor deze loodsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zegt dat Maddy heeft gelogen over de mail van de Febo.
Isaac zou sowieso niet geïnteresseerd zijn geweest hoor. Wat is dat toch met die mensen met een plaat voor hun harses.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha ja!! Verliefd opeen man die al 23 jaar een relatie heeft , en kinderen .
Lekker handig
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen abbo maar ik zal het doorgeven 😉🤣
nicole van uto weest elke veegtechnikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
echte meiden in the jungle
of hoe heet dat?
Awh dat is wel sneuquote:
Dat hoef je mij niet te vertellen , iedereen weet datquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac zou sowieso niet geïnteresseerd zijn geweest hoor. Wat is dat toch met die mensen met een plaat voor hun harses.
willt ik en keer kijken had niet gewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat ja, komt er weer op las ik.zelf nooit gekeken..
Van de week vertelde iemand dat ze vooraf gehoord hebben dat er meerdere mogelijkheden zijn. Dat er soms 1,2 of zelfs 3 tegelijk naar huis kunnen gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei ik daarstraks ook al. Liever Mexx eruit dan Zoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
GJ over de kinderen Mexx en Zoe , Alies is anders .
Ik hoop echt dat die lakens ook niet mogen.quote:
ik hoop het ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die lakens ook niet mogen.
Mag ook wel een keertje gebeuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat wel in het contract/spelregels dat er eliminaties zijn waarbij er 2 of meer weg gaan
daar heb ik er al meerdere over gehoord
dat klopt welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
KimK is ongesteld en laat daarom scheten.
Knoop in je zakdoekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie scharrelt met Wanda en hoort daardoor dingen zoals als een KimK die erbij komt zitten
teveel info nuquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
Zou dit geen plannetje van hem en Jeff zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:27 schreef puzziepie het volgende:
Jappie valt me nu ook tegen . Meelullen
Lijkt me welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou dit geen plannetje van hem en Jeff zijn?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die noemen alles tactiekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld en laat gewoon schetenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
ik las kussenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh leuk .. Ruben en Djedi samen aan het klussen...
Hij heeft wel moeite met Wanda , dat klopt ,maar Jappie schijnt te klikken met Wanda? Ik weet ook niet of dat oprecht isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |